IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 21:38 by Lampje Profiel van Lampje

aaarrrgghhh, nu maak je me wel errug benieuwd ! Hou op !!!


lampje


Monco1976
Usericon van Monco1976
Posted 31-07-2006 0:40 by Monco1976 Profiel van Monco1976

quote:
Op 30 juli 2006 21:13 schreef Doomsday het volgende:
Ik heb zojuist via 1 van de bekende p2p programma`s het nummer For the greater good of god van het nieuwe album gedownload.
En ik moest echt even goed luisteren is dit maiden?????
Pas toen de stem van Bruce erin kwam wist ik het zeker dat het Maiden moest zijn. ( het is in ieder geval niks van Bruce zijn solowerk, want daar ken ik echt alles van)
Dit heb ik nog nooit van maiden gehoord. Het nummer lijkt wel met een compleet orkest te zijn opgenomen en verder heeft veel geluidseffecten en het komt eindigd in een soort dream theater progressief einde met zelfs vrouwenzang
De gitaren klinken wel lekker zwaar.
Heel apart, dit is echt even wennen.



Weet je zeker dat je niet genept bent?
Indien die mp3 bestaat zou het officiele maiden forum allang uit zijn voegen gebarsten zijn, daar zijn ze pas echt gek...


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 31-07-2006 11:05 by Doomsday Profiel van Doomsday

Het lijkt mij van niet. Maar ik twijfel toch wel een beetje, want de mp3 die ik heb gevonden is 10:25 lang en op de tracklisting moet het nummer for the greater good of god 9:24 duren. Dus waar dat minuutje vandaan komt???
De geluidskwaliteit is trouwens wel erg goed
Maar ja, ik merk het wel als het album uit komt of de mp3 echt was.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2006 11:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 juli 2006 0:40 schreef Monco1976 het volgende:
Weet je zeker dat je niet genept bent?
(...)


Ik weet het wel zeker (dat-ie wel genept is dus).

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 31-07-2006 11:25]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-07-2006 11:32 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 31 juli 2006 11:05 schreef Doomsday het volgende:
Het lijkt mij van niet. Maar ik twijfel toch wel een beetje, want de mp3 die ik heb gevonden is 10:25 lang en op de tracklisting moet het nummer for the greater good of god 9:24 duren. Dus waar dat minuutje vandaan komt???
De geluidskwaliteit is trouwens wel erg goed
Maar ja, ik merk het wel als het album uit komt of de mp3 echt was.

Volgens mij hebben ze jou het Ayreon-nummer Into The Black Hole (waarop Bruce zingt) aangesmeerd . Dit duurt namelijk precies 10:25 en klinkt precies zoals je omschrijft..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-07-2006 11:34]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-07-2006 12:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 31-07-2006 12:32 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

pwn3d


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 12:40 by spectre Profiel van spectre

Ze heeft wel meteen het beste werk te pakken waarop Bruce op te horen is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-07-2006 12:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 juli 2006 12:40 schreef spectre het volgende:
Ze heeft wel meteen het beste werk te pakken waarop Bruce op te horen is


Dude.................................



spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 12:42 by spectre Profiel van spectre

ik meen het wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2006 12:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 juli 2006 12:42 schreef spectre het volgende:
ik meen het wel


Blekkies nemen we toch niet serieus.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 12:50 by spectre Profiel van spectre

Ik vind Into the Black Hole een stuk interessanter dan ander werk waar Bruce op zingt.
quote:
Op 31 juli 2006 12:43 schreef altx het volgende:
Blekkies nemen we toch niet serieus.

Dat is een gewaagde stelling van een knul die Morbid Angel hersenloos gebeuk vindt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-07-2006 12:52 by Daops Profiel van Daops

Nou ja, de opmerking over de goede geluidskwaliteit klopt aardig. Arjen Lucassen's produkties heerschen die van Kevin Shirley er vierkant uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-07-2006 12:52]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 12:53 by spectre Profiel van spectre

Dat ook


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2006 12:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 juli 2006 12:50 schreef spectre het volgende:
Ik vind Into the Black Hole een stuk interessanter dan ander werk waar Bruce op zingt.

Dat is een gewaagde stelling van een knul die Morbid Angel hersenloos gebeuk vindt


Niet alleen Morbid Angel. Ik kan je zo een lijstje geven met cd's uit mijn collectie die in die categorie vallen... (Ik heb hier by the way een re-release van Altars Of Madness liggen.)

En nu heb ik wel weer genoeg gehapt voor vandaag.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 12:58 by spectre Profiel van spectre

Ja, dat kan ik ook wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 31-07-2006 12:59 by Doomsday Profiel van Doomsday

Het is inderdaad Into the Black Hole. Anders had maiden toch wel een gigantische stijlverandering ondergaan.
Naja weten we dat ook weer, ik ben niet zo bekend met Ayreon enz. Dus vandaar.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2006 12:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 juli 2006 12:52 schreef Daops het volgende:
Nou ja, de opmerking over de goede geluidskwaliteit klopt aardig. Arjen Lucassen's produkties heerschen die van Kevin Shirley er vierkant uit.


Ik had trouwens gelezen dat ze van plan zijn om die nieuwe niet te masteren (ergens op de fp geloof ik)... Ik ben benieuwd naar het resultaat en niet zo'n klein beetje ook...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-07-2006 13:00 by spectre Profiel van spectre

Wordt er niet veel anders van hoor

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-07-2006 13:00]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2006 14:14 by Lampje Profiel van Lampje

Kevin mag eigenlijk niets produceren aan het geheel van mister 'Arry.... Geen eq'tje, geen compressortje, nauwelijks galmpje. Dat vind dhr Harris namelijk niet tof....

Verdorie, jammer dat Martin Birch met pensioen is, daar luisterde Steve tenminste wel naar....

MAW, het is niet de schuld van Kevin Shirley dat de laatste maiden platen niet zo vet klinken.


lampje


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-07-2006 14:36 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 31 juli 2006 14:14 schreef Lampje het volgende:
Kevin mag eigenlijk niets produceren aan het geheel van mister 'Arry.... Geen eq'tje, geen compressortje, nauwelijks galmpje. Dat vind dhr Harris namelijk niet tof....

Verdorie, jammer dat Martin Birch met pensioen is, daar luisterde Steve tenminste wel naar....

MAW, het is niet de schuld van Kevin Shirley dat de laatste maiden platen niet zo vet klinken.
Klopt, hoewel ik bijv. de Dream Theater platen waaraan Shirley meewerkte nou ook geen geweldige produktie vind hebben. Kwestie van smaak..

Steve Harris is idd zo eigenwijs als de pest. Maakt vaak vreemde keuzes qua produktie en artwork. Maar goed, Maiden verkoopt nog steeds als de neten.. dus heeft ie gelijk


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2006 15:27 by Lampje Profiel van Lampje

Heeft hij ook Train of Thoughts (ofzo) gedaan ? Die vindt ik wel lekker klinken eerlijk gezegd. Maar idd niet zo goed als die van Ayreon.

Eigenlijk vind ik dat Maiden gewoon weer analoog moet gaan opnemen. Dan klinkt het tenminste weer lekker. De laatste platen klinken wel helder, maar ook kil. (eeehh... eigenlijk al vanaf Fear Of The Dark....)


lampje


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-07-2006 16:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

De laatste twee studio platen met Bruce voordat hij bij Maiden weg ging zat Der Steve toch ook met zijn fikken aan de knoppen?

Want die platen klinken productie gewijs ook niet echt denderend.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2006 17:38 by Lampje Profiel van Lampje

Dat bedoel ik. Hoewel "No Prayer.." qua productie nog wel een stuk lekkerder is dan degenen die erna kwamen.


lampje


ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 03-08-2006 13:29 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

quote:
Op 31 juli 2006 16:14 schreef Lionheart het volgende:
De laatste twee studio platen met Bruce voordat hij bij Maiden weg ging zat Der Steve toch ook met zijn fikken aan de knoppen?

Want die platen klinken productie gewijs ook niet echt denderend.


Steve moet zich gewoon lekker concentreren op de bass en niet te veel met andere zaken...
Die death on the Road dvd vond ik al zo rottig kijken, constant die snelle overspringende beelden... heel erg vervelend op naar te kijken...)


only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen