IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
White Night
Usericon van White Night
Posted 17-10-2005 14:58 by White Night Profiel van White Night

weet iemand wanneer maiden weer naar nederland komt... ik heb wel gehoord dat het ergens in januari wordt maar weet niet de preciese tijd, datum, plaats env... kan iemand dat me misschien vertellen?


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 17-10-2005 15:00 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Januari? Waar heb je dat vandaan?

Overgewaardeerde kutband trouwens, dat Maiden.


heavy metal is the law


White Night
Usericon van White Night
Posted 17-10-2005 15:07 by White Night Profiel van White Night

een vriend van me zei dat tegen me... maar hij wist zelf ook nog niks verder dus dacht ik ff hier vragen...
enne is geen overgewaardeerde kutband... ze kunnen allemachtig goed gitaar spelen naarm mijn mening


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 17-10-2005 15:10 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 17 oktober 2005 15:07 schreef White Night het volgende:
een vriend van me zei dat tegen me... maar hij wist zelf ook nog niks verder dus dacht ik ff hier vragen...

Lijkt mij niet erg betrouwbaar dan, het schijnt wel dat ze aan een album bezig zijn, maar dat zal ook wel een roddel zijn.

(dat laatste heb ik maar niet gequote, anders heb je hier straks ruzie )


heavy metal is the law


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 17-10-2005 15:12 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

Aan een nieuw album zijn ze inderdaad wel bezig.
(woorden van Bruce op GMM, RaR & RiP)


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


White Night
Usericon van White Night
Posted 17-10-2005 15:21 by White Night Profiel van White Night

naja als je meer informatie krijgt... dan hoor ik het als nog graag...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-10-2005 15:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 oktober 2005 15:10 schreef High Voltage het volgende:
(...)

(dat laatste heb ik maar niet gequote, anders heb je hier straks ruzie )


Waar haal je dat idee vandaan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-10-2005 20:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 oktober 2005 15:00 schreef High Voltage het volgende:
...
Overgewaardeerde kutband trouwens, dat Maiden.


Vrij loze opmerking dat vast gebaseerd is op de laatste platen, want met hun staat van dienst (platen uit het verleden t/m Seventh son of a seventh son) en hun muzikale invloed op de metalscene valt zeker als zeer positief te waarderen!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2005 20:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2005 17:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Voor de die hard fans - ik heb hier nog een singletje liggen uit 1986 -
Stranger in a strange land / That Girl
EMI

anyone?


signature


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-10-2005 17:42 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 17 oktober 2005 20:54 schreef Mutilator het volgende:
Vrij loze opmerking dat vast gebaseerd is op de laatste platen, want met hun staat van dienst (platen uit het verleden t/m Seventh son of a seventh son) en hun muzikale invloed op de metalscene valt zeker als zeer positief te waarderen!

Neehoor, ik vond eigenlijk alleen "Iron Maiden" en "Killers" tof, de rest vind ik gewoon overgewaardeerd.
Een band als Angel Witch doet dat toch beter. (overigens is Maiden de band waardoor zei een platencontract misliepen..)
Het is ook niets meer dan een mening, maar ik weet wel zeker dat er veel betere Heavy Metalbands zijn dan Maiden, ik zal niet zeggen dat ze slecht zijn (eh..voor de 7th son periode dan). Maar ik vind ze wel overgewaardeerd, het zijn geen Goden ofzo.

Richting Metallica-Freak: Oja, stom, ik was ook op GMM , wat ik dan wel weer tof vond was dat ze alleen maar spul van de eerste vier albums speelden


heavy metal is the law


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-10-2005 17:49 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 oktober 2005 17:42 schreef High Voltage het volgende:
Neehoor, ik vond eigenlijk alleen "Iron Maiden" en "Killers" tof, de rest vind ik gewoon overgewaardeerd.


Paul D'Ianno !!!!!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-10-2005 17:49 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 oktober 2005 17:49 schreef Stefan het volgende:
Paul D'Ianno !!!!!

Jep!


heavy metal is the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2005 1:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 oktober 2005 17:42 schreef High Voltage het volgende:
Neehoor, ik vond eigenlijk alleen "Iron Maiden" en "Killers" tof, de rest vind ik gewoon overgewaardeerd.
Een band als Angel Witch doet dat toch beter. (overigens is Maiden de band waardoor zei een platencontract misliepen..)
Het is ook niets meer dan een mening, maar ik weet wel zeker dat er veel betere Heavy Metalbands zijn dan Maiden, ik zal niet zeggen dat ze slecht zijn (eh..voor de 7th son periode dan). Maar ik vind ze wel overgewaardeerd, het zijn geen Goden ofzo.
...


Ik vind niet elk oud nummer van ze even sterk maar zeer veel nummers briljant als je het hebt over bijv. sound, melodiekeuze, songopbouw, tekstuele diepgang, -onderlinge- karakeristiek, etc...

Wat ik me dan afvraag waarin een Angel Witch of andere bands in hetzelfde genre het dan beter doen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


acid
Usericon van acid
Posted 21-10-2005 1:27 by acid Profiel van acid

Maiden is een van de weinige bands die altijd overeind is gebleven dankzij hun karakteristieke geluid denk ik. Hoewel ze in principe niet één keer precies dezelfde plaat opgenomen hebben (tot seventh son) is het toch allemaal typisch Maiden.

Angel Witch (briljante band) heeft dat niet. Hun debuut is legendarisch, maar de rest van hun werk (incl. frontal assault) is bij veel mensen niet bekend en dat heeft duidelijk een rede denk ik.

Maiden heeft mij in ieder geval altijd wel kunnen boeien, hoewel mijn favoriete albums 'Killers' en 'Piece of mind' zijn vind ik zelfs 'the X factor' een geweldig album. Alleen hoor ik nog steeds weinig in het laatste album.

Maiden heeft iets wat veel nwobhm bands niet hadden, dat is een bepaald karakter. Er zijn maar een paar bands die het niveau van Maiden behalen wat betreft de composities. Één te vaak overgeslagen band vind ik Elixir. "The son of Odin" is voor mij een album dat zelfs nóg beter is dan wat Maiden ooit gedaan heeft. Maargoed, smaken verschillen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 21-10-2005 8:48 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 21 oktober 2005 1:19 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind niet elk oud nummer van ze even sterk maar zeer veel nummers briljant als je het hebt over bijv. sound, melodiekeuze, songopbouw, tekstuele diepgang, -onderlinge- karakeristiek, etc...

Wat ik me dan afvraag waarin een Angel Witch of andere bands in hetzelfde genre het dan beter doen?

Persoonlijk vind ik de sound van Angel Witch prettiger, hoewel Iron Maiden uiteraard wel een aantal toppers heeft gemaakt. Ze zijn heus niet voor niets zo bekend geworden, maar het spreekt mij gewoon een stuk minder aan. En met overgewaardeerd wil ik niet zeggen dat ik ze slecht vindt, ik vind het gewoon flauwekul dat deze band door sommige personen enorm de hemel in worden geprezen. (Zelfs het werk na 7th son).

Misschien had ik mij iets onhandig uitgedrukt
quote:
Op 21 oktober 2005 1:27 schreef acid het volgende:
Maiden is een van de weinige bands die altijd overeind is gebleven dankzij hun karakteristieke geluid denk ik. Hoewel ze in principe niet één keer precies dezelfde plaat opgenomen hebben (tot seventh son) is het toch allemaal typisch Maiden.

Klopt ja, om dan maar met wat bekendere bands te gooien: Doe mij maar Priest. Die hebben ook nog steeds een eigen sound en zijn in mijn ogen een stuk technischer!
quote:

Angel Witch (briljante band) heeft dat niet. Hun debuut is legendarisch, maar de rest van hun werk (incl. frontal assault) is bij veel mensen niet bekend en dat heeft duidelijk een rede denk ik.
Een kenner! Frontal Assault vind ik zelf ook erg gaaf.
Het kan ook komen door de reclame die voor Maiden gemaakt werd en bij Angel Witch duidelijk achterbleef. Maar ik geef wel mee dat Maiden een eigen sound had/heeft en ze live nog steeds degelijk klinken, in tegenstelling tot Angel Witch.
quote:

Maiden heeft mij in ieder geval altijd wel kunnen boeien, hoewel mijn favoriete albums 'Killers' en 'Piece of mind' zijn vind ik zelfs 'the X factor' een geweldig album. Alleen hoor ik nog steeds weinig in het laatste album.

Maiden heeft iets wat veel nwobhm bands niet hadden, dat is een bepaald karakter. Er zijn maar een paar bands die het niveau van Maiden behalen wat betreft de composities. Één te vaak overgeslagen band vind ik Elixir. "The son of Odin" is voor mij een album dat zelfs nóg beter is dan wat Maiden ooit gedaan heeft. Maargoed, smaken verschillen.

The X Factor kan mij niet echt boeien, Killers dan weer wel.

Mee eens! Elixir is een top-band, ik heb hen een aantal keer live gezien en dat is echt geweldig om te zien! Lethal Potion vond ik ook erg gaaf, naar mijn mening één van de top bands in zijn genre!

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 21-10-2005 8:49]


heavy metal is the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2005 2:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Thanks voor de tips van Elixer en angel Witch; ik ben benieuwd geraakt en ga het binnenkort luisteren.

Furthermore nog over het incident waar het lijdend voorwerp zich niet eens ergens van bewust was en de hele heisa dus niet eens nodig was:


OZZY OSBOURNE: 'I Had Absolutely Nothing To Do With' IRON MAIDEN Sabotage - Nov. 3, 2005

Launch Radio Networks reports: Ozzfest co-founder Sharon Osbourne is apparently unrepentant about her attempt to sabotage IRON MAIDEN's last appearance on this past summer's edition of the festival. But Ozzy Osbourne himself told Launch that he wasn't exactly sure what happened that night, and wanted nothing to do with it either way. "I had absolutely nothing whatsoever to do with what went down, because I do not condone any of that kind of crap," he said. "Even though the singer was saying bad things, so I heard, I never heard it 'cause I'd never went and seen them. But that very night, the bass player (Steve Harris) comes into my dressing room and said to me, 'I'd like to apologize for our singer.' I was absolutely confused what this guy was on about."

Sharon Osbourne messed with MAIDEN's sound and had the band pelted with eggs onstage after claiming that lead singer Bruce Dickinson had made disparaging remarks about her husband throughout the tour.

In an interview with Attitude magazine, Sharon Osbourne said that she hated Dickinson but still respected his band, explaining, "The band are actually really nice guys, but the singer has a chip on his shoulder...He never once thanked us for the tour. People don't behave like that. I tell you, though. This guy got the singer with a fucking egg right in the middle of his brow — what a star!"

The incident occurred on August 20 in San Bernardino, California. VELVET REVOLVER replaced MAIDEN on the tour for the last seven shows. MAIDEN manager Rod Smallwood later lashed out at Sharon Osbourne publicly, saying, "In 30 years in this business...I have never seen anything anywhere near as disgusting and unprofessional as what went on that night."



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FiliusSenecis
Usericon van FiliusSenecis
Posted 04-11-2005 19:12 by FiliusSenecis Profiel van FiliusSenecis

Ik dacht ook al wel dat arme oude Ozzy er niets mee te maken had iig


ManDieAllesKan
Usericon van ManDieAllesKan
Posted 07-11-2005 12:01 by ManDieAllesKan Profiel van ManDieAllesKanhttp://img492.imageshack.us/img492/2119/picture9jd.jpg

Ik vind wel dat het van weinig fatsoen getuigd om je problemen zo publiekelijk uit te vechten, de fans die voor maiden zijn gekomen die kunne er niets aan doen.

En over het bedankje, ach bands van dat niveau bedanken niet voor een toer, ik zie het zo, het is voor Maiden een eer dat ze met ozzfest mee mogen en voor Ozzfest een eer dat maiden mee wil komen, dus kunne ze mekaar bedanken.


I Am The Crow upon The Raventhrone


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 07-11-2005 16:27 by Bitterbal Profiel van Bitterbalhttp://www.delachendepoffer.nl

quote:
Op 17 oktober 2005 15:12 schreef Metallica-Freak het volgende:
Aan een nieuw album zijn ze inderdaad wel bezig.
(woorden van Bruce op GMM, RaR & RiP)



Ik ben dan wel een groot Maiden-fan, maar zit niet meer met spanning op een nieuw album te wachten. Sinds Fear of the Dark zijn hun echt goede nummers op 1 hand te tellen...

En dat tempo waarmee ze DVD's "uitschijten" is ook niet te volgen


De oude man en de zee...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-01-2006 3:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

net op WDR hun optreden gezien van dit jaar op rock am ring


matig vond ik het


hoogtepunten: Hallowed be thy Name en Phantom of the Opera


absoluut dieptepunt: Run to the Hills
hoe onstrak gespeeld seg


Faustian Spirit of the Earth


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 03-01-2006 11:58 by AndreV Profiel van AndreV

quote:
Op 3 januari 2006 3:00 schreef cataclysm child het volgende:
net op WDR hun optreden gezien van dit jaar op rock am ring


matig vond ik het


hoogtepunten: Hallowed be thy Name en Phantom of the Opera


absoluut dieptepunt: Run to the Hills
hoe onstrak gespeeld seg


Jammer gemist,







cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-01-2006 15:45 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

je hebt weinig gemist hoor


Faustian Spirit of the Earth


Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 03-01-2006 18:09 by Rapshnel Profiel van Rapshnel

quote:
Op 3 januari 2006 3:00 schreef cataclysm child het volgende:
net op WDR hun optreden gezien van dit jaar op rock am ring


matig vond ik het


hoogtepunten: Hallowed be thy Name en Phantom of the Opera


absoluut dieptepunt: Run to the Hills
hoe onstrak gespeeld seg


Dat heb ik dus ook gezien, en ik vond het wel tof! Inderdaad een beetje rommelig gespeeld hier en daar, maar ach...


Ironing Maiden
Usericon van Ironing Maiden
Posted 04-01-2006 10:42 by Ironing Maiden Profiel van Ironing Maidenhttp://www.ironingmaiden.com

Hmm.. een top drie samenstellen... vrij moeilijk voor een die hard maiden fan van het laatste uur... Dat betekend MAAR drie nummers....
Let's give it a go:
1)Fear of the Dark
2)Hallowed be thy Name
3)Revelations (..this one...)
Dit zijn denk ik een beetje de gaafste nummers die wij ook spelen..
Ook belangrijk voor jullie: Ironing Maiden, dé Tribute uit Nederland is op zoek naar een nieuwe zangert!!! Reageer effe zou ik zeggen..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh, leuk, een Iron Maiden coverband ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen