IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2003 16:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

1. Iron maiden
2. Piece of mind
3. Killers

en dan nog de super singles "women in unifor, met een van de beste maiden tracks "invasion" en "Sanctuary".


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-06-2003 20:25 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

1) Hallowed Be Thy Name
2) The Rhyme Of The Ancient Mariner
3) The Sign Of The Cross


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-06-2003 10:40 by testement Profiel van testement

1 fear of the dark
2 sanctuary
3 wasted years


zzz


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 11:17 by aerodis Profiel van aerodis

Afraid to Shoot Strangers


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2003 1:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand al de hidden features in de Visions of the beast dvd's gevonden en zo ja hoe kom je daar?

ps; die Camp chaos clips zijn gaaf gemaakt; mooi de hoes in tekenfilmverhaalvorm vertaald




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2003 1:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2003 11:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Mijn broertje heeft net een kopietje gemaakt van de Visions of the beast DVD .. Erg gaaf... 31 clips en een hoop extra\s!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-07-2003 12:24 by Visor Profiel van Visor

Ik heb 1x een clip gezien van IM en dat was die van "Can I play with madness" Beroerde clip en zeer beroerd nummer...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-07-2003 12:55 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 10 juli 2003 11:16 schreef Valorian666 het volgende:
Mijn broertje heeft net een kopietje gemaakt van de Visions of the beast DVD .. Erg gaaf... 31 clips en een hoop extras!

ik heb m hier ook ga m vanavond kijken denk ik


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-07-2003 15:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

1 tip: ga bij die lui niet vooraan staan


Bruce Banner


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-07-2003 0:18 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hahah. DVD gedownloaded.. Nu nog een Dvd speler! Ik ben benieuwd naar het nieuwe album


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-07-2003 0:19]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2003 0:34 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 10 juli 2003 15:28 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
1 tip: ga bij die lui niet vooraan staan


Goede tip! Alleen iets te laat... (Is nog bont & blauw van Waldrock)...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-07-2003 0:34]


..."Hate can only create more hate"...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-07-2003 0:37 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 juli 2003 0:18 schreef Cadaveria het volgende:
hahah. DVD gedownloaded.. Nu nog een Dvd speler! Ik ben benieuwd naar het nieuwe album



Als je een DVD downloadt neem ik aan dat je ook een DVD brander hebt.
Nou doet een DVD brander ook dienst als DVD speler, dus je kunt het gewoon afspelen.

Of wil je t per se op je tv zien??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 11-07-2003 1:12 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 10 juli 2003 12:24 schreef Visor het volgende:
Ik heb 1x een clip gezien van IM en dat was die van "Can I play with madness" Beroerde clip en zeer beroerd nummer...


'k vond de clip wel grappig.
zelf vind ik het nummer vind ik erg vet, maar goed.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-07-2003 1:18 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
De enige manier om een BC Rich goed te laten klinken, is om hem van 6 hoog naar beneden te laten vallen en de restanten in de open haard lekker te laten knetteren.



Toch eens vragen aan b.v. Trey (George Emmanuel III) Azagtoth waarom hij BC-Rich gebruikt.

Lijst van endorsers:

http://www.edromanguitars.com/guitar/bcrich/artists_bcr.htm

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 11-07-2003 1:20]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 21-07-2003 14:07 by AmmAr_GGedoN Profiel van AmmAr_GGedoNhttp://www.enforcermetal.com



GAAF!!


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 14:37 by Sater Profiel van Sater

ik mag hopen dat dat niet het definitieve artwork is?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 21-07-2003 16:05 by AmmAr_GGedoN Profiel van AmmAr_GGedoNhttp://www.enforcermetal.com

nee .. dit is de poster van de tour met een 'verborgen' stuk van de uiteindelijke artwork. Ik hoop dat het Eddy is want die is wel heel erg gaaf. De CGI chick is behoorlijk zielig haha


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-07-2003 16:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 juli 2003 0:37 schreef Rasputin het volgende:
Als je een DVD downloadt neem ik aan dat je ook een DVD brander hebt.
Nou doet een DVD brander ook dienst als DVD speler, dus je kunt het gewoon afspelen.

Of wil je t per se op je tv zien??


Neh.. geen dvdspeler.. maar je kunt hem gewoon op cd-r (vcd) branden en dan kan je hem in een beetje goede dvd speler ook wel spelen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-07-2003 18:01 by aerodis Profiel van aerodis

je moest het zesde nummer van de DVD (welke maakt niet uit) 3 keer bekijken.
maar daar waren jullie al achter?

ga binnenkort Maiden avondje houden, Rock in Rio en Visions kijken, waarna bier gedronken en al het andere van Maiden geluisterd wordt.

andere versnaperingen ook.


Joost
Usericon van Joost
Posted 21-07-2003 20:41 by Joost Profiel van Joost

Ik vond de jongens goed spelen op Waldrock.
Ik vond IM lekker ouderwets tekeergaan.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-07-2003 22:54 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Op Graspop was het ook fijn. Speelde nog steeds heel strak


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-07-2003 12:04 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Iron Maiden drummer Nicko McBrain is zaterdag 26 juli gearresteerd vanwege het opzettelijk aanrijden van een parkeerwacht. Dit gebeurde voor het concert wat de band gaf in het Tommy Hilfiger at Jones Beach theater in Wantagh, New York. McBrain wilde het vip-parkeerterrein op maar werd tegengehouden door de parkeerwacht, die hem om legitimatie vroeg. Dit kon hij niet tonen, waarna de parkeerwacht hem de toegang tot de parkeerplaats weigerde door voor zijn auto te gaan staan. De drummer reed vervolgens met zijn Jaguar naar voren, waardoor de parkeerwacht op zijn motorkap belande, en licht gewond raakte aan zijn benen en rechter hand. Op 16 september moet Nicko voor de rechter in New York verschijnen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2003 12:33 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2003 12:04 schreef Vintersorg het volgende:
Iron Maiden drummer Nicko McBrain is zaterdag 26 juli gearresteerd vanwege het opzettelijk aanrijden van een parkeerwacht. Dit gebeurde voor het concert wat de band gaf in het Tommy Hilfiger at Jones Beach theater in Wantagh, New York. McBrain wilde het vip-parkeerterrein op maar werd tegengehouden door de parkeerwacht, die hem om legitimatie vroeg. Dit kon hij niet tonen, waarna de parkeerwacht hem de toegang tot de parkeerplaats weigerde door voor zijn auto te gaan staan. De drummer reed vervolgens met zijn Jaguar naar voren, waardoor de parkeerwacht op zijn motorkap belande, en licht gewond raakte aan zijn benen en rechter hand. Op 16 september moet Nicko voor de rechter in New York verschijnen.



Hoop niet dattie hoeft te zitten... Ach, als hij maar voor november weer vrij is vind ik het best


..."Hate can only create more hate"...


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 28-07-2003 13:16 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

Mensen die de dvd aan het branden zijn zouden ritueel verbrand moeten worden..het is IRON MAIDEN...dat is heilig en koop je dus gewoon.
Verder, nee ik heb de hidden features nog niet gezien, ben er te lui voor, kijk alleen ffkes de clips


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2003 13:21 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2003 13:16 schreef Rutan het volgende:
Mensen die de dvd aan het branden zijn zouden ritueel verbrand moeten worden..het is IRON MAIDEN...dat is heilig en koop je dus gewoon.
Verder, nee ik heb de hidden features nog niet gezien, ben er te lui voor, kijk alleen ffkes de clips


MEE EENS! Wij hebben rock in rio en visions of the beast ook gewoon origineel...


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen