IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-11-2008 15:31 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 23 november 2008 11:53 schreef SkinPeeleR het volgende:
Alle make-up producten en dergelijke.
Is het wel opgevallen dat elke vrouwenproduct zo onstabiel is als de eigenaresse? Flesje parfum, potje heeft een doorsnee van 10cm en staat op een voetje met een doorsnee van 1cm. Ik hoef maar te kijken naar mijn lenzenhouder of al mijn vriendin der producten flikkeren voor de zoveelste keer weer van het plankje af. Mijn fles deo kan een orkaan hebben maar die van mijn vriendin kan er al niet tegen als je 2 meter verder op je haar staat te borstelen.

herkenbaar (niet perse dat flesje parfum, maar al die dingetjes ja)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2008 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en waarom staan MIJN dingen altijd helemaal achteraan en meot ik met mijn kolenschoppen door een te klein kastje langs irritante omvalflesjes?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-11-2008 16:26 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

volgens mij moeten wij kerels maar heel natuurgetrouw alles onderpissen om ons territorium af te zetten. Zal ze leren.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-11-2008 16:28 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Vrouwen die om de hete brij heen draaien en nooit eens recht voor z'n raap kunnen zeggen waar het op staat.. doodvermoeiend is dat.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 24-11-2008 16:38 by KTC Profiel van KTChttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

quote:
Op 24 november 2008 16:28 schreef Illusione het volgende:
Vrouwen die om de hete brij heen draaien en nooit eens recht voor z'n raap kunnen zeggen waar het op staat.. doodvermoeiend is dat.


Ja vaak weet je dan zelf al beter waar het op staat dan dat ze dat zelf weten



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-11-2008 16:39 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Doodmoe wordt ik daarvan.. net zo erg als gehengel naar aandacht..

Godenzijdank heb ik dat op het moment goed voor elkaar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 24-11-2008 16:39 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 24 november 2008 16:28 schreef Illusione het volgende:
Vrouwen die om de hete brij heen draaien en nooit eens recht voor z'n raap kunnen zeggen waar het op staat.. doodvermoeiend is dat.


Inderdaad! Bij mannen is dat hetzelfde trouwens.... En wat er irritant aan is als je dat wel bent (waarvan ik er best wel 1 ben...) Dat je dan meteen een LEO bent voor velen.... Tsja... Waarom zou ik iets anders zeggen dan hoe t is denk ik dan wel eens.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-11-2008 16:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 november 2008 16:28 schreef Illusione het volgende:
Vrouwen die om de hete brij heen draaien en nooit eens recht voor z'n raap kunnen zeggen waar het op staat.. doodvermoeiend is dat.


+1


En liefst dat ook nog eens veel later nog een keer oprakelen, als jij in de naïeve veronderstelling bent dat het al lang en breed de wereld uit is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Bleached_Bones
Usericon van Bleached_Bones
Posted 24-11-2008 17:51 by Bleached_Bones Profiel van Bleached_Bones

quote:
Op 24 november 2008 16:41 schreef altx het volgende:
+1


En liefst dat ook nog eens veel later nog een keer oprakelen, als jij in de naïeve veronderstelling bent dat het al lang en breed de wereld uit is.


Haha, zeer herkenbaar

Maar mannen dan, die een poging doen om subtiel te doen, om zo hun vriendin 'niet te kwetsen', zo weet je toch nooit wat mannen bedoelen Maar jullie hebben gelijk hoor, mannen zijn tenminste lekker makkelijk



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-11-2008 20:21 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 november 2008 17:51 schreef Bleached_Bones het volgende:
Maar mannen dan, die een poging doen om subtiel te doen, om zo hun vriendin 'niet te kwetsen', zo weet je toch nooit wat mannen bedoelen



Da's pure noodzaak.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bleached_Bones
Usericon van Bleached_Bones
Posted 26-11-2008 19:04 by Bleached_Bones Profiel van Bleached_Bones

quote:
Op 24 november 2008 20:21 schreef Mark het volgende:
Da's pure noodzaak.


Noodzaak? explain?

Niet élke vrouw is trouwens zo moeilijk.. Diep van binnen wel, maar sommige kunnen er mee om gaan!


RGB
Usericon van RGB
Posted 06-12-2008 19:41 by RGB Profiel van RGB



RGB
Usericon van RGB
Posted 06-12-2008 19:52 by RGB Profiel van RGB



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2008 21:46 by XXL Profiel van XXL

Weird.

Ik heb geloof ik momenteel een verschrikkelijk goeie actrice aan de haak geslagen. Vrijwel alle zaken die in dit topic worden aangehaald zijn niet op haar van toepassing.

Ik ben benieuwd wanneer haar ware vrouwelijke kant naar boven komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2008 21:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

morgenochtend


signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2008 21:59 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Hehe, zodra jouw gevoel van verliefdheid weg is.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2008 22:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 december 2008 21:59 schreef SQT het volgende:
Hehe, zodra jouw gevoel van verliefdheid weg is.


hehehe

Ik zou bijna geneigd zijn je hierin gelijk te geven, ware het niet dat ik na de teleurstellingen die ik tot nu toe gehad heb op vrouwengebied behoorlijk kritisch ben geworden.

Voor mij dus geen vrouwen met een eindeloze lijst irritante trekjes en gebruiksaanwijzingen meer.
Daar heb ik er zelf al genoeg van.
Toegegeven, iedereen heeft wel een paar rare dingetjes maar opzich is het best mogelijk die gewoon te accepteren en je er niet gelijk aan te gaan ergeren.

Bovendien: Je kunt je afvragen of een vrouw (of man) waarbij je je aan van alles en nogwat ergert wel de ware voor je is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 07-12-2008 12:06 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 6 december 2008 22:15 schreef XXL het volgende:
Bovendien: Je kunt je afvragen of een vrouw (of man) waarbij je je aan van alles en nogwat ergert wel de ware voor je is.


Je hebt zo gelijk

Ik erger me overigens volgens mij vaker aan vrouwen dan aan mannen..

Bijvoorbeeld dat veel te veel vrouwen hun vriend/echtgenoot in allerlei opzichten willen veranderen/'verbeteren'... Dit sluit aan op XXL's opmerking want WAAROM zou je in godsnaam de persoon waar je dan zogenaamd gek op bent willen veranderen? Kies dan meteen iemand anders die wel 'goed' is

Nog iets aan vrouwen waar ik me enorm aan stoor, is hoe ze vaak onderling zijn: jaloers, achter de rug om lullen/roddelen, elkaar niks gunnen etc. Bah. Gelukkig lopen er ook best een aantal toffe wijven rond die NIET zo zijn.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-12-2008 12:28 by Nix Profiel van Nix

En mannen zijn niets beter, gister weer een knap staaltje van meegemaakt.


Kortom iedereen ergerd zich wel eens aan een ander. Het gaat erom hoe je er mee om gaat.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-12-2008 12:30 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Het gaat erom wat je nog kunt hebben en wat niet meer.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-12-2008 12:47 by Nix Profiel van Nix

Als je het niet kunt hebben, moet je er iets aan doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2009 19:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een vrouwelijk geslachtshormoon zorgt ervoor dat vrouwen vaker vreemdgaan. Uit een Amerikaanse studie blijkt dat degenen met een hoge concentratie oestradiol meer affaires hebben dan die met een lage concentratie. Daarnaast lijken deze vrouwen aantrekkelijker en hebben ze meerdere partners tijdens hun leven.

Oestradiol
De onderzoekers bestudeerden bij 52 vrouwen de concentratie van oestradiol. Dat belangrijke hormoon zorgt onder meer voor de vruchtbaarheid. Het bereikt piekwaarden rond de eisprong en halverwege de tweede helft van de cyclus. Uit speekselstalen van die periodes blijkt dat vrouwen met bijzonder hoge oestradiolwaarden zichzelf aantrekkelijker vinden en dat ook mannen ze erg sexy vinden. Daardoor zullen deze vrouwen sneller flirten en vreemdgaan. Het aantal onenightstands ligt bij hen echter niet hoger.

Vrouwelijk gedrag
Volgens de wetenschappers blijkt uit de studie dat fysiologische processen in het lichaam het vrouwelijke gedrag sterker sturen dan lang werd aangenomen. Vrouwen zouden ook aantrekkelijker zijn voor mannen tijdens hun eisprong omdat ze dan vruchtbaarheidssignalen uitzenden.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 17:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vrouwen worden beschouwd als het tolerante geslacht, maar een recent psychologisch onderzoek toonde aan dat vrouwen veel sneller een negatief beeld vormen van hun vrienden dan mannen.

Betrouwbaar
De onderzoekers vroegen aan mannelijke en vrouwelijke studenten om hun kamergenoten te oordelen bij verschillende omstandigheden. Als hun vriend te laat was met een taak, reageerden vrouwen kritischer dan mannen.

Hogere verwachtingen
Psychologe Joyce Benenson zegt dat vrouwen harder oordelen over andere vrouwen omdat ze meer verwachten van vriendschap dan mannen. "Bij vrouwen weegt negatieve informatie waarschijnlijk zwaarder, omdat deze de intimiteit binnen de vriendschap schaadt. Dat is bij relaties tussen vrouwen belangrijker dan bij mannen." (ep)


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2009 21:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

- Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.

- Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.

- Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!

- Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.

- Huilen is chanteren.

- Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn:
- Subtiele hints werken niet!
- Sterke hints werken niet!
- Kennelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!

- 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.

- Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.

- Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.

- Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.

- Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.

- Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.

- Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.

- Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.

- Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.

- Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.

- Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!

- Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.

- En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.

- Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.

- Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...

- Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.

- Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.

- Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 maart 2009 21:17 schreef Judge M. het volgende:


- Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.








signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen