IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2009 20:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 april 2009 19:20 schreef MMayo het volgende:
Mannen die hun leuter niet eff afvegen of goed laten uitlekken voor ze de boel weer inpakken na het plassen. Bah, druppels op de vloer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2009 22:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 april 2009 19:36 schreef Lionheart het volgende:
Niet eens op de wc-bril?


Nee dat niet eens.

quote:
Op 6 april 2009 20:32 schreef Greycloak het volgende:



Ja, visite.. bah.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2009 22:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 april 2009 22:01 schreef MMayo het volgende:
Nee dat niet eens.



Ja, visite.. bah.
En het kan zo simp0l zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-04-2009 22:21 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 3 april 2009 16:12 schreef XXL het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was Wabla ook wat aan de late kant?


nee, want wabla wist dat we om 9 uur daar moesten zijn...

ik denk dat ik iets mis hier...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2009 0:11 by Schaep Profiel van Schaep

Ik denk het ook.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 0:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik weet het wel zeker.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2009 1:42 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 april 2009 22:21 schreef watery black het volgende:
nee, want wabla wist dat we om 9 uur daar moesten zijn...

ik denk dat ik iets mis hier...


Als je tegen vriendjelief zegt dat je er 8 uur moet zijn is het in mijn belevingswereld handig dat je er dan, met het oog op je geloofwaardigheid, ook daadwerkelijk bent.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-04-2009 16:40 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Hm, hoorde laatst van iemand dat bij een vriendschap tussen een man en een vrouw, de man toch altijd iets anders naar de vriendschap kijkt als de vrouw.

Mannen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 16:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

iets anders? wat bedoel je dan. Dat het anders is is duidelijk want het zijn dan ook gelijk 2 andere personen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-04-2009 16:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

Heeft het met sex te maken?


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-04-2009 16:46 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 8 april 2009 16:44 schreef Lionheart het volgende:
Heeft het met sex te maken?


Min of meer. Dat het voor de vrouw compleet onschuldig is maar dat er bij de man toch nét iets meer interesse is? Ik vraag me gewoon af of er zoiets kan zijn als een compleet onschuldige vriendschap tussen een man en een vrouw, of dat zoiets iets is weggelegd voor mannen en vrouwen onder elkaar. (no pun intended)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zit in de genen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-04-2009 17:30 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 8 april 2009 16:46 schreef Ziona het volgende:
Min of meer. Dat het voor de vrouw compleet onschuldig is maar dat er bij de man toch nét iets meer interesse is? Ik vraag me gewoon af of er zoiets kan zijn als een compleet onschuldige vriendschap tussen een man en een vrouw, of dat zoiets iets is weggelegd voor mannen en vrouwen onder elkaar. (no pun intended)
ik blijf er bij dat dat mogelijk is, maar 't zal vast wel zeldzaam zijn. Wat het schijnt ook dat je geen vriendschap met iemand kan sluiten die niks heeft waar je je tot aangetrokken voelt


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-04-2009 17:35 by Jällö Profiel van Jällö



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-04-2009 17:36 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 8 april 2009 17:35 schreef Jällö het volgende:
--> http://www.yes.nl/


Ah flikker op, dit is een serieuze vraag hoor.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 17:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ stilte: hmm lijkt me ook wel logisch, zo'n persoon is dan toch niet interessant. Hoeft niet eens een echt sexuele basis achter te zitten. Of zijn we allemaal homosexueel en incestueus pedofiel en bestiaal?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2009 17:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2009 18:02 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 8 april 2009 16:46 schreef Ziona het volgende:
Min of meer. Dat het voor de vrouw compleet onschuldig is maar dat er bij de man toch nét iets meer interesse is? Ik vraag me gewoon af of er zoiets kan zijn als een compleet onschuldige vriendschap tussen een man en een vrouw, of dat zoiets iets is weggelegd voor mannen en vrouwen onder elkaar. (no pun intended)


Mannen zijn van nature jagers. Wanneer vrouw en man goed met elkaar op kunnen schieten, zal er altijd wat seksuele aantrekkingskracht ontstaan. Sommige mannen kunnen deze goed onderdrukken, maar aanwezig is deze zeker. Bij vrouwen ligt dat klaarblijkelijk toch anders.


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 18:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat heeft jagen daar dan mee te maken?

en denk je dat er bij vrouwen helemaal geen sexuele gevoelens opduiken bij vrouwen?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2009 18:12]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-04-2009 19:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

veel mannen nemen vrouwen nu eenmaal niet geheel serieus als mens, dan krijg je ongelijke vriendschappen.

Vrouwen denken daarbij ook vaak te snel en onterecht dat mannen hun vrienden zijn. Dat ze vaker vriendelijk blijven zijn en niet zo kritisch als je vriendinnen betekent namelijk niets meer dat ze de neuk optie proberen open te houden. eerder onverschilligheid dan vriendschap dus.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2009 19:27 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 april 2009 16:46 schreef Ziona het volgende:
Ik vraag me gewoon af of er zoiets kan zijn als een compleet onschuldige vriendschap tussen een man en een vrouw, of dat zoiets iets is weggelegd voor mannen en vrouwen onder elkaar. (no pun intended)


Als ze beiden homo zijn.

Anders is er altijd sexuele spanning. Extreme randgevallen daargelaten (zeer onappetijtelijke mans/vrouwmensen)

Maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan toch?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 19:27 by bastianus Profiel van bastianus

Hmm.. Ik ben toch met een paar vrouwen bevriend, al jaren, zonder ook maar de behoefte tot neuken te voelen. Met één vrouw heb ik zelfs een tijdje samengewoond op vriendschappelijke basis, en sindsdien weet ik zeker dat we vooral vrienden maar niks meer moeten zijn. Maar goed, ik ben dan ook vrij kieskeurig wat neukmateriaal betreft, terwijl het mij geen zak uitmaakt hoe mijn vrienden of vriendinnen eruit zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2009 19:38 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 8 april 2009 18:11 schreef ElitE het volgende:
wat heeft jagen daar dan mee te maken?

en denk je dat er bij vrouwen helemaal geen sexuele gevoelens opduiken bij vrouwen?


Ik bedoel in deze het rokkenjagen.



Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2009 19:40 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 8 april 2009 19:14 schreef ghoulliette het volgende:
veel mannen nemen vrouwen nu eenmaal niet geheel serieus als mens, dan krijg je ongelijke vriendschappen.

Vrouwen denken daarbij ook vaak te snel en onterecht dat mannen hun vrienden zijn. Dat ze vaker vriendelijk blijven zijn en niet zo kritisch als je vriendinnen betekent namelijk niets meer dat ze de neuk optie proberen open te houden. eerder onverschilligheid dan vriendschap dus.


Oei, wat een Opzij-praat...

Slechte ervaringen?


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 19:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 april 2009 19:40 schreef De Ulk het volgende:
Oei, wat een Opzij-praat...

Slechte ervaringen?

Enige frustratie spreekt er wel uit deze post ja..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-04-2009 19:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de frustratie komt vooral voort uit het feit dat ik veel vrouwen zie die erg schreeuwerig doen over dat ze geen vriendinnen hebben omdat vrouwen zeiken etc. (Soort macho gedrag om aantrekkelijker gevonden te worden door de mannen. Zonde vindt ik dat.)
veel vrouwen zijn naar vrouwen toe een stuk oprechter. Niet dat mannen dat niet kunnen zijn, maar zij maken er wel eerder misbruik van. Dat zie ik wel vaak. En of ik dat meegemaakt heb, ja. Zoals Snaack al zegt dus. Of ik ook mannelijke vrienden heb. ja, die heb ik ook. maar met de meeste ga ik wel anders om dan met de meeste vriendinnen.
Natuurlijk zijn er ook onoprechte bitches, maar toevalligerwijs zijn dat vaak dezelfde vrouwen die schreeuwen dat ze meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden hebben.
en zo is de cirkel weer rond.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen