IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 26-03-2009 12:21 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 26 maart 2009 12:02 schreef Jenje het volgende:
Daarnaast (weer on topic) erger ik er me dood aan de campingwijven in hun bloemetjeslegging met pootjes formaat neushoorn.


Oeh... nog één !! Vrouwen die vinden dat ze er nog prima uitzien en het dan nodig vinden zich in een te strak badpak aan te doen en vervolgens mee te doen aan synchroon zwemmen..
A ) Nee, jullie kunnen het niet
B ) Nee, Je ziet er niet uit in badpak
C ) Doe het op een ander tijdstip dan wanneer mijn dochter leszwemmen heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 26-03-2009 12:21]


Vind ik ook niet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stevige vrouwen kunnen zich prima kleden hoor, maar waarom loopt het volk dat dat niet kan altijd in dergelijke winkels?



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-03-2009 12:29 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 maart 2009 11:33 schreef Jenje het volgende:
Op vreten bezuinigen komt bij mij pas op het allerlaatst.


+ 1
Eten is veruit de hoogste kostenpost hier.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Och, ik gooi wat dat betreft geen geld over de balk, maar wil gewoon goed en smakelijk spul hebben.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 26-03-2009 12:36 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 26 maart 2009 12:21 schreef underkoffer het volgende:
Oeh... nog één !! Vrouwen die vinden dat ze er nog prima uitzien en het dan nodig vinden zich in een te strak badpak aan te doen en vervolgens mee te doen aan synchroon zwemmen..
.
Moeten ze in een baggy badpak gaan zwemmen?


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-03-2009 12:36 by Argus Profiel van Argus

Ik vind ook niet dat ik dat doe. Maar ik ben minder aan hypotheek kwijt dan aan eten


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 26-03-2009 12:38 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 26 maart 2009 12:33 schreef Jenje het volgende:
Och, ik gooi wat dat betreft geen geld over de balk, maar wil gewoon goed en smakelijk spul hebben.


Inderdaad, ik doe liever mijn boodschappen bij de AH XL in Assen. Uitgebreid assortiment en als je een beetje op de prijzen let, hoeft het niet meer te kosten dan een shopexpeditie bij de Lidl en de Aldi. Je hebt geen last van asociaal achterbuurttuig en het personeel is een stuk vriendelijker.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En, ook HEUL belangrijk

Vreterij tijdens het shoppen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-03-2009 12:54 by Staalman Profiel van Staalman

Ik haal mijn groente meestal op de markt, en mijn vlees bij de slager... Maar ja, ik ben ook een eet-liefhebber.

OT:

Vrouwen die zich inmengen met de verzamel drang van de man... Ja schat, ik heb al heel veel lp's en cd's, en nee schat dat weerhoud mij er niet van om er nog meer te kopen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 26-03-2009 13:15 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

quote:
Op 26 maart 2009 12:40 schreef Jenje het volgende:
En, ook HEUL belangrijk

Vreterij tijdens het shoppen!

Hier in de AH is het altijd dezelfde vent die met zijn scootmobiel 3 keer langs elk bordje eten rijdt. Heeft altijd volle wangen en een bekertje koffie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-03-2009 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 maart 2009 12:54 schreef Staalman het volgende:
Ik haal mijn groente meestal op de markt, en mijn vlees bij de slager... Maar ja, ik ben ook een eet-liefhebber.

OT:

Vrouwen die zich inmengen met de verzamel drang van de man... Ja schat, ik heb al heel veel lp's en cd's, en nee schat dat weerhoud mij er niet van om er nog meer te kopen...


signature


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 26-03-2009 13:32 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Ik heb de platencollectie van mijn man 10 jaar geleden juist mooi aangevuld met mijn oude lp's van Milli Vanilli, Bros, George Michael, Europe, Lois Lane enzo, was ie hártstikke blij mee!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 13:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2009 12:21 schreef underkoffer het volgende:
Oeh... nog één !! Vrouwen die vinden dat ze er nog prima uitzien en het dan nodig vinden zich in een te strak badpak aan te doen en vervolgens mee te doen aan synchroon zwemmen..
A ) Nee, jullie kunnen het niet
B ) Nee, Je ziet er niet uit in badpak
C ) Doe het op een ander tijdstip dan wanneer mijn dochter leszwemmen heeft...

Intolerantie is tot daar aan toe, maar om je dochter erin te betrekken.
Ik vind dikkere vrouwen vaak juist mooi. Kwestie van smaak. En laat ze lekker aantrekken wat ze willen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 26-03-2009 13:51 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

die Bastianus...


Ga eens mee, kun je genieten ! En mijn dochter heeft er geen last van hoor.. Die zwemt wel door. Heeft overigens weinig met intolerantie te maken, meer met smaak...


Vind ik ook niet


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 14:35 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Wat voor soort dik bedoel je eigenlijk?
Dit?



Of dit?



In het eerste geval mogen ze wat mij betreft een badpak aan, bedekt de boel een beetje.
In het tweede geval staat de bikini zelfs goed.

Maar wat verwacht je dan überhaupt?!? Dat dikke mensen niet meer mogen zwemmen?!?!?(en dan laten we dat synchroon even weg) Tis nog lichaamsbeweging ook

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 26-03-2009 14:44]


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 26-03-2009 21:29 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 26 maart 2009 14:35 schreef BerserkerWoman het volgende:
Wat voor soort dik bedoel je eigenlijk?
Dit?



Of dit?



In het eerste geval mogen ze wat mij betreft een badpak aan, bedekt de boel een beetje.
In het tweede geval staat de bikini zelfs goed.

Maar wat verwacht je dan überhaupt?!? Dat dikke mensen niet meer mogen zwemmen?!?!?(en dan laten we dat synchroon even weg) Tis nog lichaamsbeweging ook


+1


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Psy_Hell
Usericon van Psy_Hell
Posted 27-03-2009 10:12 by Psy_Hell Profiel van Psy_Hellhttp://www.last.fm/user/psy_sue

quote:
Op 26 maart 2009 14:35 schreef BerserkerWoman het volgende:
Wat voor soort dik bedoel je eigenlijk?
Dit?



Of dit?



In het eerste geval mogen ze wat mij betreft een badpak aan, bedekt de boel een beetje.
In het tweede geval staat de bikini zelfs goed.

Maar wat verwacht je dan überhaupt?!? Dat dikke mensen niet meer mogen zwemmen?!?!?(en dan laten we dat synchroon even weg) Tis nog lichaamsbeweging ook


+1 ja.


Ik erger me aan mannen dat ze zo onduidelijk kunnen doen en vaaag! + dat soms alles alleen maar om seks lijkt te draaien. *sigh*


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-03-2009 10:30 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik zou anders niet weten wat je anders zou moeten doen?


Against God and Government


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 27-03-2009 10:40 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

ik erger me niet, maar het valt me op hoe vrouwen reageren op het moment dat er een opmerking gemaakt wordt over vrouwen in badpak. Er zullen zat vrouwen die bepaalde mannen ook liever niet in een zwembroek zien (speedo...), lekker boeien toch ?

maar hé, kom gezellig mee op zaterdagochtend, en neem je zwempak mee, misschien mag je ook even ! Ik vind het in ieder geval geen gezicht. maar ja, da's mijn bekrompen mening.


Vind ik ook niet


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-03-2009 10:51 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 maart 2009 10:40 schreef underkoffer het volgende:
ik erger me niet, maar het valt me op hoe vrouwen reageren op het moment dat er een opmerking gemaakt wordt over vrouwen in badpak. Er zullen zat vrouwen die bepaalde mannen ook liever niet in een zwembroek zien (speedo...), lekker boeien toch ?


Heyyy, tuulijk hou ik bv niet van een op rugbehaarde kerel in speedo, maar dat is dan een smaak en daar kijk ik wel omheen en krijg er echt geen kotsneigignen van ofzo.
Jij komt ermee dat je dikke vrouwen niet eens bij je wilt hebben in een zwembad aangezien je liever hebt dat ze op een ander tijdstip terugkomen en dan nog vraag ik me af wat is dik..welke van de 2 foto's boven komt daar het dichts bij in de buurt???

quote:
maar hé, kom gezellig mee op zaterdagochtend, en neem je zwempak mee, misschien mag je ook even ! Ik vind het in ieder geval geen gezicht. maar ja, da's mijn bekrompen mening.


Dat dat je mening is klinkt al beter, het is ook niet de bedoeling dat je ze aantrekkelijk moet vinden.
Is het op Zaterdagochtend dan babyzwemmen?? Of familie zwemmen, want tjah veel vrouwen hebben na de zwangerschap toch een groter formaat..daarom wat is dik?!?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-03-2009 10:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 maart 2009 10:40 schreef underkoffer het volgende:
ik erger me niet, maar het valt me op hoe vrouwen reageren op het moment dat er een opmerking gemaakt wordt over vrouwen in badpak. Er zullen zat vrouwen die bepaalde mannen ook liever niet in een zwembroek zien (speedo...), lekker boeien toch ?

maar hé, kom gezellig mee op zaterdagochtend, en neem je zwempak mee, misschien mag je ook even ! Ik vind het in ieder geval geen gezicht. maar ja, da's mijn bekrompen mening.


Oneens, heb je een aandoening waardoor je dik bent is acceptabel, zie je eruit als Balou omdat je te lui bent om naar de sportschool te gaan, en omdat je geen zin hebt om fatsoenlijk te koken.. nekschot. Ik weet niet wie het hier heeft geïntroduceerd maar mensen boven een bepaald gewicht en vet massa moeten uit het ziekenfonds gegooid worden, die kosten veel's te veel geld, bewegen en afvallen en geen insuline spuiten omdat je jarenlang op je dikke reet hebt gezeten.


Against God and Government


BVT
Usericon van BVT
Posted 27-03-2009 11:09 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 27 maart 2009 10:54 schreef Rotzak het volgende:
Oneens, heb je een aandoening waardoor je dik bent is acceptabel, zie je eruit als Balou omdat je te lui bent om naar de sportschool te gaan, en omdat je geen zin hebt om fatsoenlijk te koken.. nekschot. Ik weet niet wie het hier heeft geïntroduceerd maar mensen boven een bepaald gewicht en vet massa moeten uit het ziekenfonds gegooid worden, die kosten veel's te veel geld, bewegen en afvallen en geen insuline spuiten omdat je jarenlang op je dikke reet hebt gezeten.


Bwhehehe, wat een kull. pas maar op straks gaan ze nog op je zitten.
laat mensen lekker zichzelf zijn.



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-03-2009 11:13 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 maart 2009 11:09 schreef BVT het volgende:
Bwhehehe, wat een kull. pas maar op straks gaan ze nog op je zitten.
laat mensen lekker zichzelf zijn.

Ja, n.a.v. dit heb ik idd iets gezegd daarboven wat ook niet klopt, ik zeg ik kijk er omheen (mannen/speedo's etc..), maar zelfs dat doe ik niet, daar praat ik net zo mee als ieder ander als het moet, boeien ..dik/mager/lelijk/behaard/kaalen zovoortssss ik kijk nergens voor weg wtf.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2009 11:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 maart 2009 10:51 schreef BerserkerWoman het volgende:
Heyyy, tuulijk hou ik bv niet van een op rugbehaarde kerel in speedo, maar dat is dan een smaak en daar kijk ik wel omheen en krijg er echt geen kotsneigignen van ofzo.
Jij komt ermee dat je dikke vrouwen niet eens bij je wilt hebben in een zwembad aangezien je liever hebt dat ze op een ander tijdstip terugkomen en dan nog vraag ik me af wat is dik..welke van de 2 foto's boven komt daar het dichts bij in de buurt???
(...)


Wat me ook vaak opvalt (ergeren is dan weer een groot woord) dat je er heel duidelijk "bij wijze van spreken" bij moet zeggen, omdat je anders op je letterlijke bewoording gepakt wordt in plaats van op de algehele strekking van je uitspraak.

Ik bedoel, jullie zijn het op zich met elkaar eens. Het verschil zit 'm alleen in de manier waarop jullie het brengen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2009 11:20 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 maart 2009 10:51 schreef BerserkerWoman het volgende:
dan nog vraag ik me af wat is dik..welke van de 2 foto's boven komt daar het dichts bij in de buurt???





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen