IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-08-2009 19:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 augustus 2009 19:48 schreef Mottighaerd het volgende:
Meneer zou wel gaan stofzuigen zei hij. Bleek alleen rond de tafel en de banken te zijn. Ahja!


Vrouwen die een lief gebaar niet waarderen als het niet naar hun zin gebeurt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 16-08-2009 22:41 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

O ik waardeer het zeker wel hoor! Moest er gewoon om lachen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2009 19:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een Siciliaanse crimineel, die na een veroordeling zijn straf thuis mocht uitzitten, heeft gevraagd het huisarrest terug om te zetten naar een gevangenisstraf. De 30-jarige Santo Gambino zei liever in de cel te zitten dan de hele dag ruzie te maken met zijn vrouw.

Volgens Gambino, die vastzit omdat hij illegaal giftig afval heeft gedumpt, blijft zijn vrouw zeuren dat hij financieel niet bijdraagt aan de opvoeding van hun twee kinderen. De politie was niet gevoelig voor het pleidooi van de Italiaan, en stuurde hem naar huis met de opdracht het goed te maken met zijn vrouw.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 21:26 by bastianus Profiel van bastianus

Bij mijn dochter in de klas zit een kindje uit een behoorlijke asofamilie. Ze is onverzorgd en stinkt. Logisch dus dat veel kinderen niet naast haar willen zitten en dat zo'n kind bij de blagen de pispaal wordt.
Maar goed. Vanmorgen dus dochterlief in de klas afgezet en naar buiten gelopen. Staat daar zo'n hele club moeders die hun kind bij mijn dochter in de klas hebben. Er lijkt nogal paniek, ze kijken verontwaardigd en er wordt flink gebabbeld.
Ik ben er tussen gaan staan en heb gevraagd wat er aan de hand is. Blijken ze dus allemaal boos te zijn omdat het aso-kindje weer eens onverzorgd op school is gekomen, en dat ze al honderd keer aan de juffrouw hebben gevraagd er iets aan te doen. Dus ik zeg dat ze niet bij de juffrouw moeten zijn, maar bij de desbetreffende moeder als ze er zo'n last van hebben. En dat die moeder er misschien helemaal niks aan kan doen, omdat ze haar eigen leven nog niet eens op de rails kan krijgen.
Afijn, geeneen dus die er de moeder op aan durft te spreken. Dus ik zeg, misschien moeten jullie je kinderen er eens op aanspreken wat vriendelijker voor het pispaaltje te zijn, want die kan er weinig aan doen dat ze daar geboren is. Grote stilte in de club, ik loop weg, weet dus nog niet wat voor een reactie ik de volgende keer op het plein zal krijgen.
Maar ik erger me dus blauw aan die roddelwijven op het schoolplein, overal een grote bek over en de verantwoording bij de juffrouw leggen zonder zelf iets te durven doen. Het zou me niks verbazen als ze nog allemaal Sound of Music-liefhebbers zijn ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-01-2010 21:34 by Silence Profiel van Silence

Ja, die roddelcultuur, verschrikkelijk. Toch betrap ik mezelf er ook wel eens op hoor, maar over het algemeen kom ik wel eerlijk voor mijn mening uit tegen desbetreffende persoon, ghehe.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 21:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 21:34 schreef Silence het volgende:
Ja, die roddelcultuur, verschrikkelijk. Toch betrap ik mezelf er ook wel eens op hoor, maar over het algemeen kom ik wel eerlijk voor mijn mening uit tegen desbetreffende persoon, ghehe.

Ach, ik roddel ook veel hoor. Mannen doen dat ook net zo goed als vrouwen. 't Is ook leuk tijdverdrijf.
Maar ik vind het wel vervelend als mensen de lul/kut zijn die er verder vrij weinig aan kunnen doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-01-2010 21:42 by Silence Profiel van Silence

Ja, zeker als het om een kind gaat is zoiets niet goed. Laat eens zien we de volwassene is, tenminste, dat denk ik dan. Maar inderdaad, misschien moeten ze een handtekeningen actie houden


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 21:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 21:42 schreef Silence het volgende:
Ja, zeker als het om een kind gaat is zoiets niet goed. Laat eens zien we de volwassene is, tenminste, dat denk ik dan. Maar inderdaad, misschien moeten ze een handtekeningen actie houden

Ja, of een stille tocht ofzo. In elk geval zo'n zinloze zijlijnactie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 11-01-2010 21:52 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 11 januari 2010 21:34 schreef Silence het volgende:
Ja, die roddelcultuur, verschrikkelijk. Toch betrap ik mezelf er ook wel eens op hoor, maar over het algemeen kom ik wel eerlijk voor mijn mening uit tegen desbetreffende persoon, ghehe.


Tsja, zelf roddel ik eigenlijk alleen over dingen die ik, diegene waar het over gaat, eerst zelf vertel. Dan is het in ieder geval niet achter de rug om.

Verder ben ik van mening dat je alleen mag roddelen over dingen die je diegene recht in het gezicht durft te zeggen... Maar wie ben ik?!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 21:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 21:52 schreef Psycho Pippi het volgende:
Tsja, zelf roddel ik eigenlijk alleen over dingen die ik, diegene waar het over gaat, eerst zelf vertel. Dan is het in ieder geval niet achter de rug om.

Verder ben ik van mening dat je alleen mag roddelen over dingen die je diegene recht in het gezicht durft te zeggen... Maar wie ben ik?!

Soms roddel ik per ongeluk mee. Dan bedenk ik me dat, stop ik ermee, en ga ik het de eerstvolgende gelegenheid aan het slachtoffer vertellen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 11-01-2010 21:55 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

@bastianus:

Dat is dus precies wat ik bedoel. Dan is het goed toch?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2010 22:01 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 21:55 schreef Psycho Pippi het volgende:
@bastianus:

Dat is dus precies wat ik bedoel. Dan is het goed toch?

Ja dat wel. Maar ik doorzie niet alle sociale spelletjes van mensen, ben soms nog te naïef. Dan wordt ik uitgehoord over mensen en heb dat niet door, en vertel ik dingen door die geheim moeten zijn maar dat is me dan niet verteld. Soms zou een extra gebruiksaanwijzing voor mensen wel eens handig kunnen zijn. Dus soms roddel ik zonder dat ik het zelf in de gaten heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 11-01-2010 22:06 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 11 januari 2010 22:01 schreef De Ulk het volgende:
Ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten.


En aan je oorlel sabbelen?
LET WEL: Er staat oorlel en dat is ook PRECIES wat ik bedoel!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 22:01 schreef De Ulk het volgende:
Ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten.

Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 11-01-2010 22:09 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 11 januari 2010 22:02 schreef bastianus het volgende:
Ja dat wel. Maar ik doorzie niet alle sociale spelletjes van mensen, ben soms nog te naïef. Dan wordt ik uitgehoord over mensen en heb dat niet door, en vertel ik dingen door die geheim moeten zijn maar dat is me dan niet verteld. Soms zou een extra gebruiksaanwijzing voor mensen wel eens handig kunnen zijn. Dus soms roddel ik zonder dat ik het zelf in de gaten heb.


Oké, het is officieel wel roddelen dan. Maar ja, de zin spreekt al voor zich: Iets waar je niets aan kunt doen, daar kun je niets aan doen. En dus ook niet voorkomen. Maar wel genezen, naderhand. Toch? Hou je toch de eer aan jezelf.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 22:09 schreef Psycho Pippi het volgende:
Oké, het is officieel wel roddelen dan. Maar ja, de zin spreekt al voor zich: Iets waar je niets aan kunt doen, daar kun je niets aan doen. En dus ook niet voorkomen. Maar wel genezen, naderhand. Toch? Hou je toch de eer aan jezelf.

Yep. Dat doe ik ook altijd. Op de lange duur pakt dat toch het voordeligst uit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2010 22:14 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 januari 2010 22:06 schreef Psycho Pippi het volgende:
En aan je oorlel sabbelen?
LET WEL: Er staat oorlel en dat is ook PRECIES wat ik bedoel!


Moet jij een lel?

Waar ik me aan erger bij vrouwen is dat ze vaak PRECIES typen wat ze bedoelen. Nooit eens lekker dubbelzinnig of zo.


Bareuh...


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 11-01-2010 22:16 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 11 januari 2010 22:14 schreef De Ulk het volgende:
Moet jij een lel?

Waar ik me aan erger bij vrouwen is dat ze vaak PRECIES typen wat ze bedoelen. Nooit eens lekker dubbelzinnig of zo.




We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


bubblesex
Usericon van bubblesex
Posted 11-01-2010 22:31 by bubblesex Profiel van bubblesex

Ik erger me aan vrouwen met kinderen want kinderen zijn kut


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-01-2010 22:34 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 11 januari 2010 21:26 schreef bastianus het volgende:
Bij mijn dochter in de klas zit een kindje uit een behoorlijke asofamilie. Ze is onverzorgd en stinkt. Logisch dus dat veel kinderen niet naast haar willen zitten en dat zo'n kind bij de blagen de pispaal wordt.
Maar goed. Vanmorgen dus dochterlief in de klas afgezet en naar buiten gelopen. Staat daar zo'n hele club moeders die hun kind bij mijn dochter in de klas hebben. Er lijkt nogal paniek, ze kijken verontwaardigd en er wordt flink gebabbeld.
Ik ben er tussen gaan staan en heb gevraagd wat er aan de hand is. Blijken ze dus allemaal boos te zijn omdat het aso-kindje weer eens onverzorgd op school is gekomen, en dat ze al honderd keer aan de juffrouw hebben gevraagd er iets aan te doen. Dus ik zeg dat ze niet bij de juffrouw moeten zijn, maar bij de desbetreffende moeder als ze er zo'n last van hebben. En dat die moeder er misschien helemaal niks aan kan doen, omdat ze haar eigen leven nog niet eens op de rails kan krijgen.
Afijn, geeneen dus die er de moeder op aan durft te spreken. Dus ik zeg, misschien moeten jullie je kinderen er eens op aanspreken wat vriendelijker voor het pispaaltje te zijn, want die kan er weinig aan doen dat ze daar geboren is. Grote stilte in de club, ik loop weg, weet dus nog niet wat voor een reactie ik de volgende keer op het plein zal krijgen.
Maar ik erger me dus blauw aan die roddelwijven op het schoolplein, overal een grote bek over en de verantwoording bij de juffrouw leggen zonder zelf iets te durven doen. Het zou me niks verbazen als ze nog allemaal Sound of Music-liefhebbers zijn ook.
Ze kunnen wel een Mary Poppins gebruiken daar...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-01-2010 22:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Oeps...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2010 22:34 schreef bokaj het volgende:
Ze kunnen wel een Mary Poppins gebruiken daar...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2010 4:07 by Schaep Profiel van Schaep



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2010 7:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 januari 2010 4:07 schreef Schaep het volgende:
http://www.mil-millington.com/


quote:

Margret - 'This woman - "Hannah", is it? - what's she like?'
Mil - 'She seems OK.'
Margret - 'How old is she.'
Mil - 'About thirty, I think.'
Margret - 'What colour is her hair?'
Mil - 'Black.'
Margret - 'Does she smoke?'
Mil - 'Yes.'
Margret - 'YOU WANT TO SLEEP WITH HER, DON'T YOU?'




:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen