IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-03-2009 11:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 maart 2009 9:06 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Gelukkig heb ik een leuke meid met een pittig karakter en een aardig stel hersens. Ze drinkt net zo rustig whisky en de zwaarste Belgische bier met me mee. Ze is zelf geen metalliefhebster, maar ze kan de muziek wel waarderen. Ik heb het leuk voor elkaar, dacht ik zo!


Rookt ze shag en heeft ze ook een snor?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2009 11:10 by Kimmey Profiel van Kimmey

en een tuinbroek aan..


Het is de lichtinval ;')


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2009 11:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik erger me als m'n vriendin de Wibra en de Zeeman in wil.


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-03-2009 11:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 maart 2009 11:20 schreef varanus het volgende:
Ik erger me als m'n vriendin de Wibra en de Zeeman in wil.


Je wordt liever op pad gestuurd om het zelf te doen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2009 11:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 25 maart 2009 11:25 schreef altx het volgende:
Je wordt liever op pad gestuurd om het zelf te doen?


Ook niet, ik heb er ook helemaal geen hekel aan om met haar een kledingwinkel in, maar dit soort gelegenheden waar vooral gesluierd volk rondhobbelt, met minstens 9 kinderen en een hele zooi tokkies, daar voel ik me niet thuis nee.


spelfout weggehaald...


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 25-03-2009 11:39 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Dan moet je haar meer geld voor kleding geven.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2009 11:40 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 25 maart 2009 11:39 schreef Ziona het volgende:
Dan moet je haar meer geld voor kleding geven.


Ze heeft genoeg, maar vrouwen moeten volgens mij hoe dan ook de goedkoopste winkels beslist even in. Ze willen beslist iets kopen waarvan ze kunnen denken: "zo, dat was goedkoop". Ze zijn dan meteen die andere honderden euro's weer vergeten hehe...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2009 11:41 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Nog zo'n puntje. Mijn vrouw heeft ongeveer 1000 kilo aan kleding en "nooit iets om aan te trekken"....


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-03-2009 11:47 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 maart 2009 11:41 schreef varanus het volgende:
Nog zo'n puntje. Mijn vrouw heeft ongeveer 1000 kilo aan kleding en "nooit iets om aan te trekken"....


Een verborgen nudist dus.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2009 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 maart 2009 11:41 schreef varanus het volgende:
Nog zo'n puntje. Mijn vrouw heeft ongeveer 1000 kilo aan kleding en "nooit iets om aan te trekken"....
Dat is een genetisch probleem bij vrouwen. Berust je dus in het feit dat je daar als manswezen niet alleen in staat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-03-2009 12:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

Iedere keer als ik dit topic aanklik lig ik weer in een scheur.

Verder geen problemen met de andere sekse in mijn leven, trouwens.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-03-2009 12:14 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hehe, daar kan zelfs ik me aan ergeren. Mn ma, vriendinnen, ze schijnen er allemaal last van te hebben en ikzelf herken het totaal niet.

Of dat ze zich meerdere keren per dag omkleden omdat het "toch niet zo goed staat/zit." Of "staat het leuker als ik dit er bij aan doe? Of zal ik het toch maar zo laten?" AARGH!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 25-03-2009 12:27 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 25 maart 2009 12:14 schreef Mottighaerd het volgende:

Of dat ze zich meerdere keren per dag omkleden omdat het "toch niet zo goed staat/zit." Of "staat het leuker als ik dit er bij aan doe? Of zal ik het toch maar zo laten?" AARGH!


*schuldig*

Maar volgens mij is dat probleem net zo oud als de mensheid. Aangezien we niet meer op onze geur af kunnen gaan om een geschikte partner te vinden moeten we nu eenmaal een andere manier vinden om leuke en gezonde mannen te strikken. Kleding, of gebrek daaraan, is dus het ideale middel.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2009 12:40 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 25 maart 2009 11:20 schreef varanus het volgende:
Ik erger me als m'n vriendin de Wibra en de Zeeman in wil.


Niks mis met de wibra en de zeeman!!


Het is de lichtinval ;')


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 12:46 by invictis Profiel van invictis

overdaad aan schaamhaar


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2009 12:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2009 22:37 schreef Nix het volgende:
@Judge,

Oplossing is simpel: wordt homoseksueel.
Ik zal nog eens een lijst copy/pasten..

quote:
Op 24 maart 2009 13:20 schreef bastianus het volgende:
Ik kende het ook al van de PMS, gewoon je vrouw uitlachen en de boel relativeren.


quote:
Op 25 maart 2009 9:46 schreef Kimmey het volgende:
Weg met die bladen!!
En de TV programma's! Goddomme wat een ellende dat dat oplevert zeg.. Afschieten die handel

quote:
Op 25 maart 2009 10:34 schreef XXL het volgende:
Onzin.

Dan geeft hij je bloemetjes.
Sinds wanneer is dat een SOA?



invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 13:00 by invictis Profiel van invictis

nou uh als je een vrouw de plant el Bereklauw of wolfsmelk geeft, dan geeft dat toch aparte resultaten


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 13:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 maart 2009 12:46 schreef invictis het volgende:
overdaad aan schaamhaar

Is dat hoe je de gezichtsbeharing van de vrouwelijke klandizie bij Wibra en Zeeman noemt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-03-2009 9:31 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Om Gummbah nog maar eens te citeren:

quote:
Een vrouw is als een vogelbekdier in een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking op waarde te schatten.


Dear dirty delightful old drunken old days


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 26-03-2009 9:36 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 25 maart 2009 12:40 schreef Kimmey het volgende:
Niks mis met de wibra en de zeeman!!


Moet het toch eens zijn met Varanus, kom je niet voor je lol... echt niet.. is gewoon een soort compensatiegedrag, belachelijke bedragen elders uitgeven en dan naar een van de meest vreselijke winkels in Nederland gaan onder het mom van : dan is het niet zo duur.... alsjeblieft zeg...


Vind ik ook niet


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 9:42 by bastianus Profiel van bastianus

Wat een elitair gezwam. Voor sommige mensen is het noodzakelijk om bij Wibra en Zeeman boodschappen te doen. Toen ik zelf aan de grond zat en in een slechte wijk in Helmond woonde deden al mijn buren met kinderen daar de kledinginkoop. Niks mis mee, vooral niet als je kinderkleding moet halen.
Wat ik belachelijk vind is die kakouders die hun kinderen in idioot dure kleding van Noppies of Villa Happ stoppen, en dan over de flos gaan als er een keer een scheur in zit of als de kleren vies zijn omdat er in gespeeld wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-03-2009 9:43]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 10:02 by XXL Profiel van XXL

Bovendien hoeven zaken als sokken, onderbroeken, handdoeken, shirtjes voor op het werk en dergelijke voor mij nou ook niet bepaald uit een elite winkel te komen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 10:07 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 25 maart 2009 9:31 schreef Kimmey het volgende:
Mannen kunnen zoooo koppig zijn!!!
Gister ook meegemaakt met mijn vriend:

Ik: we lopen aan de verkeerde kant van de weg..
Vriend: nee hoor zo hoort het.
Ik: ja maar nu loop je tegen het verkeer in
Vriend: ik heb geen zin om in mijn rug aangereden te worden.
Ik: GA DAN OOK AAN DE GROEDE KANT LOPEN GRRRRR
Vriend: nee zo hoort het.
Ik: kom nou gewoon hier lopen
Vriend: NEE

Aarrgggg mannen


Wat sommigen al aangaven, Kimmey dit is juist niet de juiste manier, ik moet je vriedje helaas gelijk geven..ik loop ook tegen het verkeer in daar waar geen stoep is of op een fietspad, vooral met kind die opeens alle kanten kan opvliegen, dan moet je er niet aan denken dat je van achteren opeens door iets geraakt wordt wat je niet zag aankomen

quote:
Op 25 maart 2009 9:46 schreef Kimmey het volgende:
Weg met die bladen!!
Gewoon elke dag je gezichtverzorgen als man zijnde, bedoel dan creme op smeren omdat jullie mannen 9 v/d 10 een droge bek hebben.

Dan is het goed

quote:
Op 25 maart 2009 9:48 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Een baard is daar ook erg handig voor en bovendien erg metul


Zo lost die van mij het ook op

quote:
Op 25 maart 2009 11:20 schreef varanus het volgende:
Ik erger me als m'n vriendin de Wibra en de Zeeman in wil.

quote:
Op 25 maart 2009 11:40 schreef varanus het volgende:
Ze heeft genoeg, maar vrouwen moeten volgens mij hoe dan ook de goedkoopste winkels beslist even in. Ze willen beslist iets kopen waarvan ze kunnen denken: "zo, dat was goedkoop". Ze zijn dan meteen die andere honderden euro's weer vergeten hehe...

quote:
Op 25 maart 2009 11:47 schreef Jenje het volgende:
Dat is een genetisch probleem bij vrouwen. Berust je dus in het feit dat je daar als manswezen niet alleen in staat.


Oooo, even als vrouw zijnde..Wibra, Zeeman, Action, Xenos en allemaal die prul winkels zijn heeerlijk, niet om kleren maar gewoon om de prullen die je koopt dan..niet bepaald nodig op dat moment, maar evengoed een keer handig. Ik kan me ook idd goed vermaken in zulke winkels en vriendlief vind het afgrijselijk, maar ik ga dezelfde deo liever voor 80 cent kopen dan voor 2,89 euro bij de bekende supermarkt, niet onzinnig toch? En keuenspul, poetsspul, handdoeken, decoratiemateriaal etc..allemaal fijn Helaas kom ik zelden in de stad dus moet ik het nog doen met de duurdere deo, ook geen probleem hoor, maar het is idd lekker om alles zo goedkoop mogenlijk te kopen, zoiets zit in je hoofd (althans bij de meeste vrouwen).
Kleding kopen vind ik afschuwelijk en met andere meegaan die kleding gaan kopen vind ik nog afschuwlijker en ja vooral als ze dan de goedkopere winkels ingaan, want daar passen ze nog meer dan elders..ben blij dat de Wibra hier geen pashokjes heeft

quote:
Op 26 maart 2009 9:42 schreef bastianus het volgende:
Wat een elitair gezwam. Voor sommige mensen is het noodzakelijk om bij Wibra en Zeeman boodschappen te doen. Toen ik zelf aan de grond zat en in een slechte wijk in Helmond woonde deden al mijn buren met kinderen daar de kledinginkoop. Niks mis mee, vooral niet als je kinderkleding moet halen.
Wat ik belachelijk vind is die kakouders die hun kinderen in idioot dure kleding van Noppies of Villa Happ stoppen, en dan over de flos gaan als er een keer een scheur in zit of als de kleren vies zijn omdat er in gespeeld wordt.


Zeker niks mis mee, je hebt er leuke kinderkleding Maar ja dat koop ik zelfs niet, want de oma's die iedere dag de stad in moeten nemen steeds zoveel kleding mee dat ik zelf de kans niet krijg om iets te kopen...kast puilt uit , gelukkig hebben ze een goede smaak
En ja dat over ide kakouders is idd waar, alleen daarom worden de kids al harder gestraft omdat het om hun centen gaat
Villa hap heeft wel erg leuke kleding moet ik zeggen Je vind er vooral veel donkere kleding wat opzicht weer mooier ipv van alle felgekleurde kleding uit de goedkopere zaken..maar ach als het het kind leuk staat, boeit het niks.

Euhh quote tik...




varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-03-2009 10:10 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hihi, Action en Xenos vind ik zelf dan ook wel weer leuk


spelfout weggehaald...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 10:12 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Ja leuk heh, nieuwe senseo kopjes e.d. kopen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen