IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 10:13 by bastianus Profiel van bastianus

Xenos heeft de beste en goedkoopste pijnboompitten, bruschetta en provençaalse kruiden. Ook die houten cd-rekken zijn best goedkoop en handig daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-03-2009 10:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ja, superveel leuke keukenspullen voor redelijke prijzen.


spelfout weggehaald...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 26-03-2009 10:23 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 26 maart 2009 9:42 schreef bastianus het volgende:
Wat een elitair gezwam. Voor sommige mensen is het noodzakelijk om bij Wibra en Zeeman boodschappen te doen. Toen ik zelf aan de grond zat en in een slechte wijk in Helmond woonde deden al mijn buren met kinderen daar de kledinginkoop. Niks mis mee, vooral niet als je kinderkleding moet halen.
Wat ik belachelijk vind is die kakouders die hun kinderen in idioot dure kleding van Noppies of Villa Happ stoppen, en dan over de flos gaan als er een keer een scheur in zit of als de kleren vies zijn omdat er in gespeeld wordt.


Geen elitair gezwam, Villa Happ komen wij ook niet, vind het gewoon vreselijke winkels, Zeeman en Wibra, ongeacht de noodzaak. Heb ook een hartgrondige hekel aan de Aldi.. Toch komt mijn beeldscherm daar vandaan..


Vind ik ook niet


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 10:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2009 10:23 schreef underkoffer het volgende:
Geen elitair gezwam, Villa Happ komen wij ook niet, vind het gewoon vreselijke winkels, Zeeman en Wibra, ongeacht de noodzaak. Heb ook een hartgrondige hekel aan de Aldi.. Toch komt mijn beeldscherm daar vandaan..

Tja, dat kan. Maar waarom heeft iemand een hekel aan winkels? Het zijn toch gewoon gebouwen waar je spullen kan kopen?
Ik vermoed dat het toch meer te maken heeft met de mensen die in de winkels komen, en je verheven voelen daarboven o.i.d.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-03-2009 10:34 by Jällö Profiel van Jällö

Ik heb ook de schurft aan de Aldi & co. Veel te weinig tot geen lokale produkten daar.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-03-2009 10:38 by Argus Profiel van Argus

Ik krijg altijd spontaan een depressie van de Aldi. Zo'n trieste boel daar. Het lijkt wel op WW2 in Turkije met alles op de bon.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 10:41 by bastianus Profiel van bastianus

Aldi ben ik hier ook niet zo kapot van, maar da's vooral door de kwaliteit en smaak van de producten. De Lidl hier heeft echter de allerbeste groente, samen met de Natuurwinkel. En de Zeeman en de Wibra hebben prima kinderkleding, en de Scapino b.v. heeft prima schoenen. Ik ben wel blij met die winkels in het "goedkopere" segment, maakt het leven een stuk betaalbaarder.
Zelfde als bij de kapper, daar betaal ik ook om mijn haar te laten knippen en niet voor bullshit als een hoofdmassage, cappucino en een bult nichterig gelul.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 10:41 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 26 maart 2009 10:34 schreef Jällö het volgende:
Ik heb ook de schurft aan de Aldi & co. Veel te weinig tot geen lokale produkten daar.

Met eens, ik ga toch liever naar AH ofzo, meer keus qua artikel + prijs, bij de aldi is het meer zo van zakje nootjes, icetea, kattebrokken, zoete zooi etc..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Aldispul vind ik meestal niet te vreten groente e.d. zijn daar ook echt slecht (kunstmatig gekleurd e.d.). En ik heb ene godsgruwelijke hekel aan van die "we pleuren een pallet er neer en de klanten zien maar hoe ze het pakken"-winkels.

AH XL is da bomb


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-03-2009 10:55 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 maart 2009 10:53 schreef Jenje het volgende:
AH XL is da bomb


+ 1


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 26-03-2009 11:03 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 26 maart 2009 10:53 schreef Jenje het volgende:
Aldispul vind ik meestal niet te vreten groente e.d. zijn daar ook echt slecht (kunstmatig gekleurd e.d.). En ik heb ene godsgruwelijke hekel aan van die "we pleuren een pallet er neer en de klanten zien maar hoe ze het pakken"-winkels.

AH XL is da bomb


honderd procent eens


Vind ik ook niet


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 11:08 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 maart 2009 10:53 schreef Jenje het volgende:
Aldispul vind ik meestal niet te vreten groente e.d. zijn daar ook echt slecht (kunstmatig gekleurd e.d.). En ik heb ene godsgruwelijke hekel aan van die "we pleuren een pallet er neer en de klanten zien maar hoe ze het pakken"-winkels.

AH XL is da bomb


Jij betaalt liever meer voor een horde in de weg lopende puisterige tieners voor het in schappen zetten van zaken die je ook zelf van een pallet kunt pakken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 11:11 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 26 maart 2009 11:08 schreef XXL het volgende:
Jij betaalt liever meer voor een horde in de weg lopende puisterige tieners voor het in schappen zetten van zaken die je ook zelf van een pallet kunt pakken?

Heyy, maar het euroshopper merk is nog altijd goedkoper dan de standaard Aldi/Lidl artikelen en die worden ook in de schappen geplaatst door puisterige tieners


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-03-2009 11:15 by Staalman Profiel van Staalman

Euroshopper is inderdaad goedkoper dan Aldi en kwalitatief beter.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-03-2009 11:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 maart 2009 11:15 schreef Staalman het volgende:
Euroshopper is inderdaad goedkoper dan Aldi en kwalitatief beter.


+1

Maar ga vooral lekker naar de Aldi mensen. Dan kunnen de belangrijke mensen lekker vlot doorlopen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 maart 2009 11:08 schreef XXL het volgende:
Jij betaalt liever meer voor een horde in de weg lopende puisterige tieners voor het in schappen zetten van zaken die je ook zelf van een pallet kunt pakken?
Ik betaal inderdaad graag wat meer voor kwalitatief beter voer .. dan koop ik wel wat sjongslingerbroeken bij de makro, of ik rij nog wat langer door in mijn auto die me maandelijks geen dorl kost.

Op vreten bezuinigen komt bij mij pas op het allerlaatst.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 11:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2009 11:33 schreef Jenje het volgende:
Ik betaal inderdaad graag wat meer voor kwalitatief beter voer .. dan koop ik wel wat sjongslingerbroeken bij de makro, of ik rij nog wat langer door in mijn auto die me maandelijks geen dorl kost.

Op vreten bezuinigen komt bij mij pas op het allerlaatst.

+1. Goed en gezond vretten ftw


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 11:43 by XXL Profiel van XXL

Ik waag in twijfel te trekken dat de kwaliteit van de geleverde goederen bij aldi en lidl minder is dan bij de duurdere ketens.

Misschien ben ik ook gewoon minder kritisch.
Ik weet alleen dat ik (als in: 'ik, in mijn situatie en bij mijn aankoopgedrag') bij AH voor het zelfde wagentje vol zeker 1/3 meer kwijt ben dan bij de aldi.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-03-2009 11:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vlees, groenten en brood zijn bij de AH echt kwalitatief beter. Als je dat verschil niet ziet kun je net zo goed bij de beesten in de stal vreten ..

En als je kritisch shopt denk ik dat het met die prijzen nog wel meevalt. AH heeft een duur imago, dat is waar, maar dat zegt nog niet dat ze duur zijn ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 11:50 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 maart 2009 11:46 schreef Jenje het volgende:
Vlees, groenten en brood zijn bij de AH echt kwalitatief beter. Als je dat verschil niet ziet kun je net zo goed bij de beesten in de stal vreten ..



Een hoop van die artikelen rollen gewoon van de zelfde productielijn af, krijgen een ander merklabel en kosten vervolgens meer.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2009 11:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 maart 2009 11:50 schreef XXL het volgende:
Een hoop van die artikelen rollen gewoon van de zelfde productielijn af, krijgen een ander merklabel en kosten vervolgens meer.




Vertel jij nu serieus dat jij het verschil tussen brood, groente, vlees en fruit tussen Aldi en AH niet opmerkt? DAMN!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 11:57 by bastianus Profiel van bastianus

Voor hier is Euroshopper qua vreten het beste merk. Wegens weinig toegevoegd spul waar de kids allergisch voor zijn.
Voor duurder eten is namelijk vaak melkbestanddelen, melksuiker, sojatroep, ei, kleur- en smaakstoffen etc. toegevoegd aan je eten waardoor het een ander smaakje, kleurtje of textuurtje krijgt. En waarvoor je eigenlijk meer betaalt. En wat eigenlijk als overbodige toevoeging erin zit.
Bij de Aldi zit vaak ook allerlei spul toegevoegd aan het eten, maar dan weer om het goedkoper te maken. En da's ook niet zo best.
Aldus iemand die noodgedwongen alle etiketjes leest.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-03-2009 11:59]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 12:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De groenten bij de Aldi zijn sowieso al van een lagere kwaliteit en vaak ook nog kunstmatig gekleurd. Felgroene kropsla .. jaja ..

Daarnaast (weer on topic) erger ik er me dood aan de campingwijven in hun bloemetjeslegging met pootjes formaat neushoorn.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-03-2009 12:03]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 12:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2009 12:02 schreef Jenje het volgende:
De groenten bij de Aldi zijn sowieso al van een lagere kwaliteit en vaak ook nog kunstmatig gekleurd. Felgroene kropsla .. jaja ..

Daarnaast (weer on topic) erger ik er me dood aan de campingwijven in hun bloemetjeslegging met pootjes formaat neushoorn.

Die vind ik juist gaaf. Vooral als ze een scooter rijden die door hun gewicht maar 10 km. p/u kan en de hele weg versperren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 12:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 maart 2009 11:52 schreef MMayo het volgende:
Vertel jij nu serieus dat jij het verschil tussen brood, groente, vlees en fruit tussen Aldi en AH niet opmerkt? DAMN!


Goed lezen, meissie. Ik zeg om te beginnen al dat ik waarschijnlijk minder kritisch ben.
Verschil opmerken is ook wat anders dan iets slecht of niet te eten vinden.

En ik gaf aan dat het in mijn situatie zo is dat ik bij AH meer kwijt ben. Fruit eet ik bijvoorbeeld sowieso al niet en van de shag van de Aldi krijg ik net zo snel bloemetjes als van een A-merk shag.

Vanuit mijn werk zie ik dat bepaalde verse artikelen van AH en Aldi/Lidl/Whatever uit de zelfde fabriek komen als een aantal niet nader te noemen A-merken. Dat ze anders smaken komt doordat er vaak wel een eigen receptuur wordt gebruikt maar je zult met me eens zijn dat dat weinig afdoet aan de kwaliteit.

Als jij echter de voorkeur geeft aan Johma, Coca Cola, Verkade of Remia en dergelijke op de verpakking van de inhoud van je winkelwagen is dat een keus waar ik je moeilijk op kan en wil veroordelen / beoordelen, hoor

Als jij het de meerprijs waard vindt is dat je goed recht. Bij mij is dat niet het geval.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen