IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2009 9:17 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 24 maart 2009 9:13 schreef El Chulo het volgende:
Ik sta aan jouw kant! Mijn vriendin is nu 6 maanden zwanger en ze is 90% van de tijd niet te genieten...


En het erge is, je kan er niet eens iets van zeggen... omdat je weet dat de woede die dan opkomt buiten alle proporties is.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2009 9:40 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 maart 2009 9:13 schreef El Chulo het volgende:
Ik sta aan jouw kant! Mijn vriendin is nu 6 maanden zwanger en ze is 90% van de tijd niet te genieten...

leuk Misschien moet er toch een foefje uitgevonden worden waardoor mannen zwanger kunnen worden


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-03-2009 11:24 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 maart 2009 7:38 schreef renYek het volgende:
Die van mij is ALTIJD ALLES kwijt en vergeet ALLES! Totale ramp is het. Huissleutels, telefoon (of gewoon niet opladen), bril, alles alles alles



Herkenbaar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-03-2009 11:31 by renYek Profiel van renYek

Ik noem d'r ook Zeefje hehe


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-03-2009 11:43 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

vraag: waarom kan ik je niet bereiken ?
antwoord: oh, dan zat mijn telefoon nog in mijn tas..
opmerking: waarom denk je dat ze het een MOBIELE telefoon noemen... Zo ben je bereikbaar !!


Vind ik ook niet


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-03-2009 11:46 by renYek Profiel van renYek

Jep! Ook erg herkenbaar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2009 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Parttime werkende moeders op je werk


STERF STERF STERF STERF, dat kutkind van je boeit me geen moer!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-03-2009 11:58 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 24 maart 2009 7:38 schreef renYek het volgende:
Jaaaaaaaaaaaah!!! En maar klagen dat de melk iedere keer weg kan omdat ie niet goed meer is

Die van mij is ALTIJD ALLES kwijt en vergeet ALLES! Totale ramp is het. Huissleutels, telefoon (of gewoon niet opladen), bril, alles alles alles


Lol, dat is hier precies andersom
Als zn kont niet vast had gezeten was ie vast ook kwijt/vergeten.

T zelfde geld trouwens voor doppen/deksels niet goed dicht draaien en spullen niet terug zetten in de koelkast ^^


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-03-2009 12:29 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 24 maart 2009 9:40 schreef Silence het volgende:
leuk Misschien moet er toch een foefje uitgevonden worden waardoor mannen zwanger kunnen worden

Leuk is het zeker! En ik zou het geen probleem vinden als mannen zwanger zouden kunnen worden, dan kunnen we vrouwen eindelijk bewijzen dat het echt niet zo moeilijk is allemaal...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2009 13:20 by bastianus Profiel van bastianus

Die hormonenbuien daar ben ik helemaal immuun voor. Ik kende het ook al van de PMS, gewoon je vrouw uitlachen en de boel relativeren.
De echte ellende begon pas na de geboorte van de tweede vond ik, gezeik over de taken in het huishouden en hoe hard ze wel niet moeten werken op de baan en al die borden die ze in de lucht moet houden.
Als je al die vrouwenbladen leest, niks als klagen over dat die wijven niet de goede balans tussen werken en thuis met de kinderen kunnen vinden. En als wij mannen dan parttime gaan werken om thuis ons steentje bij te dragen vindt iedereen het zo leuk dat je "van de kinderen gaat genieten". Je zou ook gewoon kunnen stellen dat mannen beter iets positiefs van hun leven kunnen maken terwijl vrouwen alleen maar klagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-03-2009 15:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het zijn de kinderen die je ervan weerhoudt om bij haar weg te gaan?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-03-2009 16:18 by El Chulo Profiel van El Chulo

Dat wordt nog een zware tijd voor mij als ik Bastianus' verhaal zo doorlees. Maar ik denk dat van vrouwen ook wel meer wordt verwacht dan van mannen als het om opvoeding/huishouden etc. gaat.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-03-2009 16:24 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 24 maart 2009 16:18 schreef El Chulo het volgende:
Dat wordt nog een zware tijd voor mij als ik Bastianus' verhaal zo doorlees. Maar ik denk dat van vrouwen ook wel meer wordt verwacht dan van mannen als het om opvoeding/huishouden etc. gaat.

Vrouwen hebben altijd een uitweg, die kunnen altijd kiezen te stoppen met werken. Van mannen wordt verwacht dat ze minimaal 4 dagen in de week werken. Mannen hebben geen keus, geen vluchtweg, geen get-out-of-jail. En natuurlijk wel 50-50 meehelpen in het huishouden.

Heel blij dat ik geen vader ben!


Dear dirty delightful old drunken old days


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-03-2009 16:27 by El Chulo Profiel van El Chulo



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2009 20:06 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 maart 2009 16:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Vrouwen hebben altijd een uitweg, die kunnen altijd kiezen te stoppen met werken. Van mannen wordt verwacht dat ze minimaal 4 dagen in de week werken. Mannen hebben geen keus, geen vluchtweg, geen get-out-of-jail. En natuurlijk wel 50-50 meehelpen in het huishouden.

Heel blij dat ik geen vader ben!
mócht ik ooit kids met m'n vriend krijgen, ga ik werken en wordt hij huispapa


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-03-2009 20:09 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 maart 2009 20:06 schreef Silence het volgende:
mócht ik ooit kids met m'n vriend krijgen, ga ik werken en wordt hij huispapa


Een vriend van me moet (bijna) wel, omdat zijn vrouw (die als procesoperator werkt) meer verdient dan hij...

Lijkt me op zich geen vervelende situatie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 24-03-2009 20:34 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 24 maart 2009 20:09 schreef altx het volgende:
Een vriend van me moet (bijna) wel, omdat zijn vrouw (die als procesoperator werkt) meer verdient dan hij...

Lijkt me op zich geen vervelende situatie...


Toch blij dat mijn vriendin voorlopig nog niet zwanger is...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 24-03-2009 20:45 by nav Profiel van nav

quote:
Op 24 maart 2009 16:27 schreef El Chulo het volgende:



He man, trek je hier nou toch niks van aan! Jij wordt straks papa en dat is hartstikke leuk. Volgens vele mannen het allermooiste wat er is.

En hoe het thuis gaat, daar ben jij zelf bij. Daar kun je toch gewoon afspraken over maken? En als iets dan niet werkt, praat je het uit. Zo moeilijk is het niet.

Laat je de kop niet gek maken en geniet d'r van man. Echt hoor!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 24-03-2009 20:48 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 24 maart 2009 20:45 schreef nav het volgende:
He man, trek je hier nou toch niks van aan! Jij wordt straks papa en dat is hartstikke leuk. Volgens vele mannen het allermooiste wat er is.

En hoe het thuis gaat, daar ben jij zelf bij. Daar kun je toch gewoon afspraken over maken? En als iets dan niet werkt, praat je het uit. Zo moeilijk is het niet.

Laat je de kop niet gek maken en geniet d'r van man. Echt hoor!


Je kan beter van de tijd genieten dat je nog min of meer de vrijheid hebt, zonder dat je je druk hoeft te maken om een kleine


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 24-03-2009 20:54 by nav Profiel van nav

quote:
Op 24 maart 2009 20:48 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Je kan beter van de tijd genieten dat je nog min of meer de vrijheid hebt, zonder dat je je druk hoeft te maken om een kleine


Anders gaan jij en je negativiteit even in een bejaardentehuis wonen.


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-03-2009 20:56 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 24 maart 2009 11:52 schreef Jenje het volgende:
Parttime werkende moeders op je werk


STERF STERF STERF STERF, dat kutkind van je boeit me geen moer!

+1
Arrrgh! Van zwangerschappen, buikkrampjes, tot puberwoedes, alles krijg je mee. Vreselijk.

Het stomme is dat ze ook nog denken dat het je interesseert, omdat je toevallig ook twee heuvels aan het front hebt zitten, en je eierstokken daarom ook wel reeds zullen klapperen bij het aanhoren van dat soort zaken.
FOUT.



[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-03-2009 20:57]


Verrassend triviaal


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-03-2009 20:57 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 maart 2009 20:54 schreef nav het volgende:
Anders gaan jij en je negativiteit even in een bejaardentehuis wonen.


Vooral stellen of erger nog getrouwde stellen hebben hedendaags meer weg van bewoners van een bejaarden tehuis, het is omdat de zwans op die leeftijd nog werkt, anders hadden ze dag een nacht achter de geraniums gezeten.


Against God and Government


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-03-2009 20:59 by nark Profiel van nark

Daarom geen kinderren in dit huishouden. Scheeld een hele hoop ellende


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2009 20:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 maart 2009 20:56 schreef Ohneschwanz het volgende:
+1
Arrrgh! Van zwangerschappen, buikkrampjes, tot puberwoedes, alles krijg je mee. Vreselijk.

Het stomme is dat ze ook nog denken dat het je interesseert, omdat je toevallig ook twee heuvels aan het front hebt zitten, en je eierstokken daarom ook wel reeds zullen klapperen bij het aanhoren van dat soort zaken.
FOUT.




Hahaha
En die discussies altijd over de zomervakanties, moekes hebben voorrang op keuze in vakantieweken want sja.. de kids he.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2009 21:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 maart 2009 15:25 schreef Lionheart het volgende:
Het zijn de kinderen die je ervan weerhoudt om bij haar weg te gaan?

Nee joh. Het knalt hier vaak flink en mijn vrouw is geen makkelijke, maar da's ook de reden dat ze het met een lastpost als ik kan volhouden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen