IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Vogels kijken.. Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2010 13:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2010 19:49 schreef MMayo het volgende:
Thnx, eens kijken of ik daar wat leuks kan vinden. Enne campingtips nog of was je niet met de tent er op uit? Vogeltjes kijken


Wij zaten op Camping Wies-neu, mooi plekkie, maar qua faciliteiten stelde het niks voor. Verder geen campingtips helaas.


spelfout weggehaald...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-01-2010 13:15 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Veel heb je toch niet nodig?

Plek om te kamperen, tent/caravan/vouwwagen. En eventueel wat sanitair.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2010 13:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2010 13:15 schreef Nimbus het volgende:
Veel heb je toch niet nodig?

Plek om te kamperen, tent/caravan/vouwwagen. En eventueel wat sanitair.


Ik niet nee, maar sommige mensen wel he...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2010 13:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-01-2010 13:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Berdorf schijnt ook erg mooi te zijn, ook als niet-klimmer.

http://www.luieklimmer.nl/wiki/index.php/Berdorf


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2010 15:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, ook geweest, erg mooi inderdaad.


spelfout weggehaald...


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2010 15:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2010 13:06 schreef varanus het volgende:
Die serie wil ik op DVD hebben nog, prachtig
Echt een geweldige serie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2010 22:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2010 20:26 schreef XXL het volgende:
pfff, laatst nog een schoteltje water neergezet voor een egel die in mijn achtertuin zat.

Ook hier één in de achtertuin. Zit geregeld bij mijn konijn, als ik die 's avonds ga voeren denk ik steeds dat ik de handborstel heb laten slingeren, tot ik dichterbij kom en die borstel begint te lopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2010 14:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Afgelopen vrijdag toen ik van het werk in Heeswijk-Dinther naar Vorstenbosch reed een blauwe kiekendief zien jagen, vlak boven het water. Heel apart, je ziet ze zelden bij ons in de regio. Even gecheckt, en de vogelwacht hier had hem al op internet staan:

Geweldig beest, behoorlijk groot en veel eleganter dan b.v. een buizerd. Aparte manier van jagen ook, vloog heel dicht boven de grond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 29-03-2010 15:16 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

vette foto , toevalstreffer? ....... iig respekt , zo krijg je ze niet zomaar


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2010 15:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 15:16 schreef AARSVIJAND het volgende:
vette foto , toevalstreffer? ....... iig respekt , zo krijg je ze niet zomaar
De foto is gemaakt door iemand van de vogelwacht hier in Uden, helaas niet door mijzelf. Maar ik ga woensdag wel mijn fototoestel meenemen. Weet nu waar deze kiekendief zit, dus ga hem proberen op de gevoelige plaat te krijgen. Ik dacht eerst dat ik het fout had, deze vogels komen normaal gesproken alleen in Friesland, Groningen en op de eilanden voor. Maar de vogelwacht en een fanatieke vogelaarster bij mij van het werk hadden hem ook al gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-03-2010 17:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vorige week ook nog een van gezien, schitterende vogels!


spelfout weggehaald...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-07-2010 12:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Een stuk of 6 ooievaars gisteren in een weiland bij de Hemrik. Mooi om te zien.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-07-2010 14:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een zeearend, in Normandië tijdens de reis naar Bretagne.
Verder mantelmeeuwen bij ons vakantiehuis, ook grote, erg mooi. Helaas geen papegaaiduikers gezien, die schijnen daar ook te zijn. Wel visdiefjes en sternen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-07-2010 16:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gezien in oost-polen:

zeearend
paapje
witvleugelstern
zwarte stern
raaf
bontekraai
kraanvogel
grauwe kiekendief
geelgors
grauwe klauwier
wilde zwaan
grote zilverreiger
kwartelkoning

verder:
elanden
oostelijk egel
groene pad
boomkikker



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-07-2010 16:39]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-07-2010 13:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bij mij op het werk is een kramsvogel aan het nestelen, schijnt behoorlijk zeldzaam te zijn in Nederland. En wederom dezelfde blauwe kiekendief als een tijd geleden gezien hier, waarschijnlijk ook een blijvertje dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 13:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juli 2010 16:20 schreef attila_de_hun het volgende:
gezien in oost-polen:

zeearend
paapje
witvleugelstern
zwarte stern
raaf
bontekraai
kraanvogel
grauwe kiekendief
geelgors
grauwe klauwier
wilde zwaan
grote zilverreiger
kwartelkoning

verder:
elanden
oostelijk egel
groene pad
boomkikker




Bialowieza??

daar moet ik echt nog eens heen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2010 22:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 13:49 schreef ElitE het volgende:
Bialowieza??

daar moet ik echt nog eens heen

Nee, dat was in het natuurpark Biebrza! Is ook supermooi gebied (geen wisenten maar wel elanden!).

Heeft iemand Blauwerick of Groenerick al gespot (de twee pelikanen die ontsnapten uit de Beekse Bergen, de derde, Roderick, is al uit zichzelf teruggekeerd).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2010 22:36]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 22:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wow ook erg mooi.

haha wat een namen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2010 22:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 22:29 schreef ElitE het volgende:
Wow ook erg mooi.

haha wat een namen


http://biebrzaguide.webpark.pl/

kijk maar eens. een supergebied!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 22:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja ik zat al wat luchtfoto's te bekijken, echt gave rivier. Lekker veel meanders, en veel plassen en moerassen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-08-2011 11:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Eergisteren zag ik drie vogels vliegen die ik niet thuis kon brengen, een soort uit de kluiten gewassen aalscholvers met een rechtere nek ofzo. Lees ik vandaag in de krant dat hier tegenover onze camping een kolonie zwarte ooievaars aan het 'aanvetten' is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-08-2011 14:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja lastig om die beesten te vangen idd.

edit: In polen veel ooievaars gezien stonden op het punt het nest te verlaten echt grappig om ze te zien oefenen.

Verder nog een 4 roofvogels gezien die waarschijnlijk vliegles hadden

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-08-2011 14:42]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-08-2011 14:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Afgelopen tijd kiekedieven, grutto's en wulpen op Ameland gezien, buizerds en een havik hier in Nijverdal. Ook nog een witte reiger en ooievaars vanuit de trein. Blijft leuk, vogels kijken.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-08-2011 15:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2011 11:30 schreef bastianus het volgende:
Eergisteren zag ik drie vogels vliegen die ik niet thuis kon brengen, een soort uit de kluiten gewassen aalscholvers met een rechtere nek ofzo. Lees ik vandaag in de krant dat hier tegenover onze camping een kolonie zwarte ooievaars aan het 'aanvetten' is.


Zwarte ooievaars? Komen daar de kleine negers vandaan?


Bareuh...


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen