IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Vogels kijken.. Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-12-2008 15:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Omdat mussen en mezen ook heerschen, een collectie pica's van een willekeurig dagje op mijn balkon.

















Dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-12-2008 15:54]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2008 16:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tof! Mooie pics. Op Schier hadden we deze:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-12-2008 16:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Die zijn misschien brutaal.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-12-2008 16:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik wist nieteens dat er een vogelaarstopic was... tof! Ik ben (gematigd) vogelaar sinds mijn achtste (mijn pa is zelf wel hardcore) en ben zelf ook actief bezig met oa. vogelinventarisatie voor mijn werk (flora&faunaonderzoek voor bestemmingsplanwijzigingen etc). Ik had overigens drie weken geleden een raaf in de kijker op de Veluwezoom, fantastisch

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-12-2008 16:13]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 14:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vandaag een groene specht in mijn eigen achtertuin, hoera! En de kat van de buren, die hem wilde vangen, een baksteen gestuurd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 14:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

toch ook mooi om te zien?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-12-2008 14:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 16:05 schreef bastianus het volgende:
Tof! Mooie pics. Op Schier hadden we deze:



En wij deze:



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 14:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 14:09 schreef ElitE het volgende:
toch ook mooi om te zien?

Een kat die een specht vangt? Zeker.
Maar deze kat heeft het voorzien op mijn konijn, loopt hier wel vaker te zieken. Als het een wilde kat was prima, dan zette ik gewoon mijn vangkooi en leverde ik hem uit aan de dierenambulance (al vaker gedaan). Maar deze kat is van één van mijn buren, en loopt overal de tuinen te molesteren, lawaai te schoppen en te vechten met andere katten. Dat ze dat rotbeest gewoon binnen houden. Voor hemzelf is het zijn natuur, maar de baas kan er iets aan doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 14:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

alstie gesneden is kun je hem wel meer binnen houden maarja ook wel zielig, soms is het gewoon beetje puberen(duur wel 2 of 3 jaar misschien). Maar een gezonde normale vogel hoeft weinig bang te zijn voor katten hoor, wel jammer als ze een zeldzame vogel vangen, tijd dat ze meerkoeten, meeuwen, halsbandparkieten, kauwtjes en duiven gaan vangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-12-2008 17:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 14:05 schreef bastianus het volgende:
Vandaag een groene specht in mijn eigen achtertuin, hoera! En de kat van de buren, die hem wilde vangen, een baksteen gestuurd.

In Luxemburg ook erg veel gezien. Hier een poosje geleden gehoord, maar onvindbaar helaas.


spelfout weggehaald...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-12-2008 21:08 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Oh ja, gezien want kerst komt eraan...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2008 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 16:13 schreef Tormented soul het volgende:
Ik wist nieteens dat er een vogelaarstopic was... tof! Ik ben (gematigd) vogelaar sinds mijn achtste (mijn pa is zelf wel hardcore) en ben zelf ook actief bezig met oa. vogelinventarisatie voor mijn werk (flora&faunaonderzoek voor bestemmingsplanwijzigingen etc). Ik had overigens drie weken geleden een raaf in de kijker op de Veluwezoom, fantastisch


wat voor werk doe jij dan?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-12-2008 21:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ging vanmiddag roken achter kantoor (aan een sloot/riviertje), zie ik ineens iets bewegen in een struik. Ineens vliegt er een onwijs grote vogel op, begint te krijsen en vliegt weg.

De spanwijdte van de vleugels was zeker een meter, en uit m'n beschrijving concludeerden m'n collega's dat het een buizerd was. Aan de foto's te zien klopt dat ook wel.

Ik ben helemaal geen vogelaar, maar dit vond ik wel gaaf om te zien. Was aan mijn kant van de oever, op nog geen 10 meter.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 16-12-2008 21:15]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-12-2008 21:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Afgelopen weekend even kijkje genomen bij een roofvogelshow, gave beesten hoor. Met name de gier, wat een beest zeg.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 21:14 schreef WhiteRider het volgende:
Ging vanmiddag roken achter kantoor (aan een sloot/riviertje), zie ik ineens iets bewegen in een struik. Ineens vliegt er een onwijs grote vogel op, begint te krijsen en vliegt weg.

De spanwijdte van de vleugels was zeker een meter, en uit m'n beschrijving concludeerden m'n collega's dat het een buizerd was. Aan de foto's te zien klopt dat ook wel.

Ik ben helemaal geen vogelaar, maar dit vond ik wel gaaf om te zien. Was aan mijn kant van de oever, op nog geen 10 meter.
Die zijn hier ook al ontzettend veel te zien itt enkele jaren terug. Goeie ontwikkeling


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 21:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 21:19 schreef Jenje het volgende:
Die zijn hier ook al ontzettend veel te zien itt enkele jaren terug. Goeie ontwikkeling


Nou, niet alleen goed hoor, de balans is aardig weg, veel boeren klagen daarover.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 21:19 schreef MR. N het volgende:
Nou, niet alleen goed hoor, de balans is aardig weg, veel boeren klagen daarover.
Ja, want buizerds doen boeren veel schade!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-12-2008 21:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja man, die beesten vreten koeien.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-12-2008 21:23]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dacht al, wat vliegt daar voor zwartwits door de lucht .. was me wat te groot voor een ekster ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 21:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 21:19 schreef MR. N het volgende:
Nou, niet alleen goed hoor, de balans is aardig weg, veel boeren klagen daarover.

Als boeren niet klagen dan is er echt wat mis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


strix40
Usericon van strix40
Posted 16-12-2008 21:42 by strix40 Wijzig reactieProfiel van strix40Quote dit bericht

Boeren zullen niet klagen.
Maar weidevogelbeschermers wel. Die denken nog steeds dat roofvogels hun kluutjes etc opvreten.
Domme mensen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 21:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 21:20 schreef Jenje het volgende:
Ja, want buizerds doen boeren veel schade!


Je bewijst weer een domme boer te zijn, hahaha. Het evenwicht is een beetje weg, en daar hebben ze last van.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 21:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 21:43 schreef MR. N het volgende:
Je bewijst weer een domme boer te zijn, hahaha. Het evenwicht is een beetje weg, en daar hebben ze last van.

Toch alleen maar gunstig? Weer wat minder kieviten tussen de maaidorser enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2008 22:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 december 2008 21:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja man, die beesten vreten koeien.




Je moeder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2008 22:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Laatst bijna een duif geraakt.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen