IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-05-2009 20:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 mei 2009 16:33 schreef Rotzak het volgende:
Vandaag werd de minuut stilte voor de eredivisiewedstrijd FC Utrecht - Feyenoord in de Galgenwaard wreed verstoord. De eerste verwensing van de fanatieke aanhangers van de thuisclub aan het adres van de bezoekende club kwam al na amper 20 seconden. Een soortgelijke schreeuw volgde al snel vanaf de tribune met Rotterdamse fans.

Arbiter Roelof Luinge besloot de herdenking van de slachtoffers op Koninginnedag in Apeldoorn vroegtijdig af te breken, aangezien de kwetsende spreekkoren aanhielden. Een gedeelte van het weldenkende publiek had een fluitconcert over voor de respectloze houding van beide harde kernen.


Burzum, Burzum, Burzum toch

Herdenking afbreken? Stuur dan de supporters naar huis.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-05-2009 20:40 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 mei 2009 20:28 schreef Vikingblood het volgende:
Goh.. Feyenoord toch die Brabo`s voorbij.

Ik dacht dat Judge M zei dat dit niet zou gebeuren..


Grappig weer!
Die roept wel meer, zo zouden ze al jaren in het linkerrijtje eindigen..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-05-2009 20:43]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-05-2009 21:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 mei 2009 20:35 schreef ZelThoR het volgende:
Herdenking afbreken? Stuur dan de supporters naar huis.


Nou ja, ik vind het heel vervelend hoor voor de slachtoffers, maar wat hebben FC Utrecht en Feyenoord in vredesnaam te schaften met die aanslag? Respectloos was het inderdaad, maar ik vind het overdreven om weer één minuut stilte te houden, dat kunnen ze beter bij AGOVV doen.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-05-2009 21:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 mei 2009 21:12 schreef Rotzak het volgende:
Nou ja, ik vind het heel vervelend hoor voor de slachtoffers, maar wat hebben FC Utrecht en Feyenoord in vredesnaam te schaften met die aanslag? Respectloos was het inderdaad, maar ik vind het overdreven om weer één minuut stilte te houden, dat kunnen ze beter bij AGOVV doen.

Ohja, de toepasselijkheid van de minuut stilte is überhaupt dubieus. Daar geef ik je helemaal gelijk in.

Maar áls je het doet én het wordt niet goed nageleefd waarom zou je het dan afbreken? Stuur dan op z'n minst de verstoorders naar huis. En als dat te moeilijk is of het gaat weer mis --> iedereen naar huis.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-05-2009 21:24 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Volgend jaar weer Fortuna Sittard - Roda JC!
Edit: ok, te vroeg gejuichd, eerst de licentie woensdag halen. Misschien toch maar een seizoenskaart halen (heb er tot nu toe geen omdat ik normaal niet veel tijd heb om naar veel wedstrijden te gaan).

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-05-2009 21:25]



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 06-05-2009 14:23 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Marco van Basten vertrekt bij Ajax!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-05-2009 14:26 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 mei 2009 14:23 schreef scotfan het volgende:
Marco van Basten vertrekt bij Ajax!!
Gaat hij naar AZ?

Maar hopen dat ze komende zondag iig verliezen. Kan PSV nog 3de worden.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-05-2009 14:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 mei 2009 14:23 schreef scotfan het volgende:
Marco van Basten vertrekt bij Ajax!!


Serieus? Goed nieuws dan!


(Alhoewel je het hem niet aan kunt rekenen dat ze 'm uberhaupt aangenomen hadden...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 06-05-2009 14:32 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

dus voor het einde van het seizoen alle trainers van de "traditionele" top-3 vertrokken. Verbeek, Stevens, Van Basten.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-05-2009 15:07 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een unicum toch?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-05-2009 15:15 by Mark Profiel van Mark

Gokken op de vervanger? Ik denk dat Ron Jans best kans maakt. Of mogelijk Co Adriaanse terug.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-05-2009 15:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 mei 2009 15:15 schreef Mark het volgende:
(...) Of mogelijk Co Adriaanse terug.


Ik ben voor!

Maar aangezien Ajax en goede keuzes de laatste tijd niet meer samen in 1 zin gezet kunnen worden, lijkt me dat niet heel waarschijnlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2009 15:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Rijkaard?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-05-2009 15:34 by Mark Profiel van Mark

Rijkaard gaat echt niet naar Ajax, die heeft momenteel opties als Chelsea beschikbaar. Hij zou wel gek zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-05-2009 15:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 mei 2009 15:15 schreef Mark het volgende:
Gokken op de vervanger? Ik denk dat Ron Jans best kans maakt. Of mogelijk Co Adriaanse terug.
Die was toch de voornaamste kandidaat om Van Gaal op te volgen bij AZ?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2009 15:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hm ik denk niet dat Rijkaard zichzelf overschat en ik zie 'm ook niet alleen voor het geld kiezen. Ik zou anders niet weten wie er moet komen. Advocaat? Neh. En Adriaanse, Van Gaal en Koeman zullen ook zeker niet terugkeren. Ik gok op Frenkie


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-05-2009 15:54 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Rijkaard zou wel gek zijn om naar Ajax te komen. Met Chelsea meedoen om de champions league, of het behoeden van nog verder verval bij Ajax.

Zou Adriaanse willen eigenlijk? Is op niet heel nette wijze eruit gewerkt toentertijd, toch?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-05-2009 15:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 mei 2009 15:39 schreef Judge M. het volgende:
Die was toch de voornaamste kandidaat om Van Gaal op te volgen bij AZ?


Ja.


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-05-2009 2:08 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
De licentiecommissie van de KNVB heeft Fortuna Sittard (in de personen van Sjra Phillipen, Wil Meijer, Wil Helwig en Paul Rousseau) laten weten op korte termijn uitspraak te doen inzake de licentie voor het seizoen 2009-2010. Normaliter staat hier 2 a 3 weken voor, maar de commissie heeft de Fortuna delegatie laten weten dit gezien de onzekerheid eerder te laten weten.

De Fortuna-delegatie laat weten met een goed gevoel vertrokken te zijn uit Zeist. Het goede gevoel baseert de Fortuna-delegatie op de vragen en antwoorden die het heeft gegeven met betrekking tot de schuldenlast, liquiditeitsproblemen en meerjarenbegroting. De KNVB commissie heeft daarbij aangegeven dat zij wederom positief verrast waren over de vorderingen van Fortuna Sittard en de gedegenheid waarmee de Fortuna delegatie was afgereisd.

Wat boven de "markt" blijft hangen is de status van de "grote" investeerder. Fortunahome.com kan hier momenteel niets 'wijs' over zeggen omdat de TOF bestuurders en de RvC leden een communicatieprotocol hebben afgesproken, waarmee zij willen beogen dat er hetzelfde bericht in de media komt. Wij willen uit respect voor TOF en Fortuna dat protocol nu niet doorbreken en sluiten voor vandaag af met het goede gevoel!


Maar dat zal toch wel niemand hier interesseren



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-05-2009 16:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 mei 2009 15:39 schreef NecRobert het volgende:
Hm ik denk niet dat Rijkaard zichzelf overschat en ik zie 'm ook niet alleen voor het geld kiezen.


Het probleem is niet zozeer zelfoverschatting alswel zelfkennis. Rijkaard heeft bij Sparta volledig gefaald. Rijkaard functioneert prima in een team met fantastische spelers die vooral autoriteit en een boegbeeld in de media nodig hebben, met iemand als Neeskens of Ten Cate naast zich voor de dagelijkse trainingen, maar Rijkaard is net als Van Basten niet geschikt om jonge talentvolle spelers beter te maken en te corrigeren. Dus bij een club als Chelsea zal Rijkaard vast mooie dingen kunnen doen, maar bij Ajax zou hij net zo hard onderuit gaan als Van Basten. En dat weet Rijkaard zelf ook donders goed, dus die komt volgens mij echt niet naar Ajax.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-05-2009 17:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 mei 2009 2:08 schreef valfar het volgende:
Maar dat zal toch wel niemand hier interesseren


Wel als de club wordt opgeheven.


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-05-2009 17:09 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 mei 2009 17:00 schreef Lionheart het volgende:
Wel als de club wordt opgeheven.


Welke baat heb jij daarbij dan?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2009 15:54 by Mark Profiel van Mark

Wat een lekkere laatste speelronde

Zit het wisselkanaal van Eredivisie live te kijken. Roda 1-2 voor tegen Feyenoord en dus virtueel gered van directe degradatie, graafschap-volendam 1-1 (dus graafschap er momenteel uit), NEC 1-1 terwijl Utrecht en de Fietstassen verliezen. Dus NEC nog 1 doelpunt en dan alsnog play-offs voor NEC.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2009 16:05 by Mark Profiel van Mark

Strijd op leven en dood in de kelder! 2-2 Graafschap-Volendam, 1-3 Feyenoord-Roda. Gaat Volendam toch nog aan het kortste eind trekken?

En Feyenoord terug op 2-3 na een zogenaamde handsbal en rood voor Ka, terwijl het in werkelijkheid juist Hofland was die hands maakte

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-05-2009 16:08]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-05-2009 16:21 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hofland heeft gewoon rood gekregen hoor, Kah geel. Bij een gelijke stand tussen De Graafschap en Volendam is Volendam altijd in het nadeel.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen