IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 04-06-2009 0:22 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ongelofelijk dat Roda, in mijn ogen het slechtste eredivisie team van dit seizoen, blijft en De Graafschap en Volendam degraderen.

En er is nog iets erger dan feestende Limburgers; feestende Duitsers!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-06-2009 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Pranjic naar Bayern. Goed voor hem en weer 10 miljoen in het laatje!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-06-2009 16:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 juni 2009 0:22 schreef valfar het volgende:


En er is nog iets erger dan feestende Limburgers; feestende Duitsers!


Dan blijf je morgen het beste uit de buurt van Wuppertal Dönberg.

RKC Waalwijk terug, yeah!!! Goede zaak!


Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2009 16:31 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 juni 2009 16:18 schreef NecRobert het volgende:
Pranjic naar Bayern. Goed voor hem en weer 10 miljoen in het laatje!




En verdomd jammer van Cambuur, had leuke derby's op kunnen leveren volgend seizoen.


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-06-2009 19:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

Tja, drie wedstrijden hadden ze de kans om het af te maken maar deden ze het niet.

Wel jammer ja.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2009 17:12 by Mark Profiel van Mark

Vleminckx tekent voor vier seizoenen bij NEC

05/06/2009 16:09

EXCLUSIEF - Bjorn Vleminckx speelt vanaf komend seizoen voor NEC. De 23-jarige aanvaller komt over van KV Mechelen en tekent een contract voor vier jaar in Nijmegen.

Vleminckx scoorde in zijn tweede seizoen voor KVM twaalf keer in 29 wedstrijden. De aanvaller had in België nog een contract tot medio 2011. Hoeveel NEC betaalt voor Vleminckx is niet bekend.

Naast de interesse van NEC kon de aanvaller rekenenen op belangstelling van Belgisch kampioen Standard Luik, AA Gent, Karlsruher SC en FC Utrecht.

Bron: voetbal International

-----------

Ik ben benieuwd. Ik vind eht wel verfrissend om te zien dat in tegenstelling tot vorige seizoenen we nu de selectie al bijna compleet hebben, nog voordat de voorbereiding zelfs maar begint! Goossens, Zomer, Van Eijden, Ten voorde, en nu dus ook vleminckx. Alleen nog een rechtsback en we zijn klaar!

Al bestaat natuurlijk altijd de kans dat we El-Akchiaoui en Schone nog kwijt gaan raken, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Hulde Carlos Aalbers!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-06-2009 9:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Held neemt afscheid:



Fabian! Whohoooo!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2009 14:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ghehe kwam deze tegen:


Gaat nog steeds op!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-06-2009 14:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl



En gecondoleerd Mark: Dani Fernandez voor 3 jaar naar Feyedinges



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 14:58 by Mark Profiel van Mark

Dat was al een tijd bekend. Al was hij niet naar Feyenooit gegaan, dan nog zou hij niet bij ons zijn gebleven, want wij konden zijn vraagprijs niet opbrengen. Wel apart dat Feyenooit dat met een miljoenenschuld wel kan, maar goed, dat zijn externe financiers. Denk niet dat Feyenooit ooit een cent van een mogelijke doorverkoop van die jongen terug ziet.

Als ik eerlijk ben denk ik dat Been een grote flater begaan heeft hier; dani is een prima back voor een club als de onze, maar hij is al deze heisa, kapitalen en wazige constructies echt niet waard. En bovendien zal hij nu waarschijnlijk het hele seizoen onder de loep liggen bij supporters en media, dus de druk zal enorm zijn. Maar goed, ik wens hem he tbeste, hij heeft het bij ons uitstekend gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-06-2009 14:59]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-06-2009 15:07 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Als hij voor Ajax blijft scoren vind ik het prima.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 16:54 by Mark Profiel van Mark



En nog de 2-3 ook, verdorie. Ging tot op dat moment niet eens zo slecht.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 19:05 by Mark Profiel van Mark

Kut kut kut, Braafheid naar Bayern. Daar gaat El-Ak

Die Tukkers gaan toch zeker niet twee keer binnen een jaar onze aanvoerder wegkopen? toch? Toch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2009 19:06 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 juni 2009 19:05 schreef Mark het volgende:
Kut kut kut, Braafheid naar Bayern. Daar gaat El-Ak

Die Tukkers gaan toch zeker niet twee keer binnen een jaar onze aanvoerder wegkopen? toch? Toch?




Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 19:07 by Mark Profiel van Mark

Ergste is nog wel dat hij een transferclausule van 9 ton heeft. Da's een koopje voor Twente


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-06-2009 10:38 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hahahaha! Een dikke vinger naar iedereen die blij was dat Fortuna geen licentie kreeg! Yes, champagne!

UTRECHT - De voetbalbond KNVB moet Fortuna Sittard het komende seizoen toelaten tot de betaald voetbalcompetitie. Dat heeft de voorzieningenrechter in Utrecht woensdag geoordeeld in een kort geding dat de club had aangespannen tegen de KNVB.

De rechter noemde het besluit van de KNVB om de licentie van Fortuna in te trekken "onzorgvuldig'.

De KNVB trok de licentie van Fortuna in omdat de club al jarenlang in financiële problemen verkeert. Fortuna was het daar niet mee eens en stapte naar de rechter. De club uit de Jupiler League eiste een schorsing van het besluit totdat de zaak helemaal uitgevochten is voor de rechter.

Volgens de rechter kleven er ernstige formele bezwaren aan het besluit van de licentiecommissie van de KNVB, die de licentie van de club had ingetrokken. Ook het besluit van de beroepscommissie is in de ogen van de rechter niet volgens de regels genomen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2009 13:09 by Mark Profiel van Mark

Erg verrassend inderdaad, ik moet toegeven dat ik dit echt helemaal niet zag aankomen. Dat wordt wel spelers zoeken dan, want ik geloof dat de meeste contracten inmiddels al ontbonden zijn toch? Nou ja, leuk voor ze, ik ben benieuwd of ze een doorstart kunnen maken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-06-2009 13:48 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Er zijn tot nu toe pas vier spelers weg (wel zeer waardevolle spelers), de rest is blijven wachten (bijv. de keeper, die had interesse van o.a. Cambuur) of er was geen interesse in die spelers. Er zijn een stuk of 6 spelers die belangrijk zijn voor het team die nu meteen een conract aangeboden zullen krijgen. Maar het wordt wel moeilijk. Hopenlijk degraderen we nu niet meteen!
Er staat trouwens dat de KNVB denkt over een hoger beroep, maar je kunt toch helemaal niet in hoger beroep tegen een kort geding of wel?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 17-06-2009 13:49]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2009 14:03 by Mark Profiel van Mark

Volgens mij in principe wel, maar ik verwacht dat ze het uiteindelijk toch niet zullen doen. Ze moeten nu namelijk in allerijl een nieuw competitie-programmma voor de eerste divisie uit de grond stampen voor augustus, en als ze een procedure zouden aanspannen en die weer verliezen dan zouden ze daar helemaal geen tijd meer voor hebben. Gezien het 100.000 euro per gemiste wedstrijd boete voor de KNVB betekent, vermoed ik dat ze eieren voor hun geld kiezen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-06-2009 19:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 juni 2009 10:38 schreef valfar het volgende:
Hahahaha! Een dikke vinger naar iedereen die blij was dat Fortuna geen licentie kreeg! Yes, champagne!


Uitstel van executie.


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-06-2009 23:16 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Time will tell! Ik snap wel dat dit de laatste kans is en als ze het nu verneuken heb ik er meer vrede mee als ze weg moeten dan nu. Maar met de initiatieven die TOF nu heeft heb ik er het volste vertrouwen in, en ik gun ze die kans ook!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2009 21:18 by Mark Profiel van Mark



Saidi Ntibazonkiza heeft nog altijd zijn nieuwe 3-jarige contract niet ondertekend. Zijn zaakwaarnemer heeft het al ondertekend, en hij heeft inmiddels ook al netjes een salarisverhoging ontvangen, maar hij wil niet tekenen totdat zijn vrouw en kind mogen overkomen. Maar om je familie naar Nederland te halen moet je een geldig bewijs van inkomen kunnen overleggen. Ofwel, contract ondertekenen en klaar! N.E.C. probeert hem dit nou al een maand of 4 duidelijk te maken, maar hij snapt het gewoon niet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-06-2009 16:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 juni 2009 21:34 schreef Judge M. het volgende:
Mwah.. Wat daar in 010 van de tribunes kwam dat was nog vele malen erger. Maar goed, dat schijnt allemaal te mogen. Een paar fakkels is een wedstrijd zonder publiek.

Daar heeft hij een gepaste straf voor gekregen en die ook aanvaard.
Blijkbaar toch niet. 7500 euro boete voor die droeftoeters

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-06-2009 16:09]



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2009 22:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

'Feyenoord bereikt akkoord met Roda over Cissé'

Sekou Cisse treedt deze zomer in dienst van Feyenoord, weet Voetbal International. De Rotterdamse club heeft dinsdag met Roda JC een akkoord bereikt over een transfer, zo bevestigde trainer Mario Been tegenover het weekblad.

"Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben", zei Been. "Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training."

Eerder had het er alle schijn van dat Cissé naar FC Twente zou verhuizen. Met de Tukkers had de Ivoriaanse international al een akkoord bereikt, maar uiteindelijk is een overstap van de aanvaller naar de Grolsch Veste van de baan. Cissé, die sinds 2004 actief was voor Roda JC, had in Limburg nog een contract tot medio 2011.




Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-07-2009 23:06 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Alweer een nieuwe aanvaller voor Real Madrid, ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de Nederlanders vertrekken.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen