IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-03-2009 14:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 maart 2009 13:51 schreef Judge M. het volgende:
En PSV nog steeds op 0-0... SCOREN HOMO'S!!
Godver en daar bedoelde ik niet die homosexuele havenarbeiders mee



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 14:09 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-03-2009 15:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

idd..

Alhoewel het verschil tussen NAC en PSV nu nog maar 4 punten is..



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 15:01 by mental Profiel van mental

tering feyenoord, zal je nog zien dat ze europees voetbal halen. bah. het zijn echt kakkerlakken, je krijgt ze maar niet dood. je moet er echt moeite voor doen, gelukkig zitten we straks in de jupiler dus dan hoef ik me niet meer te ergeren aan die fake supporters bij ons,en aan die tering feyenoorders, bah.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 15:03 by Mark Profiel van Mark

Man man man, het is echt bar en boos

"Ja, nou we geen doordeweekse wedstrijdne meer hebben zal het echt beter gaan. Nu gaan we vol voor de play-offs". Dikke snikkel ja.

Trouwens wederom ook een dieprode kaart voor de arbitrage, wat lpen er toch slechte scheidsrechters op de nederlandse velden rond, om je kapot te schamen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 15:04 by mental Profiel van mental

heerenveen - sparta gekeken? dat was echt drama met de scheids.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 16:15 by Mark Profiel van Mark

!!$@%£"!$!!$@

En seizoen voorbij. Wat een drama

Laat Been maar meteen naar Feyenoord gaan en laat de nieuwe trainer maar komen, dan kan hij al vast een beetje warmdraaien. Want ons seizoen is over. En dan mag El-Ak ook mee en dan zijn we ook meteen van dat oeverloos gekutzeik over dat Feyenoord af. Sjonge jonge jonge wat een ellende.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 16:16 by mental Profiel van mental

booy wordt maandag op non actief gezet!!!


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-03-2009 16:21 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Feyenoord= Knokkers.... Stelletje prutsersssssss


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 16:22 by mental Profiel van mental

wat hebben de neuzen van de haven gedaan dan?


Fuck the world and fuck you


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 15-03-2009 16:57 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

zo, laatste... heeft toch wel 27 weken geduurd...

verder zal me niets verbazen dat Been (al eerder gezegd in dit topic) er binnenkort (onterecht) uitvliegt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 17:00 by Mark Profiel van Mark

Eruit vliegen zal Been echt niet, als we aan het eind van dit seizoen tussne plek 10 en 12 eindigen heb je het met ons budget gewoon netjes gedaan, zeker gezien het Europese avontuur. Maar dat ons seizoen voorbij is is nu wel bijna zeker, dus dan hoop ik maar dat we snel horen wie de nieuwe trainer wordt en welke spelers er naar Feyenoord gaan, dan komt er hopelijk weer wat rust terug in de ploeg voor het eind van dit seizoen. Takke-media met hun Feyenoord-gegeil.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-03-2009 17:13 by Daops Profiel van Daops

Ondanks het verlies een Willem II gezien wat vooral in de tweede helft strijd leverde en helemaal niet slecht speelde. Geeft een beetje hoop voor de rest van het seizoen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 17:15 by Mark Profiel van Mark

Het is nog maar 8 wedstrijden hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 17:16 by mental Profiel van mental

acht wedstrijden met de billen bloot.


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-03-2009 17:17 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 maart 2009 17:15 schreef Mark het volgende:
Het is nog maar 8 wedstrijden hoor
Ja, en?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 18:05 by Mark Profiel van Mark

Ha, Been gaat een boete uitdelen. Meneer snapt helemaal niks van het gebrek aan inzet bij zijn spelers. "Ze willen toch volgend jaar zeker ook weer Europees spelen?"

Ja Mario, dat willen ze inderdaad. Bij Feyenoord


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-03-2009 18:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 15 maart 2009 17:00 schreef Mark het volgende:
Eruit vliegen zal Been echt niet, als we aan het eind van dit seizoen tussne plek 10 en 12 eindigen heb je het met ons budget gewoon netjes gedaan, zeker gezien het Europese avontuur. Maar dat ons seizoen voorbij is is nu wel bijna zeker, dus dan hoop ik maar dat we snel horen wie de nieuwe trainer wordt en welke spelers er naar Feyenoord gaan, dan komt er hopelijk weer wat rust terug in de ploeg voor het eind van dit seizoen. Takke-media met hun Feyenoord-gegeil.


Goh.. tris ook eens feyenoord dit jaar.
Normaal altijd dat tyfus ajax en plee ass vee


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-03-2009 18:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, ik vind het zelf erg plezierig dat Feyenoord heeft gewonnen vandaag. PSV is zo voorlopig ook geen bedreiging voor Heerenveen. Jammer alleen dat de haakneuzen weer hebben gewonnen.


spelfout weggehaald...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-03-2009 18:33 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 15 maart 2009 18:22 schreef varanus het volgende:
Hehe, ik vind het zelf erg plezierig dat Feyenoord heeft gewonnen vandaag. PSV is zo voorlopig ook geen bedreiging voor Heerenveen. Jammer alleen dat de haakneuzen weer hebben gewonnen.

Mondje dicht he? Maarreh, Pisvee reeds acht punten achter op Hoerenveen, geniaal.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-03-2009 18:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ja, nu Ajax nog voorbij.


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 19:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 maart 2009 18:14 schreef Vikingblood het volgende:
Goh.. tris ook eens feyenoord dit jaar.
Normaal altijd dat tyfus ajax en plee ass vee


Ik had het over de Feyenoord-geile media ditmaal, niet over Feyenoord zelf. Ik word gewoon spuugziek van al die verhaaltjes die Been en 20-duizend N.E.C. spelers week in week uit aan Feyenoord linken, en helaas is er bij ons ook niemand die daar iets aan doet. Nee, Mario Been en ook onze aanvoerder El-Ak kokketteren gewoon lekker mee. Een media-stop bij N.E.C. als het over Feyenoord gaat, dat zou men moeten doen. Maandsalaris boete voor elk interview waarin het woord Feyenoord door een van de spelers of de trainer wordt genoemd, dat zal ze leren. Als ik op mijn werk zo openlijk en onafgebroeken met de concurrentie zou lopen flikvlooien dan zou ik er de volgende dag al uitliggen. Het is genoeg geweest nu. Ga maar weer eens voetballen of zo

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-03-2009 19:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-03-2009 21:53 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 15 maart 2009 19:23 schreef Mark het volgende:
Ik had het over de Feyenoord-geile media ditmaal, niet over Feyenoord zelf. Ik word gewoon spuugziek van al die verhaaltjes die Been en 20-duizend N.E.C. spelers week in week uit aan Feyenoord linken, en helaas is er bij ons ook niemand die daar iets aan doet. Nee, Mario Been en ook onze aanvoerder El-Ak kokketteren gewoon lekker mee. Een media-stop bij N.E.C. als het over Feyenoord gaat, dat zou men moeten doen. Maandsalaris boete voor elk interview waarin het woord Feyenoord door een van de spelers of de trainer wordt genoemd, dat zal ze leren. Als ik op mijn werk zo openlijk en onafgebroeken met de concurrentie zou lopen flikvlooien dan zou ik er de volgende dag al uitliggen. Het is genoeg geweest nu. Ga maar weer eens voetballen of zo


Frustrerend idd, maar inherent aan 't voetbal man.
Check ff 't vraagbaaktipoc omtrent je vraag!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2009 22:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2009 16:57 schreef GRINDBASHERS het volgende:
zo, laatste... heeft toch wel 27 weken geduurd...


Maar goed, er komen nog een paar wedstrijdjes.
Wat ik alleen niet snap, bij Ajax lijkt het vaak wel alsof de Graafschap zich er al bij neerlegt dat ze gaan verliezen. Zelfs als Ajax slecht is winnen ze nog met 3-0.
Het zou zo mooi zijn als de arrogantste club van de Randstad nu eens afgestraft zou worden door de enige echte boerenclub.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2009 22:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 maart 2009 21:53 schreef Count Steel het volgende:
Frustrerend idd, maar inherent aan 't voetbal man.
Check ff 't vraagbaaktipoc omtrent je vraag!


Had hem zojuist gezien, dank je!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen