IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 08-03-2009 22:18 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Hup Ajax!

En meer wil ik er niet over zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 08-03-2009 22:19]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-03-2009 22:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 maart 2009 22:15 schreef mental het volgende:
pannekoek


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-03-2009 22:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2009 21:58 schreef F0UT het volgende:
sjongejonge, 1-1 tegen Ado, dat mag toch niet? =(
Ik vond het spandoek wel mooi:

"Van Basten pannenkoekmix: makkelijk te kloppen"



GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 09-03-2009 8:50 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 8 maart 2009 22:44 schreef Judge M. het volgende:
Ik vond het spandoek wel mooi:

"Van Basten pannenkoekmix: makkelijk te kloppen"


Ik vond die in Enschede ook super: "Hoezo competitievervalsing? Doen jullie nog mee dan?"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2009 9:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 maart 2009 22:15 schreef mental het volgende:
nee. ajax heeft in principe een enorm goed elftal, alleen heeft de trainer nog niet door op welke posities zijn mannen moeten spelen. kortom, schop van basten eruit, en neem een andere trainer, met deze pannekoek wordt het nooit wat.


Mwah... Suarez geschorst en we zijn gelijk kansloos.

Is niet helemaal wat ik onder een goed team versta.


Maar over Van Basten heb je helemaal gelijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 10:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 maart 2009 9:41 schreef altx het volgende:
we

Je hebt ook meegespeeld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 10:56 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 maart 2009 9:41 schreef altx het volgende:
Mwah... Suarez geschorst en we zijn gelijk kansloos.

Is niet helemaal wat ik onder een goed team versta.


Maar over Van Basten heb je helemaal gelijk...
niet elke goed voetballer is ook een goed trainer... kijk naar een rijkaard, ons liet ie degraderen, die kroeskop, en met barcelona kon ie dan wel goed voetbal neerzetten maar ja, met zulke spelers zouden jij en ik daar ook niet echt moeite mee hebben hehehe.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2009 10:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 maart 2009 8:50 schreef GRINDBASHERS het volgende:
Ik vond die in Enschede ook super: "Hoezo competitievervalsing? Doen jullie nog mee dan?"


Vond Been's opmerking naar aanleiding van de grasmat-affaire ook wel aardig:

"Geamuseerd luisterde Mario Been naar de tirade van Louis van Gaal. De AZ-coach be­tichtte de KNVB van competitie­vervalsing nadat FC Twente-PSV op de valreep was uitgesteld. „ Ook wij hebben overwogen er nog vlug een nieuw veld in te gooien”, schertste de NEC-trainer, doelend op de beroerde kwaliteit van de Goffert- grasmat. „Maar we waren bang dat we de woede van Louis over ons heen zouden krijgen.”"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2009 10:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 maart 2009 10:24 schreef bastianus het volgende:
Je hebt ook meegespeeld?


Ik ben een Ajacied ja. Hoef ik niet voor mee te spelen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 11:01 by mental Profiel van mental

Van gaal moet gewoon zijn muil houden, waarom in godsnaam vragen ze zijn mening , om een veld waar hij die dag geen reet te zoeken had ? is die muppet nu ook al gras expert ?


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 11:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 maart 2009 10:59 schreef altx het volgende:
Ik ben een Ajacied ja. Hoef ik niet voor mee te spelen.

Als een jongetje van een jaar of zes zichzelf als één van de Transformers of een A-team-lid ziet begrijp ik dat nog. Maar volwassen mannen die het over "we" of "ons" hebben als ze eigenlijk de spelers van een voetbalclub bedoelen...
Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 11:10 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 maart 2009 11:10 schreef bastianus het volgende:
Als een jongetje van een jaar of zes zichzelf als één van de Transformers of een A-team-lid ziet begrijp ik dat nog. Maar volwassen mannen die het over "we" of "ons" hebben als ze eigenlijk de spelers van een voetbalclub bedoelen...
Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.
pleur dan lekker op uit dit topic gast en doe ergens anders je ding.

ps, is het mooie mannen topic niets voor jou dan.


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 11:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 maart 2009 11:10 schreef mental het volgende:
pleur dan lekker op uit dit topic gast en doe ergens anders je ding.

ps, is het mooie mannen topic niets voor jou dan.


Sorry ja, ik zal proberen ergens anders de boel op te ruien. Mooie mannen topic? Neuh, ik zie er niet uit eigenlijk.
Trouwens, ik ben voor de Graafschap, maar ik wil even de volgende wedstrijden afwachten voor ik een grote muil geef. Maar Heracles viel mee afgelopen zaterdag. Ik hoop dat de Graafschap (niet we) niet teveel gaat verliezen de komende tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2009 11:16 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 maart 2009 11:10 schreef bastianus het volgende:
Als een jongetje van een jaar of zes zichzelf als één van de Transformers of een A-team-lid ziet begrijp ik dat nog. Maar volwassen mannen die het over "we" of "ons" hebben als ze eigenlijk de spelers van een voetbalclub bedoelen...
Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.


Jij snapt het geloof ik niet, hoor. Ik heb het ook altijd over 'we' als ik het over N.E.C. heb. En dat geldt voor zover ik weet voor de meeste club-supporters die ik ooit ben tegengekomen. Maar goed, voor teletekst-volgers is dat vaak een moeilijk concept


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 11:16 by mental Profiel van mental

de graafschap ? gecondoleerd, we zien jullie wel in de nacompetitie...


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 11:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 maart 2009 11:16 schreef Mark het volgende:
Jij snapt het geloof ik niet, hoor. Ik heb het ook altijd over 'we' als ik het over N.E.C. heb. En dat geldt voor zover ik weet voor de meeste club-supporters die ik ooit ben tegengekomen. Maar goed, voor teletekst-volgers is dat vaak een moeilijk concept

Dat zal het zijn ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 11:21 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 maart 2009 11:16 schreef Mark het volgende:
Jij snapt het geloof ik niet, hoor. Ik heb het ook altijd over 'we' als ik het over N.E.C. heb. En dat geldt voor zover ik weet voor de meeste club-supporters die ik ooit ben tegengekomen. Maar goed, voor teletekst-volgers is dat vaak een moeilijk concept
spijker, kop.


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 11:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 maart 2009 11:21 schreef mental het volgende:
spijker, kop.

Yep. Maar ik blijf in ieder geval voor de Graafschap, ook nu het minder met ze gaat. Echter, de Ajax-aanhangers, en hier in de regio vooral de PSV-aanhangers, zie ik bij bosjes afhaken nu hun clubs het even iets minder doen. Dat valt me bij die twee grote clubs altijd op, zo gauw het iets minder gaat ligt het aan van alles, behalve aan de club zelf. Zie b.v. het gejank over de grasmat van Reker, of het gebloem op van Basten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 11:33 by mental Profiel van mental

het gebloem op van basten is geheel terecht. die gast denkt volgens mij dat ie een tweede wenger of ferguson is, maar hij kan er gewoon geen drol van.

te debiele beslissingen, ik hoef het alleen maar te hebben over een sno als spits gebruiken te hebben, en je ligt al krom.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-03-2009 11:33]


Fuck the world and fuck you


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 09-03-2009 13:14 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 9 maart 2009 11:16 schreef mental het volgende:
de graafschap ? gecondoleerd, we zien jullie wel in de nacompetitie...


nee, dat zien "jullie" niet... ploegen uit HCE ontlopen elkaar in de nacompetitie...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-03-2009 13:22 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 maart 2009 11:26 schreef bastianus het volgende:
Yep. Maar ik blijf in ieder geval voor de Graafschap, ook nu het minder met ze gaat. Echter, de Ajax-aanhangers, en hier in de regio vooral de PSV-aanhangers, zie ik bij bosjes afhaken nu hun clubs het even iets minder doen. Dat valt me bij die twee grote clubs altijd op, zo gauw het iets minder gaat ligt het aan van alles, behalve aan de club zelf. Zie b.v. het gejank over de grasmat van Reker, of het gebloem op van Basten.


Ik ben nog steeds trouwe PSV-hooligan. Ik volg alle wedstrijden op teletekst.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-03-2009 14:03 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 maart 2009 13:22 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben nog steeds trouwe PSV-hooligan. Ik volg alle wedstrijden op teletekst.
homo. heb je eigenlijk ooit wel eens in een stadion gezeten ? misschien moet je ook maar mee, volgende utreg - sparta. misschien ga je het nog tof vinden ook.....that is, als we volgende seizoen nog tegen utreg mogen hahahaha


Fuck the world and fuck you


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 09-03-2009 14:36 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 9 maart 2009 11:26 schreef bastianus het volgende:
Yep. Maar ik blijf in ieder geval voor de Graafschap, ook nu het minder met ze gaat.


+ 1!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2009 16:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 maart 2009 14:03 schreef mental het volgende:
homo. heb je eigenlijk ooit wel eens in een stadion gezeten ? misschien moet je ook maar mee, volgende utreg - sparta. misschien ga je het nog tof vinden ook.....that is, als we volgende seizoen nog tegen utreg mogen hahahaha


Ik moet bekennen dat ik de Goffert wel mis, het is voor mij al weer een eeuwigheid geleden. Ik heb serieus zitten spelen met de gedachte om naar de HSV wedstrijd te gaan, maar ik heb geen clubcard meer, uitklaart aanvragen kost tijd, en die kaarten waren binnen no-time al uitverkocht


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-03-2009 13:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

@Mental: je bent een fijne vent, en ik wil nog graag eens een biertje met je drinken, maar vanavond hoop ik dat je flink de smoor in hebt

Wedstrijd is weer uitverkocht, blij met m'n kaartjes


spelfout weggehaald...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen