IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-05-2009 16:26 by Lionheart Profiel van Lionheart

Volendam gedegradeerd, waardeloos dat Feyenoord thuis verliest van Roda JC, wat een sukkels zeg.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2009 16:29 by Mark Profiel van Mark

Volendam eruit, Roda en Graafschap nacompetitie, en Groningen, Feyenoord, Utrecht en NAC nacompetitie.

Mooie laatste wedstrijdag, het enige dat ik spijtig vind is dat de Fietstassen alsnog boven ons geeindigd zijn. Dat is wel verdomd zuur na zo'n prachtige eerste seizoenshelft. Maar goed, dat krijg je met een smalle selectie zo lang in de UEFA cup en de beker.

Hulde Mario Been, hulde N.E.C., en bedankt voor het prachtige UEFA cup seizoen

En nu onder Lodeweges de weg omhoog vervolgen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-05-2009 21:14 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 10 mei 2009 16:29 schreef Mark het volgende:
het enige dat ik spijtig vind is dat de Fietstassen alsnog boven ons geeindigd zijn.




Bareuh...


valfar
Usericon van valfar
Posted 10-05-2009 21:29 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 10 mei 2009 16:26 schreef Lionheart het volgende:
Volendam gedegradeerd, waardeloos dat Feyenoord thuis verliest van Roda JC, wat een sukkels zeg.


Ze hebben ook van Volendam (uit) en De Graafschap (ook thuis) verloren, dus is het alleen maar eerlijk om ook van deze laagvlieger te verliezen



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 14:18 by Mark Profiel van Mark

Okee, hoe rijm je dit:

Sparta flirt met Aad de Mos

ROTTERDAM - Sparta hoopt op korte termijn een nieuwe trainer aan te stellen, maar of de club erin slaagt om nog deze week een opvolger van Foeke Booy te presenteren, is zeer de vraag.

,,We zijn in gesprek met meer kandidaten, maar zijn er nog niet uit,’’ zegt algemeen directeur Peter Bonthuis, die nadrukkelijk ontkent dat de Kasteelclub in zee gaat met Aad de Mos.

De Mos werd door de televisiecamera’s betrapt toen hij afgelopen dinsdagavond gebroederlijk op de tribune naast Erik Achten zat, één van Sparta’s commissarissen, bij de wedstrijd TOP Oss-FC Dordrecht. Een deel van de raad van commissarissen van Sparta zou de ervaren maar niet onomstreden Hagenaar graag naar het Kasteel zien komen

De Mos was gisteren zelf niet voor commentaar bereikbaar, maar volgens Bonthuis komt zijn naam niet voor op de short-list die de club heeft gemaakt.

,,Aad de Mos is geen kandidaat om bij ons hoofdtrainer te worden,’’ zegt de directeur stellig. ,,Erik Achten en hij kennen elkaar goed en hebben toevallig naast elkaar gezeten. Omdat dat op de tv te zien is geweest, heeft iedereen het er nu over. Er zijn zoveel namen door derden naar voren gebracht.’’


********************

Met dit:

Sparta en De Mos komen er niet uit

ROTTERDAM - Aad de Mos wordt niet de nieuwe hoofdtrainer van Sparta. De Hagenaar heeft een aanbieding om voor twee seizoenen te tekenen naast zich neergelegd.

,,Ik heb lang met Sparta gesproken, maar over bepaalde zaken hadden we een verschil van inzicht,’’ zegt De Mos, die er zowel financieel als qua sportieve vooruitzichten niet uit kwam met de Rotterdammers.


*****************



Vermoeiend gedoe toch altijd weer, die spelletjes met de media.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-05-2009 7:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Tamelijk geniaal:





[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-05-2009 7:53]


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2009 9:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Van Driel is sowieso erg scherp als het om Van Gaal gaat. Tsja, dat krijg je als er over zijn clubje weinig nieuws is...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-05-2009 23:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Victory! Victory!

En dik terecht ook nog. Was weer een mooi avondje NAC



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-05-2009 23:52 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 16 mei 2009 23:12 schreef Judge M. het volgende:
Victory! Victory!

En dik terecht ook nog. Was weer een mooi avondje NAC


Idd, terechte overwinning!

En FC Grunn, dikke pluim
3x van een achterstand terugkomen, prima!
Donderdag de klus afmaken

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 17-05-2009 1:46]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Pleuris
Usericon van Pleuris
Posted 17-05-2009 0:07 by Pleuris Profiel van Pleuris

quote:
Op 16 mei 2009 23:12 schreef Judge M. het volgende:
Victory! Victory!

En dik terecht ook nog. Was weer een mooi avondje NAC


Helemaal niets in rotterdammm
Heb weer gelache,donderdag lache met feyenoord deel 2.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-05-2009 0:11 by Count Steel Profiel van Count Steel

Mental?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-05-2009 0:34 by Hirogen Profiel van Hirogen

[quote]Op 17 mei 2009 0:07 schreef Pleuris het volgende:
Helemaal niets in rotterdammm
quote]

Jewah...

Overwinning voor FC TWENTE. (hoop ik, tenminste)

In ieder geval aanwezig in de Kuip.


Heads I win, tails you lose


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2009 9:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 mei 2009 23:12 schreef Judge M. het volgende:
Victory! Victory!



"Ooh Ooh Ooh Ooh"


Bruce Banner


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-05-2009 21:05 by De Ulk Profiel van De Ulk

Het was een zinderende bekerfinale. Een thriller van de bovenste plank. Laat die boeren maar schuiven.

Jammer dat de 'verkeerde' boeren gewonnen hebben...

Nee, even zonder gekheid. Heerenveen, en ook Varanus c.s. van harte gefeliciteerd met het winnen van de beker. Het is jullie gegund!


Bareuh...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-05-2009 21:06 by Lionheart Profiel van Lionheart

Die Hersi toch...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-05-2009 21:26 by De Ulk Profiel van De Ulk

Geen kwaad woord over Hersi!


Bareuh...


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-05-2009 22:22 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Beide ploegen hebben goed gespeeld. Penalties is een loterij. Jammer dat Hersi overschoot.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2009 10:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 17 mei 2009 21:05 schreef De Ulk het volgende:
Het was een zinderende bekerfinale. Een thriller van de bovenste plank. Laat die boeren maar schuiven.

Jammer dat de 'verkeerde' boeren gewonnen hebben...

Nee, even zonder gekheid. Heerenveen, en ook Varanus c.s. van harte gefeliciteerd met het winnen van de beker. Het is jullie gegund!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-05-2009 11:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat Friese volkslied 5 minuten voor tijd was wel even fairly impressive trouwens

Ik vond Twente trouwens net iets beter maar het was een fantastische bekerfinale



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-05-2009 11:16 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Perfecte middag gehad in de Kuip. Uitslag was wel even moeilijk te verwerken, maar dat kan gebeuren bij penalties.
Hebben er wel 4 uur met de trein over gedaan om weer terug te komen in Enschede.
Volgend jaar beter!


the only pleasure is pain


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-05-2009 13:34 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Modderfokking dikke heers!!!!


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2009 13:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik ben godverdomme zo schor als een hond na al dat geschreeuw gister. Wat een pot zeg!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 14:18 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Mijn vriendin is fanatiek FC-Twentesupporter. Ze was gisteravond opvallend stil na het verlies van Twente.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 19-05-2009 13:46 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hmm het is afgelopen met Fortuna. Toch jammer...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-05-2009 13:47 by Lionheart Profiel van Lionheart



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen