IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2009 21:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 augustus 2009 21:16 schreef Count Steel het volgende:
Jij was toch op vakantie geweest naar Mexico?
Was dat maar waar. Ik kan wel een vakantie gebruiken

quote:
Beterschap iig!
Dank u!

quote:
Ik denk dat Zwaanswijk (dacht ik hoor) nog een flinke schorsing krijgt, leek een bewuste elleboog!
Die smurf van Heracles had sowieso dat kopduel niet aan moeten gaan. Wint hij toch nooit



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-08-2009 22:01 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hehe inderdaad


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-08-2009 1:45 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

FCT - PSV was een leuke wedstrijd. Roelvink was niet helemaal tof, maar het was leuk om naar te kijken.


the only pleasure is pain


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2009 18:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

PSV is echt matig aan het seizoen begonnen, hopelijk gaan ze beter voetballen ipv het een afspiegeling gaat worden van vorig jaar. De aankomende wedstrijd tegen Ajax wordt cruciaal, die moet PSV gewoon winnen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-08-2009 20:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 augustus 2009 15:41 schreef varanus het volgende:
Heb slechts een paar fragmenten gezien, maar ik denk dat jullie weer een aardig seizoen tegemoet gaan Mark


Dank Ik heb er eerlijk gezegd ook steeds meer vertrouwen in, vooral gezien de problemen in de voorbereiding en het gegeven dat er nog heel veel groei in dit team zit. Hopen dat we het tot de 31ste bij elkaar kunnen houden.

En hopelijk krijgt Heerenveen het lek snel boven. Vooral het middenveld lijkt een zorgenkindje. Veel geblesseerden daar of zo? Daar mag echt wel iemand bij om de balans te herstellen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2009 20:34 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ja, ik hoop het ook. Lijkt trouwens wel standaard, slechte competitiestart van Heerenveen.


spelfout weggehaald...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-08-2009 10:07 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

quote:
Op 10 augustus 2009 18:41 schreef Lionheart het volgende:
PSV is echt matig aan het seizoen begonnen, hopelijk gaan ze beter voetballen ipv het een afspiegeling gaat worden van vorig jaar. De aankomende wedstrijd tegen Ajax wordt cruciaal, die moet PSV gewoon winnen.


inderdaad. ben benieuwd, ergens vrees ik ervoor.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2009 10:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 augustus 2009 18:41 schreef Lionheart het volgende:
PSV is echt matig aan het seizoen begonnen, hopelijk gaan ze beter voetballen ipv het een afspiegeling gaat worden van vorig jaar. De aankomende wedstrijd tegen Ajax wordt cruciaal, die moet PSV gewoon winnen.
Ach cruciaal. Is pas de derde wedstrijd vh seizoen. Uit bij Twente kun je gelijkspelen en van Ajax kun je nou eenmaal verliezen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2009 19:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 14 augustus 2009 10:15 schreef NecRobert het volgende:
Ach cruciaal. Is pas de derde wedstrijd vh seizoen. Uit bij Twente kun je gelijkspelen en van Ajax kun je nou eenmaal verliezen.


Dat wel, maar als je in de eerste wedstrijd van de competitie thuis tegen een kutclub als VVV gelijk speelt nadat je 2-0 hebt voorgestaan, in de tweede wedstrijd met geluk gelijk speelt tegen Twente en je derde wedstrijd thuis tegen aartsrivaal Ajax verliest dan werkt het nog wel even door. De punten die je verliest kunnen op het eind van de competitie de doorslag geven of je wel of niet kampioen wordt.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2009 17:25 by Mark Profiel van Mark

Man man man, waar is Saidi toch in godsnaam mee bezig?

De "zaak Saidi", Hoofdstuk 5:

Het verhaal Saïdi is weer een hoofdstuk rijker. Waarschijnlijk was Saïdi bang om een trainingsachterstand op te lopen en daarom heeft hij afgelopen week getraind in Oostenrijk, bij Red Bull Salzburg, de club van Huub Stevens.

Nadat Carlos Aalbers eergisteren tevergeefs contact heeft geprobeerd te krijgen met Ntibazonkiza blijkt nu dus de reden voor zijn onvindbaarheid. 'Wij kregen vrijdag een tip en zijn dit gaan uitzoeken. Deze informatie bleek te kloppen', verklaarde technisch directeur Carlos Aalbers aan Infostrada Sports.

Volgens Aalbers is de club van trainer Huub Stevens niet goed voorgelicht over de beschikbaarheid van Ntibazonkiza. 'Zij hebben daarop hun excuses aangeboden.' NEC hoopt opnieuw contact te krijgen met de Burundese speler. 'Saidi komt zijn verplichtingen niet na en daar willen we het met hem over hebben.'

Voor Aalbers is het 'boek Saidi' nog niet gesloten. 'We zien de komende weken hoe dit zich ontwikkelt. Ik heb hem opnieuw uitgenodigd voor een gesprek. Het is nu wachten of Saidi hier gehoor aan geeft', aldus Carlos.

===============

Nog niet gesloten? Aan zijn oren terug naar Nederland sleuren, verbannen naar de C-tjes, en dan bij de UEFA zo'n stennis schoppen dat die eikel nooit meer een stadion van binnen ziet.

En Huub Stevens wist zogenaamd van niks, dikke lul. Je hebt vorig jaar met PSV nog tegen hem gevoetbald, gladharige snikkel! Of laten ze bij RB Salzburg iedereen die aan de deur klopt met een vaag verhaal zonder navraag lekker meetrainen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-08-2009 13:14 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ajax Amsterdam Olé Olééééééééééééé!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2009 13:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Erg leuke pot om te zien


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2009 13:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik hoor hier een hoop kabaal. De moeder van Erik Pieters schijnt een hoer te zijn



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-08-2009 13:35 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hehe, zo zijn er vandaag wel meer!
En idd een erg vermakelijke pot tot dusver


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2009 13:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

nu 2-2 zo te horen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2009 13:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Haha, krankzinnig mooie pot


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-08-2009 13:48 by Count Steel Profiel van Count Steel

Godverdomme man, ga hier van diep getreurd naar blijdschap allom! Wat een goal van Emmanuelson net, damn. En die van die kutHongaar was ook netjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-08-2009 13:51]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2009 13:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hongaar



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-08-2009 13:50 by Count Steel Profiel van Count Steel

Idd, kut Hongaar hehe! Fijne voetballer hoor, maar ik haat die maniertjes en de manier hoe hij z'n collega's kaarten aannaait!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-08-2009 14:04 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-08-2009 14:08 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 15 augustus 2009 17:25 schreef Mark het volgende:
Man man man, waar is Saidi toch in godsnaam mee bezig?

De "zaak Saidi", Hoofdstuk 5:

Het verhaal Saïdi is weer een hoofdstuk rijker. Waarschijnlijk was Saïdi bang om een trainingsachterstand op te lopen en daarom heeft hij afgelopen week getraind in Oostenrijk, bij Red Bull Salzburg, de club van Huub Stevens.

Nadat Carlos Aalbers eergisteren tevergeefs contact heeft geprobeerd te krijgen met Ntibazonkiza blijkt nu dus de reden voor zijn onvindbaarheid. 'Wij kregen vrijdag een tip en zijn dit gaan uitzoeken. Deze informatie bleek te kloppen', verklaarde technisch directeur Carlos Aalbers aan Infostrada Sports.

Volgens Aalbers is de club van trainer Huub Stevens niet goed voorgelicht over de beschikbaarheid van Ntibazonkiza. 'Zij hebben daarop hun excuses aangeboden.' NEC hoopt opnieuw contact te krijgen met de Burundese speler. 'Saidi komt zijn verplichtingen niet na en daar willen we het met hem over hebben.'

Voor Aalbers is het 'boek Saidi' nog niet gesloten. 'We zien de komende weken hoe dit zich ontwikkelt. Ik heb hem opnieuw uitgenodigd voor een gesprek. Het is nu wachten of Saidi hier gehoor aan geeft', aldus Carlos.

===============

Nog niet gesloten? Aan zijn oren terug naar Nederland sleuren, verbannen naar de C-tjes, en dan bij de UEFA zo'n stennis schoppen dat die eikel nooit meer een stadion van binnen ziet.

En Huub Stevens wist zogenaamd van niks, dikke lul. Je hebt vorig jaar met PSV nog tegen hem gevoetbald, gladharige snikkel! Of laten ze bij RB Salzburg iedereen die aan de deur klopt met een vaag verhaal zonder navraag lekker meetrainen?
ik zeg aanklagen die gast net zoals Chelsea met Mutu heeft gedaan.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2009 14:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 augustus 2009 14:04 schreef Count Steel het volgende:




Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-08-2009 14:24 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 16 augustus 2009 14:08 schreef Mies het volgende:
ik zeg aanklagen die gast net zoals Chelsea met Mutu heeft gedaan.


NEC overweegt juridische stappen tegen Saïdi

NEC sleept Saidi Ntibazonkiza mogelijk voor de rechter. De aanvaller weigert in actie te komen voor zijn club, totdat hij een verbeterd contract krijgt. De Nijmegenaren willen niet akkoord gaan met die eis en overwegen juridische stappen te ondernemen.

"Maandag gaan we met onze juristen bekijken welke stappen we nu gaan nemen", aldus technisch directeur Carlos Aalbers in De Telegraaf. "We hebben geen andere keuze. Saidi blijft werk weigeren, reageert helemaal nergens op en blijkt nu ook achter onze rug om bij een andere club mee te hebben getraind. Dat kunnen we niet tolereren."



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-08-2009 14:24 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 16 augustus 2009 14:10 schreef Judge M. het volgende:



Leuke wedstrijd! En erg goed gefloten door Vink.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2009 19:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hell jawel. En weer 3 punten

quote:
Op 16 augustus 2009 14:24 schreef Tenderstrike het volgende:
Leuke wedstrijd!


quote:
En erg goed gefloten door Vink.
behalve dat hij het verschil tussen geel en rood even vergeten was bij De Zeeuw. Godver, wat een smerige actie zeg..



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen