IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Utreg zal den neuzen verpletteren (Voetbaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2009 10:49 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 7 juli 2009 15:29 schreef Judge M. het volgende:
Cool, ga ik zeker kijken

2 jaar terug tegen de fietstassen was erg gaaf
Zeg maar eh.. andere loting gezien voor de 2e ronde beker?

Willem II - NAC, ook erbij?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2009 10:55 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2009 10:49 schreef Daops het volgende:
Zeg maar eh.. andere loting gezien voor de 2e ronde beker?

Willem II - NAC, ook erbij?
Als het aan mij ligt zeker wel maar ik vrees dat er maar weinig kaarten voor ons beschikbaar gaan zijn en dat dan de supportersvereniging voorrang krijgt. En daar ben ik al eeuwen geen lid meer van .

Zou op zich wel humor zijn: van Eindhoven naar Breda, van Breda naar Tilburg, na de wedstrijd terug van Tilburg naar Breda en dan weer van Breda naar Eindhoven. Vorig jaar tegen Groningen haalde ik het nog maar net, laat staan als het verlengen gaat worden. Combiregeling ole ole



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-07-2009 22:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Twente heeft zich vandaag weer van haar sportieve kant laten zien, met zestig man tegen tien supporters van Zwolle, natuurlijk is het bij Twente altijd vuurwerk als ze met een groep zijn, was dat met heel Enschede maar zo, en niet allen in één wijk. Maar goed blijkbaar is het een traditie in Enschede om met zes man één persoon in elkaar te trappen, nu is het over het algemeen bekend dat deze stugge onderontwikkelde textiel boeren totaal geen verstand en vooral geen eer in de knar hebben, maar dit was wel heel laag. Gelukkig konden ze op tijd naar huis, zo was er nog de mogelijkheid om met hun broer of zus nog een kindje te maken, een voortreffelijk Twente supporter in de toekomst al zeg ik het zelf...

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-07-2009 22:42]


Against God and Government


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2009 0:14 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Hebben de Zwolle Supporters vast zelf uitgelokt


the only pleasure is pain


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 10:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Rellende supporters Feyenoord zorgen voor overlast op NS-station

EINDHOVEN - Zo'n 50 tot 100 Feyenoordsupporters hebben zaterdagavond rond 19:30 veel overlast veroorzaakt op het NS-station in Eindhoven.

Bij de rellen raakte tenminste één supporter gewond aan zijn hoofd. De man zat met bebloed hoofd bij de trappen aan het begin van het perron. Drie agenten raakten gewond. Twee supporters werden al in Eindhoven aangehouden.

De problemen begonnen rond 19:30 toen een trein met Feyenoordsupporters uit Venlo arriveerde op het centraal station. De supporters kwamen terug van een oefenwedstrijd die hun club in Venlo tegen VVV speelde. De supporters wilden in Eindhoven uitstappen. Een supporter riep in de trein om dat de trein was overgenomen door de Feyenoordsupporters en dat iedereen de trein moest verlaten. Ook werd een treinstel in brand gestoken. Dit brandje kon worden geblust met enkele poederblussers.

De politie was overigens al rond 19:30 aanwezig op het station na tips van de collega's uit Venlo. Enkele eenheden waren uit voorzorg daar om de boel in de gaten te houden. In totaal probeerden zo'n 40 tot 50 agenten en enkele politiehonden de situatie onder controle te krijgen. Dat was op dat moment het totaal aantal beschikbare agenten in Zuidoost-Brabant.

Een supporter probeerde voor de politie te vluchten. Hij rende over het spoor.

De meeste treinpassagiers verlieten snel de trein en liepen naar een veilige plek elders in het station.

3 personen kregen pepperspray in hun gezicht. 2 van hen werden ook aangehouden, de derde persoon werd op de trein terug naar Rotterdam gezet. 3 agenten raakten gewond. Een daarvan moest voor onderzoek naar het ziekenhuis.

Alle Feyenoordsupporters moesten van de politie in de trein blijven zitten. Onder toezicht van de spoorwegpolitie en diverse agenten uit Eindhoven reed de trein in één keer door naar Rotterdam. Daar stond de lokale politie de groep supporters op te wachten.

------------------------------

Ga verdomme op Rotterdam CS lopen kutten stelletje kutkakkerlakken



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2009 11:46 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2009 0:14 schreef Vampire_girl het volgende:
Hebben de Zwolle Supporters vast zelf uitgelokt


Nee dus, dat is de Twentse mentaliteit tegenwoordig, als je op de vuist gaat dan doe je dat eerlijk en met een gelijk aantal en dus niet met ruim 50 man tegen amper 15 waarvan het grootste gedeelte gewoon youth is, heel triest maar te verwachten van die domme boeren.

En hou eens op over voetbal, je bent een vrouw ga afwassen oid.


Against God and Government


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 11:56 by De Ulk Profiel van De Ulk

Waarom gaat een Graafschap-supporter (toch?) naar Zwolle-Twente? Om te rellen, toevallig?


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2009 12:07 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2009 11:56 schreef De Ulk het volgende:
Waarom gaat een Graafschap-supporter (toch?) naar Zwolle-Twente? Om te rellen, toevallig?


Valt mee hoor, het is dat ik het de Graafschap wel gunde in de ere divisie omdat het toch een beetje mijn streek was waar ik woonde, maar ik zit alleen bij Zwolle in het stadion en dat is dan ook de club die ik support maar het anti Twente is dus iets wat deze beide clubs met elkaar delen, en nog veel meer clubs in Nederland.


Against God and Government


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 12:10 by De Ulk Profiel van De Ulk

Al die kleine clubjes uit het oosten zijn toch jaloers op Twente? Ik weet in ieder geval dat ze bij GA Eagles ook niet al te tuk op Twente zijn.


Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 12:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Eagles is toch tegen Zwolle

Ik dacht dat het vooral Twente tegen Groningen was....



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 12:20 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 juli 2009 12:17 schreef Judge M. het volgende:
Eagles is toch tegen Zwolle

Ik dacht dat het vooral Twente tegen Groningen was....


Klopt, maar al die kleintjes hebben wat te zeiken tegen Twente. Ik heb trouwens niks tegen hun, en ook niet tegen Groningen.

Vitesse, dáár heb IK nou een hekel aan.


Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 12:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2009 12:20 schreef De Ulk het volgende:
Vitesse, dáár heb IK nou een hekel aan.
Ja wie niet?



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2009 12:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2009 12:10 schreef De Ulk het volgende:
Al die kleine clubjes uit het oosten zijn toch jaloers op Twente? Ik weet in ieder geval dat ze bij GA Eagles ook niet al te tuk op Twente zijn.


Het is denk ik geen jaloezie, maar gewoon afgunst nu die domme tukkers in de voorrondes van de CL staan heeft het nog meer stompzinnige supporters heeft gekregen, het is een legioen aan meelopers, zwakzinnigen en mensen die anders niks te doen hebben dus maar bij deze club gaan kijken, ik heb anderhalf jaar in Enschede gewoon, heb een vriendin gehad de heeft gewerkt in het Arke stadion (Grolsch veste ) En ik kan gewoon niks anders concluderen.


Against God and Government


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 12:27 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 juli 2009 12:21 schreef Judge M. het volgende:
Ja wie niet?


Nou, er wonen er heel veel hier...

En de Super hier heeft soms akties waar Vitesse-kaarten te winnen zijn. Gek hè, dat ik dan steeds vaker bij de Aldi kom...


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 12:29 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 juli 2009 12:26 schreef Rotzak het volgende:
Het is denk ik geen jaloezie, maar gewoon afgunst nu die domme tukkers in de voorrondes van de CL staan heeft het nog meer stompzinnige supporters heeft gekregen, het is een legioen aan meelopers, zwakzinnigen en mensen die anders niks te doen hebben dus maar bij deze club gaan kijken, ik heb anderhalf jaar in Enschede gewoon, heb een vriendin gehad de heeft gewerkt in het Arke stadion (Grolsch veste ) En ik kan gewoon niks anders concluderen.


Met die meelopers nu de club meer succes heeft heb je wel een punt inderdaad. Dat soort gloryhunters heb ik ook niet veel mee op.

En zwakzinnigen vind je in elk stadion.


Bareuh...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2009 17:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 juli 2009 22:42 schreef Rotzak het volgende:
Twente heeft zich vandaag weer van haar sportieve kant laten zien, met zestig man tegen tien supporters van Zwolle, natuurlijk is het bij Twente altijd vuurwerk als ze met een groep zijn, was dat met heel Enschede maar zo, en niet allen in één wijk. Maar goed blijkbaar is het een traditie in Enschede om met zes man één persoon in elkaar te trappen, nu is het over het algemeen bekend dat deze stugge onderontwikkelde textiel boeren totaal geen verstand en vooral geen eer in de knar hebben, maar dit was wel heel laag. Gelukkig konden ze op tijd naar huis, zo was er nog de mogelijkheid om met hun broer of zus nog een kindje te maken, een voortreffelijk Twente supporter in de toekomst al zeg ik het zelf...


Mooi geschreven, zelf bedacht?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2009 17:39 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 juli 2009 12:20 schreef De Ulk het volgende:
Vitesse, dáár heb IK nou een hekel aan.




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-07-2009 18:07 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 juli 2009 17:39 schreef Mark het volgende:



Ik dacht al, waar blíjf je...


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2009 20:20 by Mark Profiel van Mark



Groot nieuws uit het Tilburgse!

Het Willem II stadion heet nu het Koning Willem II stadion. Als ze nou nog geen play-offs halen dan weet ik het ook niet meer.



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-07-2009 20:20]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-07-2009 19:57 by Mark Profiel van Mark

Hop, Wellenberg van FC Twente naar ons!

Nog een linker vleugelaanvaller en de selectie is rond voor het komende seizoen, een ongekende luxe! Hulde hulde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-07-2009 20:56 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Zo op aanraden van Rotzak onder de afwas voetbal gekeken (livescore)

En FC Twente mooi gewonnen van Borussia MG (0-2). Wel met een beetje hulp van de tegenpartij, maar goed, alle beetjes helpen!!


the only pleasure is pain


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-07-2009 21:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

FC Utrecht-Newcastle verboden

De Engelse voetbalbond FA heeft Newcastle United verboden om volgende week zondag in Utrecht te oefenen tegen FC Utrecht. De reden is dat aartsrivaal Sunderland hetzelfde weekeinde meedoet aan een toernooi in Amsterdam.

Tussen de supporters van beide clubs bestaat een grote rivaliteit. Daarom moeten de clubs in Engeland altijd 150 kilometer bij elkaar vandaan spelen.

Burgemeester Cohen van Amsterdam dacht erover de komst van Sunderland te verbieden. De FA heeft nu besloten dat Sunderland mag komen, omdat de deelname aan het toernooi in Amsterdam eerder vastlag en er al kaarten zijn verkocht.




De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-07-2009 21:38 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 juli 2009 20:56 schreef Vampire_girl het volgende:
Zo op aanraden van Rotzak onder de afwas voetbal gekeken (livescore)

En FC Twente mooi gewonnen van Borussia MG (0-2). Wel met een beetje hulp van De Tegenpartij, maar goed, alle beetjes helpen!!


Deed Wim ook mee dan?


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2009 22:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 14 juli 2009 21:01 schreef Judge M. het volgende:
FC Utrecht-Newcastle verboden

De Engelse voetbalbond FA heeft Newcastle United verboden om volgende week zondag in Utrecht te oefenen tegen FC Utrecht. De reden is dat aartsrivaal Sunderland hetzelfde weekeinde meedoet aan een toernooi in Amsterdam.

Tussen de supporters van beide clubs bestaat een grote rivaliteit. Daarom moeten de clubs in Engeland altijd 150 kilometer bij elkaar vandaan spelen.

Burgemeester Cohen van Amsterdam dacht erover de komst van Sunderland te verbieden. De FA heeft nu besloten dat Sunderland mag komen, omdat de deelname aan het toernooi in Amsterdam eerder vastlag en er al kaarten zijn verkocht.




Ik had het al gelezen op HH, het zou een grote clash gaan worden in ieder geval.


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2009 0:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juli 2009 22:56 schreef Rotzak het volgende:
Ik had het al gelezen op HH, het zou een grote clash gaan worden in ieder geval.
Van Holland Hardcore naar Zware Metalen is maar een kleine stap, nietwaar?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen