IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-12-2009 10:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Gisteren ook maar weer eens voor het eerst sinds ik geloof 7 jaar écht in de sneeuw gereden. Viel me best mee. En langzaam volk gelukkig geen last van gehad, wel bijna van een rotonde af geschoven. Meende dat ik zacht genoeg reed maar de achterkant brak toch uit, gelukkig net voor de afslag waart ik af moest dus m'n stuur correctie eindigde precies op de afslag hehe.


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 18-12-2009 11:05 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik erger me de laatste tijd kapot aan kloteklappers in van die VW caddy's...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-10-2010 10:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

'Vier keer meer boetes door nieuwe flitspaal'
Uitgegeven: 9 oktober 2010 21:11

AMSTERDAM - Door nieuwe digitale flitsers die de oude flitspalen vervangen, kan het aantal overtredingen dat met een flitser wordt vastgesteld vier keer hoger uitvallen.


Dat meldt RTL Nieuws zaterdag op basis van informatie van het Team Verkeer van het Landelijk Parket.

Momenteel worden duizend oude flitspalen vervangen door digitale flitsers die 24 uur per dag, zeven dagen per week aan staan. Sinds vorig jaar zijn er zo'n 190 digitale flitsers in Nederland neergezet.

De oude analoge flitspalen hadden als nadeel dat na vierhonderd foto's van verkeersovertredingen het rolletje vol was.

De politie vervangt het rolletje meestal een keer per week. Daarbij zit in slechts een op de drie analoge flitspalen daadwerkelijk een camera.

Forse toename

Hoofd van het Team Verkeer Willibrord Freijsen stelt dat vooral vlak nadat een oude paal is vervangen een forse toename is te zien van het aantal boetes. Hij zegt er daarbij van overtuigd te zijn dat op termijn 99 procent van de automobilisten zich aan de snelheid zal houden.
© Novum



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2010 11:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

"...in de buurt van die palen."
De zin eindigt verkeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-10-2010 11:39]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-06-2011 19:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 10:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Gelukkig dat Vikingblood niet in een bananenrepubliek woont, wat de politie daar allemaal toch doet. Ik zie Vikingblood al iemand vekrachten en vervolgens dumpen in een container achter het bureau onder het motto 'MAAR DE POLITIE DOET HET OOK', terwijl hij nog een lijntje coke neemt en met een honkbalknuppel mensen opwacht die aangifte komen doen zodat hij eerst wat geld van ze kan aftroggelen.


quote:
Op 9 november 2009 15:33 schreef Jelle het volgende:
Liever dat dan een een Amerikaanse bak en een obese redneck klapmongool.

Toppertjes dit


I wish I was a butterfly


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2011 19:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zat gister nog achter een plizibak die 80 deed waar ie 50 mocht. Gezellig meerijden, inclusief die Golf IV GTi.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 24-06-2011 20:33 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Vandaag heb ik mij weer eens ouderwets aan ouden-van-dagen lopen ergeren.

Geval 1: Oud wijf in een Mitsubishi. Staan aan de linkerkant van de weg geparkeerd, kijkt niet om zich heen, geeft richting aan, en rijd weg. En natuurlijk even vergeten dat er ook van achter verkeer aan komt rijden.

Geval 2: Oude zak met auto en aanhangwagen parkeert op een parkeerterrein. Niet binnen 2 vakken, nee, lekker langs de kant van de weg. Resultaat: 3 mensen die met de auto niet meer weg kunnen, en ik heb geluk dat ik met zo'n 7 keer achteruitsteken er net langs kan.

Andere recente gevallen zijn een ander oud wijf dat achteruit de weg op rijd (wederom zonder te kijken), en een debilicus mercedicus die vlak voor mij de weg op wil rijden van uit de berm, en tot de conclusie komt dat het niet zo'n goed idee was. En rijd dan maar half de berm in zo dat ik er toch nog langs kan (volgens hem), ware het niet dat er zooi tegenliggers aan komen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 24-06-2011 21:50 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Irritant ja die ouwe mensen op de weg. Wat ik vroeger altijd deed als ik een oud wijf of een ouwe lul zag fietsen er vlak langs rijden en dan even flink aan de handrem trekken. Was altijd weer lachen als ze zich dan helemaal de tyfus schrokken

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 24-06-2011 21:52]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 24-06-2011 21:50 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik wou editen, niet quoten

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 24-06-2011 21:51]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2011 11:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 21:50 schreef flebbie het volgende:
Irritant ja die ouwe mensen op de weg. Wat ik vroeger altijd deed als ik een oud wijf of een ouwe lul zag fietsen er vlak langs rijden en dan even flink aan de handrem trekken. Was altijd weer lachen als ze zich dan helemaal de tyfus schrokken


Vraagje:

Als jij oud bent neem je zelf op geen enkele manier meer deel aan het verkeer?

En als je bewust oudere verkeersdeelnemers laat schrikken mag je van mij ter plekke in elkaar worden geschopt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2011 11:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 20:33 schreef ErikS het volgende:
Vandaag heb ik mij weer eens ouderwets aan ouden-van-dagen lopen ergeren.

Geval 1: ...

Geval 2: Oude zak met auto en aanhangwagen parkeert op een parkeerterrein. Niet binnen 2 vakken, nee, lekker langs de kant van de weg. Resultaat: 3 mensen die met de auto niet meer weg kunnen, en ik heb geluk dat ik met zo'n 7 keer achteruitsteken er net langs kan.

...


Twee van zijn banden leeg laten lopen.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2011 11:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 11:18 schreef XXL het volgende:
Vraagje:

Als jij oud bent neem je zelf op geen enkele manier meer deel aan het verkeer?

En als je bewust oudere verkeersdeelnemers laat schrikken mag je van mij ter plekke in elkaar worden geschopt.




Dan belt ie de deeltaxi die door een andere ouwe lul bestuurd wordt.



Maarre van zeker de helft van de oudjes moeten ze het rijbewijs shredderen ja. Als je qua snelheid en reactievermogen niet meer met de rest van het verkeer mee kan ben je een gevaar voor jezelf en anderen.


 


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-06-2011 11:39 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 25 juni 2011 11:18 schreef XXL het volgende:
Vraagje:

Als jij oud bent neem je zelf op geen enkele manier meer deel aan het verkeer?



Ik word niet zo oud


quote:
Op 25 juni 2011 11:18 schreef XXL het volgende:
En als je bewust oudere verkeersdeelnemers laat schrikken mag je van mij ter plekke in elkaar worden geschopt.



Ach ik was 18, net me rijbewijs gehaald en had overal schijt aan. En ja had best wel eens flink pak slaag verdiend toendertijd.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 25-06-2011 11:48 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Bovenstaande ergernissen kan ik allemaal op inkomen. Ergernis nummer één is momenteel de aanwezigheid van die oud - ijzerboertjes, met hun mercedessen met zo'n open bak achterop, waar ze alles maar slordig op gooien. Nonchalant vast maken of juist helemaal niet. Die gaan vervolgens tussen de 75 en 80 op de snelweg rijden, en er zitten ook altijd één of twee van die oude bazen op.
En als je ze gaat inhalen met de vrachtwagen worden ze vaak nog nerveus.

Maarja, wat moet je doen als je oude van dagen in hun Starlet 70 voor je ziet rijden? Haal je ze in, of blijf je netjes achter ze? Ga je je groot licht aanzetten en seinen dat ze door moeten gassen?
Ik blijf er bij drukte maar een eindje achter rijden, maar als ik kan doorgassen, haal ik ze in.
Ik denk altijd maar zo; het zou mijn eigen oma kunnen zijn.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-06-2011 12:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 19:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Toppertjes dit


Even opgezocht waar dit in hemelsnaam nou over ging, wat een kansloze boel zeg. 'Maar hunnie doen het ook...' Kan me er nog over opwinden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2011 14:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gisteren heb ik er subtiel eentje te grazen genomen: johnnycar (tiens, ik dacht dat die uitgestorven waren??) achter me die vond dat ik niet snel genoeg reed in een zone 50 met allemaal flitspalen en die ineens plankgas gaf om me op te jagen. Heb me ff aan de kant gezet om hem door te laten. Vervolgens vloog hij me voorbij tegen plusminus 100 km/uur en kon ik zien hoe hij minstens 3 keer geflitst werd...Sorry, maar ik kon m'n lach echt niet inhouden dan


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-06-2011 14:46 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 25 juni 2011 14:03 schreef madeline usher het volgende:
Gisteren heb ik er subtiel eentje te grazen genomen: johnnycar (tiens, ik dacht dat die uitgestorven waren??) achter me die vond dat ik niet snel genoeg reed in een zone 50 met allemaal flitspalen en die ineens plankgas gaf om me op te jagen. Heb me ff aan de kant gezet om hem door te laten. Vervolgens vloog hij me voorbij tegen plusminus 100 km/uur en kon ik zien hoe hij minstens 3 keer geflitst werd...Sorry, maar ik kon m'n lach echt niet inhouden dan


Haha ja mooie acties zijn dat. Ik was laatst een beetje door de stad aan het cruisen. Zat er zo'n fout gastje met petje in een CRX hele tijd achter me op te drukken. Telkens als ie er langs wou gaf ik weer wat gas. Totdat we bij de stoplichten kwamen die op oranje stonden. Ik rem netjes af en die petjesgast grijpt zn kans en scheurt me keihard voorbij, springt net het licht op rood, FLITS!!! hahaha


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2011 15:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je vergeet toch niet te melden dat ie een (dubbele) rioolpijp als uitlaat had he?


 


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen