IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2009 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Judge M denkt dat zijn uitkering onderaan de regenboog staat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-11-2009 13:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 november 2009 13:15 schreef Jenje het volgende:
Judge M denkt dat zijn uitkering onderaan de regenboog staat
Ow



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 13:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 november 2009 13:15 schreef Jenje het volgende:
Judge M denkt dat zijn uitkering onderaan de regenboog staat


Hehe.



Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 13:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 november 2009 13:16 schreef Judge M. het volgende:
Ow


Maar Judgie, waarom is het onzin?

Zolang er quota zijn voor verkeersboetes zal het ook in de begroting zijn opgenomen als inkomsten, en daar staan als het goed is ook de loonkosten bij, in het uitgaven rijtje.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2009 13:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja boetes..

- te hard rijden (14km te hard was de maximale)
- straat inrijden waar niet mocht, wel lullig deze want het had in de krant gestaan zeiden ze maar er stond nog nergens een bord. Voorheen mocht je wel gewoon inrijden.
- geen parkeergeld betaald

Eigenlijk ben ik best netjes qua rijden, alleen rij ik wel altijd net iets harder dan toegestaan en waar mogelijk nog een stukkie harder. Heb een hekel aan dat trage -bordje 50, teller op 50- rijders.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-11-2009 13:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 november 2009 13:18 schreef MR. N het volgende:
Maar Judgie, waarom is het onzin?

Zolang er quota zijn voor verkeersboetes zal het ook in de begroting zijn opgenomen als inkomsten, en daar staan als het goed is ook de loonkosten bij, in het uitgaven rijtje.
Die quota zijn inderdaad onzin. Er zal met de technologische mogelijkheden binnen niet al te lang een systeem komen waarin elke overtreding 1 op 1 beboet wordt en automatisch geïncasseerd

Ik viel dan ook voornamelijk over VB zijn opmerking dat het maar afgeschaft mag worden alsof dat een factor 1 op 1 zou zijn. Dat jij en Jenje dan weer dingen voor mij gaan invullen daar is maar 1 woord voor: sneu.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 15:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 november 2009 13:30 schreef Judge M. het volgende:
Die quota zijn inderdaad onzin. Er zal met de technologische mogelijkheden binnen niet al te lang een systeem komen waarin elke overtreding 1 op 1 beboet wordt en automatisch geïncasseerd

Ik viel dan ook voornamelijk over VB zijn opmerking dat het maar afgeschaft mag worden alsof dat een factor 1 op 1 zou zijn. Dat jij en Jenje dan weer dingen voor mij gaan invullen daar is maar 1 woord voor: sneu.

Ik vul niets vor jou in hoor, ik vroeg me alleen af waarom je iets onzin vond omdat ik een andere mening heb.

Maar nu vindt je het dus geen onzin begrijp ik?


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2009 15:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 13:29 schreef MMayo het volgende:

- straat inrijden waar niet mocht, wel lullig deze want het had in de krant gestaan zeiden ze maar er stond nog nergens een bord. Voorheen mocht je wel gewoon inrijden.



?? Als er (nog) nergens een bord stond, wat was dan precies het argument van oom agent om je een prent te geven?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 15:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 15:12 schreef Valorian het volgende:
?? Als er (nog) nergens een bord stond, wat was dan precies het argument van oom agent om je een prent te geven?
+1.

Aanvechten, geen bord = geen bord. Je kan en mag niet van elke verkeersdeelnemer verwachten dat ie de krant leest.
Of hing de krant soms aan een paal ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 09-11-2009 15:33 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 7:09 schreef Vikingblood het volgende:
hehehe Duitsche vehicle en landverader klopt dan weer wel.

Liever dat dan een een Amerikaanse bak en een obese redneck klapmongool.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2009 15:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 15:12 schreef Valorian het volgende:
?? Als er (nog) nergens een bord stond, wat was dan precies het argument van oom agent om je een prent te geven?


Het was uitgebreid in de media geweest, ik had het kunnen weten volgens meneer agent.

quote:
Op 9 november 2009 15:31 schreef Greycloak het volgende:
+1.

Aanvechten, geen bord = geen bord. Je kan en mag niet van elke verkeersdeelnemer verwachten dat ie de krant leest.
Of hing de krant soms aan een paal ofzo.


Destijds gewoon niet betaald.
Overigens toen ook direct waarschuwing wegens verlopen APK.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 15:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, "had het kunnen weten" is volgens mij niet rechtsgeldig als het niet aangegeven stond. Goed dat je niet betaald hebt.


Boeiender


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:07 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Judge... Als alle inkomsten uit de bonnen/ wegenbelasting/brandstofbelasting aan de wegen werden besteed reden we op gouden wegen afgestrooit met diamanten.

En ja ik vind dat mensen die niets mankeren gewoon werken kunnen en geen uitkering moeten krijgen.

Al die prenten gaan gewoon de staatskas in en zo lang ik weet worden daar ook die proffesionele werklozen van betaald.


Ik ben zelfs al 3 maanden prenten vrij.


betekend niet dat ik geen overtredingen maak..hehehehe


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 16:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar om de topictitel erbij te halen, prenten krijg je niet vaak wegens a-sociaal weggedrag.

Vreemd eigenlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik vind de meeste verkeersovertredingen ook niet a-sociaal.
je wagen als een blinde voor een ander knallen is aso.iemand afsnijden om ertussen te kunnen is aso, die motorrijders die denken dat ze god zijn en met vol gas ertussendoor knallen en dan boos zijn als je ze de ruimte niet kan geven is aso.Op een invalideplek gaan staan is aso.
En zo zijn er nog genoeg aso dingen te verzinnen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2009 16:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 15:53 schreef MR. N het volgende:
Sja, "had het kunnen weten" is volgens mij niet rechtsgeldig als het niet aangegeven stond. Goed dat je niet betaald hebt.


Nee maar dat niet rechtsgeldige gebeuren komt hier wel vaker voor in Zwolle.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:26 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 november 2009 9:34 schreef Jenje het volgende:
Hmm beetje huilliehuillie reactie, Roel. Je probeert nu je eigen (wan)gedrag goed te praten door te zeggen dat wat jij niet leuk vind fout is.

Bellen tijdens het rijden is absoluut gevaarlijk, heb regelmatig fiks in de ankers gemogen omdat Turk in S-Klasse gezellig aan het bellen was en niet oplet wat er op de weg gebeurd.

Politie dient zich natuurlijk aan de regels te houden en mi juist door de voorbeeldfunctie zwaarder gestraft te worden. Maar om dan te gaan huilliehuillie doen is natuurlijk van een behoorlijk K3-gehalte. Als je zo'n stoere vent bent die de regels aan zijn laars lapt, wees dan ook zo stoer om gewoon de boete te accepteren als je die krijgt en ga dan niet kinderachtig doen. Is ook beter voor je bloeddruk.


Jij denkt dat die 80km zones echt voor het milieu zijn??
dan heb je die rapportages een beetje door de overheid geleende bril gelezen.

En ik accepteer m`n prenten altijd zonder huilie huilie, want ik heb zelf die overtreding gemaakt.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 16:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 16:26 schreef Vikingblood het volgende:
Jij denkt dat die 80km zones echt voor het milieu zijn??
dan heb je die rapportages een beetje door de overheid geleende bril gelezen.

Stimmt. Onderzoek heeft uitgewezen dat die zones het verkeer alleen maar ophouden = meer files = toch écht meer uitstoot.
Sure, 's avonds na 21:00 zal het ongetwijfeld schelen maar dat weegt niet op tegen de extra rotzooi in de spits.

Maar goed, alles voor het milieu en de veiligheid. *proest*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:28 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 november 2009 10:17 schreef Valorian het volgende:
Ja man, die regels zijn er inderdaad alleen maar om automoblisten te naaien.

Veel plezier nog verder in je eigen wereldje


Ik denk dat ik "net" iets meer over de Nederlandsche wegen weet dan de gemiddelde weggebruiker.

Of heb jij ook 10 talle dikke raportages gelezen over de Nederlandsche/ europeesche wegen???


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 16:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 november 2009 16:25 schreef MMayo het volgende:
Nee maar dat niet rechtsgeldige gebeuren komt hier wel vaker voor in Zwolle.



Helaas heel herkenbaar ja, hehe.


Boeiender


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:34 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Maar ja.. jullie rijden hier allemaal ook zo`n 130000 km per jaar en weten alles..

Stom van me


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2009 16:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 16:19 schreef Greycloak het volgende:
Maar om de topictitel erbij te halen, prenten krijg je niet vaak wegens a-sociaal weggedrag.

Vreemd eigenlijk.


Niet zo vreemd. Het enige asociale weggedrag wat registreerbaar en dus strafbaar is zonder op heterdaad betrapt te worden is te hard rijden en door rood rijden. En de kans dat je op heterdaad betrapt wordt op asociaal weggedrag is minimaal. Kortom, zonder enorm te investeren in 'blauw op de weg', waar volgens mij niemand op zit te wachten, is het onmogelijk om asociaal weggedrag in te dammen. En iedereen die denkt dat het helpt om geld in SIRE campagnes te stoppen die leeft ook in een droomwereld.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2009 16:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 16:28 schreef Vikingblood het volgende:
Ik denk dat ik "net" iets meer over de Nederlandsche wegen weet dan de gemiddelde weggebruiker.

Of heb jij ook 10 talle dikke raportages gelezen over de Nederlandsche/ europeesche wegen???


Nee.

Ik geloof dan ook best dat je meer weet over de Nederlandse/ Europese wegen. Dat heb ik ook nooit ontkend.

Maar die regels die je noemde hebben nou eenmaal allemaal hun eigen achtergrond. Dat heeft niets te maken met automobilisten naaien. Zo is bellen ronduit gevaarlijk in de auto, maar jij denkt dan dat ze dat verbieden om je te naaien of de staatskas te spekken, met als argument dat andere gevaarlijke dingen wel mogen in de auto? Dat vind ik nogal een rare gedachtengang. En 80 km zones op de snelweg? Daar erger ik me ook groen en geel aan, maar het is vaak een milieu-gerelateerde regel. Daar kan je het mee eens of oneens zijn, dat terzijde. Maar naaierij van automobilisten zou ik het niet willen noemen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 16:55 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

wat is het verschil dan tusse scheren en bellen achter het stuur??

Die km zones is dus echt gegenereerd om inkomsten uit overtredingen te halen.

waarom houden ze die zones dan als allang is aangetoond dat ze juist meer uitstoot meten en dus slechter voor het milieu is??

Bullshit als de regel ongedaan maken kost tijd trap ik niet meer in.
Die zones hebben ze ook in 1 week neergezet.

Maar om je wakker te maken, er zijn meer partijen bij gemoeid die hetzelfde vinden als mij.
En dat zijn hoger geleerde en mensen uit de bedrijfsleven.

Ach er zijn tig raportages hierover naar de Minister van verkeer en waterstaat gegaan.

Die zijn zeker te weten gelezen en snel versnipperd.

De waarheid leverd geen geld op.

Tuurlijk ben ik het eens dat bellen achter het stuur niet slim is, maar meet dan eens met 1 maat en verbiedt alle activiteiten waarbij je je handen van het stuur moet halen ( op het schakelen dan na he)

Maar goed, verdiep je maar eens in al die droge kost en oordeel dan.
en met je eens.. geen mens gaat zich altijd aan de regels houden..En deden we dat, dan zou de staatskas namelijk op rood staan

btw moet ik altijd lachen waar ze het bedrag van halen voor de overtreding.

gebaseerd op de ergenissen van meeste bestuurders.

waar staat die ergenis dat politieke mensen in een dikke mercedes met blauwe zwaailicht met een tyfusgang langs de files rijdt??

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 09-11-2009 16:57]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-11-2009 16:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Bellen is link ja, maar niet minder link omdat je handjesvrij belt.
Mensen die in de 80km voor het millieu illusie geloven zijn nog wel heel zeldzaam....
Bij Roffa stikken de kindjes alleen maar sneller nu.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen