IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-11-2009 0:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Koop een volvo.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2009 0:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2009 0:10 schreef flebbie het volgende:
Ten eerste de kans om in een tunnel bij een ongeluk betrokken te raken is twee keer zo groot als daarbuiten.
Ten eerste, je bron aub.
Ten tweede, dus 180km per uur rijden is volgens jou altijd gevaarlijk in een tunnel? Ik vind van niet, ligt helemaal aan de situatie. En Vikingblood kennende denkt hij wel 3 keer na voordat hij iets echt onveiligs doet. Ken weinig mensen die zoveel rijden als hij, zelfs ik kom niet in de buurt met mijn schamele 60.000 km per jaar.

Ik vind het veel gevaarlijker dat veel mensen alleen in het weekend op de snelweg rijden, mensen met weinig ervaring in het verkeer zijn 10x gevaarlijker dan mensen die te hard rijden. Dus die mensen ook allemaal een artikel 5 aan de broek smeren?

quote:

Ten tweede, bij ongevallen in tunnels zijn de effecten doorgaans zeer ernstig. Een relatief kleine calamiteit in een tunnel kan als snel grote gevolgen hebben, waarbij veel mensen betrokken raken. Vervolgens is het vaak lastig en gevaarlijk (vooral bij brand) slachtoffers te bereiken.

Wellicht kun je het ongeluk in 1999 in de Mont-Blanc tunnel nog herinneren. 42 doden en het duurde een week voordat ze het vuur onder controle hadden.

Euh, de enige tunnel in NL die iets langer is dan een paar honderd meter is de westerscheldetunnel, en die steekt nogal schril af bij de Mont Blanc tunnel. Lekker sensatiebeluste reactie dus.

quote:

Wat mij betreft mogen ze iedereen die moedwillig gaat spelen met dit soort gevaren meteen het rijbewijs afpakken.





En ik wil een quotum qua kilometrage, iedereen die minder dan 30.000 km per jaar rijdt moet meteen het rijbewijs inleveren.

En de gevaren die jij ziet zijn er dus volgens mij niet. Maar ga maar weer op je stokpaardje zitten hoor, eigenwijsheid is vermakelijk.

Hoeveel km rij jij eigenlijk in een jaar tijd?


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-11-2009 0:48 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Bron: Jelle Hoeksma, civiel technicus die bij de Bouwdienst van Rijkswaterstaat de veiligheid in tunnels heeft onderzocht.

http://www.rws.nl/rws/bwd/home/pdf/tunnel/pao/VOV_06_Hoeksma.pdf

Het hangt af van de situatie ja. Maar dat soort gevaren zijn er zeker wel, is geen sensatie, lees het rapport er maar eens op na. Mensen die menen dat ze op basis van hun aantal gereden km's de beste chauffeurs zijn en daarom hun eigen regels mogen bedenken zijn juist het allergevaarlijkst.

Afgelopen jaar zo'n 30.000 km voor mijn werk + 10.000 prive ofzo.



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 3:46 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 november 2009 23:36 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, je kan artikel 5 idd zo ver rekken dat een beetje rubber verbranden op de weg, waar dan ook hoe dan ook, een artikel 5 is. Deze instructeur ziet het probleem echter niet. De beste man is vader, kent zijn verantwoordelijkheden, is zeker geen puber meer maar blaast af en toe even wat stoom af in de vorm van rokende bandjes.

Maar verklaren dat ik artikel 5 niet zou snappen... Beetje kort "door de bocht" me dunkt.

180 door de tunnel, links en rechts inhalend is asociaal. Maar ook dit moet ik even zeker weten voor ik mijn mening geef; is er volk bij dat links en rechts wordt ingehaald of is het gewoon 's nachts?
(Kan me dat laatste eerder voorstellen, al dat lawaai van andere auto's om me heen pelt een paar laagjes van de sensatie af.)

Viking, 's nachts of overdag...?

Maarem, geen art 5 nee. Da's gewoon vastgelegd gedrag, zonneklaar. Die burnout zou je als je lekker wilt scheppen in de kas gewoon een vijfje van kunnen en mogen maken.


Meestal snachts als ik bij meetingen vandaan kom Gerald.
Het galmt lekker na in de Beneluxtunnel.

Ik wordt vaak uitgenodigt voor shows en dan rubber ik heel zo`n dorpsstraat vol waar ome agent vrolijk naast staat te lachen zonder prenten uit te delen.

mwoah... compensatiedrank?? Ik heb er gewoon het geld voor. Ik gooi het dan maar ook onder de noemer Jalousie.

Maar waarom zou ik die landverrader uitleggen waar en wanneer ik het doe.. aan dat verraad gedrag heb ik een broertje dood. Ik zou een uitkeringstrekker die zwartwerk ook niet verraden.

Flappie zal wel een 30k rijder zijn die +/- 3 jaar z`n rijbewijs heeft en nog met een ideaalbeeld rondrijdt dat hij de beste is en alles weet.

Ik heb nu 19 jaar m`n rijbewijs en ik denk dat ik, gezien ik m`n daden wel overweeg en goed uitkijk, wel kan inschatten wat een waar ik iets doe.

Ja ik verzamel prenten, maar met 120000km per jaar loop je wel eens wat op. boeiend.
Mijn gevaarlijkste actie was dat ik lam achter het stuur was.. Ja ik was 20 jaar en net zo`n wijsneus als die Koos spee wannabee. 30 km per uur rijden met de airco volluit en de ramen open.Midden in de nacht. Na 5 km auto stilgezet en lekker gaan slapen in de berm..was toch prachtig weer.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 3:56 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 november 2009 0:48 schreef flebbie het volgende:
Bron: Jelle Hoeksma, civiel technicus die bij de Bouwdienst van Rijkswaterstaat de veiligheid in tunnels heeft onderzocht.

http://www.rws.nl/rws/bwd/home/pdf/tunnel/pao/VOV_06_Hoeksma.pdf

Het hangt af van de situatie ja. Maar dat soort gevaren zijn er zeker wel, is geen sensatie, lees het rapport er maar eens op na. Mensen die menen dat ze op basis van hun aantal gereden km's de beste chauffeurs zijn en daarom hun eigen regels mogen bedenken zijn juist het allergevaarlijkst.

Afgelopen jaar zo'n 30.000 km voor mijn werk + 10.000 prive ofzo.





Hahahahahahaha.
heb je deze raportage/spreadsheet wel goed gelezen?
Dit gaat over een risicoanalyse.
er zijn wat voorbeelden en aannames gedaan.
Net zo usefull als een botstest in een auto fabriek.

De wat kan er eventueel gebeuren.
echte raportages worden gemaakt naar aanleiding van.
wel grappig eens een raport te zien die ik gezien heb op een seminar.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2009 8:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2009 0:48 schreef flebbie het volgende:
Bron: Jelle Hoeksma, civiel technicus die bij de Bouwdienst van Rijkswaterstaat de veiligheid in tunnels heeft onderzocht.

http://www.rws.nl/rws/bwd/home/pdf/tunnel/pao/VOV_06_Hoeksma.pdf

Het hangt af van de situatie ja. Maar dat soort gevaren zijn er zeker wel, is geen sensatie, lees het rapport er maar eens op na. Mensen die menen dat ze op basis van hun aantal gereden km's de beste chauffeurs zijn en daarom hun eigen regels mogen bedenken zijn juist het allergevaarlijkst.

Afgelopen jaar zo'n 30.000 km voor mijn werk + 10.000 prive ofzo.




Hehe, heb je wel eens echte rapportages gezien?

En Rijkswaterstaat, hebben die niet een paar geweldig functionerende tunneltjes bij Roermond aangelegd?

Oh, en over die kilometrage, eigen regels verzinnen is er niet bij, beter kunnen inschatten wat de overige weggebruikers doen / gaan doen gaat het om.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-11-2009 8:43]


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2009 8:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 3:46 schreef Vikingblood het volgende:
Meestal snachts als ik bij meetingen vandaan kom Gerald.
Het galmt lekker na in de Beneluxtunnel.

Ik wordt vaak uitgenodigt voor shows en dan rubber ik heel zo`n dorpsstraat vol waar ome agent vrolijk naast staat te lachen zonder prenten uit te delen.

mwoah... compensatiedrank?? Ik heb er gewoon het geld voor. Ik gooi het dan maar ook onder de noemer Jalousie.

Maar waarom zou ik die landverrader uitleggen waar en wanneer ik het doe.. aan dat verraad gedrag heb ik een broertje dood. Ik zou een uitkeringstrekker die zwartwerk ook niet verraden.

Flappie zal wel een 30k rijder zijn die +/- 3 jaar z`n rijbewijs heeft en nog met een ideaalbeeld rondrijdt dat hij de beste is en alles weet.

Ik heb nu 19 jaar m`n rijbewijs en ik denk dat ik, gezien ik m`n daden wel overweeg en goed uitkijk, wel kan inschatten wat een waar ik iets doe.

Ja ik verzamel prenten, maar met 120000km per jaar loop je wel eens wat op. boeiend.
Mijn gevaarlijkste actie was dat ik lam achter het stuur was.. Ja ik was 20 jaar en net zo`n wijsneus als die Koos spee wannabee. 30 km per uur rijden met de airco volluit en de ramen open.Midden in de nacht. Na 5 km auto stilgezet en lekker gaan slapen in de berm..was toch prachtig weer.
Baas van de weg jij!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-11-2009 9:27 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 3:46 schreef Vikingblood het volgende:
mwoah... compensatiedrank?? Ik heb er gewoon het geld voor. Ik gooi het dan maar ook onder de noemer Jalousie.



:' (


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 10:03 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 november 2009 8:41 schreef Jenje het volgende:
Baas van de weg jij!


Als je dat maar weet!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2009 11:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 8:34 schreef MR. N het volgende:
Oh, en over die kilometrage, eigen regels verzinnen is er niet bij, beter kunnen inschatten wat de overige weggebruikers doen / gaan doen gaat het om.

Dat zal vast beter worden, maar het blijft een inschatting Onverwachte situaties zullen je dan alsnog de kop kosten, zeker als je zo van sterk van jezelf overtuigd bent dat je zo goed kan inschatten wat iedereen gaat doen (en je dus meer risico neemt). Niet dat ik aanneem dat jij dat ook daadwerkelijk zo doet, maar ik wilde even een kanttekening plaatsen bij deze kort-door-de-bocht-opmerking
quote:
Op 11 november 2009 3:56 schreef Vikingblood het volgende:
Hahahahahahaha.
heb je deze raportage/spreadsheet wel goed gelezen?
Dit gaat over een risicoanalyse.
er zijn wat voorbeelden en aannames gedaan.
Net zo usefull als een botstest in een auto fabriek.

De wat kan er eventueel gebeuren.
echte raportages worden gemaakt naar aanleiding van.
wel grappig eens een raport te zien die ik gezien heb op een seminar.

Leg eens uit waarom de risicoanalyse die in die presentatie uit de doeken wordt gedaan niet klopt. Of in ieder geval, waarom je hier niets mee zou kunnen. Net als een botstest in een fabriek zegt het in ieder geval íets over wat er gebeurt in het echt. Ik ben oprecht benieuwd! Het zegt in ieder geval niets over het verschil van tunnels en daarbuiten, dus ik begrijp niet zo goed waarom flebbie dit aanhaalt. Op dat gedeelte hoef je dus niet in te gaan

En gebruik geen Engelse woorden als je de spelling niet weet (useful) En trouwens, ook geen Nederlands woorden zo te zien


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-11-2009 12:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 11:50 schreef ZelThoR het volgende:
Dat zal vast beter worden, maar het blijft een inschatting Onverwachte situaties zullen je dan alsnog de kop kosten, zeker als je zo van sterk van jezelf overtuigd bent dat je zo goed kan inschatten wat iedereen gaat doen (en je dus meer risico neemt). Niet dat ik aanneem dat jij dat ook daadwerkelijk zo doet, maar ik wilde even een kanttekening plaatsen bij deze kort-door-de-bocht-opmerking



Tsja.. uiteraard zullen er altijd mensen zijn die juist door overschatting van hun ervaring een ongeluk veroorzaken, maar ik ben het met Mr. N. eens dat onervaren rijders volgens mij de gevaarlijkste groep mensen zijn.

Ik ben geen kilometervreter zoals sommigen hier, maar rij toch zo'n 20.000 km per jaar. Tot nu toe nog geen paaltje geraakt, maar als ik terugkijk naar 'bijna ongelukken' en echt gevaarlijke situaties die ik heb meegemaakt dan was toch in 90% van de gevallen de oorzaak iemand die naar mijn idee uit onervarenheid handelde en zelden een 'aso-rijder'.

Mensen die rechts inhalen, bumperkleven, met 160 over linkerbaan schieten en sijnen dat ze erlangs willen, boeit me niet zoveel. Heb er weinig echt last van immers. Ik ga overigens ook altijd naar rechts als iemand met grote vaart er graag langs wil, simpelweg omdat ik het ook fijn vind als mensen dat bij mij doen.

Mensen die niet opletten en niet kijken als ze van baan verwisselen geven me ter plekke soms bijna een hartaanval. Ik heb het idee dat de gemiddelde aso-rijder (om het maar even zo te blijven noemen) in ieder geval weet waar 'ie mee bezig is, anders lag 'ie al in puin


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 11-11-2009 14:18 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 12:10 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. uiteraard zullen er altijd mensen zijn die juist door overschatting van hun ervaring een ongeluk veroorzaken, maar ik ben het met Mr. N. eens dat onervaren rijders volgens mij de gevaarlijkste groep mensen zijn.

Daar ben ik het mee eens, maar het is geen kwestie van onervaren rijders vs. aso-rijders.
Het feit dat onervaren rijders gevaarlijker zijn dan ervaren rijders neemt niet weg dat aso-rijders een groter gevaar op de weg zijn dan dan fatsoenlijke automobilisten (met dezelfde rij-ervaring).


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-11-2009 14:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vikingblood stelt zich wel wat kinderachtig op.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 14:46 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 november 2009 11:50 schreef ZelThoR het volgende:
Dat zal vast beter worden, maar het blijft een inschatting Onverwachte situaties zullen je dan alsnog de kop kosten, zeker als je zo van sterk van jezelf overtuigd bent dat je zo goed kan inschatten wat iedereen gaat doen (en je dus meer risico neemt). Niet dat ik aanneem dat jij dat ook daadwerkelijk zo doet, maar ik wilde even een kanttekening plaatsen bij deze kort-door-de-bocht-opmerking

Leg eens uit waarom de risicoanalyse die in die presentatie uit de doeken wordt gedaan niet klopt. Of in ieder geval, waarom je hier niets mee zou kunnen. Net als een botstest in een fabriek zegt het in ieder geval íets over wat er gebeurt in het echt. Ik ben oprecht benieuwd! Het zegt in ieder geval niets over het verschil van tunnels en daarbuiten, dus ik begrijp niet zo goed waarom flebbie dit aanhaalt. Op dat gedeelte hoef je dus niet in te gaan

En gebruik geen Engelse woorden als je de spelling niet weet (useful) En trouwens, ook geen Nederlands woorden zo te zien


Lambal.. Ik zal je nog eens een pakkie shag geven.
Naar mijn inzien lijkt een auto ongeluk in geen enkele manier op een gesimuleerde ongeluk..
Beton veert niet mee en ze rammen je nooit op exact 50% van je voertuig.

Ik snap iig dat ze bij die simulaties nog van aannames uitgaan.
Van Tunnels is in de loop der jaren wel zoiets als statistieken opgebouwd.
Dus waarom een risico analyse van iets waar je de uitkomst al uit statistieken kan halen.

Vandaar mij reactie.

Vandaag 300 meter achteruit op een snelweg gereden en 20 km zonder gordel..

Maar ja heb daar ook een ontheffing voor vanwege mijn werk ( voordat ik weer aso en kinderachtig genoemd wordt!!!)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-11-2009 14:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het is eerder stoer hoor dat je 300 meter achteruit op een snelweg en 20 km zonder gordel hebt gereden.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-11-2009 15:00 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Voor diegenen die moeite hebben met begrijpend lezen, dan maar een bron waarin het letterlijk wordt voorgekauwd:
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article797513.ece/Bij_de_auto_blijven_en_dan_verbranden

Voor de rest ben ik er wel een beetje klaar mee. Vikingblood is blijkbaar nogal geschrokken toen ik die meldasorijgedragsite noemde. Daar zal die dan wel zijn redenen voor hebben.

Ook grappig dat iedereen dan meteen aanneemt dat ik zelf nooit iets fout doe. Onzin natuurlijk. Ik heb inmiddels 15 jaar mijn rijbewijs en heb zeker in het begin regelmatig de grenzen opgezocht. Ik vind het alleen erg zielig als je dit goed gaat praten. Je kunt je voertuig nog zo goed beheersen en de situatie nog zo goed inschatten, er zijn altijd mensen die in een schrikreactie niet goed aniticiperen op jouw jostigedrag.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2009 15:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 14:46 schreef Vikingblood het volgende:
Lambal.. Ik zal je nog eens een pakkie shag geven.

Wat?
quote:
Van Tunnels is in de loop der jaren wel zoiets als statistieken opgebouwd.
Dus waarom een risico analyse van iets waar je de uitkomst al uit statistieken kan halen.

Dat is een erg goed punt.

In het beste geval wat nu in me opkomt () gebeurt ongeveer het volgende.

1. Statistieken tunnelongelukken worden verkregen.
2. Model wordt zo aangepast dat het bij de statistieken aansluit (hindcasting)
3a. Tunnels waar al dan niet statistieken van zijn worden in het model gestopt en zo aangepast dat ze veiliger worden en worden hopelijk in het echt ook aangepast.
3b. Nieuwe ontwerpen worden in het model gestopt om hun veiligheid te evalueren en eventueel te verbeteren.

Nu vermoed ik dat dat ook wel de bedoeling is van dit model, maar dat wordt in de presentatie niet helemaal duidelijk. Als mijn vermoeden klopt zou het model dus wel degelijk nuttig kunnen zijn (punt 3).

En als blijkt dat dat model tegen echte data gehouden is en valide uitkomsten geeft (punt 1 en 2) is het ook nog bruikbaar

Jij hebt mij in ieder geval nog niet getoond dat dat model verkeerde resultaten geeft.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-11-2009 15:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2009 14:46 schreef Vikingblood het volgende:
Lambal.. Ik zal je nog eens een pakkie shag geven.



Dat was ik.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 15:46 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

hehe alzheimerrrrrrrrrrr..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 15:51 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 november 2009 15:12 schreef ZelThoR het volgende:
Wat?

Dat is een erg goed punt.

In het beste geval wat nu in me opkomt () gebeurt ongeveer het volgende.

1. Statistieken tunnelongelukken worden verkregen.
2. Model wordt zo aangepast dat het bij de statistieken aansluit (hindcasting)
3a. Tunnels waar al dan niet statistieken van zijn worden in het model gestopt en zo aangepast dat ze veiliger worden en worden hopelijk in het echt ook aangepast.
3b. Nieuwe ontwerpen worden in het model gestopt om hun veiligheid te evalueren en eventueel te verbeteren.

Nu vermoed ik dat dat ook wel de bedoeling is van dit model, maar dat wordt in de presentatie niet helemaal duidelijk. Als mijn vermoeden klopt zou het model dus wel degelijk nuttig kunnen zijn (punt 3).

En als blijkt dat dat model tegen echte data gehouden is en valide uitkomsten geeft (punt 1 en 2) is het ook nog bruikbaar

Jij hebt mij in ieder geval nog niet getoond dat dat model verkeerde resultaten geeft.


Check de aannames dan eens!!

Er zijn geen verkeerde resultaten totdat er werkelijk in de desbetreffende tunnel een calamiteit voordoet.

Theoretisch zou er dus een tunnel onder water kunnen komen en er door aannames toch mensen kunnen overleven.
En aangezien ik bij de seminar ben geweest weet ik uit eerste hand dat deze analyse geheel door aannames is verkregen.

Dat krijg je ervan als er 2 taalnazis rondwandelen hier Whiterider en Zelthor..Haal je ze wel eens door elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-11-2009 15:52]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-11-2009 15:51 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 november 2009 14:46 schreef Vikingblood het volgende:

Vandaag 300 meter achteruit op een snelweg gereden en 20 km zonder gordel..



Wat ben je toch een grote jongen. Moet ik je nog even op je rug kloppen zodat je een boertje kunt laten?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 15:54 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 november 2009 15:51 schreef flebbie het volgende:
Wat ben je toch een grote jongen. Moet ik je nog even op je rug kloppen zodat je een boertje kunt laten?


Graag... *Burp*.

Maar quote ook dan alles he..

( Na vandaag is mijn narperiode wel afgelopen. )


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2009 15:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat voor werk hebben jullie beiden eigenlijk? Kan er alleen maar naar raden.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-11-2009 15:59 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Vikingblood doet iig iets met asfalt/wegenbouw begeleiding meen ik, toch wel iets waarvoor je toch wel enig verstand moet hebben.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-11-2009 16:00 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik ben Asfalttechnoloog/medewerker civiele techniek.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen