IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-08-2010 23:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb nog nooit een groepering meegemaakt waar zoveel ongeschreven regels bij gelden als bij die fanatieke krakers. Totaal humorloos, politiek correct en precies wetend wat ze voor anderen uit moeten maken. Wat nou anarchie? Gereformeerden in het kwadraat met hun ongeschreven wetten. Driller Killer heeft er een goeie tekst over:
quote:
...the Phanatix

How do you know what´s right or wrong?
When bullshit rules and the truth is gone
You got your side, stay out of mine, right!
I eat you for lunch and shit you out at night

Fuck the phanatix - Don´t point your finger at me
Fuck the phanatix - This is my theory

Go with the fashion flow, join the crowd
Held your banners high, scream it loud
Take your fucking beliefs and suck ém dry
Dry like a desert, then fucking die

Fuck the phanatix - Don´t point your finger at me
Fuck the phanatix - I´ll give you anarchy

I´m gonna place my head in your stupid hat
I´ll stop using my brain, I´ll be a copycat...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 0:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

crass had 't al eigenlijk gelijk bij het rechtte eind...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-08-2010 12:11 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb een bootleg shirt van crass.

Dat was mijn bijdrage voor vandaag.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2010 15:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 12:11 schreef Black Jew het volgende:
ik heb een bootleg shirt van crass.

Dat was mijn bijdrage voor vandaag.
Da's mooi mien jong.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-08-2010 18:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 augustus 2010 23:51 schreef herrie het volgende:
hehehehe... ooit eens in kraakpand te veldhoven opgetreden... carry t liep er ook met haar hond, wij kappen met spelen, tot die hond de zaal uit was... carry bleert: "dat is de hond zijn eigen vrije wil dat hij hier loopt!". ik: "klopt, ik zag je hond op busstation eindhoven nog een stippenkaart kopen!". beetje geknokt daar, en overal stond op de muur: "ld'50 sux!" etc... mooiste compliment ooit!

zoals karnivoor zegt:....




Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-08-2010 18:30 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LOL


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 18:54 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 23:51 schreef herrie het volgende:
hehehehe... ooit eens in kraakpand te veldhoven opgetreden... carry t liep er ook met haar hond, wij kappen met spelen, tot die hond de zaal uit was... carry bleert: "dat is de hond zijn eigen vrije wil dat hij hier loopt!". ik: "klopt, ik zag je hond op busstation eindhoven nog een stippenkaart kopen!". beetje geknokt daar, en overal stond op de muur: "ld'50 sux!" etc... mooiste compliment ooit!

zoals karnivoor zegt:....


Is vaste prik bij kraakfeestjes, minstens één (maar vaak meerdere) figuren die een hond bij zich hebben.

Zijn overigens vaak wel de mooiste feestjes.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-08-2010 18:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Zielig voor zo'n beest...


Je moeder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 18:59 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 18:55 schreef karnivoor het volgende:
Zielig voor zo'n beest...


Geloof ik ook wel ja, aangezien muziek op die feestjes vaak op zeer hoog volume wordt gedraaid. Ben benieuwd of die beesten zulke shit goed trekken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2010 22:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mwa als ik de muziek bij mij keihard zette terwijl ik 20 meter verder was ging mijn hond nog gerust naast de boxen liggen.

T was misschien een iets fijner plekje maar hij had voor de rest nog plekken zat. Misschien vinden honden het fijner als het wat rustiger is maar echt een punt maken ze er niet van.

Een honden oor mag dan wel gevoeliger zijn dan de onze, maar dat is de gehoordrempel die dus lager is. Ze leven in dezelfde wereld als wij dus de pijngrens zal echt niet veel lager liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-08-2010 22:16]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
A'dam handhaaft kraakverbod tóch

Ondanks eerdere berichten dat de gemeente Amsterdam het aanstaande kraakverbod zou negeren, maakte burgemeester Eberhard van der Laan weten dat ongeveer 200 panden in de hoofdstad ontruimd gaan worden.

Hij deed dat op een persconferentie over het kraakverbod, dat op aanstaande vrijdag, 1 oktober, ingaat. Zaterdagnacht voerden krakers nog actie door op de Dam in de hoofdstad te slapen.

Amsterdam telt naar schatting twee- tot driehonderd kraakpanden, waarvan er volgens de gemeente na 1 oktober tweehonderd in aanmerking komen voor ontruiming. Omdat de politie niet voldoende capaciteit heeft die allemaal in een keer leeg te halen, worden ze onderverdeeld in panden met een hoge, gemiddelde en een lage prioriteit.

(SN)

Meaui.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 19:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...precies, de politie heeft onvoldoende capaciteit... want die zijn met 30000 man tegelijk druk met bekeuringen uitschrijven, omdat ik even een boterham achter het stuur op eet!!! mooi man!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 19:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 19:25 schreef herrie het volgende:
...precies, de politie heeft onvoldoende capaciteit... want die zijn met 30000 man tegelijk druk met bekeuringen uitschrijven, omdat ik even een boterham achter het stuur op eet!!! mooi man!


Soderju zeg, je was niet geïntimideerd door die 3000 man?


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

30.000.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 19:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Maar, misschien wel door die andere 27000!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 20:03 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

idd: THIS IS SPARTA!!!! nee, ik hoorde een stemmetje "beltegoed" roepen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 20:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 20:03 schreef herrie het volgende:
idd: THIS IS SPARTA!!!! nee, ik hoorde een stemmetje "beltegoed" roepen.



Hehe, hoe klonk dat stemmetje?


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 20:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 27-09-2010 21:11 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 19:15 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Meaui.






bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 21:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 19:15 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Meaui.
Hoe zit het met de sociale woningbouw in die bananenrepubliek eigenlijk? Verder weet ik dat er een hoop panden zijn waar dak- en thuislozen bivakkeren met het beroerde weer. Zo mooi vind ik het dus niet.
Laat de PvdA eerst maar eens de problemen met de woningmarkt oplossen. Maar ik denk dat er teveel collega-politici van van der Laan dik binnen lopen te tikken bij de corporaties. De PvdA-ers toen tegenwoordig liever stoer met de intolerantie opinie van het Powned- en Telegraaf-publiek mee dan dat ze de ellende die ze met hun jarenlange wanbeleid hebben veroorzaakt echt oplossen in de stad met de A.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-09-2010 21:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:19 schreef bastianus het volgende:
Hoe zit het met de sociale woningbouw in die bananenrepubliek eigenlijk? Verder weet ik dat er een hoop panden zijn waar dak- en thuislozen bivakkeren met het beroerde weer. Zo mooi vind ik het dus niet.
Laat de PvdA eerst maar eens de problemen met de woningmarkt oplossen. Maar ik denk dat er teveel collega-politici van van der Laan dik binnen lopen te tikken bij de corporaties. De PvdA-ers toen tegenwoordig liever stoer met de intolerantie opinie van het Powned- en Telegraaf-publiek mee dan dat ze de ellende die ze met hun jarenlange wanbeleid hebben veroorzaakt echt oplossen in de stad met de A.
:')

'intolerante opinie', kom op zeg! Gewoon betalen! Schaarste! Weg met die 'voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rij'-mentaliteit van dat tuig!

Als je in A'dam centrum wilt wonen moet je betalen. Wil je niet betalen dan ga je maar in Drenthe wonen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 21:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kraken doet mij braken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 21:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:24 schreef kwelgeest het volgende:
:')

'intolerante opinie', kom op zeg! Gewoon betalen! Schaarste! Weg met die 'voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rij'-mentaliteit van dat tuig!

Als je in A'dam centrum wilt wonen moet je betalen. Wil je niet betalen dan ga je maar in Drenthe wonen.
Mwoah. Voor sommige mensen is huur opbrengen echt veel gevraagd, al dan niet door verslavings-, verblijfs- of psychische problematiek. Zo lang die geen fatsoenlijke huisvesting krijgen mogen ze van mij gekraakt wonen.
Met "activisten" die makkelijk kunnen werken en gewoon te beroerd zijn om huur te betalen heb ik ook niet veel medelijden trouwens. Maar krakers uit principe die mooie panden willen behouden draag ik een warm hart toe, vooral omdat dit ook veel procederen, werk en inzet vraagt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-09-2010 21:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:34 schreef bastianus het volgende:
Mwoah. Voor sommige mensen is huur opbrengen echt veel gevraagd, al dan niet door verslavings-, verblijfs- of psychische problematiek. Zo lang die geen fatsoenlijke huisvesting krijgen mogen ze van mij gekraakt wonen.
Met "activisten" die makkelijk kunnen werken en gewoon te beroerd zijn om huur te betalen heb ik ook niet veel medelijden trouwens. Maar krakers uit principe die mooie panden willen behouden draag ik een warm hart toe, vooral omdat dit ook veel procederen, werk en inzet vraagt.
'Belangrijke', 'mooie' panden kun je ook op een monumentenlijst laten plaatsen ipv ze volschijten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2010 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel drugs kunnen betalen maar geen huis. Prioteiten stellen?


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen