IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 21:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen idee, wat zijn prioteiten?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:35 schreef kwelgeest het volgende:
'Belangrijke', 'mooie' panden kun je ook op een monumentenlijst laten plaatsen ipv ze volschijten.
Ik ken panden die door krakers behouden en zelfs redelijk opgeknapt zijn. Inmiddels hebben die alweer een nieuwe huur- of koopbestemming, en waren ze anders gesloopt. Dus niet elke kraker woont zijn "geleende" huis uit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-09-2010 21:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mensen met bovengenoemde problematiek zouden voor urgentie op de wachtlijst in aanmerking moeten kunnen komen. Of je koopt een tent en gaat op een camping oid wonen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-09-2010 21:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als ze geld hebben om zo'n leegstaande hut op te knappen kunnen ze toch ook gewoon huren?


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2010 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:36 schreef Mark het volgende:
Geen idee, wat zijn prioteiten?
Prioriteiten, maar dan geschreven op ene dag met typetyfus ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 21:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:42 schreef Forever After het volgende:
Als ze geld hebben om zo'n leegstaande hut op te knappen kunnen ze toch ook gewoon huren?
Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-09-2010 21:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Verslaving is geen reden om vanwege geldgebrek te mogen kraken. Verslaving is een keus.

Mensen met psychische problemen kunnen gewoon de hulpverlening in (Meer werk voor bas ) en hoeven ook niet te kraken.

Mensen met een verblijfsprobleem zijn vermoedelijk illegaal in ons land en dienen de grens over te worden gezet ofzo. In elk geval hoeven ze niet te gaan kraken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 21:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 21:46 schreef XXL het volgende:
Verslaving is geen reden om vanwege geldgebrek te mogen kraken. Verslaving is een keus.


LOL.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 21:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jemig

Het probleem van verslaafd zijn is juist dat de keus weg / zeer moeilijk is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 21:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hoezo "LOL"? Is er hier in NL iemand die mensen dwingt drugs te nemen?

Laten ze die dan eens oppakken. Naar mannetje lijkt me dat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 21:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 21:50 schreef Greycloak het volgende:
Hoezo "LOL"? Is er hier in NL iemand die mensen dwingt drugs te nemen?

Laten ze die dan eens oppakken. Naar mannetje lijkt me dat.


Sorry, op jou kan ik niet serieus meer reageren.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 21:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat is de wereld toch heerlijk zwart-wit


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 21:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 21:52 schreef Mark het volgende:
Wat is de wereld toch heerlijk zwart-wit


Ja, zou willen dat het zo makkelijk was in het echt joh.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:53 schreef MR. N het volgende:
Ja, zou willen dat het zo makkelijk was in het echt joh.

Is de wereld niet echt?!?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:00 schreef ZelThoR het volgende:
Is de wereld niet echt?!?

Jawel, maar het wereldbeeld van sommigen doen de diversiteit van de wereld geweld aan.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 22:03 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:46 schreef XXL het volgende:
Verslaving is geen reden om vanwege geldgebrek te mogen kraken. Verslaving is een keus.

Mensen met psychische problemen kunnen gewoon de hulpverlening in (Meer werk voor bas ) en hoeven ook niet te kraken.

Mensen met een verblijfsprobleem zijn vermoedelijk illegaal in ons land en dienen de grens over te worden gezet ofzo. In elk geval hoeven ze niet te gaan kraken.


fijn om tussen de regels door te kunnen lezen dat jij het echt enorm met jezelf en je leven getroffen hebt!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:03 schreef herrie het volgende:
fijn om tussen de regels door te kunnen lezen dat jij het echt enorm met jezelf en je leven getroffen hebt!


Het enorm getroffen hebben met jezelf en je leven is een keuze!


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 22:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo is dat!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 22:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:51 schreef MR. N het volgende:
Sorry, op jou kan ik niet serieus meer reageren.
Wederzijds mijn waerde, geheel wederzijds.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:03 schreef herrie het volgende:
fijn om tussen de regels door te kunnen lezen dat jij het echt enorm met jezelf en je leven getroffen hebt!
Dacht ik ook ooit. Tot ik toch een keer zonder vaste woon- of verblijfplaats kwam te zitten. Kan maar zo.
Mijn collega had vandaag een mooie uitspraak:
Het is goed om zo af en toe een klap van het leven te krijgen, dat behoedt je voor arrogantie. QED.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

En wie zich waar maar ongelukkig over voelt, een maandagochtendhumeur heeft, een kutjeugd heeft gehad, baalt van een boete en wat dan ook, je eigen schuld. Had je maar een andere keuze moeten maken.

Echt, alleen als je compleet blij en happy bent "klop" je.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 22:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:08 schreef bastianus het volgende:
Het is goed om zo af en toe een klap van het leven te krijgen, dat behoedt je voor arrogantie.


Hulde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Iedereen in dit land heeft het in zich om er iets van te maken.
Helaas heb je teveel sneue typetjes die "bij de pakken neerzitten en zielig doen want mijn jeugd" makkelijker vinden.
Toch een keuze.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 22:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jij hebt nooit van depressie gehoord? Of van mensen die buiten hun schuld om alles kwijtraken en geen omgeving hebben om op terug te vallen? Of mensen die door het sociale vangnet/de sociale zorg niet herkend/opgepikt worden als behoeftig?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen