IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 22:14 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:08 schreef bastianus het volgende:
Dacht ik ook ooit. Tot ik toch een keer zonder vaste woon- of verblijfplaats kwam te zitten. Kan maar zo.
Mijn collega had vandaag een mooie uitspraak:
Het is goed om zo af en toe een klap van het leven te krijgen, dat behoedt je voor arrogantie. QED.


nee hoor, volgens sommigen hier is het allemaal gebaseerd op keuzes die je maakt... van die mensen die hun hele leven de wind in de zeilen hebben...

mooie uitspraak van je collega! tegeltje waard! serieus.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:14 schreef Mark het volgende:
Jij hebt nooit van depressie gehoord? Of van mensen die buiten hun schuld om alles kwijtraken en geen omgeving hebben om op terug te vallen? Of mensen die door het sociale vangnet/de sociale zorg niet herkend/opgepikt worden als behoeftig?


Het gaat om de keuzes, snap dat dan!



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het komt allemaal door Emiel Ratelband en dokter Phil.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-09-2010 22:23 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

tjjjjjjjaaaaaaaaaaakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaa! you've got to work on yourself!

ben benieuwd hoe emiel en dr. phil er uit zouden zien als je hun dna mengt (iemand handig met 1 of andere pohotoshop programma?).


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben; er zijn sneue types die te makkelijk ophouden met proberen en er zijn lui die er gewoon niets aan kunnen doen / het wel heel moeilijk gemaakt wordt.

*strooit bloemetjes*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:23 schreef ZelThoR het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben; er zijn sneue types die te makkelijk ophouden met proberen en er zijn lui die er gewoon niets aan kunnen doen / het wel heel moeilijk gemaakt wordt.

*strooit bloemetjes*
Yep.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:23 schreef ZelThoR het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben; er zijn sneue types die te makkelijk ophouden met proberen en er zijn lui die er gewoon niets aan kunnen doen / het wel heel moeilijk gemaakt wordt.

*strooit bloemetjes*


Oh, klopt natuurlijk (waarom strooi je nu met een terminale ziekte?).

Ik geloof niet dat Herrie, Bassie en ik uitsluiten dat er gemakzuchtige mensen zijn. Maar XXL en die mod sluiten uit dat er anders dan gemakzuchtige mensen zijn.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:25 schreef MR. N het volgende:
Oh, klopt natuurlijk (waarom strooi je nu met een terminale ziekte?).

Dat is een keuze en dient derhalve gerespecteerd te worden.

Als ik met 'liefde' ga strooien zijn jullie denk ik ook niet blij...
quote:
Ik geloof niet dat Herrie, Bassie en ik uitsluiten dat er gemakzuchtige mensen zijn. Maar XXL en die mod sluiten uit dat er anders dan gemakzuchtige mensen zijn.

Dat klopt, maar van beiden weet ik ondertussen dat ze wel zwart zeggen, maar uiteindelijk gaan aanvoeren dat ze toch grijs bedoelden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:26 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is een keuze en dient derhalve gerespecteerd te worden.

Als ik met 'liefde' ga strooien zijn jullie denk ik ook niet blij...


Hehe, mkay.
quote:

Dat klopt, maar van beiden weet ik ondertussen dat ze wel zwart zeggen, maar uiteindelijk gaan aanvoeren dat ze toch grijs bedoelden.


Ja, zal wel weer zo lopen ja. Snap niet waarom ze dat dan niet gelijk posten, scheelt een verdekte mea culpa.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-09-2010 22:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Verder dan lichtzwart ga ik niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:30 schreef XXL het volgende:
Verder dan lichtzwart ga ik niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:30 schreef XXL het volgende:
Verder dan lichtzwart ga ik niet.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe, jemig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-09-2010 22:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 september 2010 22:30 schreef XXL het volgende:
Verder dan lichtzwart ga ik niet.


Nog wel even de vraag: wat is jouw lichtzwarte mening nu?


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2010 4:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nog steeds 100% antikraak.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-09-2010 7:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Depressie, verslaving, scheiding e.d. allemaal heel leuk, maar geen reden om in iemand anders z'n pand te kruipen.
Er wordt ook een beetje aan voorbij gegaan dat hoewel het waarschijnlijk aan je genenpakket ligt dat je gevoelig bent voor heroïne, verslavingen e.d. ook terug te leiden kunnen zijn op bewuste keuzes en aanrekenbare lamlendigheid van het individu in kwestie.
Het is inmiddels volgens mij best algemeen bekend dat heroïne en opium zwaar verslavend werken of dat iedere dag een krat pils niet gezond is. Wordt hier een beetje gedraaid of je gewoon lamlendige krakers hebt en zielige verschoppelingen. Beetje eigen verantwoordelijkheid toerekenen.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 28-09-2010 8:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Toch grappig dat Greycloack altijd loopt te schelden op krakers. Maar wel trots is dat hij het licht doet bij concertjes in het Platformtheater en het ORKZ. Dat zijn voormalige kraakpanden hoor... de lucht van langharigwerkschuwtuigh hangt daar nog heel sterk

En het blijft jammer dat een groep mensen hier niet verder komt dan de Pavlov-achtige reactie op kraken als: 'kraken is diefstal'. Dat begint echt te klinken als 'they took our jobs' in Southpark, hehehe.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2010 8:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey, dat ik het niet eens ben met iemands levensovertuiging betekent nog niet dat ik direct de hele persoon niet zou mogen!



Als iemand niet meer is dan dat... Pfoe.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-09-2010 8:36]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 28-09-2010 9:04 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Kraken vindt je diefstal, maar als een pand dan eenmaal gekraakt is, dan kun je je er wel vermaken verder? Dat vind ik wel heeeel opportunistisch.

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat je aan het Platform en het ORKZ had gezien dat de kraakbeweging hele inspirerende omgevingen heeft waargemaakt. En je derhalve je standpunt ten aanzien van kraken had genuanceerd.



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2010 9:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

nuance in het verwachtingspatroon kan alleen maar teleurstellen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-09-2010 9:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 7:59 schreef kwelgeest het volgende:
Depressie, verslaving, scheiding e.d. allemaal heel leuk, maar geen reden om in iemand anders z'n pand te kruipen.
Er wordt ook een beetje aan voorbij gegaan dat hoewel het waarschijnlijk aan je genenpakket ligt dat je gevoelig bent voor heroïne, verslavingen e.d. ook terug te leiden kunnen zijn op bewuste keuzes en aanrekenbare lamlendigheid van het individu in kwestie.
Het is inmiddels volgens mij best algemeen bekend dat heroïne en opium zwaar verslavend werken of dat iedere dag een krat pils niet gezond is. Wordt hier een beetje gedraaid of je gewoon lamlendige krakers hebt en zielige verschoppelingen. Beetje eigen verantwoordelijkheid toerekenen.


Je hebt eigenlijk maar twee soorten mensen denk ik. Klootzakken (kutwijven) en gave pikken (toffe chicks). Krakers vallen m.i. ook in deze categorieën in te delen. Zo lang er nog dakloosheid en woningnood zijn (er is echt een groep mensen die geen woning kan betalen, zelfs niet gehuurd) blijft kraken m.i. gerechtvaardigd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-09-2010 9:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 9:04 schreef 1i1ith het volgende:
Kraken vindt je diefstal, maar als een pand dan eenmaal gekraakt is, dan kun je je er wel vermaken verder? Dat vind ik wel heeeel opportunistisch.



Touché!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2010 10:11 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

een joint met iemand roken en zelf nooit weed hebben is nog erger als een kraker die een pand molesteert.

En dan zeuren op het internet over parasieten.

Het is mij inmiddels wel duidelijk.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2010 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 9:24 schreef Snaack het volgende:
Touché!

+1






Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2010 13:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2010 9:04 schreef 1i1ith het volgende:
Kraken vindt je diefstal, maar als een pand dan eenmaal gekraakt is, dan kun je je er wel vermaken verder? Dat vind ik wel heeeel opportunistisch.

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat je aan het Platform en het ORKZ had gezien dat de kraakbeweging hele inspirerende omgevingen heeft waargemaakt. En je derhalve je standpunt ten aanzien van kraken had genuanceerd.
Vooruit, laat ik nuanceren. Ja, zolang ze maar een pand goed onderhouden en zelfs gaan renoveren heb ik er minder problemen mee.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen