IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kraken dus. (deeltje 4 alweer.) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2010 14:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wahahaha drama tv. Krakers die zeiken over rechten, moet niet gekker worden.

Protesteren mag, vernielen niet, dan krijg je tikken van de ME. Moet je maar je poten van de spullen van anderen afblijven. Simpel.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 02-10-2010 14:32 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 2 oktober 2010 14:05 schreef HieKuun het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/wat_kijk_jij_krakersrellen_in_amsterdam/

Luister naar wat ze op het einde zegt.
Ikzelf kwam net aan toen ze begonnen met rellen, mn lieve vriendin heeft een gummiknuppel op dr hoofd gehad terwijl ze niks heeft gedaan. lame!


De tering wat een hersenloos tuig zeg
(Niet dat dat iets nieuws is ofzo, maar toch)



number_17
Usericon van number_17
Posted 02-10-2010 14:47 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

quote:
Op 2 oktober 2010 14:07 schreef Leviathanica het volgende:


Ach het loopt nog dus het ziet er allemaal erger uit dan het is.

Als ik op mijn werk zit kijk ik uit over een groot pand waar heel veel krakers inzitten.
Ik heb nu echt zin om maandag even de politie te bellen en het te melden. Lijkt me super om zo in de middagpauze een flinke beuk partij te kunnen volgen vanaf mijn bureaustoel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2010 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet echt snuggere reactie 17 .. ten eerste weet politie echt wel waar ze zitten en die gaan echt niet ineens met een autootje voor jou dat pand leegvegen ...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-10-2010 15:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

wat ik niet helemaal snap is dat mensen hier op het forum steeds in de slachtofferrol kruipen als of hen iets ergs aangedaan is. Met moslims zie ik het zelfde.

OK er is onrecht ja, dat snap ik wel. Maar het zijn steeds de zelfde mensen, keer op keer.

Lijkt mij kut als je er dan echt een keer mee te maken krijgt. Niet op het internet maar bijv, in je achtertuin. Volgens mij weten ze dan niet hoe ze moeten handelen.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


number_17
Usericon van number_17
Posted 02-10-2010 15:12 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

quote:
Op 2 oktober 2010 14:50 schreef Jenje het volgende:
Niet echt snuggere reactie 17 .. ten eerste weet politie echt wel waar ze zitten en die gaan echt niet ineens met een autootje voor jou dat pand leegvegen ...
Veranderd er niks aan dat ik het graag zou doen.

Met wat geluk doet de eigenaar van het pand het dan binnenkort.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2010 15:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 15:12 schreef Black Jew het volgende:
wat ik niet helemaal snap is dat mensen hier op het forum steeds in de slachtofferrol kruipen als of hen iets ergs aangedaan is. Met moslims zie ik het zelfde.

OK er is onrecht ja, dat snap ik wel. Maar het zijn steeds de zelfde mensen, keer op keer.

Lijkt mij kut als je er dan echt een keer mee te maken krijgt. Niet op het internet maar bijv, in je achtertuin. Volgens mij weten ze dan niet hoe ze moeten handelen.




toen ik een keer per ongeluk een doos waspoeder in de zetel omgekieperd had werd ik gestraft van mijn mama

die mensen hebben geen mama en worden niet gestraft

ik kon mijn mama ook niet wegdoen, en in een hooizolder leven vond ik niet leuk (platteland sukks)

omdat ik laf was mogen zij wel waspoeder uitkieperen?

ik heb er traumatische immanente onrechtvaardigheidsgevoelens bij/

kinderlijk omdat ik jong was, maar nu ben ik ouder

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-10-2010 15:15]


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-10-2010 15:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 14:05 schreef HieKuun het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/wat_kijk_jij_krakersrellen_in_amsterdam/

Luister naar wat ze op het einde zegt.
Ikzelf kwam net aan toen ze begonnen met rellen, mn lieve vriendin heeft een gummiknuppel op dr hoofd gehad terwijl ze niks heeft gedaan. lame!
Dus protesteren is met klinkers gooien en andermans auto op de kant duwen.

Check.

Volgens mij is dat gewoon een beetje met vrienden en een spandoek dom blaten maar dus. Weer wat geleerd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2010 15:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 15:50 schreef Greycloak het volgende:
Dus protesteren is met klinkers gooien en andermans auto op de kant duwen.







signature


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-10-2010 19:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

'krakers begonnen rellen'

Jaja, dit filmpje zeg genoeg.



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-10-2010 19:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 oktober 2010 15:50 schreef Greycloak het volgende:
Dus protesteren is met klinkers gooien en andermans auto op de kant duwen.

Check.

Volgens mij is dat gewoon een beetje met vrienden en een spandoek dom blaten maar dus. Weer wat geleerd.


Kijk kraken is niet mijn ding, in tegendeel zelfs. Maar prachtig hoe ze tegen de smeris in gaan, de corrupte en betaalde hooligans van de staat, doorgaans zijn zij diegene met losse handjes en een te lange gummi lat, dus niet huilen als je een fles tegen je kanis aan krijgt.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-10-2010 20:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 oktober 2010 19:15 schreef VodeVilicious het volgende:
'krakers begonnen rellen'

Jaja, dit filmpje zeg genoeg.




Wat ik zeg, die kut smeris, dezelfde droeftoeters die altijd lopen te stangen buiten de stadions.


Against God and Government


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-10-2010 20:08 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Jep. Ik keur het gedrag van krakers absoluut niet goed, ze hebben na dit voorval nog genoeg vernielingen aangebracht. Maar dit toont weer mooi hoe de media alles verdraait.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-10-2010 20:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen, dat het de wouten zijn die er grotendeels voor zorgen dat het een teringzooi wordt.


Against God and Government


number_17
Usericon van number_17
Posted 02-10-2010 22:59 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

quote:
Op 2 oktober 2010 19:15 schreef VodeVilicious het volgende:
'krakers begonnen rellen'

Jaja, dit filmpje zeg genoeg.


Jammer dat er niet te zien is wat er voor het filmpje gebeurde.

En er word ook met spullen gegooid. Geen idee wanneer de ME mag ingrijpen maar als er spullen worden gesloopt en met begint te gooien (met andere woorden: als de openbare orde er aan gaat) dan vind ik dat de ME mag ingrijpen.

Lok het dan ook niet uit.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2010 11:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 22:59 schreef number_17 het volgende:
Jammer dat er niet te zien is wat er voor het filmpje gebeurde.

En er word ook met spullen gegooid. Geen idee wanneer de ME mag ingrijpen maar als er spullen worden gesloopt en met begint te gooien (met andere woorden: als de openbare orde er aan gaat) dan vind ik dat de ME mag ingrijpen.

Lok het dan ook niet uit.

Ze beuken in op een groep mensen die niets doet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2010 11:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 3:13 schreef Greycloak het volgende:
Lain hier:

Ban.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2010 11:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mijn beste vriendin was ook aan het kraken, dus ik vind het kunnen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2010 11:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Moest jij niet slapen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2010 11:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahaha, doei man!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-10-2010 12:33 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 22:59 schreef number_17 het volgende:
Jammer dat er niet te zien is wat er voor het filmpje gebeurde.

En er word ook met spullen gegooid. Geen idee wanneer de ME mag ingrijpen maar als er spullen worden gesloopt en met begint te gooien (met andere woorden: als de openbare orde er aan gaat) dan vind ik dat de ME mag ingrijpen.

Lok het dan ook niet uit.


Voor dit was er enkel de tocht die in de media ook word benoemd als vredig. Je ziet dat er eerst een demonstrant gaat praten met de ME omdat zij de straat in kwestie langs beide kanten hadden geblokkeerd. Dan vliegt de ME er op en dan word er niet gek genoeg wel terug gevochten en gegooid.

Ik keur het gedrag wat krakers nadien hebben vertoond absoluut niet goed, ze hebben gereld en vernield, maar ik denk serieus waar dat dat niet gebeurd zou zijn als de ME ze niet hadden ingesloten en op ze in gingen beuken. Wat zou je zelf, hun mogen slaan wat ze willen, jij niet. En als je tot dan een rustige demonstratie hebt gehad kan ik begrijpen dat de gemoederen hoog raken als er opeens ME komt slaan.

Ik probeer hier dus niet krakers goed te praten, voor mij is het best of het kraakverbod er is of niet. Ik begrijp beide kanten, maar wat ik met dat filmpje wil tonen is dat krakers niet het gebroed van de duivel zijn en dat de media toch flink dingen kan verdraaien om de politie maar op het goede blaadje te laten staan.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


number_17
Usericon van number_17
Posted 03-10-2010 12:43 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Mocht de ME echt zijn begonnen (waar ik echt aan twijfel) dan is het ergens logisch dat een deel van de krakers terug slaat uit angst. Op zo een moment heb je even adrenaline enzo en doe je nu eenmaal domme dingen.

Het komt er bij mij alleen totaal niet in dat je vervolgens auto's en fietsen van andere in de fik gaat speken.

Als stond de ME daar baby lijkjes te verkrachten, van andermans spullen blijf je af, dat is nooit goed te praten.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-10-2010 12:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Babylijkjes zijn zó 2007.


Boeiender


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-10-2010 13:34 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2010 12:43 schreef number_17 het volgende:
Mocht de ME echt zijn begonnen (waar ik echt aan twijfel) dan is het ergens logisch dat een deel van de krakers terug slaat uit angst. Op zo een moment heb je even adrenaline enzo en doe je nu eenmaal domme dingen.

Het komt er bij mij alleen totaal niet in dat je vervolgens auto's en fietsen van andere in de fik gaat speken.


Ja, eens. Ik keur het ook absoluut niet goed wat er na dat voorval is gebeurd.

Overigens had ik een aantal bekenden/vrienden die erbij waren die me ook hebben verteld wat er gebeurd is wat het filmpje ook weer benadrukt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2010 17:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgens mij hadden die flikken gewoon een kakkerlak gezien die ze wilden doodkloppen


niet dat ik het goedkeur,
kakkerlakken zijn brave beestjes


signature


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen