IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 28-07-2002 16:20 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 22:24 schreef Muilkorfje het volgende:
groepsessies met Mormonen...

Lets sing songs about how much it hurts to lie


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 28-07-2002 16:58 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Wat er na de dood is?

Laat ik het zo zeggen: ik ben paranormaal begaafd (mn broertje en zusje ook trouwens) en alledrie zien of voelen we de aanwezigheid van geesten: sommige okee, sommige zijn echt hufters.

Je ziel blijft toch wel rondhangen hier, t is alleen je lichaam dat "de sloop opgaat"


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2002 17:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Maar is het dan niet errug druk hier, als al tienduizenden jaren de zielen der overledenen hier rond blijven hangen

Ik weet wel wat Fortuyn dan nu gezegd heeft: 'Het is druk hier, te druk naar mijn zin'

Ik blijf bij de stelling als er iets is, is dat leuk, en zo niet kom je dat toch niet te weten


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 28-07-2002 17:10 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

[quote]Op 28 juli 2002 17:04 schreef Snaack het volgende:
Maar is het dan niet errug druk hier, als al tienduizenden jaren de zielen der overledenen hier rond blijven hangen


Nee, je wordt gewoon gerecycled...

Ik weet wel wat Fortuyn dan nu gezegd heeft: 'Het is druk hier, te druk naar mijn zin'


Hier ga ik niet eens op in


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2002 17:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hahaha...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 17:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gewoon je lijk op de composthoop smijten, dan word je later een Pikmin.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-07-2002 17:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

I see dead people.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2002 17:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Beetje on topic blijven.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 28-07-2002 17:13 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

hehehehehehe


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-07-2002 17:32 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 28 juli 2002 16:58 schreef Blackjack het volgende:
Wat er na de dood is?

Laat ik het zo zeggen: ik ben paranormaal begaafd (mn broertje en zusje ook trouwens) en alledrie zien of voelen we de aanwezigheid van geesten: sommige okee, sommige zijn echt hufters.

Je ziel blijft toch wel rondhangen hier, t is alleen je lichaam dat "de sloop opgaat"


Is dat serieus dat je dat nu vertelt of maak je een grapje? Ik bedoel i.v.m. het paranormaal begaafd zijn.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-07-2002 17:33 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 28 juli 2002 17:12 schreef Heiden het volgende:
I see dead people.


me too


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 17:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 16:58 schreef Blackjack het volgende:
Wat er na de dood is?

Laat ik het zo zeggen: ik ben paranormaal begaafd (mn broertje en zusje ook trouwens) en alledrie zien of voelen we de aanwezigheid van geesten: sommige okee, sommige zijn echt hufters.

Je ziel blijft toch wel rondhangen hier, t is alleen je lichaam dat "de sloop opgaat"


ik ga er serieus op in aangezien ik hoop dat je de waarheid spreekt(typt):

1. waar komt je vandaan als je geboren wordt?
en als je opnieuw wordt geboren, waarom is het aantal mensen op onze planeet dan niet constant? komen er nieuwe zielen bij of zo?

2. zoja, waar komen die vandaan?

3. bestaan we na het sterven voor eeuwig?

4. ervaar jij als helderziende het bestaan van iets wat "god" genoemd kan worden? en zoja, waar zou die dan vandaan komen?



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-07-2002 17:41 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

zware kost

ik denk dat je als paranormaal begaafde mens daar niet volledig op kan antwoorden.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 28-07-2002 17:41 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

En nou maar hopen dat Blackjack niet aan het Matt Herben syndroom lijdt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 17:41 schreef Mortanius het volgende:
zware kost

ik denk dat je als paranormaal begaafde mens daar niet volledig op kan antwoorden.


ik ben benieuwd. ik hoop het maar dat deze persoon iets meer info kan geven. maar als hij het niet weet kan ik het me wel voorstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2002 17:47]


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 07-10-2002 17:32 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Het is allemaal zo omdat de bijbel het zegt....ben je een braaf werkertje die geen vragen stelt mag je naar de hemel, anders mot je naar de hel. Waar natuurlijk alle metalheads bij elkaar zitten met bakken bier.


Do or do not. There is no try.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 07-10-2002 17:52 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Allemaal naakte wijfen die op mijn gezicht gaan zitten. zucht.

Neehoor, ik denk een hel en een hemel.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-10-2002 17:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik geloof dat ondergrondse kabouterjes mijn lichaam ophalen, en dan zullen zij met hun magische krachten een nieuwe "omhulsel" voor mijn ziel vinden. Dit zal echter in een dimensie zijn die geen aardse materie kent, dit is een dimensie waar andere zintuigen andere "objecten" waarnemen. Deze dimensie ligt voor aardse begrippen op dezelfde plek als waar de mensheid zich nu bevind, zodat ik kan waken over familie en dierbaren. Oh, en er is 24h p/d non-stop goede muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-10-2002 18:01]



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 07-10-2002 18:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 17:56 schreef Azagthoth het volgende:
ik geloof dat ondergrondse kabouterjes mijn lichaam ophalen, en dan zullen zij met hun magische krachten een nieuwe "omhulsel" voor mijn ziel vinden. Dit zal echter in een dimensie zijn die geen aardse materie kent, dit is een dimensie waar andere zintuigen andere "objecten" waarnemen. Deze dimensie ligt voor aardse begrippen op dezelfde plek als waar de mensheid zich nu bevind, zodat ik kan waken over familie en dierbaren. Oh, en er is 24h p/d non-stop goede muziek.


Wahahahaha!!!

Ik denk niet dat er iets zal zijn na de dood, maar als er iets is zal ik dat dan wel zien.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2002 18:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 18:04 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik denk niet dat er iets zal zijn na de dood, maar als er iets is zal ik dat dan wel zien.
Hoe dat zo? Ik vind dat een behoorlijk naïeve vooronderstelling, eigenlijk, dat je, als er iets is, dat dan wel zal zien. Als je naar buiten gaat zie je toch ook niet meteen een vliegtuig, ook al vliegen die krengen over de hele wereld?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-10-2002 20:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 17:52 schreef Heosphoros het volgende:
Allemaal naakte wijfen die op mijn gezicht gaan zitten. zucht.

Neehoor, ik denk een hel en een hemel.


voor jou staat al een heel leger oude dikke mannen klaar om op jou gezicht te gaan zitten.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 07-10-2002 20:30 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Na de dood is er niets, hoor . Likkor gedaan, likkor rusten, likkor stinken .

Leave Beavis alone, you stupid dog! Beavis is... for the worms, huh-huh!!


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 07-10-2002 20:34 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Wat er na de dood is weet niemand.
Ik ken iemand die een paar minuten dood is geweest en die is er iig niet meer bang voor.

Hij heeft het over dat hij door een tuin liep en dat is toch wel freaky als je dat hoort.

Maar mijn nuchtere brein denkt dan weer is dat echt of komt dat door het zuurstoftekort in de hersenen waardoor je gaat hallucineren.

Het antwoord zal je pas op het eind weten en dan kan je het niemand meer vertellen.


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 07-10-2002 20:39 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

Dood? Ik ben van plan eeuwig te leven.
Tot nu toe lukt me dat aardig....


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 07-10-2002 20:58 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

k weet t niet en hoef t ook nog niet te weten


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen