IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Herder (stoner) Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 22:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

En fuck, morgen 5 mei, de hele dag aan het werk. Zullen wel weer Urfaust taferelen worden, uitverkocht binnen een half uurtje. :')

-bokaj zie eind vorige pagina.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 04-05-2011 22:08]


You have time. You are doing fine.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Kword er mee doodgegooid.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:08 schreef intothevoid het volgende:
En fuck, morgen 5 mei, de hele dag aan het werk. Zullen wel weer Urfaust taferelen worden, uitverkocht binnen een half uurtje. :')

Morgen zit ik de hele dag thuis


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 22:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:08 schreef intothevoid het volgende:
En fuck, morgen 5 mei, de hele dag aan het werk. Zullen wel weer Urfaust taferelen worden, uitverkocht binnen een half uurtje. :')

-bokaj zie eind vorige pagina.
ik zag het. Wat een gedoe trouwens. Kan ik en een account op die site aan gaan maken en een paypall account. PFFFFFFFFFFFF kunnen zie die limited edition niet gewoon bij liveshows aan de fans verkopen? Net als de tape, o nee die was er ook al niet te koop.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:21 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Morgen zit ik de hele dag thuis
Op bevrijdingsdag? Kansloos man..


Subtiel kamerolifantje


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 22:22 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Inderdaad, kut voor je AG.

Maarre: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3660416?


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:21 schreef stigma het volgende:
Op bevrijdingsdag? Kansloos man..

Yup. Geen zin om buiten Enschede wat te doen, Enschede zelf wordt niet heel fantastisch en eigenlijk heb ik stiekem wel even wat belangrijkers te doen morgenoverdag
quote:
Op 4 mei 2011 22:22 schreef intothevoid het volgende:
Inderdaad, kut voor je AG.

En dan het volgende voorstellen, zeker
quote:
Maarre: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3660416?

Is goed, hoor


I wish I was a butterfly


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-05-2011 22:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

normale verzie: lp op zwart vinyl
die-hard verzie : lp op rood vinyl met wat leuke extra's.... haha

anyay, er is wat verwarring, maar ik begreep dat morgen de speciale verzie online komt.. geen idee hoe of wat,...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 22:35 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hmm, ik kijk het even aan, ben het gekleurde vinyl eigenlijk wel zat, ondanks de verzamelwaarde.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oi! Dus ik hoef *niet* voor jou mee te bestellen als ik op tijd ben?


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 22:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kun je daar op die site ook met ideal betalen Ascendant, weet jij dat? Ik kan er niks over vinden namelijk.

Ik ben echt een n00b qua internetbetalingen, tot nu toe alleen concertkaartjes gekocht.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-05-2011 22:40]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik kende de site nog niet, dus ik weet het niet. Ik zag echter wel in het aanmeldmailtje dit staan:

Payment information:
For Dutch Customers: Giro 1190000, Reflections Records, Tilburg
Foreign Banktransfers: BIC: PSTBNL21, IBAN: NL93PSTB0001190000

All payments made out to: Reflections Records.
Always mention your Order ID with your payment.


Dus het lijkt alsof een gewone overboeking wel kan.

edit, oh en dit als ik naar de check-out ga:

PayPal We only accept euros. Make sure to alter the amount to EUR depending on your PayPal Account.
iDEAL (Dutch customers only) Real-time payment for Dutch customers only
Wire transfer (EU customers only) Goods shipped when payment received at ING Account 1190000 Reflections Records. European banktransfers, IBAN: NL44INGB0001190000. BIC: INGBNL2A *Please always include your ORDER ID*
Cash / Euro's / Dollars Cash: Send to our addres: Eilenbergstraat 10, 5011 EB Tilburg, The Netherlands. At own risk, make sure it's well hidden! Do not send coins!


Dus, ja

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-05-2011 22:41]


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 22:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

@bokaj: dat kan, als je in NL woont.

@AG: mja mja, moeilijk, doe maar niet. Als het er op 6 mei nog is dan vergelijk ik zelf wel even. Ik hoef niet zonodig meer te betalen vanwege weer een kleurtje, Herder lange vloei en een patch oid. Zal er wel weer spijt van krijgen, maar goed.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:41 schreef intothevoid het volgende:
@AG: mja mja, moeilijk, doe maar niet. Als het er op 6 mei nog is dan vergelijk ik zelf wel even. Ik hoef niet zonodig meer te betalen vanwege weer een kleurtje, Herder lange vloei en een patch oid. Zal er wel weer spijt van krijgen, maar goed.

Aight! Ik moet zelf ook nog maar zien, hoor, of ik het de extra kosten waard vind.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 22:45 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dank jullie.

Ik verwacht wel een echte Herder(TM) bij de limited edition. Stekke die read!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2011 23:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hoe gelimiteerd is de reguliere versie?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-05-2011 23:51 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Aight! Ik moet zelf ook nog maar zien, hoor, of ik het de extra kosten waard vind.

Zou ik indien de kosten niet teveel hoger liggen mee mogen doen voor de limited?



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-05-2011 1:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 22:08 schreef stigma het volgende:
Kword er mee doodgegooid.


Beter!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-05-2011 8:15 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wel geniaal dat er bij die limited edition een Herder mes zit.
Ik ga voor de reguliere versie, als iemand toevallig in de buurt (Wageningen) woont of komt, en verzendkosten (blijven hetzelfde bij twee platen) wil splitten: bestel er maar één voor mij. Lees het morgen wel, anders bestel ik gewoon zelf.


You have time. You are doing fine.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-05-2011 8:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kan het boeien, heb de die-hard ook besteld!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-05-2011 9:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 23:51 schreef Dirge for november het volgende:
Zou ik indien de kosten niet teveel hoger liggen mee mogen doen voor de limited?


Selfquote...
Ik heb m al besteld! Erg benieuwd.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-05-2011 9:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht


HERDER – S/T. 12” PRE-ORDERS up now!
Are you ready to get hurt? HERDER’s debut record is upon us!

HERDER was conceived from the murky swamps by JB to praise the holy crushing scepter of doom and release the low filthy sludge in a revelation of deep rumbling decibelquakes in the hellish underbelly of a world gone mad! Coming in a stabhappy frenzy from the Westereen, the devotion to the HERDER knives was only natural and instinctive and so was the passion for heavy as fuck drinking! Relentless pounding Stoner Doom with a Sludgy vibe was created to wreak havoc upon mankind's feeble outcasts and Lotharios: With past / present sexoffenders of DR DOOM, RUSH N ATTACK, ABORTED, OMISSION, URFAUST and THE DEVIL'S BLOOD, you know you are into something furious and fucked up beyond recognition: HERDER IS HARDER, FUCK YOU TILL DEATH!!!!

After the release of a VERY limited demo-cassette/7” by the bands own label Doner Kebab Records, Reflections is about to release the band’s debut 12”. This time of year might be known for blossoming flowers and new life HERDER doesn’t give a fuck and is ready to wipe it all from the face of this planet with a dirty grinn!

We have a very special, mailorder only, version available which comes with a real knife (actually there’s 3 knives in one!) with printed HERDER logo! And also includes an exclusive artwork print and pin. Limited to only 50 copies!! Take Note: Expected shipping date: June 8st.

Pre-order HERDER – S/T.12” limited edition w/ knife and hand numbered art-print.
Pre-order HERDER – S/T. 12”regular version

Check out HERDER at the following shows:
24 MAY : HERDER vs TRAGEDY @ GLOPPE, LEEUWARDEN (NL)
18 JUNE : HERDER vs BUZZOVEN @ PERRON 55, VENLO (NL)
09 JULY : HERDER vs JEX TOTH @ MTC, KÖLN (GER)
15 JULY : HERDER vs MERAUDER @ THE STAGE, ARNHEM (NL)

For more info visit Herder on Facebook or MySpace


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 05-05-2011 10:40 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Zo, besteld! Ben benieuwd!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-05-2011 11:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 23:51 schreef Dirge for november het volgende:
Zou ik indien de kosten niet teveel hoger liggen mee mogen doen voor de limited?

Ja, had gekund, maar je hebt het dus al besteld


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-05-2011 11:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Evengoed bedankt! Volgende keer als t iets minder gelimiteerd is hou ik me aanbevolen



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen