IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Herder (stoner) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-06-2011 15:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 13:37 schreef irritante klootzak het volgende:
fuck, op vinyl klinkt ie NOG HARDER dan op mp3!!!!
Zeg dat wel. Knalt de boxen uit nu.

Ziet er ook mooi uit allemaal, prachtig, prachtig. Mijn complimenten, mannen.

quote:
Op 5 mei 2011 14:18 schreef bokaj het volgende:
Dank u. En net stond opeens die limited er wel weer bij.

Maar in het karretje gestopt en betaald. Dat kon gewoon. Ik wacht het wel af.
Dat ging dus te goed. Ik heb er nu 2. Als iemand nog die mesversie wil moet ie even laten weten.

o wacht, *maakt ebay account aan.*

maar godver wat een plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-06-2011 3:35]


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 21-06-2011 18:41 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Niet te geloven dat jullie dat gehoest van mij in Gods of Thunder hebben gelaten voor de LP



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-06-2011 18:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

btje hoesten toch?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-06-2011 19:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb nog steeds niets...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 19:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Er ligt bij een van mijn buren en pakketje voor mij. Ik gok op die Herder-Lp, anders zou ik het niet weten. Maar bij wie? De postbode heeft nmlk mijn adres opgeschreven als het adres waar dat pakje moet liggen. En bij de buren waar het normaal ligt hebben ze'm niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 22-06-2011 21:08 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Vette plaat geworden!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-06-2011 21:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De eerste plaat op mn nieuwe platenspeler!



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 22:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mag dit ff wat meer aandacht krijgen dan alle metalpuin die tegenwoordig uitkomt godver he. Binnenkort schaf ik hem aan, kan ik dat bij jullie direct doen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-06-2011 22:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Thanks broski!
We hebben zelf maar een beperkt pakketje vinyl, dus die blijft voor de verkoop tijdens live shows denk ik.

Maar reflections heeft ze nog wel liggen

http://shop.reflectionsrecords.com/v4/product.php?productid=4341&cat=0


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 23:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Enorm vette gitaarsound ook, potdikke


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-06-2011 23:42 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik zit as we speak by jacob hansen in de studio... ik schaam me inmiddels alweer voor alles wat ik productie technisch heb gedaan.
Incl dit dus haha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 23:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-06-2011 23:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:42 schreef jbassist het volgende:
Ik zit as we speak by jacob hansen in de studio... ik schaam me inmiddels alweer voor alles wat ik productie technisch heb gedaan.
Incl dit dus haha
Wat vond hij ervan dan?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 23:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:44 schreef bokaj het volgende:
Wat vond hij ervan dan?


HARDT natuurlijk!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 23:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 23:44 schreef bokaj het volgende:
Wat vond hij ervan dan?
Het deed'm denken aan de laatste Dimmu Borgir.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-06-2011 23:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hij had van die mooie punt schoenetjes, een net iets te kek h&m shirt en NET iets te fanatiek achterovergekamde haartjes.
Ik heb het maar gelaten hahaha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2011 2:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vet dat jij nu steeds meer in studios in aanraking komt met dat soort lui! Dik veel van opsteken natuurlujk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-06-2011 17:40 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Zeker, doe ik ook uiteraard.

Vice magazine zegt over Herder:

"Sommige bandjes verliezen zich in overmatig marihuanagebruik en destilleren uit hun mistige visioenen een muzikale visie waarin wereldvrede en broederliefde centraal staan. Er zijn godzijdank ook bands waarbij blowen een gewoon een - uitermate belangrijk - middel is in the Battle voor het Naar De Kloten Gaan. Herder is zo'n band, bijgestaan door lauw Aldi-bier, anifeministische levenslessen, vuilbekkerij, antidpressiva en een fascinatie voor zakmessen. Nederlands allerbeste beenharde hagelnieuwe band! Herder = harder. Fuck y'all."



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


hazelnootpasta
Usericon van hazelnootpasta
Posted 26-06-2011 16:49 by hazelnootpasta Wijzig reactieProfiel van hazelnootpastaQuote dit bericht

Vice Magazine is kut.

Anyway, hebben jullie die LP te koop bij jullie eerstvolgende optreden in Haarlem of kan ik hem toch beter via Reflections Records kopen? Ik zie dat ze er nog maar 47 hebben, maar vind het weer zo zonde van die €8 verzendkosten als jullie hem ook gewoon tijdens shows verkopen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-06-2011 18:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Haha yeah, goed gekeurd door een naar schijnt, hipstermag... sketchy.
Ach... whatever...

En zeker man, die worden mee genomen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


hazelnootpasta
Usericon van hazelnootpasta
Posted 27-06-2011 2:22 by hazelnootpasta Wijzig reactieProfiel van hazelnootpastaQuote dit bericht

Nou ja, daar kunnen jullie ook niks aan doen. Bovendien moet ik dan weer toegeven dat ik, hoewel ik Vice magazine kut vind, af en toe wel op vbs.tv kijk.

Dank voor de info, ik kijk er naar uit! Tot die tijd moet ik het nog even met de mp3-tjes doen. Geweldige plaat, alhoewel ik die eerste demo versie van Wasted net iets beter (rauwer, smeriger) vond dan de LP-versie.

Dat wil zeggen, die versie die eerst op jullie myspace stond, waarvan ik denk dat-ie ook op de demotape staat. Ik heb die tape wel, maar heb hem nooit geluisterd omdat mijn cassette-deck vrijwel meteen alle tapes opvreet.

Komt die demo versie ook op de 7-inch?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-06-2011 11:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Wolfsbane zal de demo op 7" uitbrengen!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-06-2011 11:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:42 schreef jbassist het volgende: ik schaam me inmiddels alweer voor alles wat ik productie technisch heb gedaan.
Incl dit dus haha


Ik snap het, ik zelf vind de master compressie en limiting echt to much, echter kan het bij dit soort muziek wel meer dan andere metal. Het pompt lekker mee zegt maar.

Ik zag het LPtje staan bij die webshop idd, ff bestellen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-06-2011 12:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Zometeen trouwens een interview met Zwaremetalen.com.. hopelijk betalen zij de drank rekening bij de Pintelier


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-06-2011 12:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

stackers...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen