IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Herder (stoner) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 11:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2010 17:26 schreef rotor het volgende:
Daar moet je (ex)local voor zijn vrees ik.
De Westereen is een berucht Fries "heide"dorpje dat bekend staat om z'n zwarte handel, beunhazen en "messentrekkers". Herder was van oorsprong het meest populaire messenmerk, vandaar de lokale spreekwoord "Myn herder is myn redder".

Klinkt niet verkeerd, JB. Sa rûg as pakjetouw!
Gaaf! Ik kom zelf uit Loenen (Vel) en daar had je vroeger de "bekkensnieërs". Dat waren herders en keuterboeren (ook van de heide) die in de kroeg wedstrijden om drank deden. Wie het eerst een snee van een duim diep in de wang van de ander had gemaakt had gewonnen.
Ontopic: Komt er een cd hiervan? Beetje Iron Monkey-achtig, erg goed!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-06-2010 16:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wss hebben we al binnen enkele maandjes een one sided 12" voor de vinyl liefhebbers
Gaan we snel even deftig opnemen!

En Anthony Roberts (o.a artwork voor Electric Wizard en Urfaust, Unearthly Trance) is nu bezig voor artwork voor de opkomende 12".


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-06-2010 17:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Waar te reserveren?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2010 18:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2010 16:51 schreef jbassist het volgende:
Wss hebben we al binnen enkele maandjes een one sided 12" voor de vinyl liefhebbers
Gaan we snel even deftig opnemen!

En Anthony Roberts (o.a artwork voor Electric Wizard en Urfaust, Unearthly Trance) is nu bezig voor artwork voor de opkomende 12".


Goed bezig!



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 24-06-2010 18:46 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 24 juni 2010 17:12 schreef Staalman het volgende:
Waar te reserveren?


+1


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-06-2010 15:34 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vet nummer idd!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-06-2010 21:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Laat ik hier rap even weten!

Anyhoo, nog even de mooie versie van wat ik eerder al vertelde

"fuckers.

we have some news from the crypts:

in between all the smoking and drinking, we managed to find a dedicated label that will release our first demo on vinyl!

It will be a 1 sided 12" record with 3 or 4 songs on it....

it will probably be recorded and released within a few months time (the usual setbacks will probably occur, but who gives a shit)...

Mastermind Anthony Roberts will take care of the artwork (you might know him from the excellent stuff he did for Electric Wizard, Urfaust, Unearthly Trance etc), so at least the cover will be great

HERDER IS HARDER!

The Herder boys"


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-09-2010 20:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nieuwe track op de myspace!

http://www.myspace.com/stonerherder


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-09-2010 8:55 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Echt fucking ruig dit, enig idee wanneer die demo uitkomt?


You have time. You are doing fine.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-09-2010 10:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haha, ik hoop begin volgedn jaar!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2010 10:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2010 10:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Klinkt erg lekker, ben benieuwd.


Bazzio Attacks!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-09-2010 11:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Klinkt best lekker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-09-2010 17:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik hoor hier en daar wat Weedeater invloeden (dat is positief). Ik heb ook wel interesse in die one sided 12"!



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2010 20:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

donders


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2010 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Erg vet mannen

Gaat er al opgetreden worden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-09-2010 18:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Sowiso release party en wat gigs die we sowiso graag wilden spelen met de band, waarvoor we het ook leven hebben ingeblazen

En up er mee! GVD!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 13-09-2010 19:50 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Vette bak herrie JB!!!



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-11-2010 9:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

binnenkort komt er een HERDER tape uit, aangezien het nog ff wachten is op de 12"....

meer info volgt!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-11-2010 10:20 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Jammer, tape is ongeveer het enige formaat wat ik niet kan afdraaien, haha.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-11-2010 10:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmmm. Ik wacht toch liever op 12" maar evengoed gaaf natuurlijk.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-12-2010 12:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

5 maart 2011, eerste show @ Vera, kelderbar in GRUNN!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-01-2011 14:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 14:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hoe staat't met de releases of heb ik ze al gemist?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-01-2011 14:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nee, die is nog niet uit..

hopelijk hebben we op tijd wat uit voor de show @ vera :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen