IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Herder (stoner) Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-03-2011 11:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Over shirtjes gesproken. Is er misschien nog iets te tracken of te regelen? Ik heb m nog steeds niet.



jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-03-2011 19:12 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Westereerder slaat zijn eigen vrouw
maandag 14 maart 2011 De Westereen

De politie heeft zondag rond 18.30 uur een 43-jarige inwoner van De Westereen aangehouden voor mishandeling. De politie kwam de man op het spoor door iemand die meldde dat de 43-jarige zijn partner geslagen had.

Agenten die ter plaatse kwamen hebben de Westereender aangehouden. Deze werd agressief en verzette zich tegen zijn aanhouding. Hij sloeg een agent in het gezicht en tijdens de worsteling die er ontstond brak een tweede agent haar hand. Met behulp van pepperspray is de verdachte geboeid en voor nader onderzoek overgebracht naar het politiebureau.

De 43-jarige wordt verdacht van huiselijk geweld en aan hem is in eerste instantie een huis- en omgevingsverbod opgelegd van 10 dagen.

(waldnet)

Is dit nou een echte Waldpyk?


Wil je muilperen?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2011 19:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hahah holy fuck.
Even informeren of dit idd om een originele waldpyk gaat of om een neppert


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-03-2011 19:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 11:48 schreef Dirge for november het volgende:
Over shirtjes gesproken. Is er misschien nog iets te tracken of te regelen? Ik heb m nog steeds niet.


Godverdomme, heb je dat shirt nog steeds niet?

Fucking raar, want dat ding is de dag na je bestelling op de bus gegaan!!!

Helaas zonder tracking code etc..

al bij de buren / postkantoor geweest?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2011 21:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

is het brievenbuspost? (zou kunnen) of pakket? Nog niets gehad in ieder geval. Ik zal de volgende keer als ik in t winkelcentrum ben even langs het postkantoor. I'll let you know!



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-03-2011 21:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

brievenbus post


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2011 21:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm dan klopt er echt iets niet ben ik bang. Ik zal alsnog t bovenstaande doen.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-03-2011 23:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-03-2011 23:50 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Jbassist op de hoes.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-03-2011 11:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 12:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Verzonden dus, lees ik. Ben benieuwd


I wish I was a butterfly


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-03-2011 16:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

binnen?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-03-2011 16:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

We hebben'm vannacht gedraaid. Ik betwijfel echter of Assie er meer van heeft meegekregen dan ik..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2011 23:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dingske is erg lekker.. goeie groove


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2011 23:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bokaj, je usericon zorgt voor ene inlogvenster van je webspace op ziggo


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-03-2011 23:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2011 23:25 schreef Jenje het volgende:
Bokaj, je usericon zorgt voor ene inlogvenster van je webspace op ziggo


Oh, dáár is het van!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-03-2011 23:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2011 23:25 schreef Jenje het volgende:
Bokaj, je usericon zorgt voor ene inlogvenster van je webspace op ziggo
Gaat iets niet goed. Geen idee hoe of wat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-03-2011 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik heb het nu niet meer btw


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2011 0:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jakobbie het aonpast


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2011 3:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Full length word dit weekend opgenomen qua drums.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-03-2011 3:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Je hebt de herdermyspace nog niet in je signature, jbassist. Past nog net.

YUUUUUUU!1 voor die full length. Laat maar komen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-03-2011 3:57]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2011 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2011 3:53 schreef jbassist het volgende:
Full length word dit weekend opgenomen qua drums.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2011 14:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2011 16:33 schreef irritante klootzak het volgende:
binnen?

Yup! Die donderdag zelfs al, relaxed
quote:
Op 19 maart 2011 16:34 schreef kwelgeest het volgende:
We hebben'm vannacht gedraaid. Ik betwijfel echter of Assie er meer van heeft meegekregen dan ik..

Bijzonder weinig Gelukkig had ik hem thuis dus al geluisterd


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-03-2011 16:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bij t postkantoor geïnformeerd. Zolang je geen briefjes hebt valt er niets te beginnen, oftewel dat shirt is volgens mij van de aardbodem verdwenen. Is het mogelijk er alsnog een te krijgen?



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2011 16:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Eerst eens kijken of er nog een paar zijn dan.

Anyhoo, drums(whatsup retrocam?!) :





"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen