IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pink Floyd Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-11-2003 13:09 by DaVinz Profiel van DaVinz

je kan het altijd proberen, maar volgens mij doen zij er niks aan... denk ik...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 13:12 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Mijn "baas" had ook zo'n probleem en hij kreeg z'n nieuwe schijfje gewoon opgestuurd (andere cd, zelfde maatschappij), ik denk dat ze er bij grotere platenmaatschappijen niet zo moeilijk over doen. Het kost ze amper geld (of ze moeten het apart laten drukken, wat best het geval kan zijn bij die box). Je kunt het iig proberen. Dat een cd afbladerd is niet normaal, of het moet bij een hoge temperatuur zijn, maar dat lijkt mij niet.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-11-2003 13:15 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 11 november 2003 13:12 schreef Elfensteen het volgende:
Mijn "baas" had ook zo'n probleem en hij kreeg z'n nieuwe schijfje gewoon opgestuurd (andere cd, zelfde maatschappij), ik denk dat ze er bij grotere platenmaatschappijen niet zo moeilijk over doen. Het kost ze amper geld (of ze moeten het apart laten drukken, wat best het geval kan zijn bij die box). Je kunt het iig proberen. Dat een cd afbladerd is niet normaal, of het moet bij een hoge temperatuur zijn, maar dat lijkt mij niet.

zow, vind dat wel netjes moet ik zeggen...
lijkt me ook niet dat ze daar moeilijk over doen... maar toch... je hebt bedrijven...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-11-2003 22:36 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

En die gozer van PinkFloydOnline heeft gewoon een dreigbrief gestuurd (woont in de US of A) en die kreeg z'n schijfje gewoon weer toegestuurd

Afwachten Chelman!

ZEERRRRR origineel: http://www.pinkfloyd.nl, een Nederlandse "koffie"shop ben er 1 keer geweest om het te bezichten en het is werkelijk (letterlijk en figuurlijk) ZEER indrukwekkend!

en weer even wat spam: http://www.welcometothemachine.nl

Ik ben er nog druk mee bezig, en heb wat meer feedback nodig (wat zou ik er bijvoorbeeld nog bij kunnen maken?) En ja, de tabs worden nog bijgewerkt

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-11-2003 22:48]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-11-2003 12:01 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

En DaVinz, pleur nou eens wat in m'n gastenboek man!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-11-2003 12:02 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 13 november 2003 12:01 schreef Elfensteen het volgende:
En DaVinz, pleur nou eens wat in m'n gastenboek man!


hahah is goed !... voor jou

// ow, op een of andere wazige manier heb ik het in het engels gedaan //

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 13-11-2003 12:09]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-11-2003 12:49 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Geeft niet! Tof voor de buitenlanders

Dat roll-over scriptje wordt nog aangepast, het beweegt gewoon te veel, op zich niet storend, wel irritant, en ik wil iets met de achtergrond gaan doen, ik weet nog niet wat, want het moet in prinicipe egaal worden, misschien kan ik nog een screenshot uit The Wall DVD maken


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-11-2003 21:14 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 13 november 2003 12:49 schreef Elfensteen het volgende:
Geeft niet! Tof voor de buitenlanders

Dat roll-over scriptje wordt nog aangepast, het beweegt gewoon te veel, op zich niet storend, wel irritant, en ik wil iets met de achtergrond gaan doen, ik weet nog niet wat, want het moet in prinicipe egaal worden, misschien kan ik nog een screenshot uit The Wall DVD maken

lijkt me een goed id inderdaad... wat je ook kan doen is je disco verdelen in officeel en bootlegs... en DVD's... is misschien ook leuk... wel damn veel werk


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-11-2003 22:46 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ach, ik heb het er voor over en ik vind dat een prima plan! De laatste keer dat ik de site echt update-te waren er nog maar 2 DVD's, maar ondertussen is dat zo'n beetje verdrievoudigd (zoniet, MEER!) dus kan dat er makkelijk bij. Een aparte discography voor NEDERLANDSE bootlegs ga ik zowiezo bouwen, alle bootlegs is bijna onmogelijk, hoewel de mensen van http://www.pf-roio.de werkelijk een verbazingwekkend archief hebben!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-11-2003 10:06 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 november 2003 22:46 schreef Elfensteen het volgende:
Ach, ik heb het er voor over en ik vind dat een prima plan! De laatste keer dat ik de site echt update-te waren er nog maar 2 DVD's, maar ondertussen is dat zo'n beetje verdrievoudigd (zoniet, MEER!) dus kan dat er makkelijk bij. Een aparte discography voor NEDERLANDSE bootlegs ga ik zowiezo bouwen, alle bootlegs is bijna onmogelijk, hoewel de mensen van http://www.pf-roio.de werkelijk een verbazingwekkend archief hebben!

hahah ja das waar ...

moet je wel ff zeggen als het af is... ben wel benieuwd !...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-11-2003 18:30 by Elfensteen Profiel van Elfensteen



Lies
Usericon van Lies
Posted 16-11-2003 18:33 by Lies Profiel van Lies

Staan een heleboel taalfouten in me dunkt. Voorts vind ik het er beter uitzien dan de vorige layout.

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 16-11-2003 18:34]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-11-2003 18:43 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 3 mei 2002 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Pink floyd vind ik een ontiegelijke kutband waarvan ik nagenoeg niks goed vind. sorry voor deze negatieve bijdrage maar ik kan er nu eenmaal ook niks aan doen. timat heefthet ook helemaal verknald door van een geweldige metalband te veranderen in zo een slappe zeikband.


Ik, Wil Schuurman


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-11-2003 18:46 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Pink is de enige R&B zangeres die ik nog te pruimen vind. De rest is waardeloze rommel.


mvg wk10


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-11-2003 18:48 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je hebt geen idee hoe hard ik hoop dat dit een (al dan niet erg slechte) grap is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-11-2003 18:51 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 16 november 2003 18:48 schreef XnegativeX het volgende:
Je hebt geen idee hoe hard ik hoop dat dit een (al dan niet erg slechte) grap is.

Nee, geen grap. Ik mag die meid wel. Het is R&B maar dan met ballen.


mvg wk10


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-11-2003 18:53 by Lies Profiel van Lies

Ik dacht dat Anastacia de omgebouwde vent was in popsterland?

(onder het motto: bevecht domme "humor" met nog dommere "humor")

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 16-11-2003 18:54]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 16-11-2003 20:52 by Ruud Profiel van Ruud

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 19:49]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-11-2003 21:06 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 november 2003 20:52 schreef Ruud het volgende:
Heeft Pink Floyd nog meer albums zoals Relics? Dat vind ik namelijk een uitermate fijne plaat.
"The Piper At the Gates of Dawn" en "A Saurcerful of Secrets" zijn dan wel aanraders (minder tempo though)


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 16-11-2003 22:40 by Ruud Profiel van Ruud

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 19:49]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 8:02 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Pink Floyd Reunites?

It now appears that early reports that Roger Waters performed with Pink Floyd at Steve O' Rourkes funeral were in fact false, despite this news coming from very reliable sources.

Initial reports suggested that Roger Waters was present and reunited with Pink Floyd to play 2 songs. But it now seems that Roger Waters did not even attend the funeral, much less, perform.

Pink Floyd did however play 2 songs at the funeral as previously stated. Fat Old Sun was in fact performed by David Gilmour. And Nick Mason and Richard Wright joined Gilmour for Great Gig In The Sky.

Sources: Brain Damage Roger Waters Online


[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 8:02]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-11-2003 9:58 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 16 november 2003 20:52 schreef Ruud het volgende:
Heeft Pink Floyd nog meer albums zoals Relics? Dat vind ik namelijk een uitermate fijne plaat.


relics is een verzamel album van de eerste paar (ik geloof 3 of 4) cd's ... dus die cd's moet je hebben dan


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 9:59 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 17 november 2003 9:58 schreef DaVinz het volgende:
relics is een verzamel album van de eerste paar (ik geloof 3 of 4) cd's ... dus die cd's moet je hebben dan
Doe maar singles dan "See Emily Play" en "Bike" als voorbeeld!

edit: Blijf ik het irritantste nummer van PF OOIT vinden ... "Bike"

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 10:22]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-11-2003 14:42 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 17 november 2003 9:59 schreef Elfensteen het volgende:
Doe maar singles dan "See Emily Play" en "Bike" als voorbeeld!

edit: Blijf ik het irritantste nummer van PF OOIT vinden ... "Bike"


haha ik vind hem wel comisch .. maar zeker niet mijn favo


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-11-2003 12:33 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

*denkt na* De indeling gaat nog lastig worden in de discography, ik zit te denken om de bootlegs weg te laten, maar het is wel zo interessant (nogal veel werk om alles uit te zoeken, wat in Nederland opgenomen is..)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen