IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pink Floyd Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-01-2006 11:12 by DaVinz Profiel van DaVinz

laat ff weten wat hij gespeeld heeft


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 21-01-2006 0:33 by theo! Profiel van theo!http://www.signoflife.nl

zo, vanmiddag 4 cdtjes gekregen, More, Piper at the gates of dawn, Dark side of the moon, saucerfull of secrets...


tot nu toe was ik alleen maar bekend met de pink floyd zonder barret, kijken hoe deze platen bevallen...

wat vind de gemiddelde forumtijger van deze platen?

[Dit bericht is gewijzigd door theo! op 21-01-2006 0:33]


signature


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 21-01-2006 0:39 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 21 januari 2006 0:33 schreef theo! het volgende:
zo, vanmiddag 4 cdtjes gekregen, More, Piper at the gates of dawn, Dark side of the moon, saucerfull of secrets...


tot nu toe was ik alleen maar bekend met de pink floyd zonder barret, kijken hoe deze platen bevallen...

wat vind de gemiddelde forumtijger van deze platen?


Dark side of the moon is al met Waters hoor!!



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-01-2006 0:46 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

En op A Saucerful of Secrets is maar 1 nummer van de hand van Barret en op More geeneen.

De klok en de klepel.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 21-01-2006 0:47]


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 21-01-2006 10:00 by theo! Profiel van theo!http://www.signoflife.nl

oke, mijn fout

welke platen zijn dan met barret ?


signature


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-01-2006 13:03 by DaVinz Profiel van DaVinz

Je bedoeld waar Syd gezongen heeft? Of geschreven heeft of op gespeeld heeft?

Beste cd's van PF zijn de bootlegs van concerten eind '60


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2006 17:28 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 januari 2006 0:39 schreef ratje het volgende:

Dark side of the moon is al met Waters hoor!!

Met Gilmour bedoel je...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-01-2006 17:46 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2006 17:28 schreef Hexegot het volgende:
Met Gilmour bedoel je...
Waters speelt toch echt ook op dsotm

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-01-2006 17:46]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2006 17:48 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 januari 2006 17:46 schreef arrebar het volgende:

Waters speelt toch echt ook op dsotm

Mja, maar zoals ik het begrijp bedoelt Ratje met z'n opmerking dat Roger Waters de remplacant van Syd Barrett was, en dat is toch echt David Gilmour.

Of ben ik even fokking abuis?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-01-2006 17:49]


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 21-01-2006 17:56 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 21 januari 2006 17:48 schreef Hexegot het volgende:
Mja, maar zoals ik het begrijp bedoelt Ratje met z'n opmerking dat Roger Waters de remplacant van Syd Barrett was, en dat is toch echt David Gilmour.

Of ben ik even fokking abuis?


neehoor, da bedoel ik nie!!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2006 17:57 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 januari 2006 17:56 schreef ratje het volgende:

neehoor, da bedoel ik nie!!

Wat dan wel?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2006 17:58 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb hier nog een zooi vette originele Pink Floyd tapes liggen, ja hoor.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2006 13:30 by Daops Profiel van Daops

DAVID GILMOUR: has now confirmed the musicians who will join him on the On An Island tour starting in March in Europe and through North America in April, returning to the UK at the end of May to play concerts in Manchester, Glasgow and London (sadly those without tickets will be unable to go as these concerts has been completely sold out!).
The musicians in David Gilmour's band are:
>> Phil Manzanera - Roxy Music guitarist and co-producer of On An Island
>> Richard Wright - Pink Floyd's keyboard player
>> Guy Pratt - bass player with Pink Floyd and Roxy Music
>> Jon Carin - keyboards and longtime player with Pink Floyd
>> Steve DiStanislao - drums, recently played with Crosby & Nash
The concert set-list is still to be decided but is likely to combine David's favourite Pink Floyd tracks with tracks from On An Island the release date of which is scheduled for 6 March 2006.

En ik heb geen kaartje


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-01-2006 0:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1

KANKER


Je moeder.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-01-2006 18:04 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 30 januari 2006 13:30 schreef Daops het volgende:

[...]

The musicians in David Gilmour's band are:
>> Phil Manzanera - Roxy Music guitarist and co-producer of On An Island
>> Richard Wright - Pink Floyd's keyboard player
>> Guy Pratt - bass player with Pink Floyd and Roxy Music
>> Jon Carin - keyboards and longtime player with Pink Floyd
>> Steve DiStanislao - drums, recently played with Crosby & Nash




Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 10-02-2006 17:56 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Damn... Jammer zeg... Tjonge... Ben er stil van... Poep!

Net trouwens weer Live At Pompeii gekeken... Blijft een gave film


FREEZE


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-02-2006 11:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Van festivalinfo:

Ex-Pink Floyd frontman Roger Waters zal dit jaar op Roskilde het legendarische Pink Floyd album "Dark Side Of The Moon" live on stage presenteren. Verder zal hij ook solo-nummers ten gehore brengen. Of deze Roskilde-bevestiging ook iets betekent voor de festivals in de Benelux, is ons nog niet bekend.

Update 16-02: Roger Waters zal op 10 juni ook op Arrow Rock staan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-02-2006 11:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

HEERS!!!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-03-2006 18:42 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Laatste nieuws


1-3-2006, ROGER WATERS & GUESTS OP EXTRA FESTIVALDAG ARROW ROCK FESTIVAL
En Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite op vrijdag 9 juni in Lichtenvoorde.

Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.

Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.

Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.








Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-03-2006 18:59 by Hexegot Profiel van Hexegot




Uitermate goede reden om eens kennis te gaan maken met dit ouwelullenfestival ().


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-03-2006 19:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 januari 2006 13:30 schreef Daops het volgende:
DAVID GILMOUR: has now confirmed the musicians who will join him on the On An Island tour starting in March in Europe and through North America in April, returning to the UK at the end of May to play concerts in Manchester, Glasgow and London (sadly those without tickets will be unable to go as these concerts has been completely sold out!).
The musicians in David Gilmour's band are:
>> Phil Manzanera - Roxy Music guitarist and co-producer of On An Island
>> Richard Wright - Pink Floyd's keyboard player
>> Guy Pratt - bass player with Pink Floyd and Roxy Music
>> Jon Carin - keyboards and longtime player with Pink Floyd
>> Steve DiStanislao - drums, recently played with Crosby & Nash
The concert set-list is still to be decided but is likely to combine David's favourite Pink Floyd tracks with tracks from On An Island the release date of which is scheduled for 6 March 2006.

En ik heb geen kaartje

Check je mail



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 03-03-2006 0:57 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 2 maart 2006 18:59 schreef Hexegot het volgende:



Uitermate goede reden om eens kennis te gaan maken met dit ouwelullenfestival ().
Hehehehe... Ik ga er waarschijnlijk ook heen... Dikke heersch! Alleen al om DSotM live mee te maken...

Ik word meteen weer blij


FREEZE


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-03-2006 13:49 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 2 maart 2006 18:42 schreef ratje het volgende:
Laatste nieuws


1-3-2006, ROGER WATERS & GUESTS OP EXTRA FESTIVALDAG ARROW ROCK FESTIVAL
En Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite op vrijdag 9 juni in Lichtenvoorde.

Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.

Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.

Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.










Keurig, hier ga ik zeker heen! Ook al weet ik nog niet waar ik het geld vandaan ga halen, ik ga al na zoveel concerten de komende tijd.


..


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-03-2006 14:27 by DaVinz Profiel van DaVinz

ow, zeker een reden om naar arrow te gaan !,.. was het toch al van plan maar dit is wel erg mooi !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-03-2006 21:52 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ok, ik ga!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen