IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pink Floyd Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 19:32 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik ben al jaren dol op Pink Floyd maar ik ontdekte pas een half jaar geleden dat er een gitarist voor David Gilmour bij de band zat. Ik ben nu helemaal dol op het album; At The Gates Of Dawn. Ik heb ook de DVD en CD van Syd Barrett besteld, ik kan niet wachten tot dat ik ze binnen heb.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 19:39 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

De muur is al jaren geleden gevallen


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 19:40 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 11 mei 2003 19:39 schreef Heer Krieg het volgende:
De muur is al jaren geleden gevallen


Maar de CD zal altijd blijven staan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-05-2003 19:40 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 mei 2003 19:39 schreef Heer Krieg het volgende:
De muur is al jaren geleden gevallen


het gaat hier ook niet over Duitsland, maar over Pink Floyd

Geweldig album: The Wall


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 19:42 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 11 mei 2003 19:40 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
het gaat hier ook niet over Duitsland, maar over Pink Floyd

Geweldig album: The Wall




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 20:00 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

De band speelde altijd de pest live
De band zelf is een omgevallen boek, die je uitgelezen hebt, terug zet in de kast, om nooit weer tot je te nemen.
Its just a another brick in the wall


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 20:02 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 11 mei 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
De band speelde altijd de pest live
De band zelf is een omgevallen boek, die je uitgelezen hebt, terug zet in de kast, om nooit weer tot je te nemen.
Its just a another brick in the wall



Ik ben jalours.

Ik zou ze best een keer live willen zien of gezien hebben.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-05-2003 9:20 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 mei 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
De band speelde altijd de pest live

ligt eraan welk concert je hebt gezien. Zelf heb ik alleen Roger Waters gezien (ben nog jong), en dat was wel goed te pruimen.
quote:
De band zelf is een omgevallen boek, die je uitgelezen hebt, terug zet in de kast, om nooit weer tot je te nemen.

voor mij is het anders vrij tijdloos
quote:
Its just a another brick in the wall

We dont need no thought control


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-05-2003 9:52 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 11 mei 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
De band speelde altijd de pest live
De band zelf is een omgevallen boek, die je uitgelezen hebt, terug zet in de kast, om nooit weer tot je te nemen.
Its just a another brick in the wall


welk concert dan? wat ik me kan heugen is dat PF altijd zeer goed speeld live


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-05-2003 11:17 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

ik ben een untrue pink floyd fan hehe, ik vind alleen the division bell gaaf, maar dan ook zeer gaaf! damn wat een album



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-05-2003 21:29 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 mei 2003 11:17 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik ben een untrue pink floyd fan hehe, ik vind alleen the division bell gaaf, maar dan ook zeer gaaf! damn wat een album


zeer en zeer untrue ja andere cd's zijn beter


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 16-05-2003 9:55 by Klei Profiel van Klei

Gave band, goeie muziek!
vooral dark side of the moon vind ik erg ok!


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 16-05-2003 11:08 by De Demoon Profiel van De Demoon

Luister het heel af en toe... ik heb al de LP's van mijn vader permanent 'geleend' omdat hij alles op CD heeft gekocht (en ook z'n Yes en Genesis platen). Het is wel een goede afwisseling op Black Metal zo heel af en toe.
Meddle en Ummagumma-live vind ik het beste denk ik.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-05-2003 19:52 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Weet iemand toevallig ook iets van de videoclip van het nummer Mother af? Schijnt te gaan over een jongetje dat homo is en daarvoor een hersen operatie moet ondergaan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2003 20:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 januari 2003 11:32 schreef Meulen35 het volgende:
bij mij is het Waters, want toen hij uit de band stapte vond ik PF niks meer, toen barrett werd geschopt, heeft PF hele stoere cd's gemaakt, en toen Gilmore aan het roer stond van PF vind ik ze enorm zaad en gewone pop geworden, ipv Psychedelic Rock


Klopt; Barrett is ZWAAR overgehyped want veels te vroeg volkomen doorgespaced. Zonder Waters is PF een lege huls, terwijl Waters solo het ook niet haalt; combi dus


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-05-2003 20:34 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 20 mei 2003 19:52 schreef XnegativeX het volgende:
Weet iemand toevallig ook iets van de videoclip van het nummer Mother af? Schijnt te gaan over een jongetje dat homo is en daarvoor een hersen operatie moet ondergaan.


ik weet wel dat het nummer atom heart mother gaat over een vrouw die een kunstmatig hart kreeg of iets dergelijks... ik zal het nog eens opzoeken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-05-2003 23:06 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 20 mei 2003 19:52 schreef XnegativeX het volgende:
Weet iemand toevallig ook iets van de videoclip van het nummer Mother af? Schijnt te gaan over een jongetje dat homo is en daarvoor een hersen operatie moet ondergaan.


hmm nooit van gehoord, wel van de clip uit een gedeelte uit de film (The Wall) met een beetje een "nazi"-sfeertje (je kent het wel, The Hammers), ik ga morgenavond wel even wat research verrichten (PFOnline Forum)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-05-2003 23:10]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-05-2003 23:07 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 22 mei 2003 23:06 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hmm nooit van gehoord, wel van de clip uit een gedeelte uit de film (The Wall) met een beetje een nazi-sfeertje, ik ga morgenavond wel even wat research verrichten (PFOnline Forum)


Hij kwam zeker niet uit de film. Het verhaal is heel anders. Er staat een stukje van op een DVD van Floyd of Waters. Een van beide.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 15:46 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ellesar gaat even spammen:

http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !
http://www.welcometothemachine.nl !

zo, dat is ook weer gedaan

@XnegX: Ik heb die clip nog steeds niet gevonden , zodra ik hem vind, gooi ik hem even op m'n site


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-06-2003 17:43 by Visor Profiel van Visor

Mn ma heeft die plaat met die koe voorop... Vreselijke muziek


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 17:44 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Atom Heart Mother, nee, dat is niet het geweldigste album van The Floyd


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 15-06-2003 23:52 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

Ik heb een life cd van die gasten, wat vind ik dat relaxte muziek zeg! Dat gitaargeluid van de betreffende knakker!!
Die jazzrock heerscht echt superhard,niet iets om op te moschen ofzo maar toch, Kent er iemand hier vergelijkbare bands?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 23:53 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 15 juni 2003 23:52 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Ik heb een life cd van die gasten, wat vind ik dat relaxte muziek zeg! Dat gitaargeluid van de betreffende knakker!!
Die jazzrock heerscht echt superhard,niet iets om op te moschen ofzo maar toch, Kent er iemand hier vergelijkbare bands?


ECHT vergelijkbaar zul je nooit vinden (is die cd toevallig P.U.L.S.E.?) maar je zou Uriah Heep/Deep Purple o.i.d. kunnen proberen. Anders de solo-albums van Roger Waters en David Gilmour, die zijn geniaal


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 23:59 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 15 juni 2003 23:53 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ECHT vergelijkbaar zul je nooit vinden

Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik ben een beetje bezig oude engelse prog in te duiken (Camel, Genesis, Yes, King Crimson, Van der Graaf Generator, Gentle Giant, Rush et al.) en het is behoorlijk goed te horen waar Pink Floyd de inspiratie vandaan haalt. In feite doen ze niets nieuws, maar met een beter popinstinct.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 0:01 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Genesis/King Krimson kan ik idd ook goed waarderen en je hoort idd ook waar PF het vandaan heeft, die andere bands zal ik even opzoeken m'n vader zal nog wat hebben liggen. Hmmm, ja maar ik vind dus wel de sfeer die Pink Floyd heeft (en dan heb ik het over nummers als: Welcome to the Machine/shine on/en heel DSotM) vind ik heel anders dan de bovengenoemde bands


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen