IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pink Floyd Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2004 12:15 by DaVinz Profiel van DaVinz

die covers heb ik ook nie, maar ben ze nu ant downloaden, ... ookals was die post niet voor mij, thnx anyway !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-07-2004 12:22 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Die Bowie is echt SLECHT


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 29-07-2004 12:53 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

Pulse is naar mijn mening een van de beste live albums ooit. damn wat een geluid op die plaat.
Verder heb ik alleen the wall geloof ik, en die vind ik aanzienlijk minder.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2004 16:04 by DaVinz Profiel van DaVinz

nou ik vind live registratie van de VPRO, the journey echt geweldig klinken... en de BBC recording van 1970 zijn super, maar de pulse is inderdaad ook leuk, alleen zonder rodger


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-07-2004 17:19 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

De Scissor sisters hebben gewoon een steengoed pf nummer (hey you) op de meest foute disco-manier mogelijk gecoverd,


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 30-07-2004 13:05 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl


Ik weet alleen dat ze Comfortly Numb enorm hebben verziekt....
Ik schrok me rot toen ik het maanden geleden op de autoradio hoorde.
Die tekst met die muziek
Er is niets van het nummer over gebleven...



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-08-2004 10:28 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
The Wall coming to Broadway

Official Press Release

In what stands to bring one of film and Broadway's leading producers together with one of music's most influential pioneers, Miramax Films and Thomas D. Mottola today announced that they have acquired the rights to develop and produce a Broadway musical based on Pink Floyd's seminal rock album, The Wall, one of the best selling and most renowned records of all time.

Initiated by Mottola, Miramax joined in to acquire the rights from Roger Waters, who conceived and created the work. For The Wall, Waters will write the book and will also arrange and orchestrate his music for the stage production.

Since its release in 1979, The Wall has sold over 23 million copies and is currently the 3rd best selling album of all time. The inspired performances of The Wall in 1980-1981, which were written and directed by Roger Waters, have become collectively known as the most legendary shows ever.

"I am thrilled to be involved with bringing The Wall to Broadway and to give new generations the opportunity to see this legendary show," said Harvey Weinstein, co-chairman of Miramax Films. "I am also delighted to be working with music geniuses Tommy Mottola and Roger Waters, who are sure to make the music rock again."

"There are few projects as timeless as The Wall," stated Mr. Mottola. "Even after two decades since its first release, The Wall continues to break through every generational, socioeconomic and political boundary. When I first thought of bringing this event to Broadway, I knew I could not do it without the visionary talents of Roger Waters and of course, my dear friend Harvey Weinstein and the wealth of experience of his Miramax team." "Great! Now I can write in some laughs, notable by their absence in the Movie," said Roger Waters.

Harvey Weinstein, Timothy Schmidt, Vice President of Business & Legal Affairs, and Heidi Herman, Director of Creative Affairs will oversee the production on behalf of Miramax. Charles Layton and Timothy Schmidt negotiated the agreement on behalf of Miramax. Larry Shire and Gil Karson negotiated on behalf of Thomas D. Mottola. John Breglio, Mark Fenwick and Tony Russell negotiated for Roger Waters.


Thanks/Source: Roger Waters Online


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-08-2004 13:18 by DaVinz Profiel van DaVinz

the wall naar broadway? sorry maar dat vind ik een beetje jammer


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-08-2004 13:37 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Inderdaad ...lijkt mij niet zo'n goed plan..


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-08-2004 21:33 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 25 augustus 2004 13:37 schreef Elfensteen het volgende:
Inderdaad ...lijkt mij niet zo'n goed plan..


Wat mij wel een goed plan lijkt, is eens te gaan betalen !!!


Wiegen Meister !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2004 21:39 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 25 augustus 2004 21:33 schreef Shadow_Smile het volgende:
Wat mij wel een goed plan lijkt, is eens te gaan betalen !!!

Dan zou ik IRL met hem afspreken, je weet immers dat de bank altijd problemen heeft zijn betalingen te verwerken


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-08-2004 21:43 by Staalman Profiel van Staalman

Nu houd ons elfje zich gelijk stil...En binnenkort post hij wel weer onder een andere naam hier, zodat shadow_smile niet gelijk weet dat hij het is...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-08-2004 21:53 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 25 augustus 2004 21:39 schreef Snaack het volgende:
Dan zou ik IRL met hem afspreken, je weet immers dat de bank altijd problemen heeft zijn betalingen te verwerken


'k heb z'n adress, en aan gezien mijn vriendin in leeuwarden woont, kan ik een keer onder weg een pit stop maken bij meneer steen.

quote:
Op 25 augustus 2004 21:43 schreef Staalman het volgende:
Nu houd ons elfje zich gelijk stil...En binnenkort post hij wel weer onder een andere naam hier, zodat shadow_smile niet gelijk weet dat hij het is...


Volgens mij weet jij meer als ik,.... vertel ?


Wiegen Meister !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-08-2004 21:56 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 25 augustus 2004 21:53 schreef Shadow_Smile het volgende:
Volgens mij weet jij meer als ik,.... vertel ?


Meneer Elfensteen is onderhand al aan zijn vijftigste alias bezig... verandert hij steeds om niet "herkend" te worden volgens mij... stomme padlarf is het gewoon! Ik heb zo de tyfus aan wanbetalers

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-08-2004 21:58]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-08-2004 21:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 augustus 2004 21:53 schreef Shadow_Smile het volgende:
(...)

Volgens mij weet jij meer als ik,.... vertel ?


Hij bedoelt dat Elfensteen al zoveel nicks heeft versleten dat je er zeker weten 2 of 3 vergeet als je ze allemaal op probeert te noemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-08-2004 22:15 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

[oops verkeerde topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-08-2004 22:19]


Wiegen Meister !


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-08-2004 22:17 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 25 augustus 2004 22:15 schreef Shadow_Smile het volgende:
Okeej okeej,

nu weer ff on topic.

Een Honda Rebel 450 CMX met 40 PK


Wat heeft dat met Pink Floyd te maken?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-08-2004 22:17 by M. Profiel van M.

quote:
Op 30 juli 2004 13:05 schreef White Tree het volgende:

Ik weet alleen dat ze Comfortly Numb enorm hebben verziekt....

Ik vond dat een erg mooie cover!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-08-2004 22:19 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 25 augustus 2004 21:33 schreef Shadow_Smile het volgende:
Wat mij wel een goed plan lijkt, is eens te gaan betalen !!!


Heeft hij dan wel ontvangen?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-08-2004 22:21 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 25 augustus 2004 22:17 schreef M. het volgende:
Ik vond dat een erg mooie cover!


Ik hoorde toevallig vandaag een onwijs slechte versie van een PF-nummer (weet niet meer welk nummer). Maar is dat een cover dan? Ik dacht dat dat door die gitarist gezongen werd ofzo, die kan ook voor geen meter zingen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-08-2004 22:22 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 25 augustus 2004 22:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Heeft hij dan wel ontvangen?


Eerst betalen,dan gaat het shirt op de bus, ik heb heb het bedrag nu voor geschoten. dus heb ik tot nu verlies


Wiegen Meister !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-08-2004 22:24 by M. Profiel van M.

quote:
Op 25 augustus 2004 22:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik hoorde toevallig vandaag een onwijs slechte versie van een PF-nummer (weet niet meer welk nummer). Maar is dat een cover dan? Ik dacht dat dat door die gitarist gezongen werd ofzo, die kan ook voor geen meter zingen.

Die Scissor Sisters-cover van 'Comfortably Numb' is com-pleet omgegooid. Als het je ding niet is zal je idd ongetwijfeld 'verkracht' zeggen. Ik vond het in ieder geval een prachtversie, mooi ook omdat het nummer op de een of andere manier nog steeds herkenbaar is en toch totaal anders. Veel elektronica, vervormde stemmen etc. (prachtclip trouwens, ook).

Het origineel werd toch gewoon gezongen door toenmalig Pink Floyd-opperhoofd Roger Waters?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-08-2004 22:25 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 25 augustus 2004 22:22 schreef Shadow_Smile het volgende:
Eerst betalen,dan gaat het shirt op de bus, ik heb heb het bedrag nu voor geschoten. dus heb ik tot nu verlies


heb je een shirt voor hem besteld dan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-08-2004 22:26 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 25 augustus 2004 22:25 schreef Dunne_Hein het volgende:
heb je een shirt voor hem besteld dan?


Laten bedrukken


Wiegen Meister !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-08-2004 22:29 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 25 augustus 2004 22:24 schreef M. het volgende:
Die Scissor Sisters-cover van 'Comfortably Numb' is com-pleet omgegooid. Als het je ding niet is zal je idd ongetwijfeld 'verkracht' zeggen. Ik vond het in ieder geval een prachtversie, mooi ook omdat het nummer op de een of andere manier nog steeds herkenbaar is en toch totaal anders. Veel elektronica, vervormde stemmen etc. (prachtclip trouwens, ook).

Het origineel werd toch gewoon gezongen door toenmalig Pink Floyd-opperhoofd Roger Waters?


oh ok, ik heb een versie gehoord met een slechte zang maar zonder electronica.

Origineel is van Roger Waters ja. Maar er zat ook zon dude in PF die er nu uit is en nog solo-optredens geeft waarbij hij ook de zang voor zijn rekening neemt. Maar volgens mij heeft niemand hem ooit verteld dat hij niet kan zingen (helemaal sneu bij herkenbare pf-nummers) Maar jullie hebben het blijkbaar over een ander nummer.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen