IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 2 minuten stilte om 8uur op 4mei Vorige pagina | Volgende pagina
G.
Usericon van G.
Posted 05-05-2002 17:48 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 20:18 schreef Diabolis het volgende:
Jullie zitten niet echt op te letten...we herdenken de hele wereld die sinds WOII zijn vervolgd en gedood. NIET alleen de slachtoffers van de oorlog zelf..


He he eindelijk iemand die het begrijpt


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-05-2002 17:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nederland moet niet zeiken, in andere landen zijn meer doden gevallen

maar desondanks is iedere dooie nederlander er 1 teveel...


Je moeder.


G.
Usericon van G.
Posted 05-05-2002 17:53 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Voor het eerst in mijn leven ben ik dodenherdenking gewoon vergeten Nou ja echt vergeten zal ik het nooit denk ik.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-05-2002 17:55 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nou, ik was helemaal voor dodenherdenking maar toen in gisteravond voor de tv zat en het 2 minuten stil was zat ik alleenmaar te denken hoe belachelijk ik het vond. Nee, dat is het goeie woord niet....ik voelde er gewoon HELEMAAL NIX bij! Ik vind het prima als mensen aan dodenherdenking willen doen, en als ik erbij ben wil ik ook het fatsoen opbrengen om mn kop te houden...maar MIJ doet het nix! Het is zo ontzettend gemaakt en verplicht verdrietig...ik bepaal zelf wel wanneer ik aan oorlogsslachtoffers denk, daar heb ik geen speciale 2 minuten voor nodig.


I spy with my little and verrry evil eye.....


G.
Usericon van G.
Posted 05-05-2002 18:10 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2002 17:55 schreef WickedKimmie het volgende:
Nou, ik was helemaal voor dodenherdenking maar toen in gisteravond voor de tv zat en het 2 minuten stil was zat ik alleenmaar te denken hoe belachelijk ik het vond. Nee, dat is het goeie woord niet....ik voelde er gewoon HELEMAAL NIX bij! Ik vind het prima als mensen aan dodenherdenking willen doen, en als ik erbij ben wil ik ook het fatsoen opbrengen om mn kop te houden...maar MIJ doet het nix! Het is zo ontzettend gemaakt en verplicht verdrietig...ik bepaal zelf wel wanneer ik aan oorlogsslachtoffers denk, daar heb ik geen speciale 2 minuten voor nodig.


Maar je hoeft toch helemaal niet te herdenken! Allen het afschaffen van de herdenking daar ben ik tegen.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-05-2002 18:12 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2002 18:10 schreef G. het volgende:
Maar je hoeft toch helemaal niet te herdenken! Allen het afschaffen van de herdenking daar ben ik tegen.


Nee, maar het is zo'n sociale verplichting... Vooral oudere mensen vinden je echt ontzettend asociaal als je niet herdenkt...

Ik vind ook niet dat het afgeschaft moet worden, er moet gewoon wat vrijer over gedacht worden.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 05-05-2002 18:16 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 5 mei 2002 17:55 schreef WickedKimmie het volgende:
Nou, ik was helemaal voor dodenherdenking maar toen in gisteravond voor de tv zat en het 2 minuten stil was zat ik alleenmaar te denken hoe belachelijk ik het vond. Nee, dat is het goeie woord niet....ik voelde er gewoon HELEMAAL NIX bij! Ik vind het prima als mensen aan dodenherdenking willen doen, en als ik erbij ben wil ik ook het fatsoen opbrengen om mn kop te houden...maar MIJ doet het nix! Het is zo ontzettend gemaakt en verplicht verdrietig...ik bepaal zelf wel wanneer ik aan oorlogsslachtoffers denk, daar heb ik geen speciale 2 minuten voor nodig.

Goed iig dat je de mensen wel respecteerd door je mond te houden tijdens die twee minuten, en je hebt natuurlijk wel gelijk in dat laatste, maar het gaat niet per sé om die twee minuten herdenken. Want er zijn natuurlijk zat vrouwen die denken: oeh, heb ik het gas wel uitgezet ofzo, maar het gaat dus om het principe, het idee, dat "heel Nederland om 8 uur twee minuten stilstaat bij de doden die zijn gevallen door vervolging waar ter wereld ook".


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-05-2002 15:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 20:18 schreef Diabolis het volgende:
Jullie zitten niet echt op te letten...we herdenken de hele wereld die sinds WOII zijn vervolgd en gedood. NIET alleen de slachtoffers van de oorlog zelf..

Toch ligt de nadruk altijd op WOII. Die oorlog wordt uitgebreid aan gerefereerd en het zijn altijd de oud-strijders van die oorlog die erbij zijn.

Begrijp me niet verkeerd; ik ben voor herdenken (ook al haalt 't niks uit, getuige de vele puinhopen in de wereld), maar dat de nadruk altijd zo op één oorlog moet liggen vind ik knap hypocriet.


Touché, pussycat!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-05-2002 17:48 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik houd ook altijd even 2 minuten stilte om 20.00 uur op 4 mei. Niet persé om wat er in de 2e wereldoorlog is gebeurd, maar om alle ellende die er in de wereld speelt en heeft gespeeld.

Dan ben ik mij pijnlijk bewust van het feit dat de mensheid bewust is en bewust en onbewust de boel op deze planeet, waar we noodgedwongen op verblijven, verziekt...



[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 06-05-2002 17:48]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-05-2002 22:43 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik heb er aan gedaan, wat een wonder dat ik een keer ergens repecxt voor op kan brengen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-05-2003 20:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

zo, dat was hem weer


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-05-2003 20:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

oeps ... I knew I forgot something... oh well


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-05-2003 20:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik heb de hele dag m'n klep al dicht.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-05-2003 20:12 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

En wie gaat er op 6 mei Pim herdenken??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 04-05-2003 20:13 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

ik ben het helemaal vergeten, heb er geen moment aan gedacht.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-05-2003 20:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 mei 2003 20:12 schreef Rasputin het volgende:
En wie gaat er op 6 mei Pim herdenken??


tsss..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-05-2003 20:25 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 20:12 schreef Rasputin het volgende:
En wie gaat er op 6 mei Pim herdenken??

ga een feessie bouwen,
alweer een relnicht minder


My madness, my sadness


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-05-2003 20:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 20:25 schreef winters rage het volgende:
ga een feessie bouwen,
alweer een relnicht minder


jij snapt 'em!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-05-2003 20:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Toen stond ik te zingen onder de douche geloof ik .

Ah well...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-05-2003 20:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 20:26 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
jij snapt 'em!



My madness, my sadness


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-05-2003 20:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 mei 2003 20:25 schreef winters rage het volgende:
ga een feessie bouwen,
alweer een relnicht minder


Percies!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-05-2003 20:39 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 20:13 schreef Imotep het volgende:
ik ben het helemaal vergeten, heb er geen moment aan gedacht.


Ik ook... tot ik dit topic zag.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-05-2003 21:00 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hehehe, ik lag half te slapen met nile op m'n discman.


No meat is sweater


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 04-05-2003 21:03 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ik heb veel respect voor de mensen die ons land met gevaar voor eigen leven hebben beschermd.Zelfs ik de spraakwaterval was even stil.Dat moet iedereen doen vind ik.Zag hier een dom wicht telefoneren hier buiten dan krijg ik echt neigingen om te gaan preken.Damn is het zoveel veel gevraagd om heel even stil te zijn om mensen te herdenken die tijdenlang hebben gevochten voor onze vrijheid!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-05-2003 22:39 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

we herdenken de 80jarige oorlog toch ook niet?
moet je eens indenken hoeveel mensen toen gestorven zijn voor vrijheid...


My madness, my sadness


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen