IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-03-2012 12:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 12:07 schreef Hypnos het volgende:
Een metalfestival met rockheadliners.

Da's zoals naar een Steakhouse gaan en als dessert een yoghurtje nemen...
Ozzy is metal, hoor. Limp Bizkit ook, nu-metal.

Wat is er mis met yoghurt als toetje, wat moet je dan nemen? Vlaflip?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-03-2012 12:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vind het best een leuke line-up en zal terug aanwezig zijn. De dagindeling kon beter, want op zondag hoef ik bijna niets te zien terwijl de vrijdag veel te druk zal worden


LLn
Usericon van LLn
Posted 02-03-2012 13:03 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 2 maart 2012 12:38 schreef Tool-fan het volgende:
Ik vind het best een leuke line-up en zal terug aanwezig zijn. De dagindeling kon beter, want op zondag hoef ik bijna niets te zien terwijl de vrijdag veel te druk zal worden


Kun je er altijd nog voor kiezen om zondag naar huis te gaan Ik zou persoonlijk gewoon zeggen, give it a go en zuipen voor statan!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2012 14:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 12:31 schreef bokkie666 het volgende:
Ozzy is metal, hoor. Limp Bizkit ook, nu-metal.

Wat is er mis met yoghurt als toetje, wat moet je dan nemen? Vlaflip?


wtf is een vlaflip

btw, kaartje gekriegt?


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-03-2012 14:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-03-2012 14:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Redelijke faal actie om Limp Bizkit als headliner te programeren... Die band stelt toch geen ene reet meer voor? (los van het feit of het goed of slecht is)


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-03-2012 15:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat klopt, het is enkel en alleen teren op sentiment. Dat ga ik ook doen, overigens.

Ik hoop wel op een mooie vervanger van All Shall Perish. Misschien Full Blown Chaos?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2012 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 14:30 schreef iPim het volgende:



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-03-2012 20:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 13:03 schreef LLn het volgende:
Kun je er altijd nog voor kiezen om zondag naar huis te gaan Ik zou persoonlijk gewoon zeggen, give it a go en zuipen voor statan!

Machine Head wil ik erg graag zien, dus vroeger doorgaan is geen optie
Motorhead is ook altijd wel leuk en ik wil GnR wel een kans geven
Het valt me gewoon op dat er wel erg veel -core op die zondag staat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-03-2012 20:51 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Er staan altijd leuke dingen. Voor de rest campinghangen en zuipen. Wat is het probleem?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-03-2012 20:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 2 maart 2012 20:36 schreef Tool-fan het volgende:
Het valt me gewoon op dat er wel erg veel -core op die zondag staat.


Netjes verdelen voor de dagjes mensen lijkt me



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-03-2012 23:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat klopt, het is enkel en alleen teren op sentiment. Dat ga ik ook doen, overigens.

Ik hoop wel op een mooie vervanger van All Shall Perish. Misschien Full Blown Chaos?


Dan moet Graspop na afloop op zoek naar een nieuwe tent


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-03-2012 0:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 20:51 schreef holysjit het volgende:
Er staan altijd leuke dingen. Voor de rest campinghangen en zuipen. Wat is het probleem?

Campinghangen heb ik nooit veel aan gedaan op Graspop, ik ga dan soms ff op de metalmarket kijken of ik vermaak me met wat vrienden


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-03-2012 2:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Full Blown Chaos?


Hebben die niet daar ook een handje van?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-03-2012 11:22 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Eens even opsommen

Vrijdag: Ozzy + Friends, Slayer, Devil Driver, Paradise Lost, Sacred Reich, Cannibal Corpse, Obituary, Possessed, Winterfylleth

Zaterdag: Twisted Sister, Megadeth, Dimmu Borgir, Pennywise, My Dying Bride, Ihsahn, Exodus, Death Angel, Nasum, Adrenaline Mob

Zondag: Motorhead, Europe, Hatebreed, Gojira, Behemoth

Zondag is nog veel te mager, verder vrees ik toch voor aardig wat overlapping van bands die ik wil zien. Ik hoop op het beste.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-03-2012 11:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Geen GMM voor mij dus dit jaar.

De paar bands die ik eventueel had willen zien zijn uiteraard verspreid over de 3 dagen waardoor ik het niet interessant vind.


 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-03-2012 13:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 23:12 schreef Count Steel het volgende:
Dan moet Graspop na afloop op zoek naar een nieuwe tent


Chopping Block wordt het laatste nummer dat die tent heeft meegemaakt dan

quote:
Op 3 maart 2012 2:16 schreef iPim het volgende:
Hebben die niet daar ook een handje van?


Dat bedoelde ik dus

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-03-2012 13:04]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-03-2012 13:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2012 13:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Chopping Block wordt het laatste nummer dat die tent heeft meegemaakt dan



Dat bedoelde ik dus


Hahaha, AND NOW I'M STRONGER THAN EVER!!

En idd faaltje van iPim


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-03-2012 20:17 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hopelijk gaat de 24-uurs tent op tijd open


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-03-2012 20:21 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

daar zal toch wel een bandje spelen?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-03-2012 1:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Graspopzaterdag deze keer wel aardig.. hmm.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-03-2012 19:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 11:10 schreef iPim het volgende:
Limp Bizkit Saturday headliner for Graspop Metal Meeting 2012. Also Godsmack, Slash, Black Label Society, All Shall Perish and Behemoth have been confirmed. Lagwagon and Young Guns have cancelled their appearance. Day schedule is NOW online: http://www.graspop.be/


Daar wordt ik toch wel erg blij mee.
Iomi inruilen voor Godsmack, Slash en BLS zie ik wel zitten

De eerste sinds 2000(?) niet meer gezien... Long long overdue.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-03-2012 20:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2012 1:03 schreef MMayo het volgende:
Graspopzaterdag deze keer wel aardig.. hmm.


Mooi zo, komen ik en m'n MOOIE schoenen een biertje brengen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-03-2012 16:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 3 maart 2012 20:21 schreef collision-tammi het volgende:
daar zal toch wel een bandje spelen?

Tegelijk met de headliners normaal niet.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 05-03-2012 19:40 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2012 16:11 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Tegelijk met de headliners normaal niet.


HEUY!!!!

Je kunt ook naar de kwartfinales van het EK gaan kijken


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen