IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-06-2012 16:12 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Hun nieuwe materiaal kan zich bijna meten aan het debuut... bijna.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-06-2012 17:01 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Herpaderp twostep.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 20-06-2012 18:23 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Morgenochtend alweer op weg met de metalbus/spambus niet veel bands die ik wil zien, wel veel zin in!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-06-2012 23:59 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Vrijdag heen. Zin in!




Hatsjikidee!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-06-2012 0:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Morgen vertrekken, zal weer een vet feestje worden! ^^
Enkel hopen dat het wat zal meevallen met dat plaatselijke onweer.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-06-2012 0:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2012 0:19 schreef Tool-fan het volgende:
^^
Jets0rzz.
quote:
Enkel hopen dat het wat zal meevallen met dat plaatselijke onweer.
Vallen ja, opstijgen heb ik regen nog niet zien doen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-06-2012 0:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zou zeer moeilijk worden om uw tent te zetten natuurlijk.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-06-2012 0:32 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Eerst het grondzeil. Nergens last van.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-06-2012 0:33 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Als het water opstijgt?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-06-2012 11:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
BELANGRIJKE OPROEP: Vanwege organisator Graspop Metal Meeting, Peter Van Geel en burgemeester van Dessel, Kris Van Dijck.

Graspop Metal Meeting is klaar om vanaf morgen weer tienduizenden metalfans te verwelkomen voor het jaarlijks heavy metal festival. Alles is in het werk gesteld om er opnieuw een prachtig festival van te maken. Ook voor de veiligheid van de bezoekers werden kosten nog moeite gespaard.

Gelet op de hevige regenbuien en onweer dat voor morgen (donderdag 21 juni) namiddag en vooravond voorspeld wordt, vragen de organisatoren en de burgemeester van Dessel de festivalbezoekers daarmee rekening te houden. Het is raadzaam om zich niet voor het voorspelde onweer, dat mogelijks gepaard gaat met sterke rukwinden, naar het festivalterrein en camping te begeven. Festivalgangers wordt gevraagd de weerberichten ter zake zelf op te volgen en er naar te handelen.

Peter Van Geel en Kris Van Dijck


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2012 11:46 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Was hier al bekend dat het optreden van Ozzy onzeker is op dit moment?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 21-06-2012 11:48 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

http://www.rockblog.nl/nieuws/20940/ozzy-osbourn-annuleert-show-graspop-gevaar

De show van Ozzy Osbourne in Mannheim (Duitsland) op 20 juni, is vlak voor aanvang geannuleerd. Ozzy Osbourne is naar verluid backstage in de SAP Arena in elkaar gezakt en was niet in staat om op te treden.

Dit nieuws komt vlak voor aanvang van het Belgische festival Graspop, waar 'the prince of darkness' vrijdag aanstaande op het affiche staat. Momenteel is niet duidelijk of dit optreden ook in gevaar komt. Ironisch genoeg werd het optreden van Ozzy vorig jaar op Graspop eveneens geannuleerd wegens ziekte. Wordt ongetwijfeld vervolgd..



www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-06-2012 11:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik denk dat het hier mee te maken heeft: http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3272665/2012/06/18/Jack-Osbourne-ongeneeslijk-ziek.dhtml

Ozzy was op Hellfest wel verkouden en kon maar een uurtje spelen.



Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-06-2012 22:00 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Grote god wat zingt Berton C Bell van FF toch afschuwelijk vals. Het wordt helemaal pijnlijk als er vocalen van band mee gaan lopen.

de zwakke schakel van de band, de rest beukt als een gek

MDB was overigens ook niet om aan te horen. Viool vals op de gitaar waar Aaron weer vals overheen zong

Sebastian Bach klinkt live ook voor geen meter meer. Ik denk dat Joey Tempest en Axl Rose het festival moeten redden


Glacer
Usericon van Glacer
Posted 23-06-2012 22:36 by Glacer Wijzig reactieProfiel van GlacerQuote dit bericht

Goh iig nog iemand die het met mij eens is. Op Metalfest Croatie, 2 weken geleden, zong hij ook al zo ontzettend vals, maar verder blijft FF erg gaaf live.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-06-2012 0:01 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 juni 2012 22:36 schreef Glacer het volgende:
Goh iig nog iemand die het met mij eens is. Op Metalfest Croatie, 2 weken geleden, zong hij ook al zo ontzettend vals, maar verder blijft FF erg gaaf live.


Doet ie al een aantal jaar. Hellfest 2009 of 2010, wil ik even vanaf zijn was hij ook hondsberoerd. Maar ik werd voor gek versleten toen ik dat tegen vrienden die naar dezelfde show stonden te kijken zei. Maar ja dat waren dat ook die hard FF fanboys die elke scheet van die band en dan met name Burton nog briljant zullen vinden.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 24-06-2012 0:09 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Burton heeft een beestachtige brul, maar zijn cleane vocalen zijn altijd erg zwak geweest. Het stelt ook kwa zanglijnen niets voor. Op Demanufacture en Obsoloete stoorde het niet omdat de rest het wel afdekte, maar op een gegeven moment vond Burton dat grunten niet meer paste in zijn muzikale ontwikkeling en ging hij steeds meer gewoon zingen.

Overigens klonk Buron op Graspop alsof hij verkouden was, de cleane zang ging met horten en stoten

Die nieuwe drummer weet ze wel te raken!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-06-2012 1:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Wacken 2010 was ook niet om aan te horen. Vette band, vooral met Gene, maar als de zanger zo zingt, ga ik wel een andere band bekijken.


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2012 16:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren dus geweest en ik heb me prima vermaakt. Prima weer ook, zo'n 20 graden, droog en af en toe een zonnetje.


De eerste band die we zagen was Death Angel en die speelden een prima set! Niks op aan te merken eigenlijk.

Daarna was het de beurt aan Thin Lizzy op het hoofdpodium. Alle klassiekers kwamen voorbij en de band speelde ook goed.

Toen een stukje van All Shall Perish gekeken, maar doordat de vloer van de tent 'heuvelig' was, zagen we niet veel. Met deathcore heb ik ook niet zoveel, dus toen naar de Metaldome gelopen.

Daar speelde Brutal Truth een erg brute set! Het geluid was prima en de mannen waren lekker enthousiast bezig.

Exodus was ook goed bezig, maar omdat ik ze nu al een paar keer heb gezien, was het voor mij niet echt speciaal ofzo. Wel een goede set met de nodige krakers!

Daarna een stuk van Megadeth gekeken, maar dat kon me niet echt boeien, dus even bij Nasum gekeken, dat was beter, maar ook niet echt helemaal wat ik er van verwacht had eigenlijk. Dus toen maar wat Houten Deathfest flyers uitgedeeld

Fear Factory had in het begin te kampen met geluidsproblemen. Na 10 minuten hervatte men de set. Daarna was het geluid prima. De cleane zang van Burton C Bell was behoorlijk zwak, maar de muziek maakte veel goed, al heb ik de set niet helemaal afgekeken.

Twisted Sister was voor mij de verassing van de dag! Heerlijke foute ouwe lullen-rock, haha! Lekker meegeblérd met I Wanna Rock en natuurlijk We're Not Gonna Take It. Erg gaaf optreden dus!

Ook Dimmu Borgir speelde prima. Men begon met de oudjes Mourning Palace en Spellbound (By The Devil) en de sfeer zat er gelijk goed in. Daarna speelden men wat nieuwere nummers, zoals Gateways en Dimmu Borgir. Afgesloten werd er met Progenies Of The Great Apocalypse.


Daarna zijn we naar de auto gelopen. Limp Bizkit hoefden we niet zonodig te zien eigenlijk. Rond half 3 waren we weer thuis.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 25-06-2012 1:00 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Bands vd dag waren Europe en Behemoth. Eindelijk de Final Countdown live gezien en Joey Tempest is gewoon een erg goede zanger en frontman.

Sebastian Bach was erg cool en hij was goed bij stem. Ook John Oliva was supergaaf al blijf ik toch altijd bang dat hij een hartaanval krijgt.

Geluid was PRIMA! hard en zuiver. Daar kunnen die prutsers van Fortarock nog een dikke punt aan zuigen met hun natte krant sound
-jamaar het MAG niet zo hard
jammer dan, ga dan maar naar de Goffert


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-06-2012 1:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Leuk feestje weer. Geluid was op veel stages vrij ruk vooral tent 1 waar bijvoorbeeld Paradise Lost compleet verkloot werd. Als de bas van die heren harder gaat dan bijv. een Fear Factory ben je goed doof als geluidsman

Hatebreed was een super afsluiter met daarna Axl en co. om iedereen in slaap te laten vallen.
Lekker aan de cava hier nu


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-06-2012 2:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Kattengraspop.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2012 12:17 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Graspop was zekers te weten gaaf! Hoogtepunten denk ik; Ozzy, Possessed, Brutal Truth, Suicidal Angels en Death Angel. Geluid was op de vrijdag vrij bout, vooral in de metaldome, en de mainstage had erg last van wind tegen het podium in waardoor er op afstand weinig van te horen was, jammer maar goed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2012 14:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gaaf festival gehad! Zaterdag nog heerlijk weer gehad, jammer alleen dat het zondagochtend zo lang regende. Goed georganiseerd weer allemaal, topfestival. Wat ik het fijnste vond, was dat je vanaf de camping niet meer helemaal langs een slurf moest lopen voordat je bij de metaldome etc. uitkwam. Nu stond de metaldome haast naast de camping en was je zo bij marquee 2
Geluid in de marquee's was goed te pruimen en op de mainstage zeer matigjes door de wind.

Supergaaf: Lamb of God, Nasum en Limp Bizkit.
Bagger: Black Spiders, Emmure en Guns N Roses.

Voor de rest gave optredens gezien van Skeletonwitch, Unearth, Possessed, August Burns Red, Aborted, DevilDriver, Sick Of It All, Slayer, Ozzy, Death Angel, All Shall Perish, Pennywise, Cancer Bats, H2O, Killswitch Engage, Gojira en Hatebreed.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 25-06-2012 16:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 juni 2012 22:00 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Grote god wat zingt Berton C Bell van FF toch afschuwelijk vals.

Nu viel het me eigenlijk mee, op Metalfest was het veel erger.

Hoogtepunten wat mij betreft waren Death Angel, Sacred Reich en Dimmu Borgir. En zo was het alweer om voordat we goed en wel begonnen waren...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen