IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-06-2012 16:08 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Graspop in 1 woord: Gojira!

Die band heerste wat mij betreft alle andere bands eruit. Goed geluid, en een super strakke show. Verder vond ik Limp Bizkit, Jon Olivia's Pain, Powerwolf, Lamb of God, Twisted Sister, All Shall Perish en Dimmu Borgir gaaf. Helaas werden veel bands verpest door het geluid. Ik hoorde bij veel bands bijna alleen maar bass en Comeback Kid heeft een groot deel van de show over het podiumgeluid gespeeld (er was in ieder geval iets niet goed). Er waren sowieso veel mankementen met het geluid, viel met de pre party op donderdag ook al diverse malen uit.

Maar een zeer geslaagd weekend gehad, volgend jaar weer


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2012 17:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De hoogtepunten waren voor mij Nasum en Emmure. Gruwelijke shows waren dat. All Shall Perish was ook veel beter dan verwacht (veel oude nummers in de setlist) en Limp Bizkit, Hatebreed en Fear Factory waren ook erg sterk.

Tegenvallers: I Killed the Prom Queen, kutweer en het niet zien van Sick of It All (want bier), Devildriver (want slaap) en Kyuss (want bier).

Verder een boks aan Count Steel, Pitboss, Ktulu en de aanwezigen van de ZM-redactie. Heerlijk weekend


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-06-2012 17:11 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Heidevolk was trouwens ook leuk! Die kregen de Metaldome goed mee


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 25-06-2012 18:32 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ook weer boven water... was gaaf!
Gave shows gezien van Obituary, Slash, Brutal Truth, Nasum en Twisted Sister. Jammer van het weer op zondag. Reportje volgt nog wel, nu eerst lekker bijkomen


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 25-06-2012 20:19 by Unsung_Mary Wijzig reactieProfiel van Unsung_MaryQuote dit bericht

Heb alweer ff bijgeslapen.
Het fijnste van thuiskomen vind ik toch wel dat ik nu een wc deur kan open trekken zonder een verrassingseffect. Man man, wat heb ik een smerigheid gezien. En gehoord :D

Hoogtepunten; ozzy, twister sister, lim bizkit, megadeth (eerste keer dat ik ze zagdus misschien ben ik daarom snel tevreden), Amon amarth, cob, behemoth.

GnR heb ik een groot stuk van moeten missen omdat ze zo vroeg begonnen waren.
Heb er niet veel aan gemist. Leuk om
Ze eens gezien te hebben, maar wat zOng hij vals zeg.
Absurd gewoon.

Wel kut dat ik m'n administratie niet op orde had waardoor io voor de derde keer een cd gekocht heb die ik al had.
Handig. Driedubbel plezier.


And the wind cries ..


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-06-2012 20:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:19 schreef Unsung_Mary het volgende:
GnR heb ik een groot stuk van moeten missen omdat ze zo vroeg begonnen waren.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-06-2012 20:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd, wtf?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2012 20:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Begonnen 20 minuten te vroeg terwijl COB en Hatebreed nog bezig waren. Respectloos noem ik dat, en dan ook nog kut spelen...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2012 20:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, dat was dus dat kutlawaai tussen de nummers van Hatebreed door!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2012 20:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nee dat was COB, hoorde het ook. Marquee 1 ligt dichterbij dan mainstage dus is ook logischer.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-06-2012 20:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

GNR speelde prima, alleen Axl was slecht bij stem. Ook de solo's had van mij niet gehoeven.

Ruige shows gezien van Nasum, Twisted Sister, Ugly Kid Joe, H2O etc



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-06-2012 21:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mijn hoogtepunten:

twisted sister
suicidal angels
alestorm
spudmonsters

kon helaas maar een dag, maar het was weer top.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2012 22:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah, dat was dus dat kutlawaai tussen de nummers van Hatebreed door!


Vet irritant inderdaad. Gelukkig sommeerde Jamey Jasta ons om eens lekker met onze armen van links naar rechts te zwaaien op de wollige breakdowns!!!

Te weinig van Satisfaction Is The Death Of Desire, fucking armenzwaaibandje, in de niet-hardcore-zin van het woord.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-06-2012 22:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Was gaaf. Organisatie is nog steeds K*T bij Graspop. Hoezo wegbewijzering naar de parking? Da's toch niet nodig? En ook het *krijswijvenstem* "Hé, bandje!!!" bij de ingang naar het festivalterrein om 0.00u. 's nachts was redelijk hilarisch. Wie crasht er nu een festival als de dag zo goed als voorbij is en alleen Limp Bizkit nog speelt?

Anyway, de bands maakten alles weer helemaal goed.
Hoogtepunten: Twisted Sister, Kyuss lives, Fear Factory, Behemoth (gave show!) en een beetje COB (viel me reuze mee, zelfs met het gejengel van AXL erdoorheen).


Hatsjikidee!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2012 22:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 22:22 schreef Unholy Mary het volgende:
Was gaaf. Organisatie is nog steeds K*T bij Graspop. Hoezo wegbewijzering naar de parking? Da's toch niet nodig? En ook het *krijswijvenstem* "Hé, bandje!!!" bij de ingang naar het festivalterrein om 0.00u. 's nachts was redelijk hilarisch. Wie crasht er nu een festival als de dag zo goed als voorbij is en alleen Limp Bizkit nog speelt?



Als dat de organisatie K*T maakt, dan vind ik dat je je een beetje aanstelt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2012 22:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Was de dagparking weer voorbij dat kutstoplicht?

Niet echt handig.


 


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-06-2012 22:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 22:39 schreef iPim het volgende:
Als dat de organisatie K*T maakt, dan vind ik dat je je een beetje aanstelt.


Dit zijn 2 van diverse voorbeelden, maar ik wilde jullie niet al te veel vermoeien


Hatsjikidee!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2012 23:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 22:50 schreef Unholy Mary het volgende:
Dit zijn 2 van diverse voorbeelden, maar ik wilde jullie niet al te veel vermoeien


Deze waren het meest schrijnend zeker.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2012 23:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Maar goed dat ze jou niet tegengekomen is.


 


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-06-2012 23:20 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht


Zeker als iPim van de Graspop organisatie is



Hatsjikidee!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-06-2012 0:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 22:50 schreef Unholy Mary het volgende:
Dit zijn 2 van diverse voorbeelden, maar ik wilde jullie niet al te veel vermoeien


Ach, bizarste wat ik op Graspop heb meegemaakt:

- bij de ingang veel te weinig poortjes open zetten waardoor mensen 2 uur in de brandende zon moeten wachten en tot overmaat van ramp mensen die naar buiten willen via diezelfde poortjes laten lopen terwijl en nog 200meter hekwerk is waardoor je mensen naar buiten kan sturen...

- mensen 1,50 euro betalen voor 0,2 liter bekertjes water terwijl het buiten 30+ graden is en ambu's af en aan rijden om mensen met uitdroging (ok, daar zal alcohol ook bij hebben meegespeeld) op te pikken!

- in de jaren erna geleerd hebben en ook flesjes water verkopen, maar ze alleen meegeven zonder dop...

- Na de hoofdact (Iron Maiden) één slecht verlichte festivaluitgang van 4 meter breed openzetten terwijl iedereen graag naar huis / camping wilt, waardoor uiteindelijk onder de druk gelukkig het hele herras-hekwerk knakte en plat ging anders had het wel eens een Duisburg-incidentje kunnen worden...

Ja, gezellig daar met die Belgen

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-06-2012 0:04]


Gerardfoto@zwaremeta
Usericon van Gerardfoto@zwaremeta
Posted 26-06-2012 1:50 by Gerardfoto@zwaremeta (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Gerardfoto@zwaremetaQuote dit berichthttp://www.G-visions.nl

Ben blij dat ik niet voor gnr ben gebleven ik heb onderweg nog wel wat van gehoord bijna een kwartier te vroeg begonnen is weer een keer iets anders meestal te laat .De beste band vond ik toch wel Twisted Sister van wat ik gezien heb en bij J.O.P. ben ik weg gelopen omdat het geluid wel zo belabbert was komt denk ook omdat men nog aan het afstellen waren en de intro werdt ingezet paste denk niet in de schema van gmm. maar wat een ramp met parkeren op zijn laatst geen poot meer over,vroeger reed er nog een treintje of een platte kar maar in het begin was het nog beter parkeerplaats voor de festival inplaats van kilometers lopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2012 1:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 0:04 schreef Valorian het volgende:
Ach, bizarste wat ik op Graspop heb meegemaakt:

- bij de ingang veel te weinig poortjes open zetten waardoor mensen 2 uur in de brandende zon moeten wachten en tot overmaat van ramp mensen die naar buiten willen via diezelfde poortjes laten lopen terwijl en nog 200meter hekwerk is waardoor je mensen naar buiten kan sturen...

- mensen 1,50 euro betalen voor 0,2 liter bekertjes water terwijl het buiten 30+ graden is en ambu's af en aan rijden om mensen met uitdroging (ok, daar zal alcohol ook bij hebben meegespeeld) op te pikken!




Er is wat dat betreft dus weinig verbeterd de afgelopen jaren.
Dat is dus precies de reden dat ik niet meer naar Graspop ga.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2012 1:58]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gerardfoto@zwaremeta
Usericon van Gerardfoto@zwaremeta
Posted 26-06-2012 2:04 by Gerardfoto@zwaremeta (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Gerardfoto@zwaremetaQuote dit berichthttp://www.G-visions.nl

Ja zoals het er nu uit ziet waarschijnlijk ook de laatste of het moet wel zo een goede line-up zijn?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2012 7:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 1:58 schreef XXL het volgende:
Er is wat dat betreft dus weinig verbeterd de afgelopen jaren.
Dat is dus precies de reden dat ik niet meer naar Graspop ga.


Dit zijn voorbeelden uit het verleden. Of was het het temperatuurverschil tussen Belgie en Nederland dit weekend +10 graden.

Water kan je gewoon uit de wasbakken bij de WC's krijgen bijvoorbeeld... Organisatie is juist erg op voorruit gegaan de laatste jaren. Maar ja, zeuren is wel zo makkelijk allemaal.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen