IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2012 9:28 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 7:30 schreef Mark Z het volgende:
Dit zijn voorbeelden uit het verleden. Of was het het temperatuurverschil tussen Belgie en Nederland dit weekend +10 graden.

Water kan je gewoon uit de wasbakken bij de WC's krijgen bijvoorbeeld... Organisatie is juist erg op voorruit gegaan de laatste jaren. Maar ja, zeuren is wel zo makkelijk allemaal.


Dit inderdaad. Wat een gezeik hiero. Ga lekker naar je truie Duitse blackmetalfestival.

Mijn reportje:

Donderdag:

- Hell City beetje standaard en matig, maar niet slecht.
- The Difference speelde een ijzersterke set. Echt erg gaaf voor ze. Bestaan al 20 jaar ofzo en spelen al die tijd al echte kwaliteitsvolle heavy metal met prog- en een klein beetje doominvloeden. Heel mooie ervaring voor ze, dit.
- Lemuria niet mijn ding

Vrijdag:

- Stukje Saille klonk niet verkeerd.
- I Killed The Prom Queen best leuk. Niet overweldigend, wel erg goede cleane zang van de gitarist.
- Godsmack bleh.
- August Burns Red had ik na de laatste uitstekende plaat torenhoge verwachtingen van. Het was ook best goed, maar verwachtte misschien nog net iets meer, geluid was ook niet echt super.
- Paradise Lost was erg gaaf! Mooie uitgebalanceerde set met als hoogtepunten Ember's fire, As I Die, One Second, Forever Failure en afsluiter Say Just Words! Nick leek er voor de verandering ook eens zin in te hebben met wat droge opmerkingen als gevolg. Wel een fuck up bij de start van een nieuw nr, haha.
- Obituary was echt een hoogtepunt. Zo strak en effectief. Nrkeuze was ook fantastisch. Ik ben nogal een fan van Frozen in time en om dan te openen met Redneck Stomp en On the Floor was ábsoluut baas. Jezus.
- Slayer speelde op de mainstage een uitstekende set en overtrof mijn verwachtingen van Slayer anno 2012. Enige gigantische nadeel was dat het podium gruwelijke tegenwind had, dus het geluid was om te huilen. Maar elke keer dat het er goed doorkwam klonk het zoals het moet klinken. Toch jammer dat ik Cannibal Corpse moest missen.
- Lamb of God was daarna zo mogelijk nog beter. Ik roep het al 5 jaar volgens mij, maar deze band is voor mij echt klaar om festivals als dit te headlinen of toch tenminste subheadliner op de mainstage. Tijdens Redneck kwam Donald Tardy drummen, toepasselijk, hehe.
- Ozzy viel me ook 100% mee. Las in de kranten dat hij weggespeeld zou zijn door de muzikanten. Inderdaad, hij is een dwaas, maar dat weten we toch al 15 jaar? Zijn stem was echter gewoon dik in orde. Ook gaaf om Sabbath-klassiekers als Faeries wear boots te horen met Geezer en Ozzy op 1 podium.

Daarna heel kort nog even naar de metaldome geweest en burlesque dames aan het werk gezien. Sommige dik. Andere uitermate heet. Daarna richting camping.

Zaterdag:

- Adrenaline Mob was mijn dagopener. En wat voor 1. Geweldige muzikanten met mooie compacte catchy metalsongs.
- Vervolgens Death Angel gezien. Hélemaal uit mijn plaat gegaan, The Ultra Violence integraal! Op zo'n moment mis ik echt mijn lange haar. Na de show een tourshirtje gaan halen. En dat was nog maar het begin.
- All Shall Perish was echt ontzéttend hard. Wel jammer dat ze maar 1 nr van Hate Malice Revenge spelen. Circle pit rond de PA. En tijdens Deconstruction mijn beentjes nog eens los gegooid. Pit viel mee. Of ik ben een baas.
- Trivium. Bah. Pull Harder en Rain waren gaaf in het begin van de set. Alles wat daarna kwam is zó niet mijn ding. Laffe Amerikaanse metal zonder enige vorm van overtuiging.
- Exodus met Holt, Hunolt en Hunting. En ook nog Gibson, Altus en die 'nieuwe' brulaap. Wat een set! Veel BBB materiaal, War is My Shepherd, Blacklist, Toxic Waltz en opener was The Last Act of Defiance! Thrashband nr 2 van de dag die absoluut overtuigde. Wederom heimwee naar de lange manen.
- Megadeth had op de main ook weer te lijden onder de wind. Had niet veel op het spel aan te merken. Behalve dat de set wel érg voorspelbaar was.
- Fear Factory, wat een desilllusie. Eerst een hoop technisch gekut. En dan die cleane zang. Ik wist dat het niet goed zou zijn, maar dit was wel erg tenenkrommend. De fuck. Ben halverwege weg gegaan, had beetje last van een dipje.
- Om dan terug te komen bij het tweede nr van Twisted Sister. Ideale festivalband! Genoeg pils in je kloten en meebrullen! Dee Snider is een enorm energieke frontman en heeft humor. We're not gonna take it was nog lang te horen op het festivalterrein.
- Dimmu Borgir was kut met peren. Ze speelden niet slecht, maar ik kan live echt helemaal niks meer met deze band. Na een nr of 4 weggegaan.
- Limp Bizkit was gaaf. Maar ook niet meer dan dat. Er kwam niet echt vaart in de show en het podium was ook niet echt aangekleed voor een headliner ofzo. Tussen elk nr een minuut gekut. Goed, drank in de man en jeugdsentiment, dus heb me toch wel vermaakt.

Daarna nog geheerst in de metaldome met een bende maten tot een uur of 4, half 5. Toen ging het licht uit.

Zondag:

Wat een kankerweer zeg. Dik de balen in. Om 2 uur mijn krent toch naar het terrein gesleept.

- Emmure een paar nrs meegepikt. Harde bazen. Stuk beter dan toen ik ze zag op Never Say Die een paar jaar terug.
- Europe was goed. Mainstage wederom kutgeluid, maar sterke set en vooral ook sterk gezongen.
- KsE veruit de beste keer dat ik ze ooit gezien heb. Die oude zanger die terug is zingt veel beter dan vroeger. En het oude werk waarmee ze openden is ook veel harder dan hun laatste platen. Afsluiten met de obligatoire Dio-cover. Mooi ook om te zien hoe die Adam D blijft volharden in zijn dwaze podiumpresentatie.
- Jon Oliva speelde Hall of the mountain king helemaal, maar niet helemaal op volgorde. Zeer mooie muziek. Ik ben alleen altijd doodsbenauwd dat die kerel dood neervalt op het podium.
- Machine Head speelde Old en Davidian. De rest heb ik helemaal niks mee. Vind die band in Europa dan ook enorm overgewaardeerd. Beetje Trivium.
- Kiezen tussen Behemoth en Gojira doet altijd pijn. Gojira vorig jaar nog gezien, Behemoth langer geleden. Dus Behemoth. Hij lijkt door zijn ziekte alleen nog maar harder geworden te zijn. Omgekeerd crucifix in de fik en verwijzingen naar zijn ziekte en satanistische 'ik'. Conquer all. Wat een held.
- Motorhead viel tegen. Leek net of ze alles op 80% van de snelheid speelden. Saai.
- Kiezen tussen Hatebreed en CoB is ook kut. Heb van elk de helft gedaan. Waren allebei goed. Niet veel aan toe te voegen.
- Guns 'n Roses begon te vroeg, wtf. Érg saaie toestand. Maar dan ook erg saai. Heb het eigenlijk veel te lang een kans gegeven. Flikker op met die piano en gitaarsolo's. Als je zoveel hits hebt vind ik het knap hoe je erin slaagt mij een uur lang níet te boeien. Dikke doei en wodka zuipen op de camping. Lat0r.

+ Erg goeie line-up en weinig bands die teleurstelden.
+ Erg veel maten en bekenden, mooi ontspannen weekend na een veel te druk jaar. Ook de vaste campinggroep was weer in vorm, hehe.
+ Metaldome heersen.
+ Makkelijk blikken pils binnensmokkelen. 5 euro voor een halve liter slecht getapt bier? Als mijn blikken op zijn ja.
+ Sanitaire voorzieningen blijven erg goed op Graspop.
+ Verscheidenheid aan metalvolk. Van karatepetjes tot glamhomo's, van oldschool thrashers tot burgerlullen. En toch blijft de sfeer erg gemoedelijk ondanks het massale evenement dat Graspop nu al een aantal jaar is.
+ Goede plek op de camping, gezellige buren.

- Wat is het eigenlijk toch allemaal verschrikkelijk duur.
- Slecht geluid op de mainstage door die irritante wind.
- Paar vervelende overlappingen.

All in all, genoten!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-06-2012 9:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Godverdomme, wat een gezeik om niks. Zorgen dat je zelf je shit goed voor elkaar hebt, dan vallen een paar kleine tegenslagen sowieso reuze mee. Het is godverdomme een festival, geen Center Parcs.

Mijn +

Aborted: Nog nooit tegengevallen en nu ook niet. En die bassdropps

Obituary: Dat smerige gitaargeluid, ook met 1 gitarist. Voelde me weer 15. Heerlijk staan spacen op Chopped in Half en op Dying.

All Shall Perish: Brute show, ze hadden er zin in. Beginnen met Wages Slaves en eindigen met Eradiction, godver! Tevens een keurige Wall of Death op Deconstruction (breeeeee).
BenKnuckles die in z'n eentje de Marquee op sleeptouw neemt, ik MOEST dus wel mee doen. En dat gebeurde ook hehe.

Pennywise: Mooi feestje gebouwd, net buiten de tent. Eén en ander op film gezet, mini-pitjes op het grasveld

Limp Bizkit: Wat een lol hadden we hier. Mini-pitjes bouwen bij de biertent, lekker meebleren met de hitjes.

Gojira: Zeer goed gespeeld, enthousiaste band en publiek.

Brutal Truth: Bazen!

Machine Head: Toch nog wat werk van het debuut gespeeld en de zon kwam door tijden hun gig. Dus sowieso +

Sick of it All gemist ivm zelfde legitieme reden van Ben.


-tje voor het weer, maar het bier maakte een hoop goed.
- geluid in de tenten, behalve de Metaldome.
-Emmure. Te weinig oud werk, en Frankie denkt nu echt dat 'ie een gangster is...

Grote boks aan Ben en Pim (in het echt ben je zo erg nog niet ) En Ktulu natuurlijk, die vloog af en toe ook zeer hard voorbij!

Als laatste: wat een klapharken op de camping de laatste nacht. Lol maken begrijp ik, tenten in de fik zetten met mensen erin vind ik iets minder. Totaal apatische inteelt Belgen, wat een mongolen zeg! Nadat we voor eigen rechter gespeeld hadden kregen we problemen met de "beveiliging". Kneuzen, leken wel parkeerwachters...
Om 0500u de boel maar ingepakt en richting huis gegaan.


Al met al wederom een geslaagde editie, met veel te veel bier en Hollandsche groente



[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 26-06-2012 9:48]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-06-2012 10:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 juni 2012 9:44 schreef Count Steel het volgende:
Godverdomme, wat een gezeik om niks. Zorgen dat je zelf je shit goed voor elkaar hebt, dan vallen een paar kleine tegenslagen sowieso reuze mee.





Mwoah, heb in het verleden zoveel organisatorische onzin gezien op Graspop dat het toch aardig de sfeer kan verzieken hoor. Maar mooi dat de mensen over het algemeen hebben genoten.


Boeiender


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2012 11:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dat is al jaren niet meer.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-06-2012 11:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 juni 2012 11:21 schreef Ktulu het volgende:
Dat is al jaren niet meer.


Dat kan, ik heb het ook niet over dit jaar.

Maar het is voor mij een festival waar ik alleen heen ga als er echt iets staat wat ik niet wil missen, zoals At The Gates een paar jaar geleden. Voor de rest mist het teveel sfeer en is (was) het te onlogisch opgezet qua camping e.d.
[edit] Het is nog steeds wel beter dan een Wacken meemaken op de plebscamping, dat wel.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-06-2012 11:48]


Boeiender


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2012 12:26 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ook de opzet met camping is ideaal de laatste jaren, sluit allemaal perfect aan. Typisch Nederlands, zeiken over iets wat al lang niet meer relevant is.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-06-2012 12:59 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Iemand hier nog Ihsahn/Leprous gezien? Was zaterdag headliner in 1 van de tent-stages. Ben benieuwd hoe dat was. Toen ik Ihsahn zag tijdens Wacken (2010) werd de setlist behoorlijk ingekort wegens te lang ombouwen. Hopelijk doet hij binnen afzienbare tijd gewoon eens een clubtour met een extra lange setlist.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2012 13:08 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Heel even toen ik op weg was naar Twisted Sister. Er was geen Ihsahn te bespeuren, is die later pas op het podium gekomen? Ben na 1,5 nr maar doorgelopen naar Twisted Sister.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-06-2012 13:17 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 juni 2012 13:08 schreef Ktulu het volgende:
Er was geen Ihsahn te bespeuren, is die later pas op het podium gekomen?


Op de affiche stond Leprous/Ihsahn dus dat zou heel goed kunnen.

edit; Dat zou betekenen dat Ihsahn weer redelijk kort gespeeld heeft. Need clubtour NOW!


[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-06-2012 13:19]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 13:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 13:17 schreef Mortis Rex het volgende:
Op de affiche stond Leprous/Ihsahn dus dat zou heel goed kunnen.

edit; Dat zou betekenen dat Ihsahn weer redelijk kort gespeeld heeft. Need clubtour NOW!



Juist niet, Leprous speelde een half uur en vervolgens speelde Ihsahn 45 minuten. Ik vond zelf Leprous geslaagder dan Ihsahn.

En Leprous gaf aan een clubtoer te gaan doen :p

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-06-2012 13:28]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 26-06-2012 13:30 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 26 juni 2012 13:28 schreef iPim het volgende:

En Leprous gaf aan een clubtoer te gaan doen :p


Die spelen eind oktober in Zoetermeer en Eindhoven (en volgens mij nog een Belgische datum)



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-06-2012 13:36 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 12:26 schreef Ktulu het volgende:
Ook de opzet met camping is ideaal de laatste jaren, sluit allemaal perfect aan. Typisch Nederlands, zeiken over iets wat al lang niet meer relevant is.


Jij stond duidelijk niet op het achterste campinggedeelte Nog verder richting Frankrijk en ik had de Eiffeltoren kunnen zien

(Oké, nu overdrijf ik...)



Hatsjikidee!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 14:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 13:30 schreef CTTS het volgende:
Die spelen eind oktober in Zoetermeer en Eindhoven (en volgens mij nog een Belgische datum)


Misschien naar Zoetermeer, ik vond het knap sterk klinken!

quote:
Op 26 juni 2012 13:36 schreef Unholy Mary het volgende:
Jij stond duidelijk niet op het achterste campinggedeelte Nog verder richting Frankrijk en ik had de Eiffeltoren kunnen zien



Daar stond ik ook, viel weinig te bezeiken.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-06-2012 14:03]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-06-2012 14:26 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 juni 2012 13:28 schreef iPim het volgende:
Juist niet, Leprous speelde een half uur en vervolgens speelde Ihsahn 45 minuten. Ik vond zelf Leprous geslaagder dan Ihsahn.

En Leprous gaf aan een clubtoer te gaan doen :p


Ok. Wat was er minder aan Ihsahn? Mijn enige klacht (tijdens Wacken destijds) was dat het geluid pas echt goed stond toen de set al bijna over was.

Die tour doen ze met ørkenkjøtt, ook een zeer vooruitstrevend gezelschap uit Noorwegen. Helaas zijn beide data tijdens Aurora Infernalis in Arnheim... luxe probleempje.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 14:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 14:26 schreef Mortis Rex het volgende:
Ok. Wat was er minder aan Ihsahn? Mijn enige klacht (tijdens Wacken destijds) was dat het geluid pas echt goed stond toen de set al bijna over was.



Het verschil ligt grotendeels in mijn muzikale voorkeur. Ik kende beide bands niet toen ik het concert in ging. Ihsahn zorgde een beetje voor een overkill met drie gitaristen en het geluid ging bij de omslag van Leprous naar Ihsahn een stuk achteruit wat ook niet echt herstelde.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-06-2012 14:43 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 14:03 schreef iPim het volgende:
Daar stond ik ook, viel weinig te bezeiken.
Hoe lang is het vanaf daar lopen naar de ingang?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 14:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 14:43 schreef bokkie666 het volgende:
Hoe lang is het vanaf daar lopen naar de ingang?


Ik stond echt helemaal achteraan, bij camping I ofzo. Dat was tot de ingang van de metaldome een kwartiertje lopen. Naar Marquee 2 iets verder, naar Marquee 1/mainstage 20 minuten.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 26-06-2012 18:37 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Donderdag:
+ het 'noodweer' viel uiteindelijk mee
+ mooi plekje vooraan op de camping gevonden, dichtbij wc's en dichtbij festivalingang
+ meer logische opbouw camping + festivalterrein dan toen ik in 2008 op Graspop was
+ leuk feestje gebouwd in de Metaldome
+ redelijk schone wc's ten opzichte van 2008 toen er alleen dixi's op de camping waren
- organisatie metalbus, vrienden die het terrein niet opmochten omdat ze niet de juiste kaartjes hadden gekregen, en het noodnummer wat niet bereikbaar was
- het behoorlijke eind lopen met bagage vanaf de uitstapplek naar het campingterrein
- alle dagen geen sterke drank te koop?

Vrijdag:
+ Black Label Society, wel een leuke show
+ Slash, stond helemaal vooraan en was gewoon weer een lekkere show + sfeer, die gast stelt nooit teleur
+ Obituary, band van de dag! Veel beter dan de show in Dynamo van vorige week vond ik, ook een leukere set (veel oude nummers) en een betere sfeer
+ Cannibal Corpse, gewoon een lekkere lompe show
+ Ozzy, niet bepaald een sterke show maar wel vermakelijk, vooral omdat Slash ook nog even mee kwam spelen
+ het weer dat erg meeviel
- de prijzen van eten, damn! 6,25 voor een kleine simpele pizzapunt en 5 euro voor 10 poffertjes??
- Aborted moeten missen omdat het overlapte met Slash
- een agressieve gast bij Cannibal Corpse die keihard om zich heen aan het slaan was (nee niet in de pit) en vriend een gekneusde rib bezorgd heeft
- dag kwam pas laat op gang omdat er naar mijn idee de eerste tijd niks boeiends speelde.

Zaterdag:
+ het weer, heerlijke dag!
+ gezellig ff het centrum in en genieten van het weer
+ Death Angel, gaaf dat ze dat hele album speelden en het was superstrak!
+ Thin Lizzy, vermakelijk om de bekende nummers te horen
+ Brutal Truth en Nasum, gewoon heerlijke grind allebei
+ Twisted Sister, lekker vooraan staan meebrullen met de nummers en genieten van de passie en energie van die lui
+ Gezelligheid bij de Joe piler town, en een hoedje vangen
- shuttlebusje naar het centrum waar je erg lang op moet wachten
- slechte headliners

Zondag:
+ alleen Motorhead gezien maar dat was wel weer lekker
+ wel veel lol gehad
- wat een kutdag qua weer
- slechte line-up
- onder invloed muntjes verliezen
- lui die het leuk vinden hun tentje 's nachts in de fik te steken terwijl je ernaast ligt te slapen, om 4 uur maar opgestaan dus

Maandag:
- organisatie metalbus weer, noodnr wat niet bereikbaar is, onduidelijkheid over opstapplek, een uur te laten zijn en geen redenen of excuses horen. Laatste keer dus.

Veel minpuntjes op de zondag maar al met al wel een heerlijk lang weekend gehad. Maar de volgende keer toch maar een festival zoeken met een betere line-up, er was voor mij soms wel erg weinig te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 26-06-2012 18:40]


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 26-06-2012 18:48 by Unsung_Mary Wijzig reactieProfiel van Unsung_MaryQuote dit bericht

Oh was ik cannibal corpse helemaal vergeten bij m'n hoogtepunten te zetten.
Man, wat spelen zij toch altijd goed.
Ik luister (bijna) nooit naar ze op cd, maar live moet ik ze altijd zien.

En wat iemand anders al aanhaalde;
Juist de verscheidenheid tussen de bands en fans vind ik zo tof van gmm.
Ik luister eigenlijk alleen maar dm/bm en ga daarom dus alleen die concerten af.
Mijn vrienden en ik genieten dan ook echt enorm van dit soort festivals , omdat de sfeer gewoon zo anders is. Veel positiever/ energieker.
Ik bedoel; wanneer was de laatste keer dat jij heel het publiek uit z'n dak (klappen,juichen,springen en keihard meezingen /meedoen met wat de band vraagt) tijde 's een bm concert?
Nee, dan limp bizkit; een fan uitnodigen om een heel nummer mee te zingen, veel vrouwen op het podium, een portemonnee vinden oP het podium en daar de eigenaar van zoeken (al maakte hij eerst de grap dat hij hem zou houden)
Twisted sister die echt iedereen mee kreeg met meezingen en klappen/etc.
Of Amon amarth; waar het zo bloedheet was geworden vooraan dat je je buurman's zweet kon drinken.

Begrijp me niet verkeerd. Voor alles een tijd en plaats, maar het feest gevoel vind ik op gmm altijd erg geslaagd.
En duur.. Elk festival is prijzig qua drank en voedsel.



And the wind cries ..


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-06-2012 18:50 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik vind de sfeer op GMM anders toch maar matig in vergelijking met bijv. Wacken... Maar dat kan ook aan mij liggen


Black seeds of bunny!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2012 18:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Mensen die zeiken over ''sfeer'' moeten echt even vrienden gaan zoeken, dat heb je zelf in de hand.

Ikzelf ben altijd op een muziekfestival voor gave bands.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-06-2012 19:32 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Wat ik dan bedoel is dat ik me op Wacken sneller en beter in mn eentje zal vermaken dan op Graspop. Ik kwam ook voor de muziek, en was met vrienden, maar zonder die vrienden had ik me wss ook deaud verveeld tijdens de 'vreetpauzes'



Black seeds of bunny!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2012 19:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zie je wat er van komt als je naar een festival gaat waar iPim ook aanwezig is.


 


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 26-06-2012 20:20 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 12:59 schreef Mortis Rex het volgende:
Iemand hier nog Ihsahn/Leprous gezien? Was zaterdag headliner in 1 van de tent-stages. Ben benieuwd hoe dat was. Toen ik Ihsahn zag tijdens Wacken (2010) werd de setlist behoorlijk ingekort wegens te lang ombouwen. Hopelijk doet hij binnen afzienbare tijd gewoon eens een clubtour met een extra lange setlist.


Ik geloof dat Leprous iets van 4 nummers heeft gespeeld voor Ihsan erbij kwam. Het kon mij niet bekoren.

Ihsan vond ik in vergelijking met Wacken behoorlijk tegenvallen. Teveel gepiel, zijn microfoon deed het eerst niet en drie gitaristen is toch echt teveel. Of het was na 3 dagen festival te "moeilijk" voor me

Wat ik me afvraag is of er nog veel mensen op het veld waren tijdens Guns 'n Roses. Vanaf de biergarten leek het een ware exodus naar de uitgang nadat de bands in de marquees klaar waren.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-06-2012 21:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat viel mij ook op. Dan had Ozzy (in het begin) meer bijval. Maar ik zat ook gezellig uit te puffen op de camping, om mij weer op te laden voor de afterparty.

quote:
Op 26 juni 2012 11:47 schreef MR. N het volgende:
Dat kan, ik heb het ook niet over dit jaar.

Ga dan posten in het Graspop 2002-topic.

quote:
Op 26 juni 2012 9:44 schreef Count Steel het volgende:
BenKnuckles die in z'n eentje de Marquee op sleeptouw neemt, ik MOEST dus wel mee doen. En dat gebeurde ook hehe.

Er was ineens veel plaats na die wall of death. Ik voel die spijker nog steeds in mijn vinger. Verder ben ik wel heel blij dat ik niet te dicht in de buurt kwam bij die ene rugbyspeler. Godver, dat was een rake mep.

quote:
Op 26 juni 2012 9:28 schreef Ktulu het volgende:
- Lamb of God was daarna zo mogelijk nog beter. Ik roep het al 5 jaar volgens mij, maar deze band is voor mij echt klaar om festivals als dit te headlinen of toch tenminste subheadliner op de mainstage.

Hatebreed past intussen ook in die categorie. De Marquee II was bomvol, ik kon alleen maar naar onzichtbare appels grijpen tijdens Last Breath.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-06-2012 21:28]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen