IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-04-2012 15:48 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Niet zeiken, net die ene dag dat ik ga is de enige winband Behemoth. Dat is dan ook meteen de hele reden dat ik ga, maar ik ben blij dat er veel vrienden bij zijn, laat ik het zo zeggen


Black seeds of bunny!


Buried
Usericon van Buried
Posted 20-04-2012 17:36 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Aborted en Saille op vrijdag dagkaart in aantocht.



Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 20-04-2012 17:38 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Aborted! En Thin Lizzy ook wel geinig. Hier de combitickets binnen

[Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 20-04-2012 17:39]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2012 18:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2012 15:14 schreef iPim het volgende:
Wat een afgrijselijke kutbands

Dat, - Aborted. Die zou ik eventueel nog durven bekijken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-04-2012 19:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Thin Lizzy


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-04-2012 10:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Benieuwd naar Powerwolf



metalbus
Usericon van metalbus
Posted 22-04-2012 21:48 by metalbus Wijzig reactieProfiel van metalbusQuote dit berichthttp://www.metalbus.nl

In 2012 is Metalbus weer officiële partner van het Graspop Metal Meeting festival om mensen vanuit Nederland te vervoeren naar het festival.

Metalbus is goedkoopste reisorganisatie als het gaat om compleet georganiseerde reizen naar Graspop Metal Meeting, daarnaast hebben wij het grootste aanbod in opstapplaatsen. Wij stoppen niet alleen in tal van grote steden, maar ook op de twee belangrijkste vliegvelden in Nederland, te weten Eindhoven Airport en Schiphol.

Wij vergelijken graag onze prijzen met concurrenten en komen dan tot de conclusie dat een busrit bij ons bijna 25% goedkoper kan zijn. Daarnaast kunnen wij ook het festivalticket leveren, dit door de goede samenwerking met het evenement.

Wij vertrekken op donderdag tussen 12.00 en 14.00 zodat je om 16.00 bij opening van de camping op Graspop aanwezig zult zijn. Op verzoek reiden we vanaf de luchthaven van Schiphol en de luchthaven van Eindhoven ook op andere tijden, dit in verband met de aankomst van vliegtuigen, mail gerust infodesk@metalbus.nl

Let op de geplande bussen op de website vanaf de Airports die zullen om 16.00 op Graspop aanwezig zijn.

Bij groepen vanaf minimaal 10 personen kunnen we ook een extra stop maken, ook kunnen we dan speciale prijzen afspreken.

Dit zijn de opstapplaatsen voor Graspop Metal Meeting:
Duitsland:
Essen
Koln
Frankfurt

Nederland:
Amersfoort Centraal Station
Amsterdam Schiphol Airport
Apeldoorn Centraal Station
Arnhem Centraal Station
Eindhoven Airport
Eindhoven Centraal Station
Leiden Centraal Station
Venlo Centraal station
Zwolle Centraal Station
(Extra opstapplaatsen in overleg)

In 2012 zal Metalbus tevens richting een aantal andere festivals rijden, te weten Wacken Open Air, Hellfest, Summerbreeze en Werchter Boutique.

Meer info over de Graspop Metal Meeting busreis en onze andere reizen vind je op onze website http://www.metalbus.nl

Let op de busplaatsen gaan hard!

[Dit bericht is gewijzigd door metalbus op 23-04-2012 19:04]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2012 16:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Tijdschema is er.

Vrijdagochtend wordt al lekker druk voor mij. Gelukkig geen echte overlappingen die dag. Op zaterdag is het kut dat Megadeth en Nasum overlappen. Jammer voor die eerste dan.

Zondag... Winds of Plague vs Machine Head


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2012 16:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Téring, Nasum vs Megadeth...

Eens even verder kijken.

Vrijdag: Skeletonwitch, Unearth, Possessed, August Burns Red, Aborted, Devil Driver, Obituary (misschien Sabaton), Amon Amarth/Sick Of It All (moeilijk), Slayer, Lamb Of God, Ozzy
Zaterdag: Alestorm, Death Angel, Suicidal Angels, All Shall Cancel, Brutal Truth, Exodus/Comeback Kid (moeilijk, wss Exodus), Nasum/Megadeth (misschien Nasum op WFF zien), Fear Factory, Pennywise, Limp Bizkit
Zondag: Cancer Bats, Emmure, Europe, H20, Killswitch Engage, Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns n Roses

Alleen de vrijdag loop ik echt warm voor.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-05-2012 16:25]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-05-2012 16:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Keuze is toch té makkelijk... Megadave is elk jaar wel op een festival te vinden, Nasum hierna wellicht nooit meer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2012 16:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat is waar, en waarschijnlijk kan ik 20 minuten meepakken van Megadeth aangezien ik betwijfel of Nasum 50 minuten lang gaat grinden (al zou ik dat niet vervelend vinden).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-05-2012 17:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vrijdag: Saille, Winterfylleth, Possessed, Sacred Reich, Aborted/Slash, Paradise Lost, Obituary, Cannibal Corpse, Lamb of God, Ozzy

Zaterdag: Adrenaline Mob, Death Angel, Suicidal Angels/Thin Lizzy, Exodus, Megadeth, My Dying Bride/Fear Factory, Twisted Sister/Ihsahn, Dimmu Borgir/Pennywise

Zondag (lekker uitslapen tot 3 uur...): Europe, Behemoth/Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns 'n Roses

Vrijdag schema is goed te doen. Slayer kan ik op Fortarock checken en dan kan ik op GMM Cannibal Corpse checken. Overlappingen van zaterdag zijn echt kut en de enigste bands die mij op zondag echt interesseren overlappen ook, lekker. Maar ik ga evengoed wel lol hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 02-05-2012 17:02]


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 02-05-2012 17:02 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 2 mei 2012 17:00 schreef ColdheartMinor het volgende:
Vrijdag: Saille, Winterfylleth, Possessed, Sacred Reich, Aborted/Slash, Paradise Lost, Obituary, Cannibal Corpse

Zaterdag: Adrenaline Mob, Death Angel, Suicidal Angels/Thin Lizzy, Exodus, Megadeth, My Dying Bride/Fear Factory, Twisted Sister/Ihsahn, Dimmu Borgir/Pennywise

Zondag (lekker uitslapen tot 3 uur...): Europe, Behemoth/Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns 'n Roses

Vrijdag schema is goed te doen. Slayer kan ik op Fortarock checken en dan kan ik op GMM Cannibal Corpse checken. Overlappingen van zaterdag zijn echt kut en de enigste bands die mij op zondag echt interesseren overlappen ook, lekker. Maar ik ga evengoed wel lol hebben.
Wat als je een lekker wijf tegenkomt die wil neuken?

"Nee sorry, ik wil liever die en die band zien."


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2012 17:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tijdschema zaterdag is om te huilen...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-05-2012 17:51 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2012 17:02 schreef G.I.R.L. het volgende:
Wat als je een lekker wijf tegenkomt die wil neuken?

"Nee sorry, ik wil liever die en die band zien."


Ligt eraan wanneer ik die tegenkom...


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 02-05-2012 17:53 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Slash vs Aborted
Verder klaag ik niet, is toch niet zo heel veel wat ik echt wil zien.

Vrijdag: Slash, Obituary, Cannibal Corpse (evt Ozzy, Kyuss)
Zaterdag: Twisted Sister, Brutal Truth, Nasum (evt Death Angel, Thin Lizzy)
Zondag: Motorhead, Hatebreed (evt GNR), mja dat was het wel


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-05-2012 17:59 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik ben er heel tevreden mee, de keuzes die ik moet maken zijn niet al te schokkend.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 02-05-2012 18:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Aangezien ik toch eigenlijk alleen voor Behemoth ga, is de rest wat ik daarbuiten kan/wil zien alleen maar mooi meegenomen


Black seeds of bunny!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-05-2012 18:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gojira en Behemoth laten overlappen, prachtig

Wat een faalapen


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-05-2012 18:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Vrijdag: Tracer/Saille, Godsmack, Ensiferum, Black Label Society, Sacred Reich, Slash, Paradise Lost, Sabaton (mss), Amon Amarth, Slayer, Kyuss Lives!, Ozzy

Zaterdag: Adrenaline Mob, Alestorm (mss), Death Angel, Eluveitie, Trivium (mss), My Dying Bride, Ihsahn & Leprous, Dimmu Borgir, Limb Bizkit

Zondag: Mayan, Europe/Rival Sons, Gotthard (mss), Killswitch Engage (mss), Jon Oliva's Pain (mss), Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, Guns N' Roses

Schema valt goed mee voor me.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-05-2012 23:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Jezus, wat kut.

Slayer vs Cannibal Corpse
My Dying Bride vs Fear Factory
Behemoth vs Gojira
CoB vs Hatebreed

Toch 4 echt kutoverlappingen. Dan nog wel een paar gevalletjes jammer, zoals:

Exodus vs Comeback Kid
Twisted Sister vs Ihsahn


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-05-2012 14:36 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Vrijdag: Saille, I Killed The Prom Queen, Godsmack, Unearth, Black Label Society, August Burns Red, Slash, Paradise Lost, Obituary, Sick of it All, Slayer/Cannibal Corpse, Lamb of God, Ozzy

Zaterdag: Adrenaline Mob, While She Sleeps, Primal Fear, Death Angel, Thin Lizzy, All Shall Perish, Trivium, Exodus/Comeback Kid, Megadeth, Fear Factory, Twisted Sister/Ihsahn, Dimmu Borgir, Limp Bizkit

Zondag: Emmure, Europe, H2O, Killswitch Engage, Jon Oliva's Pain, Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, CoB/Hatebreed, Guns 'n Roses

Vetgedrukt wil ik sowieso graag zien, gewoon gedrukt ga ik kijken als ik niks anders te doen heb of als anderen die willen zien.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-05-2012 17:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lijkt nog redelijk op mijn schema


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


metalbus
Usericon van metalbus
Posted 27-05-2012 0:48 by metalbus Wijzig reactieProfiel van metalbusQuote dit berichthttp://www.metalbus.nl

Persbericht:
De bustrips georganiseerd door Metalbus naar Graspop Metal Meeting 2012 bijna uitverkocht

Metalbus organiseert dit jaar compleet georganiseerde busreizen naar het Graspop Metal Meeting festival in België. Metalbus is de officiële partner als het om vervoer naar het festival gaat voor de landen Nederland en Duitsland
Met twaalf opstappunten door Nederland en Duitsland (9 in Nederland en 3 in Duitsland) proberen we een zo uitgebreid mogelijke service te leveren en proberen we zoveel mogelijk mensen tevreden te vervoeren naar het festival.
De aanloop is enorm, onze trips waren gister namelijk officieel uitverkocht. We hebben direct contact op genomen met onze vervoerder en hebben gelukkig extra en grotere bussen in kunnen huren. Groter als dit kunnen we echter niet meer gaan, dus raden wij toch iedereen aan snel een ticket te bestellen, als er interesse in de busreis is. Indien je te lang wacht met het boeken van jouw ticket dan loop je helaas een grote kans dat je misgrijpt. Ook met meer en grotere bussen verwachtten wij uit te verkopen.

Naast deze busreis is er in Juni ook nog onze busreis vanuit Eindhoven naar Hellfest, ook bij deze reis verwachtten wij uit te verkopen!


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-05-2012 5:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nasum VS Megadeth, en dan nog twijfelen... stelletje mongolen.. ga Nasum kijken man.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen