IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Heels of Steel is het allerbeste wat de Nederlandse metalscene de afgelopen 20 jaar overkomen is [Metal taboes deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-03-2012 20:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Leugen, keihard feit, either way:
quote:
Op 6 maart 2012 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
More taboos, please, bitches!



I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2012 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de meeste Ulver lovers luisteren zo goed als nooit naar Ulver

en anderen al helemaal niet

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2012 20:47]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-03-2012 20:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2012 23:14 schreef Hypnos het volgende:
zijn we nu al fan van hun laatste?


Die laatste Cryptopsy? Altijd al een degelijke plaat gevonden. Niet speciaal, maar gewoon degelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 06-03-2012 21:55 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Metal uit polen is 98% winning by default

Net zoals de meeste amerikaanse shit zwaar overrated is


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2012 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klöpt

Amerikaanse moet altijd sneller, bruter, gevatter, gezwinder, whatever zijn. Polen heeft gewoon bands die degelijke nummers kunnen schrijven, een riff, een brug, een Hertz productie en hopla, succes.

al moeten ze wel beginnen opletten dat ze er geen té kunstzinnige boel van maken. Hate's laatste bvb, Behemoth ook met hun megaproductie, ...


signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 06-03-2012 22:18 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Ligt toch wel een beetje aan welk genre je bekijkt?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-03-2012 22:27 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 maart 2012 22:18 schreef Zoep het volgende:
Ligt toch wel een beetje aan welk genre je bekijkt?


+heel veel

Volgens mij zitten ze in het verkeerde genre te koekeloeren.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2012 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik had het over death metal


signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 06-03-2012 22:40 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Het lijkt trouwens ook wel veel voor te komen om idolaat te zijn van Gojira. Is dat al een taboe?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2012 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

daar zeg je zoiets. Ik snap het alleszins niet


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-03-2012 22:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik wel. Snelheid en toch groovy. De groove mis je bij veel snelle death.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-03-2012 22:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik wel, briljante band.

En over Ulver. Deze jongen luistert het veel, heb het ook op plaat. Maarja, ik ben dan ook hipster



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-03-2012 22:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Er wordt je ook heel wat bespaard bij een snelle death.


 


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-03-2012 22:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Snelle death is kut, ik snap er de lol niet van.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2012 22:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2012 22:52 schreef Vargen666 het volgende:
Snelle death is kut, ik snap er de lol niet van.


Toch een voordeel dat het dan ook sneller voorbij is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 06-03-2012 23:01 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Ik vond Gojira niet zo onderhoudend, toen ik zo eens, wegens de naamsbekendheid enkele nummers beluisterde. Maar ik ben ook wel moeilijk met dat genre: Het is old school deathmetal, bepaalde technical deathmetal (die ik heel anders beleef dan eerstgenoemd) en bands van nu die ''ouderwets'' spelen. Gojira heeft een aardig stampgehalte, maar het is me te saai. Nu luisterde ik juist ''From the Sky'', wat me deed denken aan een serie defecte huishoudelijke apparaten, waaronder een grasmaaier.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-03-2012 23:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 22:40 schreef Zoep het volgende:
Het lijkt trouwens ook wel veel voor te komen om idolaat te zijn van Gojira. Is dat al een taboe?

Idolaat? Terecht.



I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-03-2012 23:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 23:01 schreef Zoep het volgende:
Ik vond Gojira niet zo onderhoudend, toen ik zo eens, wegens de naamsbekendheid enkele nummers beluisterde. Maar ik ben ook wel moeilijk met dat genre: Het is old school deathmetal, bepaalde technical deathmetal (die ik heel anders beleef dan eerstgenoemd) en bands van nu die ''ouderwets'' spelen. Gojira heeft een aardig stampgehalte, maar het is me te saai. Nu luisterde ik juist ''From the Sky'', wat me deed denken aan een serie defecte huishoudelijke apparaten, waaronder een grasmaaier.
Hoe gebruik jij een grasmaaier als huishoudelijk apparaat? Lijkt me eerder tuingereedschap.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-03-2012 23:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ho wacht. Om de kokosmat te maaien natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2012 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 22:46 schreef bastianus het volgende:
Ik wel. Snelheid en toch groovy. De groove mis je bij veel snelle death.




--> dit vind ik toch wel behoorlijk groovy en snel

kutyoutubekwaliteit wel



zelfs dit vind ik groovy:


en extreem snel

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2012 23:41]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2012 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bands als Armored Saint zijn niets meer dan makke glam/hair metal met een iets stoerdere sound. Popsongs in metalversie


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-05-2012 2:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Burzum na de bajes is veel beter dan de Burzum ervoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-05-2012 2:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tijdens de bajes was alleszins het debielste ooit


signature


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-05-2012 8:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heel siked voor Heels of Steel


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2012 9:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Haha, hoe staat het daar eigenlijk mee. Zou er niet al lang een demo uit zijn en een clubtour gepland?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen