IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-12-2021 12:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Aaaaaaaaaaargh.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-12-2021 19:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die wint.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-03-2022 21:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Prima plaat weer die nieuwe. Ik heb hem vanmiddag binnengekregen en zojuist een paar keer gedraaid.

Niets nieuws onder de zon maar wel weer erg lekker.

Mooie hoes ook.







bub


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-03-2022 23:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Draait ook hier naar volle tevredenheid zijn rondjes. Ome Kirk stelt eigenlijk nooit teleur.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2022 10:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hij is weer heerlijk Coby!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-02-2023 19:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

11 mei, in Dynamo, Eindhoven.



Sater
Usericon van Sater
Posted 27-02-2023 20:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Kirk zit nu met Johnny en Kenny van Type O in de studio voor een nieuw project, Eye Am: https://consequence.net/2023/02/type-o-negative-crowbar-new-band-eye-am/


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2023 23:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2023 19:16 schreef Negatieveling het volgende:
11 mei, in Dynamo, Eindhoven.

Zie ik niet op de site van Crowbar? Wel dat ze 10 mei in Strasbourg en 12 mei in Dortmund staan dus zou kunnen.

Hoe dan ook te ver weg voor mij maar 26 maart staan ze in de Metropool in Enschede!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-02-2023 20:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2023 23:34 schreef Snaack het volgende:
Zie ik niet op de site van Crowbar? Wel dat ze 10 mei in Strasbourg en 12 mei in Dortmund staan dus zou kunnen.

Hoe dan ook te ver weg voor mij maar 26 maart staan ze in de Metropool in Enschede!


Enschede vind ik dan weer wat ver rijden. Gisteren stond de show in Dynamo ineens op de Dynamo-site en kon ik ook een kaartje bestellen, dus het zal wel waar zijn. Inmiddels ook even appcontact gehad met iemand die nog wel eens in Dynamo werkt en die bevestigt het ook. Nu al siked. Dat wordt een avondje statig headbangen tussen overwegend dikke, zwetende mannen. Dat gaat mijn bril wel overleven.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-03-2023 9:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik dacht altijd dat dit de zoveelste Biohazard Madball NYHC whatever band was, nooit geluisterd, maar dit klinkt best gaaf


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-03-2023 9:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb ook zin om een avond tussen andere dikke bebaarde mannen met goedkeurende blikken te staan.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-03-2023 10:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2023 9:56 schreef Fusion het volgende:
Ik dacht altijd dat dit de zoveelste Biohazard Madball NYHC whatever band was, nooit geluisterd, maar dit klinkt best gaaf


BRUH!!!

Dan heb je wel wat in te halen hahahaha.

Classic: https://www.youtube.com/watch?v=1XBSk27jp6w

Kirk is de fucking riffgod.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-03-2023 22:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Crowbar brengt wel zo ongeveer de beste mosh. Vandaar de verwarring?

Absolute bazenband.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-03-2023 7:32 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ja kweenie, ze bestaan al heel lang v0lgens mij? Dus naam regelmatig voorbij zien komen, maar in mijn geheugen altijd opgenoemd in lijstjes met bands als Biohazard etc? Ik bedoel, Bio en consorten zijn leuk, voor 1 nummer per jaar maar meer ook niet. My bad dus. Grappig ook dat ik hier las over project met Type O leden, want wat ik hoorde hier deed me ook vaag wel beetje denken aan (oude) Type O, qua vibe ofzo, niet direct dezelfde stijl. Oude Type O (eigenlijk alle alle Type O) vind ik te gek.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2023 19:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het eerste album stamt uit 1991 dus ze gaan al even mee ja.

Kan me de review van dat album in de Aardschok nog herinneren, een buurjongen had een abonnement en een krantenwijk dus die kocht alles wat een goede review kreeg. En ik mocht alles lenen.

We zijn nog steeds goede vrienden trouwens. En Crowbar draai ik ook nog regelmatig.

Waar is de tijd gebleven..


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-05-2023 22:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zo, dat was weer ouderwets vet. Màn, wat heeft Crowbar veel vette riffs en wat hebben ze ook veel sterke nummers. Zo veel zelfs, dat er volgens mij niet eens iets van 'Sonic Excess In Its Purest Form' gespeeld werd en dat ze daar dan mee wegkomen ook nog.

Minpunten voor de zwakzinnige die de hele tijd 'Slayer' stond te schreeuwen.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-05-2023 12:31]



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen