IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:08 schreef helmet het volgende:
Vandaar de knipoog, dork! Ik heb Borgia zelf geholpen met het CMS

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2234.html

dus


Zo zo, eindelijk van je luie reet afgekomen ja?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2004 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2413.html



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JA
JA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


drie keer in Nederland, zekers dta ik ze ga zien!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-03-2004 20:13]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2004 21:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

cool dat ze weer komen. Ik ga zeker in Tilburg kijken. Ik vraag me alleen af of drie concerten niet te veel is, zo groot is de band (hel;aas) nou ook weer niet .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2004 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee sinds die bassist weg is zijn ze niet zo groot meer

maar ik neem aan dat de optredens goed verspreid zijn en waarschijnlijk dus met Kataklysm en dan zijn 3 optredens zeker niet slecht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2004 23:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 22:58 schreef Jenje het volgende:
nee sinds die bassist weg is zijn ze niet zo groot meer



Hoeveel woog die gast eigenlijk? 175 kilo ofzo?

overigens zijn die lui van poison idea nog vetter, qua lichaamsgezicht dan, niet muzikaal. (P.I. is een goede hardcore band).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2004 0:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wete niet, maar ik ga niet onder em zitten ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2004 23:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zit net mijn oude metalupdates te lezen die ik nog niet onder ogen had....


CROWBAR
former Black Label Society bassist, Steve Gibb, has been added to the
lineup on guitar


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oud nieuws

Slecht nieuws: van de drie nederlandse data gaat alleen die in tilburg door, de anderen 2 zullen in duitsland zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2004 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grmbl, waarom komt die cd pas in Februari

Kwil nieuw crowbar matriaal


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 18-08-2004 18:11 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

Bands als Crowbar blijven me verrassen. Hun laatste plaat van een geweldige band met een puur eigen geluid. De nummers klinken altijd zo veelbelovend dat dit echt een van de betere bands in dit genre kan noemen. Crowbar heerst de pan uit ja

[Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 18-08-2004 18:11]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2004 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crowbar heeft het genre zo'n beetje ontwikkeld ...


MaIekith
Verräter
Usericon van MaIekith
Posted 18-08-2004 18:12 by MaIekith Wijzig reactieProfiel van MaIekithQuote dit berichthttp://lnm.to/Dying_Bride

Welke genre?


Let's do us both a favour, and assume I know everything!


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 18-08-2004 18:13 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 18:11 schreef Jenje het volgende:
Crowbar heeft het genre zo'n beetje ontwikkeld ...


En zo is het ook. Dank u voor de ondersteuning


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2004 18:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 18:12 schreef MaIekith het volgende:
Welke genre?
Right, wie ben jij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2004 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 18:13 schreef Super trouper het volgende:
En zo is het ook. Dank u voor de ondersteuning
Graag gedaan


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2004 13:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 17:41 schreef Jenje het volgende:
Grmbl, waarom komt die cd pas in Februari



is daar al wat meer van bekend?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2004 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

8 feb komt nieuwe schijf in de VS uit .. Crowbar komt in Maart naar Europa als voorprogramma voor Hatebreed!!

Jamey Jasta heeft ze persoonlijk daarvoor gevraagdm eindelijk iemand die deze band naar zijn waarde schat!!

Data daarvoor kan ik op de crowbar site nie vinden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hatebreed/Crowbar our is alleen voor Engeland, in Maart, daarna gaat Crowbnar nog wel verder europa in als headliner, data/plaatsen zijn nog onbkend ... hopelijk deze keer in noord nederland een keer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 12:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 9:39 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe track online http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3792.html

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja.

dat klinkt weer zoals het hoort.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

DAT DACHT IK!

De vette groove zit er weer in, het troosteloze .. jum jum, kom maar met die nieuwe


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-01-2005 14:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

19 maart, Willemeen;
CROWBAR (USA) + KORODED (DL)
+ PATH OF NO RETURN (DK) + REDRUM INC. (DL)

het ziet ernaar uit dat dit de enige show in NL wordt...


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-01-2005 16:53 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Inmiddels is de nieuwe Crowbar al geleakt en ik heb em! Hij is zwaar, loodzwaar, komt in de buurt van het niveau van sonic excess. Maar staan zoiezo weer heerlijke typische crowbar depri nummers op. Ik ben tevreden



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 17:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 16:53 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Inmiddels is de nieuwe Crowbar al geleakt en ik heb em! Hij is zwaar, loodzwaar, komt in de buurt van het niveau van sonic excess. Maar staan zoiezo weer heerlijke typische crowbar depri nummers op. Ik ben tevreden


Ik ga me aan zeer zware zelfbeheersing blootstellen en niet dowloaden. ik verwacht volledig platgewalst worden nadat ik de orginele cd in de speler hebgeschoven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Downloaden is voor homo's er werd op Ebay ook al een promo van aangeboden ..

Ik wil het echte!!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen