![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: bedankt voor de tip. nu http://www.imdb.com/title/tt1709122/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Vette film is dat ja. ![]() |
|
Gisteren gezellig Idioterne (The Idiots) gezien. Gaaf. Misschien had ik mijn vriendin wel iets beter moeten voorbereiden dan 'goede film', ze trok het met vlagen niet optimaal. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Hehe, is inderdaad wel een indrukwekkende film. Boeiender ![]() |
|
Ik ga denk ik american ninja downloaden. En dronken naar kijken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik ga deze maar eens kijken. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
En nu deze, UPC heeft storing dus dat wordt film kijken ipv tv. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ted gezien vandaag, erg leuke film ![]() ![]() |
|
quote: Echt?? Halverwege maar uitgezet, super gejat van bijv. Snatch en dat soort films. ![]() |
|
Ik ben niet dronken genoeg voor American Ninja... Dus het gaat prometheus worden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
heb ff pauze, wat een film ![]() die faggot cyborg is geniaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Detachment gezien in het filmhuis. Erg de moeite waard! ![]() |
|
Vanmiddag heb ik met de bewoners hier naar deze spannende film gekeken ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() Net deze film gezien, volgens mij de vaagste film die ik ooit gezien heb. http://www.imdb.com/title/tt0071615/ Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Ah, die gast maakt echt surrealistische films ja, heb delen gezien van een andere film van hem. Schijnt ook een grote inspiratie geweest te zijn voor David Lynch. ![]() |
|
Heeft iemand deze al gezien? Over vage films gesproken... ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ben ik van plan, Cronenberg eh? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Geweldige bijrol van Robin in die film, met zijn geniale computerprogramma. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Kan hij niet weer "gewoon" films maken over schoolkinderen die hun lerares doodmeppen met kleine hamertjes? Zijn latere misdaadfilms waren ook super... deze Cosmopolis daarentegen wekt mijn interesse totaal niet en is de eerste Cronenberg film die ik opzettelijk links laat liggen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik moet hem nog zien, lijkt me vet ![]() |
|
Vrijdag op tv Away We Go gezien, over een kerel wiens ouders besluiten naar Antwerpen te verhuizen (redelijk absurd, enkel Hollanders verhuizen naar Antwerpen), op het moment dat hij en z'n lief hun eerste kindje verwachten. Hij besluit dan met z'n lief een roadtrip te ondernemen, waarbij ze allerlei rare mensen tegenkomen. Best grappig, nogal absurd en vertederend. En, gehuurd in de Bib, Apollo 18, over de maanmissie die fataal afliep, zogezegd. Wat een afknapper zeg. Zeer suffe 'found footage' prent. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Away We Go ook gedeetelijk gezien, maffe edoch intieme film. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ik vond hem ook wel goed te doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |