IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 24-10-2004 15:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 24 oktober 2004 14:07 schreef $@|() het volgende:
dan zal ik het regelement nog maar eens doorlezen

trouwens, ik ben een jongen, erg handig om iemands profiel te checken als je het niet weet :D


Maarja, normaal zijn het huppelgothics die breezer drinken, en dan vooral het vrouwvolk, vandaar dat ik meteen aannam dat je een wijf was.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-10-2004 15:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ik heb die nieuwe maar eens geluisterd en ik heb weer hetzelfde gevoel als met winterheart's guild: als ik zin heb in sonata zet ik wel ecliptica of silence op, die andere zijn gewoon minder in mijn optiek

edit: bijna vergeten; eGt wEL!! *plakbandje!*

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-10-2004 15:06]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2004 15:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 14:07 schreef $@|() het volgende:
dan zal ik het regelement nog maar eens doorlezen

trouwens, ik ben een jongen, erg handig om iemands profiel te checken als je het niet weet :D
Je bent geen jongen, je bent een breezerslet. Heb je een kort rokje aan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 16:54 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

uuuuuh, nee.
ik ben geen wijf en ook geen breezersletje en ik heb geen rokje aan.
ik typte zo krom omdat ik dat zo op MSN doe, dat is allemaal veel korter, volgens mij is breezer sletje meer al dat gedoe met 3 ipv e en 4 ipv a en zoiets als dit : Br33z4H Sl3TJ3

en dat is toch iets anders dan ik typte...

trouwens, we gaan nu wel erg offtopic...

ik heb ecliptica en silence niet, maar winterhearts guild vind ik echt helemaal te gek! waarom vind je het nieuwe album + winterhearts guild niet zo mooi, cris? (ALS ik dat vragen mag, of word ik als ik zoiets vraag ook al afgezeken?)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2004 16:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nee ik zie het verkeerd, je bent een breezerHOER, een rip-off.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-10-2004 16:57 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 24 oktober 2004 16:56 schreef Misanthrope het volgende:
Nee ik zie het verkeerd, je bent een breezerHOER, een rip-off.




Bloodied by the thorns beside the leaves


$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 17:09 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 16:56 schreef Misanthrope het volgende:
Nee ik zie het verkeerd, je bent een breezerHOER, een rip-off.


och, we zijn zoooo grappig. Weet je wel waar je over praat? je kent me toch niet ofwel


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-10-2004 17:12 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 17:09 schreef $@|() het volgende:
och, we zijn zoooo grappig. Weet je wel waar je over praat? je kent me toch niet ofwel
Je naam spreekt boekdelen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2004 17:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 17:09 schreef $@|() het volgende:
och, we zijn zoooo grappig. Weet je wel waar je over praat? je kent me toch niet ofwel
Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je het bent. Ben je nu op je breezerpik getrapt?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 24-10-2004 17:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-10-2004 17:13 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 24 oktober 2004 17:09 schreef $@|() het volgende:
och, we zijn zoooo grappig. Weet je wel waar je over praat? je kent me toch niet ofwel


Jaja, Grappig zijn we wel he. Ha! Nou! Dat dacht ik.


Bloodied by the thorns beside the leaves


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-10-2004 17:18 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Btw, %!$@&! Of whatever; Neopets??? Sjongejonge...


Bloodied by the thorns beside the leaves


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 24-10-2004 17:30 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2004 14:11 schreef $@|() het volgende:
ze rulere egt!!!
keb van me buurmeisje een paar nrs gekrege, egt FET, kwou ook met er naar amsterdam, paradiso, zouden ze kome als voorpgromma van Nightwish... mar helaas uitverkocht

nou gaak wel nar Therion, Tristania en Trail of Tears, zijn ook best fet..

maar iig, keb hun cd winterheartts guild, die is egt ZOOOO goed vooral Broken en Champagne Bath, en de solo's soms!! whoohooooo, ze zijn egt super!

Wel, ik ken je niet dus ga ik je ook niet uitschelden maar even als noobs onder elkaar: Ik raad je aan om een beetje normaal te schrijven, het komt over alsof je een Zuid-Afrikaans Dyslectisch 6 jarig Breezah kind bent.
Het is misschien wel korter zeg je, maar het kost de lezer dan weer extra tijd om die domme rebus te ontcijferen. En wanneer je de regels der Neêrlansche taal weer eigen bent raad je aan deze ook te gebruiken op msn


O en je naam is wel op de BR33z@h manier geschreven.

En welkom


[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 24-10-2004 17:42]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-10-2004 17:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 15:03 schreef chriz het volgende:
ik heb die nieuwe maar eens geluisterd en ik heb weer hetzelfde gevoel als met winterheart's guild: als ik zin heb in sonata zet ik wel ecliptica of silence op, die andere zijn gewoon minder in mijn optiek



Winterhearts Guild vind ik ook een zeer sterk album, mede door de prachtige ballads (dé rede waarom ik de band in mn hart gesloten heb) maar ik prefereer Ecliptica en Silence OOk boven WG en helemaal boven Reckoning Night. Nogmaals de nieuwe is niet slecht (een erg sterke melo-powermetalplaat) maar ik heb niet het magische Sonata gevoel als bij de eerste 2 platen. Zonde


$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 18:56 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

mijn naam heb ik van ver voor de breezer taal... dat is ook echt het enige, ik vind het gewoon leuk om me naam met die tekens te schrijven, maar om echt ook zo te prate?
en trouwens, nou praat ik toch wel normaal?

btw, thanks stookvogel, dat is tenminste een leuk welkom, ik denk dat als ze dit zo met iedere member doen dat er niet veel mensen op het forum blijven...

en er stond toch ook zoiets in het regelement van aardig tegen elkaar zijn enzo? of stel ik mij bij het woord 'aardig' soms iets heel anders dan jullie voor



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-10-2004 18:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 18:56 schreef $@|() het volgende:
nou praat ik toch wel normaal?


Nee.


$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 18:58 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 18:56 schreef Schaep het volgende:
Nee.


jezus, wat is dan WEL normaal volgens jullie?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 18:58 schreef $@|() het volgende:
jezus, wat is dan WEL normaal volgens jullie?
Als je optieft!

En nu on topic!


$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 19:02 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

oke...

Wat vinden jullie van het nummer Broken (Winterhearts Guild)?
Ik vind het echt een heel mooi nummer, aangezien het verschillende 'stijlen' heeft, op een gegeven moment wordt het als het ware een heel ander nummer... erg mooi


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-10-2004 20:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 oktober 2004 16:54 schreef $@|() het volgende:

ik heb ecliptica en silence niet, maar winterhearts guild vind ik echt helemaal te gek! waarom vind je het nieuwe album + winterhearts guild niet zo mooi, cris? (ALS ik dat vragen mag, of word ik als ik zoiets vraag ook al afgezeken?)


omdat deze vraag in normale taal gesteld is zal ik maar ff antwoorden (dat je m'n naam verneukt zie ik dan ff door de vingers)

ik vind ecliptica leuk omdat voornamelijk snelle nummers opstaan met interessante doch niet bijzonder ingewikkelde riffs en zanglijnen.
Silence vind ik mooi omdat daar enkele goed uitgewerkte ballads op staan alsmede enkele snellere nummers volgens het recept dat hiervoor beschreven is.

De andere 2 cd's kunnen mij niet boeien omdat het vanaf daar allemaal, in mijn optiek, hetzelfde is; een totaal gebrek aan innovatie binnen die band.
Dit kan ik nog wel verdragen bij een band die sowieso al een origineel geluid heeft, maar bij een band als deze kan ik dat niet.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2005 13:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit vind ik 1 van de weinige bands in het genre dat ik trek; Reckoning night heeft aardige momenten, maar ik vrees dat de band over z'n creatieve hoogtepunt van Silence & Winterheart's guild heen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2005 14:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-01-2005 14:30 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Mee eens. 'Silence' is toch wel hun absolute echte hoogtepunt.

Winterheart is een groeiplaat met enkele bijzonder sterke nummers maar Reckoning, hoe vaak ik 'm ook draai, pakt me gewoon niet meer.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-01-2005 16:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ook "White Pearl Black Oceans" niet?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-01-2005 16:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Reckoning Night heeft me helaas geen moment kunnen raken. Jammer, ik had er meer van verwacht!



..."Hate can only create more hate"...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-01-2005 16:59 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En toch blijft mijn favoriete nummer van deze mannen Weballergy. Of The Power Of One. Of Full Moon. In ieder geval, van voor WG.
The Cage is een erg goed nummer, en de laatste CDs hebben zeker hoogtepunten, maar toch, maar toch.. Miko ruled!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 06-03-2005 18:12 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

kvind ze wel redelijk goed, ken ze via n vriend en luister daar nu al ongeveer zo'n half jaar naar en vond ze van int begin al goed


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen