IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 21:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 21:39 schreef Child of bodom_PU het volgende:
Deze band staat bij mij zeer hoog genoteerd, voor mij is het een bron van inspiratie en hoop. Dit is een van de weinige bands die ik ken met positieve lyrics. Sure, niet dat ik iets heb tegen bands zoals Slayer enzo, maar je hebt meer aan SA als je ff in een dip zit dan aan Slayer of Children of bodom. Verder is het muziek zoals ik nog nooit gehoord heb. En dat mag je zelf interpreteren als positief of negatief. Ik vind het heel speciaal, met een geweldige (hoge) zang en mooie gitaar+keyboard combinaties. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat soft klinkt, en het is dan ook geen soort muziek om op te , maar ik herken veel in nummers van hun. Of het nu een verloren liefde (Tallulah, last Drop falls, The end of this chapter) is, of gewoon klein beetje depri ben (Black sheep, My land), het zijn nummers die mij diep raken. Anyway wat vinden jullie dr van?


ene, die cd van Wolf&raven is Silence

Mij raakt die muziek ook wel(eerste cd tenminste,overige cd's ken ik niet).Als ik Ecliptica luister word ik altijd weer een beetje positief in mijn gedachtengang.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lady of dark desires
Usericon van Lady of dark desires
Posted 19-11-2002 14:03 by Lady of dark desires Wijzig reactieProfiel van Lady of dark desiresQuote dit berichthttp://-

Leuk om te zien dat er een topic over Sonata Arctica geopend is! Ik was al bang bijna niemand deze meesterlijke band kende!
Ik vind ze geweldig en heb beide cd's die allebei vreselijk heersen.
Heb ze een keer bij euro rock gezien en dat was heftig. Hopelijk komen ze een keer naar Nederland! Dan zal ik er zeker zijn!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-11-2002 14:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wat een kutband met hun kutmuziek.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2002 14:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 14:06 schreef aerodis het volgende:
wat een kutband met hun kutmuziek.


Eej, doe eens een beetje rustig!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2002 14:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een vriend van me heeft onlangs bij ze gesolliciteerd als keyboard-speler. Inzendingen zijn momenteel gesloten en de uitslag zal binnen nu en een of twee maanden wel binnen rollen.

Dus heel heeeeeeel misschien binnen afzienbare tijd een Nederlands tintje aan Sonata Arctica


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 19-11-2002 14:52 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Sonata is zwaar HEEEEERSCHEND
en de stem van Kakko is waanzinnig. Dit is gewoon een van de beste powermetal bands!

Trouwens, het 3e volledige studio album komt uit op 17 maart 2003 en de nieuwe single op 17 februari.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-11-2002 15:10 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

IK HOORDE DAT ZE NAAR NEDERLAND KOMEN!!

Is dit waar??

Sure hope so!


ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 19-11-2002 15:37 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 15:10 schreef Morgil het volgende:
IK HOORDE DAT ZE NAAR NEDERLAND KOMEN!!

Is dit waar??

Sure hope so!


Waar hoorde je dat dan? Kan er NERGENS op het www iets over vinden...


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 16:24 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

ik kan niet genoeg doorlullen over Sonata Arctica , ga trouwens binenkort dat shirt van de Large bestellen, samen met de minicd Succesor. Saat enkele covers op en live nummers. Die nieuwe lifecd download ik wel . En als ze naar NL komen,wordt dat kamperen


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2002 16:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 november 2002 14:42 schreef Mark het volgende:
Een vriend van me heeft onlangs bij ze gesolliciteerd als keyboard-speler. Inzendingen zijn momenteel gesloten en de uitslag zal binnen nu en een of twee maanden wel binnen rollen.
Heet die vriend van jou Henrik Klingenberg? Zo ja, gefeliciteerd.. zo nee, helaas:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/753.html


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-11-2002 16:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zwaar slordig van mij dat ik destijds de titel verkeerd had neergezet!

Verder vind ik dit een hele leuke band! Luister er in vlage graag naar!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-12-2002 23:13 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

iemand zei tegen me dat op 1 van de laatste paginá's van de aardschok stond dat ze als supportact van een andere band speelden.. ik heb de aardschok niet dus kan iemand ff checken?


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 10-12-2002 19:33 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

iemand...?


Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 10-12-2002 20:22 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 19:33 schreef Morgil het volgende:
iemand...?


Ik zie ze nergens staan in de Komsnertagenda.


So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-12-2002 22:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hoop dat ze de komende zomer op een paar festivalletjes te bewonderen zijn, ze waren echt gaaf op wacken 2001


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-12-2002 22:04 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik MOET ze ook gaan zien.
The Power of One is zoooo'n geweldig nummer


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 10-12-2002 22:05 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Leuke band ben er niet zo meer weg van maar nog steeds leuk


You will never have, what i never had.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-12-2002 22:06 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hmm, ik vind ze toch de beste van die hele Power-Metal stroomgolf van de laatste tijd.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-01-2003 6:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

SONATA ARCTICA Set First Single Off Upcoming CD - Jan. 1, 2003

Finnish melodic metallers SONATA ARCTICA have set "Victoria's Secret" as the first single off their upcoming full-length effort, "Winterheart's Guild", due on Feb. 22 in Japan and Mar. 17 in Finland. The single itself will precede the album on Feb. 17. "Winterheart's Guild" features a guest appearance by keyboardist Jens Johansson (STRATOVARIUS/ex-DIO) on four cuts. SONATA ARCTICA recently announced the addition of ex-SILENT VOICES/REQUIEM keyboardist Henrik Klingenberg to the group's lineup following the departure of Mikko Harkin in early September.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-07-2003 23:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb deze band eigenlijk sinds kort pas 'ontdekt', ze komen op Wacken en ben eigenlijk heel benieuwd naar deze band, vooral omdat ik de laatste tijd meer interesse krijg in Power/Heavy bands...
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar kan iemand mij iets aanraden, ik zie op hun site dat ze al vier volledige albums hebben en nog wat mini's en demo's...
Magoed, wat vinden jullie een goede cd en zijn ze live ook goed?


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 0:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Niemand???? Nou mensen, kom op zeg...


..."Hate can only create more hate"...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-07-2003 0:15 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Gewoon even de eerste post lezen of anders de eerse pagina, levert in zo'n geval vaak de meeste info.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 0:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 0:15 schreef No Nonsense het volgende:
Gewoon even de eerste post lezen of anders de eerse pagina, levert in zo'n geval vaak de meeste info.


Heb ik wel gedaan... Maar sinds 'de eerste pagina' hebben ze al weer een nieuwe cd uit en ik ben eigenlijk benieuwd wat de mensen die hier nu zitten er nu van vinden...
'k Snap ook wel 'n beetje hoe een forum in z'n werk gaat, maar bedankt voor je hulp ...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-07-2003 0:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Sonata Artica


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 0:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 0:30 schreef Vampie het volgende:
Sonata Artica


Haha, wowie een reactie! @Vampie!
Maarruh, je vindt alles goed of kun je me een specifiek album aanraden die ik zeker moet kopen?


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen