IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Vorige pagina | Volgende pagina
Ara-Mortificator
Morrowind Addict
Usericon van Ara-Mortificator
Posted 24-05-2002 18:23 by Ara-Mortificator Wijzig reactieProfiel van Ara-MortificatorQuote dit bericht

Sonata is heel goed, kan er alleen niet heel lang naar luisteren, End of this chapter vind ik toch wel 1 van de leukste nrs


DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-05-2002 19:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Vooral dat intro is erg grappig "you know very well who I am.." ik kan ook niet altijd naar sonata luisteren..maar als ik in een depri bui ben (hmm thats most of the time) luister ik er erg graag naar


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-05-2002 21:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 19:41 schreef Morgil het volgende:
Vooral dat intro is erg grappig "you know very well who I am.." ik kan ook niet altijd naar sonata luisteren..maar als ik in een depri bui ben (hmm thats most of the time) luister ik er erg graag naar


Zozo jij zit hier ook

letter to dana..
A kingdom for a heart..vind ik wel mooi



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-05-2002 12:33 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Vladimirrrrr jij ook hier! haha! Ja dat zijn inderdaad 2 lekkere nummers Jij bent nietecht zon spamwh0re here he..haha..nog nooit iets van je gezien ofzo..maar leuk dat je er bent


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 26-05-2002 13:48 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

ik kan egt uren naar sonata arctica luistren...vooral als je eigelijk huiswerk moet maken ofzo
mijn favorieten; the power of one, the end of this chapter, tallulah, replica (hmm...eigelijk zijn ze allemaal gewoon goed )


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 27-05-2002 17:34 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Hey! Nog een sonata fan! Jazeker fijn om huiswerk bij te maken..echt jammer dat ze alleen in Finnland optreden telkens
als ze over een jaar nog niet hier zijn geweest ga ik gewoon naar Finnland


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2002 0:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sonata Arctica : "Songs of silence - live in Tokyo"
Posted by: Stéphane @ 13:16 CET

"Finnish power metallers Sonata Arctica will release their first live album 'Songs Of Silence - Live In Tokyo' in Finland on July 1st. The UK release should hopefully arrive shortly after that.

Tracklist:

01. Intro
02. Weballergy
03. Kingdom for a Heart
04. Sing in Silence
05. False News Travel Fast
06. Last Drop Falls
07. Respect the Wilderness
08. FullMoon
09. The End of This Chapter
10. The Power of One (Japanese bonus) 11. Replica
12. My Land
13. Black Sheep
14. Wolf & Raven"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-06-2002 3:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Sonata? Als ik het goed heb is dat [danoontje] powerrrrr-metal.

Dus niet mijn kop T.


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 25-06-2002 17:39 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Posted 24-05-2002 5:00 by Mutilator

waar ik me aan irriteer zijn al die singles met unreleuased trax (Orientation ep, Last drop falls ep) die Sonata Arctica alsmaar uitbrengt...in Japan welteverstaan.

Ik had de mazzel de mini cd Successor te kunnen krijgen op de Mega platenbeurs, maar voor zover ik weet is ook die nergens hier te krijgen. Jammer, want al hun nummers zijn leuk, net als hun Maiden cover Die with your boots on, hun Scorpions cover en zelfs hun Bette Midler cover You are the wind beneath my wings
--------------------------------------------------------------------------------
Waar staat die laatste dan op? Nog nooit tegengekomen. De successor CD was juist een eitje. De eerste de beste openlucht-platenbeurs met vijf tentjes...bingo! Je moet dan wel een DUITS kraampje treffen..


BROODJE POEP!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-06-2002 17:43 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik baal dat ik ze vorig jaar gemist heb Ik zou ze graag een keer live wilen aanschouwen.

En Replica..... ja dat blijf kippevel, hoe vaak ie ook op repate voorbij komt


bla...bla...bla...


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-06-2002 17:52 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 25 juni 2002 17:39 schreef Stultus het volgende:
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Posted 24-05-2002 5:00 by Mutilator

waar ik me aan irriteer zijn al die singles met unreleuased trax (Orientation ep, Last drop falls ep) die Sonata Arctica alsmaar uitbrengt...in Japan welteverstaan.

Ik had de mazzel de mini cd Successor te kunnen krijgen op de Mega platenbeurs, maar voor zover ik weet is ook die nergens hier te krijgen. Jammer, want al hun nummers zijn leuk, net als hun Maiden cover Die with your boots on, hun Scorpions cover en zelfs hun Bette Midler cover You are the wind beneath my wings
--------------------------------------------------------------------------------
Waar staat die laatste dan op? Nog nooit tegengekomen. De successor CD was juist een eitje. De eerste de beste openlucht-platenbeurs met vijf tentjes...bingo! Je moet dan wel een DUITS kraampje treffen..


Successor ligt gewoon bij ons in de zaak...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 14-07-2002 23:02 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

S.A heerscht..O.A!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-07-2002 8:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 17:34 schreef Morgil het volgende:
Hey! Nog een sonata fan! Jazeker fijn om huiswerk bij te maken..echt jammer dat ze alleen in Finnland optreden telkens
als ze over een jaar nog niet hier zijn geweest ga ik gewoon naar Finnland

mag ik dan met je mee


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 16-07-2002 14:47 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Heb vorig jaar bij wacken de helft van Nevermore moeten missen om bij sonata vooraan tegen ut hek te plakken



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2002 20:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 november 2002 19:40 schreef Child of bodom_PU in een reeds gesloten topic het volgende:
Deze band staat bij mij zeer hoog genoteerd, voor mij is het een bron van inspiratie en hoop. Dit is een van de weinige bands die ik ken met positieve lyrics. Sure, niet dat ik iets heb tegen bands zoals Slayer enzo, maar je hebt meer aan SA als je ff in een dip zit dan aan Slayer of Children of bodom. Verder is het muziek zoals ik nog nooit gehoord heb. En dat mag je zelf interpreteren als positief of negatief. Ik vind het heel speciaal, met een geweldige (hoge) zang en mooie gitaar+keyboard combinaties. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat soft klinkt, en het is dan ook geen soort muziek om op te , maar ik herken veel in nummers van hun. Of het nu een verloren liefde (Tallulah, last Drop falls, The end of this chapter) is, of gewoon klein beetje depri ben (Black sheep, My land), het zijn nummers die mij diep raken. Anyway wat vinden jullie dr van?


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2002 20:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Kan een moderator alsjeblieft ff de titel van dit topic aanpassen? Het is namelijk Sonata Arctica (met een 'c' ertussen). Dat maakt het zoeken ook wat makkelijker...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2002 20:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 november 2002 20:13 schreef altx het volgende:
Kan een moderator alsjeblieft ff de titel van dit topic aanpassen? Het is namelijk Sonata Arctica (met een 'c' ertussen).
U vraagt, wij heerschen^H^H^H^H^H^H^H^H^Hdraaien


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2002 20:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Maarre, ik vind Sonata Arctica een goede band. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Ecliptica boven Silence.
Een van de betere power metal bands in ieder geval!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-11-2002 20:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

vind sonata arctica geweldig!!!
op wacken 2001 waren ze super...., baalde wel dat het uitverkocht was in de biebob een tijdje geleden


wait for me dragon, we'll meet in the sky


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-11-2002 20:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heej...
*zet zn cdtje met sonata acrctica weer eens op
"iiiim a reeeeeeeeeeplicaaaaaaaaaa"


My madness, my sadness


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 20:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ecliptica is Ik ga trouwens ook wel mee naar Finland.Er zijn een paar leuke zalen in Helsinki en het bier is goedkoop


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-11-2002 20:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 20:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ecliptica is Ik ga trouwens ook wel mee naar Finland.Er zijn een paar leuke zalen in Helsinki en het bier is goedkoop
gave gast ben jij Je houd tenminste van verschillende metal


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 20:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 20:35 schreef wladimir het volgende:
gave gast ben jij Je houd tenminste van verschillende metal

Logisch.Een mens moet zijn horizon altijd verbreden(niet alleen met metal maar met het hele leven).Da's goed voor de ontwikkeling van je persoonlijkheid.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-11-2002 20:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Is wel een gave band ja.

Heb er 1 cdtje van.
De titel is mij alleen ff onschoten.
Staat in ieder geval het nummer sonata arctica - Wolf & Raven op.


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 21:39 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Deze band staat bij mij zeer hoog genoteerd, voor mij is het een bron van inspiratie en hoop. Dit is een van de weinige bands die ik ken met positieve lyrics. Sure, niet dat ik iets heb tegen bands zoals Slayer enzo, maar je hebt meer aan SA als je ff in een dip zit dan aan Slayer of Children of bodom. Verder is het muziek zoals ik nog nooit gehoord heb. En dat mag je zelf interpreteren als positief of negatief. Ik vind het heel speciaal, met een geweldige (hoge) zang en mooie gitaar+keyboard combinaties. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat soft klinkt, en het is dan ook geen soort muziek om op te , maar ik herken veel in nummers van hun. Of het nu een verloren liefde (Tallulah, last Drop falls, The end of this chapter) is, of gewoon klein beetje depri ben (Black sheep, My land), het zijn nummers die mij diep raken. Anyway wat vinden jullie dr van?


ene, die cd van Wolf&raven is Silence


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen