IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-06-2004 23:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ga anders ook voor het orgineel... die klinkt 'puur'. kan het moeilijk uitleggen. Wel een supernummer trouwens


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-06-2004 23:46 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen de revisited van Silence. Goed nummer inderdaad.


Jullie zijn allemaal negers!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-06-2004 11:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vooral erg mooie lyrics


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 14-07-2004 6:35 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

sorry datk een beetje oude topic weer omhoog schop maar ik zit nu net naar Sonata Arctica - Black Sheep te luisteren en kan het toch niet anders dan zeer goed te doen vinden


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2004 10:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nog eentje bekeerd


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 14-07-2004 16:01 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

hehe


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-07-2004 16:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 juli 2004 10:11 schreef Tormented soul het volgende:
Nog eentje bekeerd

het komt helemaal goed met ZM!
wanneer zou die nieuwe plaat uitkomen?


Bruce Banner


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-07-2004 16:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wanneer zouden ze weer eens in de buurt spelen.. Dat vind ik veel belangrijker!
Op Wacken heb ik ook verschrikkelijk genoten van hun optreden


..."Hate can only create more hate"...


MajorProblem
Usericon van MajorProblem
Posted 14-07-2004 16:36 by MajorProblem Wijzig reactieProfiel van MajorProblemQuote dit bericht

Ze treden 9 november op in de Biebob in Vosselaar.

En de releasedatum van 't nieuwe album 'Reckoning Night' is 11 oktober 2004.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-07-2004 16:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dat is nu niet bepaald in de buurt voor mij..
Maar wie weet heb ik het er voor over

Ben erg benieuwd naar het nieuwe album!


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2004 16:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 juli 2004 16:39 schreef Immortella het volgende:
Maar wie weet heb ik het er voor over

Laat even weten als je een tussenstop maakt in Tilburg om mij mee te nemen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-07-2004 16:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 16:43 schreef helmet het volgende:
Laat even weten als je een tussenstop maakt in Tilburg om mij mee te nemen?


LOL! Als ik dan toch naar het zuiden moet, kan ik net zo goed halverwege ff stoppen ja


..."Hate can only create more hate"...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2004 21:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 16:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
het komt helemaal goed met ZM!
wanneer zou die nieuwe plaat uitkomen?


10 Oktober


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2004 21:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

GODVER NEE EEN DINSDAG


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2004 21:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 maart 2004 15:00 schreef Mutilator het volgende:
...
De cd's Silence & Winterheart's guild zijn trouwens moeilijk te vinden en dan nog duur ook! Fame Amsterdam verkoopt alleen WG voor ruim 20 euro en Boudisque heeft ze allebei niet!

Waar zijn deze cd's het goedkoopst te krijgen? want ze zijn leuk genoeg voor aanschaf; dat wel

...


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2004 21:49]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2004 21:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mn eerste kans om ze live te zien (na jaren wachten ) en dan komen ze op een dinsdag, ver weg van waar ik me op dat moment bevindt. Tenzij iemand vervoer heeft vanaf Arnhem of desnoods utrecht ofzow... zou echt super zijn. Ik zou geen enkele band liever willen zien.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2004 21:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 21:49 schreef Mutilator het volgende:



Oei ik heb Silence destijds gewoon in de winkel gekocht voor 18 euro, Ecliptica en Successor zijn ook (welliswaar besteld via de Cd winkel) voor de volle prijs verkocht en Winterhearts Guild heb ik over laten komen uit Japan


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-07-2004 22:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 21:52 schreef Tormented soul het volgende:
Oei ik heb Silence destijds gewoon in de winkel gekocht voor 18 euro, Ecliptica en Successor zijn ook (welliswaar besteld via de Cd winkel) voor de volle prijs verkocht en Winterhearts Guild heb ik over laten komen uit Japan


Heb jij geld te veel of zo? (Zo ja, dan wil ik je wel mijn bankrekeningnummer geven of zo... )

Beide liggen bij Displeased voor 13,50 euro.

En voor om en nabij de 15 euro heb je (bij NLStore of The Music Safe) de versie van Silence met 1 bonus track die ook op de Japanse versie staat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2004 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juli 2004 22:15 schreef altx het volgende:
...
Beide liggen bij Displeased voor 13,50 euro.
...


OK thanks!!!

quote:
En voor om en nabij de 15 euro heb je (bij NLStore of The Music Safe) de versie van Silence met 1 bonus track die ook op de Japanse versie staat.


Waar zitten die winkels of welke url is dat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 15-07-2004 0:22 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

http://elcheapo.nl/ zie je ze beiden..met url's.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-08-2004 1:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hebben mensen Reckoning night al gehoord en wat vindt men ervan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-08-2004 1:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-09-2004 11:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat vraag ik me ook af. De single sia l uit, de (kopie van de) promo is onderweg naar mijn huis (hé Lain!). Maar ik heb nog niks gehoord en ik ben er heel erg benieuwd naar.

HAIL Sonata Arctica!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2004 12:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Reckoning Night heerscht behoorlijk! wanneer is de officiele releasedate?

@ TS: wat nou Promo?

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-09-2004 12:24]


Bruce Banner


emperial wrath
Usericon van emperial wrath
Posted 25-09-2004 1:28 by emperial wrath Wijzig reactieProfiel van emperial wrathQuote dit bericht

Sonata heerscht!!
Het klinkt goed, strak, en het keyboardwerk vink super. Wnterguilds haeart vind ik minder, het ereste gedeelte van de cd vind ik goed, maar de overgangen van de laatste nummers op de cd vind ik slecht. Ik had ze kunnn zien bij nightwish, maar was uitverkocht!


zo donders wiet van de keet


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-09-2004 16:14 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k ga er zeker weer naartoe in de biebob binnekort..heb al gereserveerd...
op wacken 2001 vond ik ze super goed maar op 2003 vielen ze een beetje tegen...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen