IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2005 20:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:01 schreef varanus het volgende:
WHOEHAHAHA, wat een enorm belachelijke site. Ik pis hier werkelijk in m'n broek van het lachen. Djeezus, wat ongelooflijk triest


Ok, nu weet ik waarom al die goth(ic)s suïcidale neigingen krijgen... Durf je wel?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2005 20:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:08 schreef altx het volgende:
Ok, nu weet ik waarom al die goth(ic)s suïcidale neigingen krijgen... Durf je wel?


Hehe, ik werk maar al te graag mee aan hun verslechterende gemoedstoestand.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 20:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

He kut ....

Een botmongool gemist ...



metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 09-03-2005 20:12 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:01 schreef varanus het volgende:
WHOEHAHAHA, wat een enorm belachelijke site. Ik pis hier werkelijk in m'n broek van het lachen. Djeezus, wat ongelooflijk triest


moogt zoveel lache als ge wilt zenne kan mij dus nix schele, heb daar lang gnoeg aan gewerkt.. ik ben mss nog nieuw hier enz ma da wil ni zegge da kik mij gwn ga late uitlache, ma kreageer er beter ni op, ben ni gekome voor ruzie te make...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2005 20:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:12 schreef metalgirlke666 het volgende:
moogt zoveel lache als ge wilt zenne kan mij dus nix schele, heb daar lang gnoeg aan gewerkt.. ik ben mss nog nieuw hier enz ma da wil ni zegge da kik mij gwn ga late uitlache, ma kreageer er beter ni op, ben ni gekome voor ruzie te make...


En nu in begrijpelijk en leesbaar Nederlands...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:12 schreef metalgirlke666 het volgende:
moogt zoveel lache als ge wilt zenne kan mij dus nix schele, heb daar lang gnoeg aan gewerkt.. ik ben mss nog nieuw hier enz ma da wil ni zegge da kik mij gwn ga late uitlache, ma kreageer er beter ni op, ben ni gekome voor ruzie te make...


Zo te zien heeft Marc Dutroux je iets te hard aangepakt ...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-03-2005 20:15 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 maart 2005 20:12 schreef metalgirlke666 het volgende:
moogt zoveel lache als ge wilt zenne kan mij dus nix schele, heb daar lang gnoeg aan gewerkt.. ik ben mss nog nieuw hier enz ma da wil ni zegge da kik mij gwn ga late uitlache, ma kreageer er beter ni op, ben ni gekome voor ruzie te make...


Waarvoor ben je gekomen dan? En ben je bi? Ik bedoel eehr... Gothics onder elkaar.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-03-2005 20:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:15 schreef CurseOfDeath het volgende:
Waarvoor ben je gekomen dan? En ben je bi? Ik bedoel eehr... Gothics onder elkaar.
Zusje, kijk uit hè, niet met messen spelen hoor.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 09-03-2005 20:16 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

ktyp voor zover ik weet nog altyd nederlands en geen chinees..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:16 schreef metalgirlke666 het volgende:
ktyp voor zover ik weet nog altyd nederlands en geen chinees..


Het is al lang geleden dat ik Nederlands als vak gehad heb hoor, maar "ktyp" heb ik nooit gehad in die lessen ....


metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 09-03-2005 20:18 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

mnee ben ni bi ofz, ik ben hier gekome om jah meer gothic's enz te lere kenne, want meeste die ik tege kom zijn allemaal dezelfde en da intreseert mij dus ni echt veel ofz


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-03-2005 20:19 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 maart 2005 20:18 schreef metalgirlke666 het volgende:
mnee ben ni bi ofz, ik ben hier gekome om jah meer gothic's enz te lere kenne, want meeste die ik tege kom zijn allemaal dezelfde en da intreseert mij dus ni echt veel ofz


Ja, er zitten hier dan ook erg veel Gothics. Jammer joh, dat je 'ni bi ofz' bent!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 09-03-2005 20:20 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:17 schreef Jenje het volgende:
Het is al lang geleden dat ik Nederlands als vak gehad heb hoor, maar "ktyp" heb ik nooit gehad in die lessen ....


nja, ik typ gwn op me eige manier, is toch nog leesbaar en is ook nederlands


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-03-2005 20:20 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 maart 2005 20:16 schreef Greycloak het volgende:
Zusje, kijk uit hè, niet met messen spelen hoor.




Zo'n erge gothic ben ik dan ook weer niet. En hippies snijden zichzelf toch ook niet?


Bloodied by the thorns beside the leaves


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:20 schreef metalgirlke666 het volgende:
nja, ik typ gwn op me eige manier, is toch nog leesbaar en is ook nederlands
Ik moet zeggen dat ik het bewonder dat je jezelf bewust als een botmongool wilt positioneren ...


Meeste gothjes doen dat onbewust.

Hulde 4 jei!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-03-2005 20:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:20 schreef CurseOfDeath het volgende:
Zo'n erge gothic ben ik dan ook weer niet. En hippies snijden zichzelf toch ook niet?
Da's waar Jor. Pak haar dan maar lekker aan, met bloemen en gekleurde dingen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


metalgirlke666
Usericon van metalgirlke666
Posted 09-03-2005 20:24 by metalgirlke666 Wijzig reactieProfiel van metalgirlke666Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:21 schreef Jenje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het bewonder dat je jezelf bewust als een botmongool wilt positioneren ...


Meeste gothjes doen dat onbewust.

Hulde 4 jei!


hoe ik typ is toch eigelijk mijn probleem enja alsk belachelijk wil overkome is toch mijn zaak, wie kan da eigelijk intresere wa da ik doe?


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 09-03-2005 20:24 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:20 schreef metalgirlke666 het volgende:
nja, ik typ gwn op me eige manier, is toch nog leesbaar en is ook nederlands


Als ik jou was zou ik er serieus over na denken om ondersteunende lessen Nederlands te gaan volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 09-03-2005 20:31]


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-03-2005 20:24 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 maart 2005 20:22 schreef Greycloak het volgende:
Da's waar Jor. Pak haar dan maar lekker aan, met bloemen en gekleurde dingen.


Ja maar... Ja maar... Ze is 'geen bi ofz'. Heb ik nu een blauwtje gelopen?


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-03-2005 20:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:24 schreef Chimaira het volgende:
Als ik jou was zal ik serieus er over na denken om ondersteunde lessen Nederlands te gaan volgen.
"Ondersteunde"? Hallo? Van jou zeker...?
quote:
Op 9 maart 2005 20:24 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ja maar... Ja maar... Ze is 'geen bi ofz'. Heb ik nu een blauwtje gelopen?
Ja, klopt denk ik. Maar kom, twee porties shoarma en alles heeft weer zin.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-03-2005 20:27 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 maart 2005 20:26 schreef Greycloak het volgende:
Ja, klopt denk ik. Maar kom, twee porties shoarma en alles heeft weer zin.


Alleen met erg heerschende ende stinkende knoflooksaus.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 09-03-2005 20:27 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:26 schreef Greycloak het volgende:
"Ondersteunde"? Hallo? Van jou zeker...?



Nou ik volg momenteel ondersteunde lessen Nederlands op school. Dus vandaar.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2005 20:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:24 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ja maar... Ja maar... Ze is 'geen bi ofz'. Heb ik nu een blauwtje gelopen?


Blauwtje? Bij goffiks is toch alles zwart en wit... Hoe kun je dan een blauwtje lopen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2005 20:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 20:27 schreef Chimaira het volgende:
Nou ik volg momenteel ondersteunde lessen Nederlands op school. Dus vandaar.


Niet ondersteunende??


spelfout weggehaald...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen